Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Joko ootte kyllästynyt peliin??? :D

Viikon päästä saatte siniselle lisää päänvaivaa vastustajalle.
Paljon vetoja pakeilla, niin aukeaa hyökkääjille tilaa maalin edessä, kun vastustaja joutuu ottaa pakkejakin enemmän vartiointiin:)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Joko ootte kyllästynyt peliin??? :D

Viikon päästä saatte siniselle lisää päänvaivaa vastustajalle.
Paljon vetoja pakeilla, niin aukeaa hyökkääjille tilaa maalin edessä, kun vastustaja joutuu ottaa pakkejakin enemmän vartiointiin:)

Näillä pakeilla vaan ei meinaa ehtiä vetää ku ovat niin saatanan hitaita liikkeissä.. :mad:
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Toi oliko niitä harvoja pelejä ku mentiin sellaisella ryminällä kohti vastustajan maalia.. Rehti tulos ois ollut 6-0 mut mut... Sanotaanko näin, että pakkien ja veskan välinen yhteispeli vähän tökki :) 1. ja 3. maalissa meikä sai unelmasti karvattua kiekon pois vihulta ja hymyssä suin tuulettelin, et nyt kyllä kulkee puolustamien. 1. ekassa kaveri oli yksin läpi niin heittäytymällä sain kiekon pois, eli kerrankin ajoitus osui.. Nooh. miten kävi. Kiekko sit lirui mun katkosta suoraan reppuun :D Tuntuu, että Raspu ois päässyt helpommalla ku oisin antanut vaan vetää :) Hyvä me!

Niiden 3 maalijuhlan jälkeen elettiin vähän vaikeampia aikoja.. Johtui varmaan siitä, että hyökkääjät olivat varsin kokemattomia. Minä, Hollmuth ja BeerM. Ei oikein löytynyt yhteistä säveltä pelissä. Aika yksin yrittämiseksi meni, tai no ei ehkä edes yksinyrittämiseksi vaan kaveri ehti iholle ennen kuin tehtiin syöttö/veto päätöksiä. Kaiken hyvän lisäksi oltiin vielä kaikki aina samassa paikassa karvaamassa tai taklaamassa... Mut 2.30 siinä viimeisessä pelissä 2. erä oli 100% hallintaa.. Kaveri oli vastaan tulija. Syöttöpeli kulki ja jätkätkin alkoivat ottaan yhtä miestä yhdellä miehellä, ja omassa päässä ei kaikki oltu sumpussa joko kulmassa tai maalin edessä. Tästä johtui se, ettei vihulla ollut enää tyhjää tilaa pyörittää kiekkoa vaan katkottiin syötöt ja lähdettiin nopeasti vastahyökkäyksiin. 3. eräkin meni meidän komennossa vaikka maalit jäivätkin puuttumaan, paikkoja oli. Hollmuthin kanssa alkoi syötöt löytään toisemme. Beerin kanssa oli itsellä hankalampaa ku tuntui olevan sun ukko kuin liimattu kenttää. Et pitkälle päässy kentällä kiekon kanssa ku joku oli jo iholla. Oiskohan sun pitänyt hyökkiä aina suoraan maalille hakkaan kiekkoa sisään?

Kiketsin kanssa peli alkaa jo kulkea. Aika useasti päästiin 2:1 hyökkäyksiin ja tais sieltä 1-2 reppua syntyä.. Jotenkin todella helposti löydän "pakkikaverini" kentältä ja sit kiketsi osaa hakea paikan sillai että on täydessä vauhdissa kun annan kiekon lapaan...

Tossa pieni kooste/mun päälimmäisiä ajatuksia illan/yön peleistä.

Olin eilen 12 jälkeen niin tuiterissa että ei oo ihmekkään jos hyökkäykset männy päin viddua. Hyvä jos muistan miten matsit meni...
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

*Repeilyä* Nooh! Se selittääkin jätkän peliliikkeet :) Kaikki tapahtui pienellä viiveellä
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Kun meitä on taas onlinessa porukkaa, niin tekisikö joku huoneen Online Team Playhin?
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Osaisikos kukaan pelin omistaja kertoa, että mikä mättää, kun tein ittestäni moken, sitten Hele pisti kutsun tähän liigaan, no kävin hyväksymässä kutsun, menin sitten katsastamaan että ketäs täällä on ja minkä nimistä heppua, no kaikilla oli siellä Online ID sekä oikea nimensä, mutta mulla ei ole siellä kuin Online ID näkyvillä ja sitten nimen kohdalla on pelkkä -
joten poistin savet, tein itteni uudestaan, kun eilen en tehnyt onlinessa niin ajattelin, että se mättää siinä, mutta ei. pitäisikö minun poistaa liigasta itteni ja tehdä sitten taas uudestaan ittestäni mokke, jonka jälkeen Hele sitten pistää kutsua mulle uudestaan. :confused:
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mullepäin vois laittaa kutsua sain pelin tänään hyppysiini
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Osaisikos kukaan pelin omistaja kertoa, että mikä mättää, kun tein ittestäni moken, sitten Hele pisti kutsun tähän liigaan, no kävin hyväksymässä kutsun, menin sitten katsastamaan että ketäs täällä on ja minkä nimistä heppua, no kaikilla oli siellä Online ID sekä oikea nimensä, mutta mulla ei ole siellä kuin Online ID näkyvillä ja sitten nimen kohdalla on pelkkä -...

Kun pelaat yhden pelin onlinessa, niin se pelihahmosi nimi ilmestyy siihen tyhjään kohtaan.

Kannattaa muuten mokkeilua harjoitella kunnolla offlinessa ennen liigajäille astumista. Kyyti voi olla alkuun vähän kylmää ;)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Kun pelaat yhden pelin onlinessa, niin se pelihahmosi nimi ilmestyy siihen tyhjään kohtaan.

siis liigan jätkien kanssa liigamatsin, vaiko sitten jotain ihan kuka onlinessa ympäri maailmaa sattuu olemaan, meinaa eilen pelasin yhen nettipelin ja voitin 2-1, mutta silti oli toi pelkkä (hillo)viiva
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

siis liigan jätkien kanssa liigamatsin, vaiko sitten jotain ihan kuka onlinessa ympäri maailmaa sattuu olemaan, meinaa eilen pelasin yhen nettipelin ja voitin 2-1, mutta silti oli toi pelkkä (hillo)viiva

Mulle tuli hahmon nimi heti ensimmäisen liigamatsin jälkeen, enkä sitä ennen ollut onlinessa pelannut. Kysehän on EAHL-joukkueesta, joten uskoisi asiaan vaikuttavan vain EAHL-matsit.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mulle tuli hahmon nimi heti ensimmäisen liigamatsin jälkeen, enkä sitä ennen ollut onlinessa pelannut. Kysehän on EAHL-joukkueesta, joten uskoisi asiaan vaikuttavan vain EAHL-matsit.

oolraittista. oiskos siinätapauksessa tänää meikän mokelle hieman hommia tossa illemmalla, vaikkapas kympin aikoihin? Jos vaikka ekan voiton saisin tililleni ja samalla tehtyä muutaman paraati-imuroinnin... eiku paraatitorjunnan :D
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mistä ihmeestä sä sait lauantaina pelin itelles?!?!?


huusin sen huuto netistä ja kärsin sen kympin noin enempi mut sain sen tänään noudettua sitte, ku myöhästyin tuosta VG+ tilauksesta ja polte ei kärsiny oottelee torstaihin
:)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mihin aikaan aloitellaan liigapelit? Porukkaa on jo pelailemassa, mutta tunnetusti tähän aikaan vastuksen löytäminen on hankalaa.
 
Ylös Bottom