Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Koska tänään peliä??
Eikös se joukkuetta perustettaessa ollut jo sellainen puhe, ettei tässä mitään höntsäilyä harrasteta vaan pyritään pelaamaan kunnolla? Jos "kakkosporukka" tahtoo sunnuntailätkäillä niin siitä vaan. Rento meininki on aina hyvästä, mutta osa meistä on hieman kilpailuhenkisempiä kuin toiset.
No sen takii vähä harmittaa toi joukkue jako. pelkästää toi ykkös ja kakkos joukkue kuulostaa imelältä. Kyl mä ainaki iha tosissaa rupeen pelaa ja uskon et tiimipelaajana opin nopeesti pelaa ykkös joukkueen ehdoilla. Know what I mean?
Itselle ei ainakaan tullut mieleen, että tässä oltaisiin rakentamassa mestaritasoa olevaa ykkösjoukkuetta ja paskat kakkoseen. Nyt kun tällä porukalla ollaan pelattu, niin on tullut tutuksi muun muassa tuo pukukoppi systeemi tai niin tutuksi kun se nyt vain voi tulla.
Siinä vaiheessa kun joukkueessa olisi se 50 pelaajaa niin hyvällä tuurilla meillä olis kentällä 5 maalivahtia tai pelkkiä puolustajia tai pelkkiä hyökkääjiä. Näin jakamalla tekin, jotka ette ole vielä peliä käsiinne saaneet pääsette pelaamaan enemmän ja opettelemaan yhdessä muiden opettelevien kanssa ja pelaamaan juuri sitä paikkaa jossa haluattekin pelata.
Mistään paremmuuskisasta ei mielestäni ole kyse, ainoastaan kaaoksen välttämisestä.
Mä oon tänään käytettävissä. Oisko noin 17 aikoihin ketään linjoilla? Peliä peliä?
Ilmottaudun sadannenkerran mukaan, kun peli on kohta kädessä. Taisin jossain tiimissä olla alunperinkin listojen mukaan. Eli jos johonkin tiimiin mahtu/on varattu tila, niin kädetön tappaja (lue: Derek Boogaard) on palveluksessa. Jäähypörssin voitto ja yleinen hämmenys on tavoitteet . Psn: Puna-Armeija . Num 37. Pelipaikka: Sinne missä tarvitsee
Maalivahdit:
#1 Beermastah
#27 bomitus
Puolustajat:
#79 pate79
#2 Kiketsi
#56 peoh1985
#16 Janne_R
#55 manee (PSN: raisuli)
#68 team68 (PSN: FIN_Sande)
Laitahyökkääjät:
#21 topias003 (PSN: topias)
#19 miesylilaidan
#22 kAEtzu
#23 KOURA
#77 Rasputin_
#72 Elton (PSN: Hollmuth)
#86 ArtVandelay72
Keskushyökkääjät:
#94 Hele GM
#13 ju5u1
# 96 Beezer96
#18 FireHawk (PSN: Firekki)
#50 PSN: trunonen
Ei pojat näin...
Antakaa tuon rosterin nyt olla tuossa. Ton tarkotus oli kartoittaa kaikki ne, jotka jo ovat joukkueessa. Ei siis uusia kasvoja tuohon.
HC KonsoliFIN 2 etsii GM:ää kuka ilmoittautuu?
Siis voiko olla GM vaikka onki jo joukkueessa muuten mukana? Jos kyllä, niin mä voin ottaa senkin paikan.