Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mä oon tänään käytettävissä. Oisko noin 17 aikoihin ketään linjoilla? Peliä peliä?
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

No sen takii vähä harmittaa toi joukkue jako. pelkästää toi ykkös ja kakkos joukkue kuulostaa imelältä. Kyl mä ainaki iha tosissaa rupeen pelaa ja uskon et tiimipelaajana opin nopeesti pelaa ykkös joukkueen ehdoilla. Know what I mean?
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Eikös se joukkuetta perustettaessa ollut jo sellainen puhe, ettei tässä mitään höntsäilyä harrasteta vaan pyritään pelaamaan kunnolla? Jos "kakkosporukka" tahtoo sunnuntailätkäillä niin siitä vaan. Rento meininki on aina hyvästä, mutta osa meistä on hieman kilpailuhenkisempiä kuin toiset. :)

Itse olen helvetin kilpailuhenkinen, liiankin. Niin kuin sanoin, aina lähdetään voittamaan. Pysyn silti kyllä siinä kannassa, että joukkueen henki se menee kaiken muun edelle.

Mutta, mutta ilmeisesti se 2 porukka ollaan tekemässä ja odotellaan mielenkiinnolla kuka sitä nyt alkaisi vetämään.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

No sen takii vähä harmittaa toi joukkue jako. pelkästää toi ykkös ja kakkos joukkue kuulostaa imelältä. Kyl mä ainaki iha tosissaa rupeen pelaa ja uskon et tiimipelaajana opin nopeesti pelaa ykkös joukkueen ehdoilla. Know what I mean?

Itselle ei ainakaan tullut mieleen, että tässä oltaisiin rakentamassa mestaritasoa olevaa ykkösjoukkuetta ja paskat kakkoseen. Nyt kun tällä porukalla ollaan pelattu, niin on tullut tutuksi muun muassa tuo pukukoppi systeemi tai niin tutuksi kun se nyt vain voi tulla.

Siinä vaiheessa kun joukkueessa olisi se 50 pelaajaa niin hyvällä tuurilla meillä olis kentällä 5 maalivahtia tai pelkkiä puolustajia tai pelkkiä hyökkääjiä. Näin jakamalla tekin, jotka ette ole vielä peliä käsiinne saaneet pääsette pelaamaan enemmän ja opettelemaan yhdessä muiden opettelevien kanssa ja pelaamaan juuri sitä paikkaa jossa haluattekin pelata.

Mistään paremmuuskisasta ei mielestäni ole kyse, ainoastaan kaaoksen välttämisestä.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Itselle ei ainakaan tullut mieleen, että tässä oltaisiin rakentamassa mestaritasoa olevaa ykkösjoukkuetta ja paskat kakkoseen. Nyt kun tällä porukalla ollaan pelattu, niin on tullut tutuksi muun muassa tuo pukukoppi systeemi tai niin tutuksi kun se nyt vain voi tulla.

Siinä vaiheessa kun joukkueessa olisi se 50 pelaajaa niin hyvällä tuurilla meillä olis kentällä 5 maalivahtia tai pelkkiä puolustajia tai pelkkiä hyökkääjiä. Näin jakamalla tekin, jotka ette ole vielä peliä käsiinne saaneet pääsette pelaamaan enemmän ja opettelemaan yhdessä muiden opettelevien kanssa ja pelaamaan juuri sitä paikkaa jossa haluattekin pelata.

Mistään paremmuuskisasta ei mielestäni ole kyse, ainoastaan kaaoksen välttämisestä.

Pitkään pähkäilin miten nyt tän asian selittäs, mutta onneks Rasputin tulit ja pelastit, kiteytit tähän postiin meikän ajatukset aivan täysin:)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ok ymmärrän mut eikö silti ois ehkä helpompi oppii pakkina pelaa jos vierellä ois jotai legendoja kuten pate tai peoh? Oon vaa kuunellu teijän juttui täs ny 2vko ja mull ois kova motivaatio pelaa teijän kaa. :D ei täs mitää muuta..
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Maalivahdit:
#1 Beermastah
#27 bomitus

Puolustajat:
#79 pate79
#2 Kiketsi
#56 peoh1985
#16 Janne_R
#55 manee (PSN: raisuli)
#68 team68 (PSN: FIN_Sande)

Laitahyökkääjät:
#21 topias003 (PSN: topias)
#19 miesylilaidan
#22 kAEtzu
#23 KOURA
#77 Rasputin_
#72 Elton (PSN: Hollmuth)
#86 ArtVandelay72

Keskushyökkääjät:
#94 Hele GM
#13 ju5u1
# 96 Beezer96
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ilmottaudun sadannenkerran mukaan, kun peli on kohta kädessä. Taisin jossain tiimissä olla alunperinkin listojen mukaan. Eli jos johonkin tiimiin mahtu/on varattu tila, niin kädetön tappaja (lue: Derek Boogaard) on palveluksessa. Jäähypörssin voitto ja yleinen hämmenys on tavoitteet ;). Psn: Puna-Armeija . Num 37. Pelipaikka: Sinne missä tarvitsee
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Maalivahdit:
#1 Beermastah
#27 bomitus

Puolustajat:
#79 pate79
#2 Kiketsi
#56 peoh1985
#16 Janne_R
#55 manee (PSN: raisuli)
#68 team68 (PSN: FIN_Sande)

Laitahyökkääjät:
#21 topias003 (PSN: topias)
#19 miesylilaidan
#22 kAEtzu
#23 KOURA
#77 Rasputin_
#72 Elton (PSN: Hollmuth)
#86 ArtVandelay72

Keskushyökkääjät:
#94 Hele GM
#13 ju5u1
# 96 Beezer96
#18 FireHawk (PSN: Firekki)


ohops, oliko tää sittenkin 1 joukkueen kokoonpano? vai muuten vaan kyseltiin vielä innokkaana mukaan tulevia pelaajia..?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Jos nyt siirretään tuo rosterijako-keskustelu vähitellen tuonne yksityisen puolelle, ettei täällä tarvitse tapella kaiken kansan kuullen.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ilmottaudun sadannenkerran mukaan, kun peli on kohta kädessä. Taisin jossain tiimissä olla alunperinkin listojen mukaan. Eli jos johonkin tiimiin mahtu/on varattu tila, niin kädetön tappaja (lue: Derek Boogaard) on palveluksessa. Jäähypörssin voitto ja yleinen hämmenys on tavoitteet ;). Psn: Puna-Armeija . Num 37. Pelipaikka: Sinne missä tarvitsee

Kiinnostaako GM:n (general manager, toimitusjohtaja) tehtävät kakkostiimissä?
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Maalivahdit:
#1 Beermastah
#27 bomitus

Puolustajat:
#79 pate79
#2 Kiketsi
#56 peoh1985
#16 Janne_R
#55 manee (PSN: raisuli)
#68 team68 (PSN: FIN_Sande)

Laitahyökkääjät:
#21 topias003 (PSN: topias)
#19 miesylilaidan
#22 kAEtzu
#23 KOURA
#77 Rasputin_
#72 Elton (PSN: Hollmuth)
#86 ArtVandelay72

Keskushyökkääjät:
#94 Hele GM
#13 ju5u1
# 96 Beezer96
#18 FireHawk (PSN: Firekki)
#50 PSN: trunonen
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ei pojat näin...
Antakaa tuon rosterin nyt olla tuossa. Ton tarkotus oli kartoittaa kaikki ne, jotka jo ovat joukkueessa. Ei siis uusia kasvoja tuohon.

HC KonsoliFIN 2 etsii GM:ää kuka ilmoittautuu?

Siis voiko olla GM vaikka onki jo joukkueessa muuten mukana? Jos kyllä, niin mä voin ottaa senkin paikan.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Siis voiko olla GM vaikka onki jo joukkueessa muuten mukana? Jos kyllä, niin mä voin ottaa senkin paikan.

Sitä toista tiimiä ei vielä ole. Sun tehtäväksi tulisi kutsua pelaajat joukkueeseen, valita pelipaita ja laittaa tiimille nimi.

Mutta tosiaankin jatkossa nämä yksityisen puolelle....
 
Ylös Bottom