Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hele
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Heräs kyssä mieleen, niistä arvosanoista. Miten en saa pakkina ikinä team playstä parempaa kuin C+? Esim tuo 6-3 ja 4-0 peleissä oli arvosanat molemmissa A-, C+ ja A+. Kommat oli hyvin syöttelet, aggressiivinen hyökkäyspeli. Miinuksina: kiekon menetykset ja mitä vittua teet ylivoimissa ku et saa mitään aikaiseksi! vaikka syötin yhden YV -maalin..

Mitä pakkina pitää tehdä, että saan parempia arvosanoja tohon joukkuepelaamiseen. Yleensä lainailen kiekoakin parhaani mukaan, eli ei pitäis johtua sooloilusta..
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mitä pakkina pitää tehdä, että saan parempia arvosanoja tohon joukkuepelaamiseen. Yleensä lainailen kiekoakin parhaani mukaan, eli ei pitäis johtua sooloilusta..

Ei kiekonmenetyksiä eikä jäähyjä. Kiekonriistoista ja blokkauksista yms. saa plussaa.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Noita kiekon menetyksiä varmaan tulee, mut jäähyillä en hirveästi istu...
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ei jannuja kiinnoista sarjapelejä pelata? Pukukopissa/pukukopeissa ei ainakaan tungosta oo...
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Onhan täällä pukkarissa jengiä, jos kerkeet tulla niin pääset maaliin.

no mä katon tän ulostusruudun ja ettin räpylän ku jäi vessaan jonnekkin, tuun ihan pian :)
edit, nyt oon pukkarissa eikä tääl oo ketään, missäs ootte
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Jep
Eli Mitähä tos kävi...Oltii pukkaris, koitin headsettii et jos oisin kuullu timpan jutut...ei kuulunu mitää selkeetä...koitin sanoo jotai =>emäntä tulee kiukkusena ku herätin sen...peli alkaa...sählinkiä ja kone tilttas Juup toivottavasti muut pääs pelaa taidan mennä koisaa jos ei ketää nyt sit näy :confused:
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Jep
Eli Mitähä tos kävi...Oltii pukkaris, koitin headsettii et jos oisin kuullu timpan jutut...ei kuulunu mitää selkeetä...koitin sanoo jotai =>emäntä tulee kiukkusena ku herätin sen...peli alkaa...sählinkiä ja kone tilttas Juup toivottavasti muut pääs pelaa taidan mennä koisaa jos ei ketää nyt sit näy :confused:

en tiiä mitä tapahtu, mut kyl mä yhen lauseen sulta kuulin, en enempää, mut ois kiva tietää et kuuleeko mikittömät jätkät pelissä mun puhetta, ei meinaa oikee ollu mitää strategiaa tossa pelissä, kaikki kusi kokoajan :o en mä kaikkialle kerkee :p
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

en tiiä mitä tapahtu, mut kyl mä yhen lauseen sulta kuulin, en enempää, mut ois kiva tietää et kuuleeko mikittömät jätkät pelissä mun puhetta, ei meinaa oikee ollu mitää strategiaa tossa pelissä, kaikki kusi kokoajan :o en mä kaikkialle kerkee :p

Ei kuulunu puhetta, mut totta puhuen ei se olis kyl auttanutkaan vaikka oltaisiinkin.

Onko täällä yökyöpeleitä? Aattelin pitää vähän paussia ja palata jäälle tossa kahden aikaan, ellen hieman aiemminkin?
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ei kuulunu puhetta, mut totta puhuen ei se olis kyl auttanutkaan vaikka oltaisiinkin.

Onko täällä yökyöpeleitä? Aattelin pitää vähän paussia ja palata jäälle tossa kahden aikaan, ellen hieman aiemminkin?

ois auttanu, ku mä yritin aina huudella et kelle kannattaa syöttää ja mistä kannattaa laukoa sekä ketä taklata ;)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Tiedoksi vaa... Bilteman 9 headsetti tilttauttaa tän pelin ! Ainaki kaks kertaa kävi nii et kokeilin headsettii ja kohta oli ea koodit solmussa ! Voiko olla mahollista ? Muulloin ei oo tilttaillu.

Eli olikos täällä suositeltu jotai headsettiä ? Nyt on pakko ostaa kunnon vehkeet !
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Tiedoksi vaa... Bilteman 9 headsetti tilttauttaa tän pelin ! Ainaki kaks kertaa kävi nii et kokeilin headsettii ja kohta oli ea koodit solmussa ! Voiko olla mahollista ? Muulloin ei oo tilttaillu.

Eli olikos täällä suositeltu jotai headsettiä ? Nyt on pakko ostaa kunnon vehkeet !

weikkaisin että kaikki Nokian headsetit, pluutuutit, sekä melkee mitkä tahansa "hinnakkaammat" :D toimii moitteetta, pelissä kuin pelissä
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Missäs nyt oot me ollaa beezerin kaa aulassa? Mitä sulle kävi ku mun kone tilttas?

Voisko joku selittää... meit oli kuus aulassa . No koht siit häippäs neljä ja meit jäi kaks... No tsekkasin Pukuhuoneen molempia kautta ja Beezer oli aina aulassa menin mitä kautta tahansa mut mihi nie muut katos? Mulla tulee kyl se yks ja sama pukkari meen mitä kautta tahansa? Taitaa olla joku farmipukkari ; )
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Missäs nyt oot me ollaa beezerin kaa aulassa? Mitä sulle kävi ku mun kone tilttas?

alkoholimäärä ja vähäinen unentarve käski lopettamaan ja hyvähän se oli lopettaa ku pidin tokan erän nollilla ja hävittii enää kaks yks ja vika maalikin tuli vikan erän puolen minuutin kohdalla, siis ku peliä oli sen verran jäljellä, joten hienosti meni se peli mun kohdalla :cool:
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Täytyy täshä parin matsin perusteella mainita että viddu meillä on badass hyökkääjäjät perkele... KOURA Miesylilaidan ja joku muu teki ihan amazin shittiä mika ei multa hyökkääjännä onnais. Ihan hyvin meni iteltä sillon pulustus vaikka moken painolla/koolla pelSIN.... RAI RAI
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Täytyy täshä parin matsin perusteella mainita että viddu meillä on badass hyökkääjäjät perkele... KOURA Miesylilaidan ja joku muu teki ihan amazin shittiä mika ei multa hyökkääjännä onnais. Ihan hyvin meni iteltä sillon pulustus vaikka moken painolla/koolla pelSIN.... RAI RAI

Hele oli meiän kanssa siinä kolmen koplassa.

Oli kyllä hyvät pelit taas eilen, lukuunottamatta viimistä jossa oli jo silmät niin ristissä ettei pelaamisesta tullut yhtään mitään ja yllätys yllätys Rasputin löysi tiensä maaliin jälleen kerran.

Timppakin oli tainnu ihan kohtalaisesti tankkailla urheilujuomaa kun meni matsi maalissa niin hyvin. Edelleenkin ärsyttää kun ei kukaan meitä lukuunottamatta näytä käyttävän ihmismaalivahteja. Yhtään vähättelemättä meiän molareita ni ne saa kyllä siinä aika helvetinmoisen edun jos meillä on ihmispelaaja maalilla. Ja kovin monella näyttää olevan myöskin vaan 2 ihmispelaajaa koko kentällisessä.

Ne ekojen matsien ekat erät meni täysin penkin alle, mutta loput menikin sitten meiän hallinnassa. Oli kyllä komea nousu FIB:tä vastaan 1-4 tappiosta 5-4 voittoon. Voittomaaliki tuli 1.9 sekuntia ennen ottelun loppua. Taisin herättää naapuritkin kun tuuletin voitto-osumaa :D

Francea nöyryytettiin taas aika pahasti olisko ollu 6-0, saa nähdä mitä keksivät tällä kertaa selitykseksi. Ihme että suostuivat pelaamaan meitä vastaan vaikka toisin olivat väittäneet.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Hele oli meiän kanssa siinä kolmen koplassa.

Ne ekojen matsien ekat erät meni täysin penkin alle, mutta loput menikin sitten meiän hallinnassa. Oli kyllä komea nousu FIB:tä vastaan 1-4 tappiosta 5-4 voittoon. Voittomaaliki tuli 1.9 sekuntia ennen ottelun loppua. Taisin herättää naapuritkin kun tuuletin voitto-osumaa :D

.

Toi oli vain hyvitys edellisestä matsista joka voitettiin 7-0.;)
 
Ylös Bottom