Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Onneksi kohta on euroopassa tää peli, sillä alkaa kiristyä sivuston joukkueiden väliset tunteet. Ikävähän se on, että on vaan kaksi joukkuetta onlinessa, me ja FIB. Mut nämäkin pelit voidaan ottaa ihan treenin kannalta ku samalla sivustolla vaikutetaan. Kilpailu on hyväksi, mut sit ku se menee naaman aukomiseksi ja ketjujen väliseksi dissaamiseksi niin ei olla enää oikealla tiellä..

Tasaisesti ovat ottelut menneet molemmille, joten eiköhän jatketa sillai, että opitaan pelistä enemmän eikä mennä siitä mistä aita on matalin... Eli kumpi tekee enemmän pillumaaleja jos sellaisia edes on. Niissä peleissä missä mä oon ollut niin vaikeaa on ollut poikien sinisen ylittäminen kiekon kanssa. Eli parempaa puolustamista perkele!

Kohdattiin joku MONTREAL -porukka. Oli hirveitä pullapoikia. 1. erässä niiden hyökkäysaika oli 0.08 min :) meillä 8.27min. vedot 1-16... Voittohan siitä tuli tiukan väännön jälkeen. Itse en maaliin osunut tai siis JUURI OSUIN! 6 tolppaa, taitaa olla ennätys sinäänsä :eek:
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

millos o seuraava matsi johon mäkin pääsin? vai pelaatteko enää? :eek:
Edit, pitäskö se foorumi pistää pystyyn?
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Nyt alkaa kyllä vähän Timppa meikäläistäkin pelottamaan, 3 viimestä matsia ei ol päivittyny ollenkaan vielä :eek:
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Pistä vaan! :) BB:n jälkeen voisin pelata vielä 1matsin..

se saa tehä meille meiän liigan nimeä kantavan foorumin joka sen osaa tehdä, ilmanen tietennii ja moneltas se sun pik ratori loppuu?

Nyt alkaa kyllä vähän Timppa meikäläistäkin pelottamaan, 3 viimestä matsia ei ol päivittyny ollenkaan vielä :eek:

näimpä, ei oo kaikki kunnossa EA:lla vielä!
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

No eipä näyttäny rekisteröityvän se meiän 5-0 voittokaan :mad:

Kumma homma että juur ne matsit ei rekisteröidy missä eniten on ukko pisteitä keränny muutamat maalit ja 8 syöttöpistettä kadonnut johonkin bittiavaruuteen :D
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Eihän samaa numeroa voi käyttää kaksi pelaajaa? Jos ei niin Zephydra saisi vaihtaa tuon numero 4:n, koska minä varasin sen ensin! :D
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ketkäs HC Konsolifin jätkistä osaa väsätä koodia ja osaa englantia?
Mul ois sille tai niille töitä :cool:
Edit: foorumia mä tässä tarkotan
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Siis, eikö eilisillan pelit tallentuneet? Todella harmillista jos näin on, koska silloin tuli muutama todella hyvä voitto mm. 6-2 ja 5-0.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Siis, eikö eilisillan pelit tallentuneet? Todella harmillista jos näin on, koska silloin tuli muutama todella hyvä voitto mm. 6-2 ja 5-0.

Ei tuolla mitään 5-0-voittoja ainakaan näy, mutta tappiot ovat näköjään tallentuneet.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ei tuolla mitään 5-0-voittoja ainakaan näy, mutta tappiot ovat näköjään tallentuneet.

Kai se 6-2 voitto paikallisvastustaja FIB:stä näkyy? Varmaan vituttaa KOURAa, jos sen viisi maalia häviäisi sinne kuuluisaan bittiavaruuteen.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Kai se 6-2 voitto paikallisvastustaja FIB:stä näkyy? Varmaan vituttaa KOURAa, jos sen viisi maalia häviäisi sinne kuuluisaan bittiavaruuteen.

No hävis siltä ne 5-0 matsin 4 maaliakin :D ja meikäläisen 4 syöttöä samaten niinkun eilen aamun 1+4 tehot ei tallentunu:mad:


6-3 voitto icebreakersista on ainakin tallentunu.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Tämmöinen viesti oli näköjään tullut eilisen aikana joltain jenkkiporukalta: " We are looking for a solid D-man. R U interested?"

Vastauksena lähti: "I am from Finland, Europe. Ever heard the term "time-lag"?":D
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Seuraavat pelaajat ilmoittakaa pelipaikkanne:

Mrtikka
wilce (PSN: Ormgard)
jema

Seuraavat pelaajat ilmoittakaa pelinumeronne:

Mrtikka
wilce (PSN: Ormgard)
jema

Muussa tapauksessa pate tulee ja potkii teitä munille! Se on meinaan HC:n poliisi... ja postimies, joka soittaa useammin kuin kahdesti.

pate ja muut joko aletaan potkimaan munille? Kai tässä hommassa pitää jonkinlaista aktiivisuutta osoittaa? Treidataanko FIBiin, tiivistyypähän joukkue entistä enemmän?
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

huomasin omista tilastoistani, että se vikan matsin joka päätty 2-2, niin siitä ne mun tekemät kaks maalia on siellä, muttei oo vieläkää 2+1 pisteitä siellä, veikkaan, että tässä on käynyt niin, että meillä on ollut päällekkäin kaksi matsia ja silloin ei tilastoihin tule kuin yhdestä pelistä pisteet sun muut merkinnät, tiedä sitten :confused:
 
Ylös Bottom