Toi oliko niitä harvoja pelejä ku mentiin sellaisella ryminällä kohti vastustajan maalia.. Rehti tulos ois ollut 6-0 mut mut... Sanotaanko näin, että pakkien ja veskan välinen yhteispeli vähän tökki
1. ja 3. maalissa meikä sai unelmasti karvattua kiekon pois vihulta ja hymyssä suin tuulettelin, et nyt kyllä kulkee puolustamien. 1. ekassa kaveri oli yksin läpi niin heittäytymällä sain kiekon pois, eli kerrankin ajoitus osui.. Nooh. miten kävi. Kiekko sit lirui mun katkosta suoraan reppuun
Tuntuu, että Raspu ois päässyt helpommalla ku oisin antanut vaan vetää
Hyvä me!
Niiden 3 maalijuhlan jälkeen elettiin vähän vaikeampia aikoja.. Johtui varmaan siitä, että hyökkääjät olivat varsin kokemattomia. Minä, Hollmuth ja BeerM. Ei oikein löytynyt yhteistä säveltä pelissä. Aika yksin yrittämiseksi meni, tai no ei ehkä edes yksinyrittämiseksi vaan kaveri ehti iholle ennen kuin tehtiin syöttö/veto päätöksiä. Kaiken hyvän lisäksi oltiin vielä kaikki aina samassa paikassa karvaamassa tai taklaamassa... Mut 2.30 siinä viimeisessä pelissä 2. erä oli 100% hallintaa.. Kaveri oli vastaan tulija. Syöttöpeli kulki ja jätkätkin alkoivat ottaan yhtä miestä yhdellä miehellä, ja omassa päässä ei kaikki oltu sumpussa joko kulmassa tai maalin edessä. Tästä johtui se, ettei vihulla ollut enää tyhjää tilaa pyörittää kiekkoa vaan katkottiin syötöt ja lähdettiin nopeasti vastahyökkäyksiin. 3. eräkin meni meidän komennossa vaikka maalit jäivätkin puuttumaan, paikkoja oli. Hollmuthin kanssa alkoi syötöt löytään toisemme. Beerin kanssa oli itsellä hankalampaa ku tuntui olevan sun ukko kuin liimattu kenttää. Et pitkälle päässy kentällä kiekon kanssa ku joku oli jo iholla. Oiskohan sun pitänyt hyökkiä aina suoraan maalille hakkaan kiekkoa sisään?
Kiketsin kanssa peli alkaa jo kulkea. Aika useasti päästiin 2:1 hyökkäyksiin ja tais sieltä 1-2 reppua syntyä.. Jotenkin todella helposti löydän "pakkikaverini" kentältä ja sit kiketsi osaa hakea paikan sillai että on täydessä vauhdissa kun annan kiekon lapaan...
Tossa pieni kooste/mun päälimmäisiä ajatuksia illan/yön peleistä.