Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hele
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

perskele ku toi peli kusi mun osalta, näemmä hävitään jos mä oon jäähyllä... toi oli nääs mun eka tän päivän häviöni ja samalla otin 4minsaa, mutta TommiR se vasta kova jäähyilijä onkin :D

Ärsytti tossa pelissä, kun FIBin lähes kaikki maalit (yhtä lukuunottamatta) oli lämärillä siniviivalta. Perhana, itekin olisin pärjänny tossa ottelussa maalissa :).

Saatiin sit revanssi Jusun, Helen ja Beezerin kera.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Saatiin sit revanssi Jusun, Helen ja Beezerin kera.
Jossa myös molemmat Finnish IceSkatersin maaleista tuli lämärillä siniviivan tuntumasta. Hääräilin itse pakkina, ja kyllähän sekin lystiä on. Hyvä ylivoimamaali tehtiin. Siinä oli jo ylivoimapelaamisen tuntua.
Paremmin löysin itsenikin puolustusalueelta kuin pakkina :D Joskus kun raikuli nousi pakkina niin jäin varmistelemaan alas. Jäi kyllä pirun hyvä mieli peleistä..
Minkä tyypinen tuo sun pelaaja oikein on, kun tunnut olevat hyökkäyksessäkin kuin kotonasi. Käsitin, että teit puolustavan pakin...
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ärsytti tossa pelissä, kun FIBin lähes kaikki maalit (yhtä lukuunottamatta) oli lämärillä siniviivalta. Perhana, itekin olisin pärjänny tossa ottelussa maalissa :).

Saatiin sit revanssi Jusun, Helen ja Beezerin kera.

no mäki haluan pelata, tulin sen pelin jälkee heti pukukaappiin :p eikä sinne tullu enää ketää, ei oo tosin vieläkään.
Katos toi mun allekirjotus, mä löysin sen kadonneen sivumme :)
Edit: mun tilastosta puuttuu perskele se 2+1
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Jossa myös molemmat Finnish IceSkatersin maaleista tuli lämärillä siniviivan tuntumasta.
Jätkät näköjään keksiny tollasen mistä tulee melkeen joka vedolla maali... Äskesessäki matsissa kaikki 3 maalia lämäreitä B-pisteen tuntumasta. :mad:
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Jos ja kun joku tämän pelin luovuttaa, niin meikä vois ottaa siitä avautuvan vapaan paikan. Ei niin väliä mikä se on kunhan ei maalissa. Ja #42.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Jätkät näköjään keksiny tollasen mistä tulee melkeen joka vedolla maali... Äskesessäki matsissa kaikki 3 maalia lämäreitä B-pisteen tuntumasta. :mad:

Niin ovat löytäneet. Näin ollen meidän pitää kutsuu hätiin kaikkien janoisten sankarit, aikamme legendat IHMISveskat!! Eli nyt tulee kysyntää Beermastahin haamu kopeille ja mahdollisesti tulevaisuudessa Timppa ottaa myös näitä koppeja :D

Edit: niin ja bomitus ja Lateksi pelastavat sit myös...

Harmittavaahan tuo on, että nuo menevät niin isolla prosentilla. Etenkin ne siniviiva lämärit, kun niitä on välillä hankala ottaa pois.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

no mäki haluan pelata, tulin sen pelin jälkee heti pukukaappiin :p eikä sinne tullu enää ketää, ei oo tosin vieläkään.
Katos toi mun allekirjotus, mä löysin sen kadonneen sivumme :)
Edit: mun tilastosta puuttuu perskele se 2+1

Älä timppa hätäile ne päivittyy joskus hiukan hitaammin nuo pisteet
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Älä timppa hätäile ne päivittyy joskus hiukan hitaammin nuo pisteet

en mä hätäile, mut kaikki muut tän päivän pelit on päivittyny sinne, paitti just toi kiva peli!
ps: tehkääs joku meille ilmanen foorumi jonne veretää juttumme, toimiis paremmin ku tää tai toi blogi :rolleyes:
enkä mee maaliin ellei Mado tai muut niistä mee :p
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

en mä hätäile, mut kaikki muut tän päivän pelit on päivittyny sinne, paitti just toi kiva peli!
ps: tehkääs joku meille ilmanen foorumi jonne veretää juttumme, toimiis paremmin ku tää tai toi blogi :rolleyes:
enkä mee maaliin ellei Mado tai muut niistä mee :p

Tommihan oli maalissa..ja se pelasi nollapelin. ;)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Jätkät näköjään keksiny tollasen mistä tulee melkeen joka vedolla maali... Äskesessäki matsissa kaikki 3 maalia lämäreitä B-pisteen tuntumasta. :mad:

mitäs vikaa siinä on? kaikki tilaisuudet pitää käyttää hyväksi :) Teiän pitää vaan koittaa estää paremmin. Ja hienoimpihan maaleja on ne mitkä lauotaan siniviivalta.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Turha teidän on valittaa meidän maaleista mitään...itsekkin teette koko ajan ihan samasta paikasta maaleja...ja erityisesti yksi pelaaja...siitä mistä hän ampuu niin menee paljon useammin sisään kun siniviivalaukaukset...hyvänä esimerkkinä viisi maalia viime ottelussa meitä vastaan....:mad:
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Turha teidän on valittaa meidän maaleista mitään...itsekkin teette koko ajan ihan samasta paikasta maaleja...ja erityisesti yksi pelaaja...siitä mistä hän ampuu niin menee paljon useammin sisään kun siniviivalaukaukset...hyvänä esimerkkinä viisi maalia viime ottelussa meitä vastaan....:mad:

Jep, on se KOURA kauhea vemputtaja. Varsinkin viimeisestä maalista olisi Datsyuk vihreä kateudesta.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Turha teidän on valittaa meidän maaleista mitään...itsekkin teette koko ajan ihan samasta paikasta maaleja...ja erityisesti yksi pelaaja...siitä mistä hän ampuu niin menee paljon useammin sisään kun siniviivalaukaukset...hyvänä esimerkkinä viisi maalia viime ottelussa meitä vastaan....:mad:

Eihän tässä nyt ole kukaan erityisesti valittanut. Itsekin totesin, että olihan tuo ärsyttävää. Siniviiva kudit versus b-piste kudit, kummastakohan niitä oikeastikin menee useammin? Tämä siis vain puolustukseksi tuolle Kouran maalinteolle (tosin en nähnyt tuota juuri mainittua ottelua ja maaleja). Itseäni vain tosiaan ärsyttää kyseinen seikka, että lämäri siniviivalta menee noin suurella prosentilla sisään. En varsinaisesti valittanut, että te sitä käytätte hyväksenne.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Jep, on se KOURA kauhea vemputtaja. Varsinkin viimeisestä maalista olisi Datsjykin vihreä kateudesta.

Kyllä kelpaa pelata Kouran ja Helen kanssa, äijät on aina oikeassa paikassa kun antaa syöttöjä.
Itseähän en osaa vetää lainkaa niin kuin tilastoista näkeekin, eli kokonaiset 2 maalia tehtynä :)
Itselle tuli pari turhaa jäähyä... pitää karsia tota poke napin käyttöä...
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Jätkät, odottakaa nyt torstaihin saakka, niin saadaan koko tiimi kentälle.

Itse kuulun niihin, jotka ostavat pelit mielummin Suomesta. Toiseksi, varasin pelin jo elokuussa GameStopista, joten eipä olisi ollut mitään järkeä tilata sitä Kanadasta.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Kyllä kelpaa pelata Kouran ja Helen kanssa, äijät on aina oikeassa paikassa kun antaa syöttöjä.
Itseähän en osaa vetää lainkaa niin kuin tilastoista näkeekin, eli kokonaiset 2 maalia tehtynä :)
Itselle tuli pari turhaa jäähyä... pitää karsia tota poke napin käyttöä...

Hyvin sä rouhit kyllä tilaa KOURAn koukeroille ja oli kyllä mukava pelata. Oli roolit kohdallaan. Turhista jäähyistä puheen ollen, sulla on vielä matkaa meikäläisen lukemiin.

Tosin Peoh vaihtoi pakiksi ja uhkaa kohta meikäläisen jäähykuninkaan asemaa. Tänään päivällä se otti myllyn ja pieksi vastustajan kyllä mennen tullen.

Edit. Saatu näköjään jo kaikki pokaalit.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mo
Pate ja Koura kaa otetti tiukka voitto. Sit menin toisee pelii jossa oli mm Hele ni mulla katkes yhteys. Eli jos ihmettelitte. Syy selvis ku menin toisee huoneesee ni siel oli kuvatiedostojen siirtely ifille käynnis joten netti meni tukkoo... Eli sori vaa tosin tietsikkapakki varmasti puolustaa paremmi ku mä.
 
Ylös Bottom