Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Siis voiko olla GM vaikka onki jo joukkueessa muuten mukana? Jos kyllä, niin mä voin ottaa senkin paikan.
Siis voiko olla GM vaikka onki jo joukkueessa muuten mukana? Jos kyllä, niin mä voin ottaa senkin paikan.
Ok ymmärrän mut eikö silti ois ehkä helpompi oppii pakkina pelaa jos vierellä ois jotai legendoja kuten pate tai peoh? Oon vaa kuunellu teijän juttui täs ny 2vko ja mull ois kova motivaatio pelaa teijän kaa. ei täs mitää muuta..
Jos vain wertylle sopii mä voin olla 2. GM?
Mä täs mieitn, että jos rosterit heitetää ketoon, niin mites noi jo pelatut ottelut ja tilastot, nehän kusee sitte kaikilta? mun mielestä ois parasta pitää tiimit yhdessä hitsattuna, löytyypähän aina pelaajia, voi nääs käydä, että jompikumpi tiimeistä saa aina rosterit kokoon ja toisessa joku poloinen (=minä) kyyhötän yksin pukukopissa
Miten täss kutsutaan porukkaa kerhoon?
Meet online -> EASHL-> My Club -> pari kertaa R1 ja painat neliötä. Jos kutsu ei lähde, kutsuttava ei ole käynyt vielä onlinessa. Itse tulostin pelaajalistan ja vedin yli kutsutut. Ne kyllä näkyy sielläkin heti, että ketä on kutsuttu ja kuku on vastannut kutsuun ja liittynyt. Joko 2. tiimi on tehty? Hienoa!
Miks My clubista on hävinnyt kaikki tiedot? Pelkästään PSN:t näkyy... kaikki muun POISSA, eli pisteet ja arvosanat, yms.. FAAK!
Miks My clubista on hävinnyt kaikki tiedot? Pelkästään PSN:t näkyy... kaikki muun POISSA, eli pisteet ja arvosanat, yms.. FAAK!
Resetti ku euroversioki tuli? :O
Ainakin tuolla EASHL leaderboardsilla näyttää pisteet olevan tallella, olisko vaan kyseesä joku fiksaus toimenpide?