Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hele
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Sama. Tosiaan olis huomattavasti mukavampaa pelata laiturina tai edes pakkina kuin tuolla maalissa. Ei sillä, mut ei tuon oman moken koko riitä oikein peittämään noita ylänurkkia. Vissiin tossa missä päästin neljä, niin kahdessa kolis räpylän yläpuolelta. Viimeinen maali meni sit ikävästi patjan kautta pompaten juuri ja juuri maaliviivan yli.
Ootko butterfly vai mikä? Stand upilla ja hybridillä kannattaa ainakin miettiä kahesti aina ennen kuin menee polvilleen, muuten kolisee ylhäällä. Tämän oon ainakin omalla hybrid-mokella huomannu.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Luulin, ettei Helelle kelpaa maalinteko, mut sit iskit riparista OT maalin. Hyvä. Onko kellään sitä vastaan, että jos hyökkäyksessä on tilaa niin pelaan laituria. Musta toi onnaa kohtuu hyvin, rooli on pelinrakentaja ku maalinteko ei oikein onnaa...

Mut jos on Koura-Hele-Myl kentällä niin mielelläni pelaan pakkia peohin kanssa. Pitäiskö alkaa sumpliin, että jos on yllä oleva kenttä paikalla niin järjestettäis pukkari sillai, että pääsis pelaan tiettyjen kanssa.. Ja jos muitakin ketjuja alkaa syntymään nekin pelais samalla koostumuksella jos kaikki 5 on paikalla, tai ainakin ne jotka on paikalla ja ylimääräisiä paikkojen mukaan.. Ois mukava oppia pelaan joidenkin kanssa vähän syvällisemminkin tätä peliä. Eikä aina random kavereiden kanssa. Koska ensi viikolla suurin osa saa vasta pelin niin sit alkaa olemaan melkoista sillisalaattia tuo pukkari homma...
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ootko butterfly vai mikä? Stand upilla ja hybridillä kannattaa ainakin miettiä kahesti aina ennen kuin menee polvilleen, muuten kolisee ylhäällä. Tämän oon ainakin omalla hybrid-mokella huomannu.

Hybrid oon, no tuo nyt tahtoo mennä polvilleen haluamattakin niin silloin on räpylän ylle kolahtanut. Reenasinpa tossa yhden pelin team online playssa mokkena ja tällä kertaa meni ihan hyvin vaikka kaksi päästinkin, toinen päästetty oli one-timer ja toinen ohjattiin maalin edustalta.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Kohta rapsu pelaa koko ajan maalissa ku on tolle tielle lähtenyt. Mukava jos ois muutama KUNNON veska joukkueessa. Musta toi homma tuntuu mahdottomalta, haastavin paikka koko pelissä..
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mut jos on Koura-Hele-Myl kentällä niin mielelläni pelaan pakkia peohin kanssa. Pitäiskö alkaa sumpliin, että jos on yllä oleva kenttä paikalla niin järjestettäis pukkari sillai, että pääsis pelaan tiettyjen kanssa.. Ja jos muitakin ketjuja alkaa syntymään nekin pelais samalla koostumuksella jos kaikki 5 on paikalla, tai ainakin ne jotka on paikalla ja ylimääräisiä paikkojen mukaan.. Ois mukava oppia pelaan joidenkin kanssa vähän syvällisemminkin tätä peliä. Eikä aina random kavereiden kanssa. Koska ensi viikolla suurin osa saa vasta pelin niin sit alkaa olemaan melkoista sillisalaattia tuo pukkari homma...

Ihan hyvä idea sinänsä, noi pukkari(t) vaan eivät aina toimi kovinkaan loogisesti. Pitäis jotenkin kyetä kommunikoimaan jo ennen pukkariin menoa ketkä menee milloinkin sinne sisään, tällöin kenttäkaverit löytävät toisensa.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Kohta rapsu pelaa koko ajan maalissa ku on tolle tielle lähtenyt. Mukava jos ois muutama KUNNON veska joukkueessa. Musta toi homma tuntuu mahdottomalta, haastavin paikka koko pelissä..

Heh, kuka on lähtenyt ja kuka on päätynyt lähtemättäkin ;). Onhan toi mukavaa puuhaa kun siinä onnistuu, mut siinä vaiheessa jos menee yksikin helpompi sisään saa ohjain ja naapurit kuulla kunniansa. Laiturina ollessa ei niin pahasti ota päähän kun siellä voi sentään joku muu korjata tilanteen.

Mut jos nyt kuitenkin toimin vaan back-uppina tossa maalivahtihommassa enkä sellasena joka pelin aloittavana maalivahtina.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ihan hyvä idea sinänsä, noi pukkari(t) vaan eivät aina toimi kovinkaan loogisesti. Pitäis jotenkin kyetä kommunikoimaan jo ennen pukkariin menoa ketkä menee milloinkin sinne sisään, tällöin kenttäkaverit löytävät toisensa.

Sehän vaatisen, että sovitaan milloin mennään ja kumpaan koppiin. Sit muut vois käydä kysymässä miten on tilaan, ja jäädä vastauksen mukaan... EMMÄTIIÄ
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

kauas jätkillä viel kestää tulla pelaamaan, tääl on mä ja toi nytte:cool:

Kuka sen sivun meille tekikään ja mikä on osoite jossa voidaa jutella taktiikoista sun muista liigaan liittyvästäkin
Kertokaa osoite nääs!
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

kauas jätkillä viel kestää tulla pelaamaan, tääl on mä ja toi nytte:cool:

Kuka sen sivun meille tekikään ja mikä on osoite jossa voidaa jutella taktiikoista sun muista liigaan liittyvästäkin
Kertokaa osoite nääs!

SInäki perkeleen paikkojen tuhlaaja. OIKEA TUHLAAJAPOIKA!
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Luulin, ettei Helelle kelpaa maalinteko, mut sit iskit riparista OT maalin. Hyvä. Onko kellään sitä vastaan, että jos hyökkäyksessä on tilaa niin pelaan laituria. Musta toi onnaa kohtuu hyvin, rooli on pelinrakentaja ku maalinteko ei oikein onnaa...

Jep, pelasitte kyllä hyvin paikkoja ja olisi pitänyt tehdä useampikin niistä. Välillä paukku raudat, välillä pleksit ja välillä ei osunut edes kiekkoon. Kuka muuten päästi sen spontaaniin huudon ja-voiton jälkeen? Se oli hienoa, tunnetta peliin! :D
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Vieläkö mahtuu porukkaan. Näyttää olevan sen verran levotonta porukkaa että tahtoo mukaan :D
Pelipaikka pakki #14.

nimim."Peliä viivalta rakentava ja vastapalloon ajeleva taskuraketti."
PSN: mJoe

Joukkue on valitettavasti täynnä, mutta paikallisvastustaja FIB rekryää tällä samalla palstalla.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Jep, pelasitte kyllä hyvin paikkoja ja olisi pitänyt tehdä useampikin niistä. Välillä paukku raudat, välillä pleksit ja välillä ei osunut edes kiekkoon. Kuka muuten päästi sen spontaaniin huudon ja-voiton jälkeen? Se oli hienoa, tunnetta peliin! :D

TIMPPA! Pelkästään jo ton takia pitää hankkia mikki ens viikolla :D Hyvin pelattiin...Maalit vaan puuttu. Vihut puski meidän sinisellä seinää päin lähes koko pelin. Huomasitteko hyökkäysaikaa Yli 6min meille ja vihuilla piirun yli 2min, eli kertoo missä mentiin. Oli kyllä hele-vetin hauska pelata Hele sun rinnalla.. JOtenkin helppo lukea sun liikkeitä. Enemmän vaan hyökkäyksissä seinäsyöttöjä, sillä tuli hyvin tilaa, mut harvoin vaan käytettiin. Kerran vaan syötettiin toisillemme, mut vaan pari kertaa takas...(mitä tuokin sit tarkoittaa??)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

TIMPPA! Pelkästään jo ton takia pitää hankkia mikki ens viikolla :D Hyvin pelattiin...Maalit vaan puuttu. Vihut puski meidän sinisellä seinää päin lähes koko pelin. Huomasitteko hyökkäysaikaa Yli 6min meille ja vihuilla piirun yli 2min, eli kertoo missä mentiin. Oli kyllä hele-vetin hauska pelata Hele sun rinnalla.. JOtenkin helppo lukea sun liikkeitä. Enemmän vaan hyökkäyksissä seinäsyöttöjä, sillä tuli hyvin tilaa, mut harvoin vaan käytettiin. Kerran vaan syötettiin toisillemme, mut vaan pari kertaa takas...

Mietin ihan samaa, varsinkin kun päästään ylivoimahyökkäyksiin. Ja pitäs viedä syvemmälle kiekkoa, että saadaan maalivahdille enemmän poikittaisliikettä. Siniviivalla pitäisi vielä pyrkiä levittämään enemmän, että mentäisiin isommassa rintamassa. Välillä ajauduttiin sumppuun ja oltiin seisovin jaloin. Mutta oli kyllä lystiä, ei se ainakaan maalipaikoista jää kiinni, mutta hyvä että puolustettiin kurinalaisesti niin saatiin raavittua pari voittoa.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mietin ihan samaa, varsinkin kun päästään ylivoimahyökkäyksiin. Ja pitäs viedä syvemmälle kiekkoa, että saadaan maalivahdille enemmän poikittaisliikettä. Siniviivalla pitäisi vielä pyrkiä levittämään enemmän, että mentäisiin isommassa rintamassa. Välillä ajauduttiin sumppuun ja oltiin seisovin jaloin. Mutta oli kyllä lystiä, ei se ainakaan maalipaikoista jää kiinni, mutta hyvä että puolustettiin kurinalaisesti niin saatiin raavittua pari voittoa.

Paremmin löysin itsenikin puolustusalueelta kuin pakkina :D Joskus kun raikuli nousi pakkina niin jäin varmistelemaan alas. Jäi kyllä pirun hyvä mieli peleistä..
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

perskele ku toi peli kusi mun osalta, näemmä hävitään jos mä oon jäähyllä... toi oli nääs mun eka tän päivän häviöni ja samalla otin 4minsaa, mutta TommiR se vasta kova jäähyilijä onkin :D
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

perskele ku toi peli kusi mun osalta, näemmä hävitään jos mä oon jäähyllä... toi oli nääs mun eka tän päivän häviöni ja samalla otin 4minsaa, mutta TommiR se vasta kova jäähyilijä onkin :D

Miksi et tehnyt maalia kun tarjoilin sulle syötön niin pääsit yksin läpi? ;)
 
Ylös Bottom