Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hele
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Poika nukahti just. Käynti kaupassa ja nopee koirien ulkoilutus. 30min max ni maalivahti messissä.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Siis voiko olla GM vaikka onki jo joukkueessa muuten mukana? Jos kyllä, niin mä voin ottaa senkin paikan.

Voi, onneksi olkoon Sinut on nimetty 2. joukkueen toimitusjohtajaksi. Voit antaa GM oikeudet myös jollekin toiselle työtaakkaasi helpottamaan.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Siis voiko olla GM vaikka onki jo joukkueessa muuten mukana? Jos kyllä, niin mä voin ottaa senkin paikan.

Sulle ei tosta hommasta hirveesti päänvaivaa aiheudu. Kutsut vaan porukkaa tiimiin, jonka olet perustanut. Siinä kaikki. Kyllä muidenkin pitää olla aktiivisia asioiden hoitamisessa, peleihin kutsumisissa, yms. Joten ei oo paha nakki.. Saatpahan huutaa paskoille, että -OLET EROTETTU!
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ok ymmärrän mut eikö silti ois ehkä helpompi oppii pakkina pelaa jos vierellä ois jotai legendoja kuten pate tai peoh? Oon vaa kuunellu teijän juttui täs ny 2vko ja mull ois kova motivaatio pelaa teijän kaa. :D ei täs mitää muuta..

Käyppä katsomassa yhteisön puolelta. Kaikki on nyt helestä & co. kiinni... mut noin mä tekisin..
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Kävin ja KIINNOSTAA! Kiitos tuesta pate!
Joo muutaisin tota mun edel. viestii sillee et JOS oo kakkos tiimis nii sit voin olla 2. GM :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Joko se pelii tulee mun käteen :(. No vkl aikanana saa täydessä huurussa hakata änärii... Itsellä tarkoitus pelata oikeaa pakkia (isokokoista järkälettä), ja PSN: Nchaaa.... Peliä ootellessa... Kohta kyllä käyn noutamassa muualta perkele.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Tänään se päivä koittaa! Ei se, että saan pelin vaan se että Kfin joukkue saa mut pakiks viivalle:p
Illalla mukana peleissä!
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Eli nimimerkki smuu ottaa vetovastuun 2. tiimistä. Wertyman voi halutessaan olla toinen GM ja sopikaa sitten keskenänne tarkemmin. Smuu perustaa tänään joukkueen ja alkaa kutsua pelaajia, joten 2. joukkueen pelin haltijat käykää ONLINE:ssa, että kutsut tulee perille! Joukkueet näkyvät tuolla yhteisön puolle, joten käykää LIITTYMÄSSÄ YHTEISÖÖN, että pääsette sinne.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ja hei! Käykääpä loggautuun tonne yhteisöön kaikki JOUKKUEESEEN KUULUVAT. Eli parhaat ykköset ja paskat kakkoset vai miten se meni...
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mä täs mieitn, että jos rosterit heitetää ketoon, niin mites noi jo pelatut ottelut ja tilastot, nehän kusee sitte kaikilta? mun mielestä ois parasta pitää tiimit yhdessä hitsattuna, löytyypähän aina pelaajia, voi nääs käydä, että jompikumpi tiimeistä saa aina rosterit kokoon ja toisessa joku poloinen (=minä) kyyhötän yksin pukukopissa :o
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mä täs mieitn, että jos rosterit heitetää ketoon, niin mites noi jo pelatut ottelut ja tilastot, nehän kusee sitte kaikilta? mun mielestä ois parasta pitää tiimit yhdessä hitsattuna, löytyypähän aina pelaajia, voi nääs käydä, että jompikumpi tiimeistä saa aina rosterit kokoon ja toisessa joku poloinen (=minä) kyyhötän yksin pukukopissa :o

Tilastot eivät muutu mihinkään vaikka vaihtelisit päivittäin tiimiä.. Ne on ja pysyy.. Ja aika harvoin tuolla kopissa kauaa joutuu yksin olemaan ainakaan iltaisin ja viikonloppuisin... Joten paska kommentti sulta :D
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Miten täss kutsutaan porukkaa kerhoon?

Meet online -> EASHL-> My Club -> pari kertaa R1 ja painat neliötä. Jos kutsu ei lähde, kutsuttava ei ole käynyt vielä onlinessa. Itse tulostin pelaajalistan ja vedin yli kutsutut. Ne kyllä näkyy sielläkin heti, että ketä on kutsuttu ja kuku on vastannut kutsuun ja liittynyt. Joko 2. tiimi on tehty? Hienoa!
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Meet online -> EASHL-> My Club -> pari kertaa R1 ja painat neliötä. Jos kutsu ei lähde, kutsuttava ei ole käynyt vielä onlinessa. Itse tulostin pelaajalistan ja vedin yli kutsutut. Ne kyllä näkyy sielläkin heti, että ketä on kutsuttu ja kuku on vastannut kutsuun ja liittynyt. Joko 2. tiimi on tehty? Hienoa!

Miks My clubista on hävinnyt kaikki tiedot? Pelkästään PSN:t näkyy... kaikki muun POISSA, eli pisteet ja arvosanat, yms.. FAAK!
 
Ylös Bottom