Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

joo, siis rankki on tallella. Mut oman joukkueen kopissa ei tiedä mitkä oli kavereiden nimet, yms. Aika hanurista. Onneks omat pisteet ja ottelut näkyvät pelaajakortissani, joten ei tarvi aloittaa alusta kehittään ukkoa.. Phew..
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ilalla änärii. Nyt pitää lukee vähä kokeisii, joten kakkos tiimin liiderit voi pistää sitte kutsua tulemaan illalla, joskus 20.00-21.00 pistetään änäri päälle. ;)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Eli siis tässä on nyt kaks joukkuetta?

Jos on tilaa niin ilmottaudun laituriksi / pakiksi, numerolla ei väliä :p
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

TÄLLÄ HETKELLÄ TILASTOT/TIEDOT, YMS.. EIVÄT TALLENNU OTTELUISTA, JOTEN EI KANNATA PELATA ENNEN KUIN TAAS HOMMA TOIMII. Mulle ei jäänyt edellisestä ottelusta merkintää edes pelaajakorttiin mihin on tähän asti tullut tiedot heti
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Kakkostiimiä ei ole vielä luotu, ei ainakaan löytynyt kun äsken etsin. Onko halukkaita?
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Otetaankos me vielä lisää porukkaa? Mitä mieltä muut on? Ykköstiimi on täynnä varmaankin, mutta kakkostiimi saa ottaa tietysti jos haluaa. Ilmoittakaa tänne sitten kakkostiimi G-Ämmät ketä on otettu listojen ulkopuolelta joukkueeseenne, niin annan pääsyoikeudet yhteisön puolelle sitten.

Huomio bomitus myös tämä.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Joo o. Olis se kiva päästä pelamaan illalla vaikka sitten sihen 2. tiimiin. Odotetaan odotetaan... PSN on siis Nchaaa. Tuun vaikka mimmoseen tiimiin. Oikee pakki #23 ja semmottis. :)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Miten täss kutsutaan porukkaa kerhoon?

On jätkällä pokkaa. On sovittu, että perustaa HC KonsoliFIN kakkosjoukkueen, tulee tänne kyselemään miten kutsutaan porukkaa joukkueeseen ja lyö pystyyn oman porukan, eikä viitsi edes paikkaansa perua HC KonsoliFIN - joukkueesta.

Joukkueen lyhenne on muuten AE ja recordi viiden ottelun jälkeen 1-4-0.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mä oon jo yhes tiimis, joten mun pitää ottaa joku muu psn käyttöön nyt tätä kfinii varten. Mä ilmotan sen jossai vaihees tänne
 
Ylös Bottom