Ensinnäkään en ymmärrä miten nää asiat nyt liittyy toisiinsa?? Tästä pelistä saa eniten irti kun molemmilla on vähintään viis. Silloin yleensä tiukkaa, tasasta ja tarkkaa peliä jossa virheet kostautuu.. Näissä peleissä näkee todella vähän näitä bugi maaleja kun ne jo aika moni osaa puolustaa pois ja ihmis pakkeja ei sillein kierrelläkkään. Ja jos on hyvä ihmis mokke niin se vaan kruunaa nautinnon, silloin kukaan ei hae sitä tolppaa päin luistelemalla kaatumaan tai muita ns moken takia varmoja maaleja. Silloin on myös joukkuepeli parhaimmillaan kun se pitää oikeasti syöttelemällä pelata pois tilanteesta. Pointti tossa mun viestissä oli se että kahdella pakilla pelaavat, pystyvät pelaamaan voitos itse juuri osallistumatta peliin. Se kone nimittäin joskus arpoo niille kunnon super cpu hyökkäyskentän. Kerran hävittiin tämmöselle tiimille jotain 6-1, toinen ihmispelaaja sai yhden syöttöpisteen. Toinen ei noussut omalta alueelta pois. Hyökkäys aika näille jotain 12min-3min. Niin minusta siinä vaan ei ole järkeä..
Sitten noista maaleista:
Se tän päivänen pelikö ottaa päähän?? Öö, teillä oli kyllä pakki siellä, ajoi tilanteessa yli niin mitä ois pitäny tehä?? Maalin takaa lämäri?? Muistaakseni yhden vanhan aikaisen tein,eikö?? "AINA" maalin taakse, kyllä hakeudun toimistooni usein. Ja eikös tuota toimistoa käytetä oikeastikkin paljon, maali antaa hyvän suojan ja muille aikaa hakea paikkoja. Siitä syöttö maalin eteen toimii varmasti oikeassakin pelissä. Sit jos miehet on kiinni ja kulma auki niin miksei sitä saa siitä yrittää?? Siinä kiekonriisto läpiajossa mokke hyppäs eestä pois, oisko pitänyt laukoo ohi, tai itse asiassa minähän menetin sen kiekon mokelle, mut se kauho sen mailalla itse sisään. Oisit huomannut sen jos oisit malttanut katsoa hidastuksen. Vai olitko siinä vaiheessa jo lähtenyt pelistä pois?? Loput kolme olikin sit noita kuuluisia bugi maaleja suoraan syötöstä. Että olen bugi koko jätkä, mutta näillä on mentävä mitä on annettu.
Minulle käy kyllä että kaikki bugimaalit poistetaan, itse asiassa toivon sitä. Silläkin uhalla että itelle ei enää pisteitä ropise samaan malliin kun nykyään(2/pp), voi kamala jos se tippuukin vaikka puoleentoista. Ja itekkin curveshoteista ja etukulmalämäreistä alkuun narisin, mutta eihän se mitään auta. Joten se on yrittettävä ite sitten niitä samoja kuin muutkin. Silti olen tehnyt suurimman osan maaleistani niin sanotusti vahingossa tai suoraan syötöstä. Mun peukalot kuitenkin suht huonosti kerkee sihtaamaan noita vetoja että minun kohdalla harvoin puhutaan tähdätystä laukauksesta.
Ja JanRei, siitä minua ei voi ainakaan syyttää. Pakitusta olen kokeillut vain muutaman kerran (ehkä alle 10 onnistunut) ja yleensäkkin vain jos vastustaja on sitä jo käyttänyt samassa pelissä aikaisemmin. Minusta on paljon mukavampi silloin harvoin kuin läpiajoon pääsee niin yrittää jotenkin se mokke veivata kahville. Väitän että onnistumis %:ni läpiajoista on jotain 10 luokkaa. Et ehkä se on vaan ruvettava pakittamaan joka kerta niin oon vielä kovempi bugi kun nyt oon. Hitto, vaihdan nimeksi bugizazun.
IT'S IN THE GAME, mut älä käytä sitä