Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hele
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

En ollut mukana tuossa tappio-ottelussa niin en voinut tietää :p

Hankkikaa joku teille maalivahdiksi ni tulee mukavempia otteluita.

En ollut mäkään siinä matsissa mukana, olisi päättynyt 10-0 siinä tapauksessa. ;):D

Meil ei muutenkaan oo tarpeeksi pelaajia, niin sen takia ei oo maalivahtia vielä...mutta eiköhän se korjaannu jossain vaiheessa.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Toi oli vain hyvitys edellisestä matsista joka voitettiin 7-0.;)

Sanotaanko vaikka näin, että meidän tekoälyveskareilla oli tuolloin vähän erilaiset vireet päällä. Teillä tuntui uppoavan joka kulmasta ja meillä tolpat kolisivat yms.

Muutin oman ukkoni puolustavaksi pakiksi ainakin eurojulkkariin asti. Ei oikein power forwardilla paikailla paten nousuja ;). Jos pelit menevät hyvin, niin saatan jatkaa sillä tontilla kauemminkin, jos Helellä ei ole mitään sitä vastaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

En ollut mäkään siinä matsissa mukana, olisi päättynyt 10-0 siinä tapauksessa. ;):D

Meil ei muutenkaan oo tarpeeksi pelaajia, niin sen takia ei oo maalivahtia vielä...mutta eiköhän se korjaannu jossain vaiheessa.

Se o vaa tyhmää jos toisella joukkueella on molari ja toisella ei ni sillä joukkueella jolla ei ole molarii niillä on tietenkin paremmat mahdollisuudet voittaa.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Se o vaa tyhmää jos toisella joukkueella on molari ja toisella ei ni sillä joukkueella jolla ei ole molarii niillä on tietenkin paremmat mahdollisuudet voittaa.

Jep. Eipä ole muuta joukkuetta tullut vastaan, joka käyttäisi ihmismokkea. Ihan hyvin ollaan pärjätty, kun ottaa huomioon, että meillä molempia pakkejakin ohjaa useasti ihmispelaajat. Tekoälypakit osaavat sumputtaa tuon maalinedustan selvästi paremmin, toistaiseksi.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Muutin oman ukkoni puolustavaksi pakiksi ainakin eurojulkkariin asti. Ei oikein power forwardilla paikailla paten nousuja ;). Jos pelit menevät hyvin, niin saatan jatkaa sillä tontilla kauemminkin, jos Helellä ei ole mitään sitä vastaan.

Ei tietenkään. Sanoit kopissa joskus, kun arvuuteltiin, että kuka hyökkääjistä menee pakin paikalle, ettei pakin hommat suju. Niin pitikin aiemmin jo mainita, että aika perkeleen hyvin ne on kuitenkin sujunut. Tosin, todella hyvin sä rouhit laidassakin.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Oiskos tänään monen aikaa peliä tiedossa? tänään nääs jätän ton urheilujuoman juomatta, että jos vaikka nyt onnistuisi pelit hieman paremmin.

PS: olisi kiva jos jokaisella olisi mikit, niin helpottaisi kommunikointia jäällä :rolleyes:
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Oiskos tänään monen aikaa peliä tiedossa? tänään nääs jätän ton urheilujuoman juomatta, että jos vaikka nyt onnistuisi pelit hieman paremmin.

PS: olisi kiva jos jokaisella olisi mikit, niin helpottaisi kommunikointia jäällä :rolleyes:

Jossai klo 21 paikkeilla vai?? Mikit olis hyvä olla. Pitäis varmaa hankkii:D
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Oiskos tänään monen aikaa peliä tiedossa? tänään nääs jätän ton urheilujuoman juomatta, että jos vaikka nyt onnistuisi pelit hieman paremmin.

Meikäläinen varmaan siirtyy pikkuhiljaa jo kohta linjoille. Jos ei HC:laisia näy, menen kähisemään online tiimipelin puolelle. Kello 16:00 pitää katsoa valioliigaklassikko Chelsea - ManU.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Meikäläinen varmaan siirtyy pikkuhiljaa jo kohta linjoille. Jos ei HC:laisia näy, menen kähisemään online tiimipelin puolelle. Kello 16:00 pitää katsoa valioliigaklassikko Chelsea - ManU.

mä tuun tossa viittä vaille, ku on yssinpeli kesken :p

Edittiä KOURAlle, aattelin että jos vaikka tässä päivällä sais matsia kanssa illan lisäksi ;)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Vieläkö mahtuu porukkaan. Näyttää olevan sen verran levotonta porukkaa että tahtoo mukaan :D
Pelipaikka pakki #14.

nimim."Peliä viivalta rakentava ja vastapalloon ajeleva taskuraketti."
PSN: mJoe
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Tulkaahan pelailemaan täällä FIB olis valmiina pelailemaan teitä vastaan. ;)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Vieläkö mahtuu porukkaan. Näyttää olevan sen verran levotonta porukkaa että tahtoo mukaan :D
Pelipaikka pakki #14.

nimim."Peliä viivalta rakentava ja vastapalloon ajeleva taskuraketti."
PSN: mJoe

Sen verran täytyy lisätä että NHL09 löytyy jo hyllystä.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Muutin oman ukkoni puolustavaksi pakiksi ainakin eurojulkkariin asti. Ei oikein power forwardilla paikailla paten nousuja ;). Jos pelit menevät hyvin, niin saatan jatkaa sillä tontilla kauemminkin, jos Helellä ei ole mitään sitä vastaan.

Mitä vittua!! Meikähän on puolustavaPAKKI!! Mun perää tarvi kattoa, ku oon aina ekana alhaalla..

Eiku oikeasti. En tajua miten mä aina oonkin hyökkäämässä apuna, silloin tällöin kiekon kanssa ekana ylittämässä sinistä :) Pitäisköhän mun alkaa pelaan laituria? Toinen juttu mikä ihmetyttää on se, että kun avaan omasta päästä peliä (kun muistan jäädä sinne) ja yleensä suoraan juoksussa olevalle MYL:lle. Sit jään ihastelemaan poikien hyörinää hyökkäyspäässä, ja kun seuraavaan kerran vihu saa kiekon ja lähtee hyökkäämään niin mun ukko on jo niiden maalilla. Eli mitä yritän tässä sanoa on se, että kun päästää irti vas. tatista niin oma ukko HUILAA samalla vauhdilla kuin se luistelis... joskus tuntuu menevät nopeampaakin.. Eikä pelaajalla tunnu olevan kitkaa ollenkaan vaan vauhti pysyy samana.

Jos halua olla sinisellä niin ukko pitää viedä siihe ja pysäyttää, joka on melko aikaa vievää kun hyökkäykset kestävät yleensä muutamia sekuntteja.. Lupaan parantaa tapani puolustajana ja hoitaa PÄÄTEHTÄVÄNI paremmin...

PS. toivomus puolustuksessa. Yritetään, painosanalla YRITETÄÄN tänään pitää omat miehet puolustuksessa, eikä mennä kaikki 5 kiekon perässä kulmiin. Monesti oon ekana kulmassa, mut en voi syöttää mihinkää kun siinä on 3 meidän ukkoa metrin päässä.. Tietysti kaveri pitää auttaa jos se ei ole omalla paikalla(kuten minä) tai sit se on pelattu ulos. Tällä tavalla vihulta menee tila kentällä. Aika harvoin musta tai peohista on menty heittämällä ohi 1vs1 tilanteissa.. Yleensä saadaan tökättyä kiekko kulmaan, jossa ei ole meidä ukkoa ku kaikki on siinä mun kyljessä :) Sama juttu hyökkäyspäässä kun karvataan. Yksi kiekolliseen kiinni ja toiset estää syöttöt kiekottomille.. Kannattaisko yrittää?
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ja mä oon niinkauan laituri ku vastustaja menee myös maalille, en halua antaa liikaa tasotusta nääs...

Kukas ne meiän "sivut" teki ja mistä mä löydän sen? ku ois parempi jutella pelitaktiikoista siellä, kun täällä.
Täällä me nääs kasvatetaa vaa viestimäärää :D
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Peliä nyt! Koko ajan käy 3-4 eri ukkoo pukkarissa mut ei vaan satu samaan aikaan.:D Jos vaan vastustaja löytyy.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Minä ainakin katson Chelsea-ManU-matsia. Kuten myös Hele.

Sama. Tosiaan olis huomattavasti mukavampaa pelata laiturina tai edes pakkina kuin tuolla maalissa. Ei sillä, mut ei tuon oman moken koko riitä oikein peittämään noita ylänurkkia. Vissiin tossa missä päästin neljä, niin kahdessa kolis räpylän yläpuolelta. Viimeinen maali meni sit ikävästi patjan kautta pompaten juuri ja juuri maaliviivan yli.
 
Ylös Bottom