Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hele
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Itse sinä soppasi aikoinaan keitit ja hommasit kengän perseeseen paristakin joukkueesta. Turha niiden pohjalta tulla tänne piipittämään. Bloodywork näytti puolestaan osaavan ottavan asiat niinkuin ne sanotaan, mutta sulla on jotain vaikeuksia ymmärtää kun sanotaan suoraan, että painu nyt ******* täältä.

Eläpä muuta sano, miksikäs ei saisi sanoa jos tulisi 2000 voittoa pukkariin. Minusta aika helvetin hieno saavutus joukkueelta jolla kyllä yhteispeli rullaa tai ainakin luulisi niin.
Itseäni kyllä nakersi niin hemmetisti tuo lähteminen tästä HCK tiimistä ja harmittaa vieläkin mutta ''aina ei voi voittaa''se on vain tajuttava ;)

Millonkas juhlitaan HCK:n vuosipäiviä ? :)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Millonkas juhlitaan HCK:n vuosipäiviä ? :)

Ketju on perustettu 5.8.2008, mutta kerho luotiin EASHL:en 16.9.2008. Siitä voi jokainen valita mieleisensä. Itse aion mennä 16.9. mukaan ja juhlistaa vuosipäivää samalla kun juhlin syntymäpäiviäni eli 21.9.. :)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Pakko lisätä edelliseen että mielestäni kaikkein naurettavin tapa pelata näitä kerhopelejä on 2 ihmispakilla, cpu hyökkää. Muutamia tämmösiä vastuksia on ollu ni ei siltä cpu:lta saa kiekkoo pois ku se pyörittää sitä ku punakone konsanaan. hyökkäysalue aika vastustajalle jotain 13.00-2.00. Mut onneks on aina ollu niin hyökkäys intosia pakkeja niin on päässy kaks ykkösillä tai läpiajoilla tekee tarvittavat maalit, vastustajalla yleensä kaikki maalit cpu:n tekemiä. Mielestäni tää kerhopeli pitäs olla et minimissään 4 pelaajaa, tai vaikka suoraan tuo 6 (vaikka tällä hetkellä meillä ei mv:tä olekkaan) . Nuo kahen pelaajan tiimit oo edes mitään tiimejä.

Sori ot, jatkakaa...

Kuinka ollakkaan...tällainen viesti mieheltä joka luistelee "AINA" maalin taakse ja koittaa tehdä niitä ns.PASKAMAALEJA(mitkä toiv. korjataan päivityksessä pois)
Onhan se tietty vaikeampi niitä yrittää jos ei ole konepakkeja:D
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Oisko tämmönen: http://www.youtube.com/watch?v=033KSeflgrs

sande74 sanoi:
Onhan se tietty vaikeampi niitä yrittää jos ei ole konepakkeja

Vaikka yrittäisi minkälaisia maaleja tahansa, niin kolmea konehyökkääjää vastaan on todella turhauttavaa pelata. Kiekkoa ei meinaa saada millään pois, niillä ei ole ollenkaan reaktioaikaa, konehyökkääjiä ei pysty välillä horjuuttamaan edes taklaamalla ja tekevät maalin aina kun haluavat.

Psychozazu on mielestäni siinä ihan oikeassa, että pelihaun pitäisi onnistua vähintään neljällä pelaajalla. Matsiin pääsemisessä menee välillä kohtuuttoman kauan, kun vastaan tulee koko ajan näitä kahden hengen porukoita. Meillä on jatkuvasti 4-6 pelaajaa kopissa, joten vastus häipyy samantien linjoilta. Sitten jos matsiin päästään, niin pahimmillaan kahden maalin johdossa toinen vastustajan pelaajista saa tarpeekseen ja "connection lost".

Toisaalta 4-6:n hengen porukatkin häipyvät nykyään yksitellen aulasta milloin mihikin vedoten. Kaiken huippuna löytyy jo muutama taitava porukka, jotka selkeästi valkkailevat vastustajansa. Ei kai tämä voi olla näin vakavaa...
JanRei sanoi:
maalin takaa paskamaali kohdasta 3.00
4,5-minuuttinen video ja koko keston sai kärvistellä, että eikö Maestrolta ole pätkää mukana. Lopun 10s pelastivat kuitenkin paljon...

Wayne alisti kyllä suht nätisti. Toisaalta, jos sitä olisi saanut taklata, niin olisi tuokin varmaan jäänyt tekemättä.

Bloodywork sanoi:
Minusta aika helvetin hieno saavutus joukkueelta jolla kyllä yhteispeli rullaa tai ainakin luulisi niin.
Kiitosta vaan:p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Kuinka ollakkaan...tällainen viesti mieheltä joka luistelee "AINA" maalin taakse ja koittaa tehdä niitä ns.PASKAMAALEJA(mitkä toiv. korjataan päivityksessä pois)
Onhan se tietty vaikeampi niitä yrittää jos ei ole konepakkeja:D

Ensinnäkään en ymmärrä miten nää asiat nyt liittyy toisiinsa?? Tästä pelistä saa eniten irti kun molemmilla on vähintään viis. Silloin yleensä tiukkaa, tasasta ja tarkkaa peliä jossa virheet kostautuu.. Näissä peleissä näkee todella vähän näitä bugi maaleja kun ne jo aika moni osaa puolustaa pois ja ihmis pakkeja ei sillein kierrelläkkään. Ja jos on hyvä ihmis mokke niin se vaan kruunaa nautinnon, silloin kukaan ei hae sitä tolppaa päin luistelemalla kaatumaan tai muita ns moken takia varmoja maaleja. Silloin on myös joukkuepeli parhaimmillaan kun se pitää oikeasti syöttelemällä pelata pois tilanteesta. Pointti tossa mun viestissä oli se että kahdella pakilla pelaavat, pystyvät pelaamaan voitos itse juuri osallistumatta peliin. Se kone nimittäin joskus arpoo niille kunnon super cpu hyökkäyskentän. Kerran hävittiin tämmöselle tiimille jotain 6-1, toinen ihmispelaaja sai yhden syöttöpisteen. Toinen ei noussut omalta alueelta pois. Hyökkäys aika näille jotain 12min-3min. Niin minusta siinä vaan ei ole järkeä..

Sitten noista maaleista:

Se tän päivänen pelikö ottaa päähän?? Öö, teillä oli kyllä pakki siellä, ajoi tilanteessa yli niin mitä ois pitäny tehä?? Maalin takaa lämäri?? Muistaakseni yhden vanhan aikaisen tein,eikö?? "AINA" maalin taakse, kyllä hakeudun toimistooni usein. Ja eikös tuota toimistoa käytetä oikeastikkin paljon, maali antaa hyvän suojan ja muille aikaa hakea paikkoja. Siitä syöttö maalin eteen toimii varmasti oikeassakin pelissä. Sit jos miehet on kiinni ja kulma auki niin miksei sitä saa siitä yrittää?? Siinä kiekonriisto läpiajossa mokke hyppäs eestä pois, oisko pitänyt laukoo ohi, tai itse asiassa minähän menetin sen kiekon mokelle, mut se kauho sen mailalla itse sisään. Oisit huomannut sen jos oisit malttanut katsoa hidastuksen. Vai olitko siinä vaiheessa jo lähtenyt pelistä pois?? Loput kolme olikin sit noita kuuluisia bugi maaleja suoraan syötöstä. Että olen bugi koko jätkä, mutta näillä on mentävä mitä on annettu.

Minulle käy kyllä että kaikki bugimaalit poistetaan, itse asiassa toivon sitä. Silläkin uhalla että itelle ei enää pisteitä ropise samaan malliin kun nykyään(2/pp), voi kamala jos se tippuukin vaikka puoleentoista. Ja itekkin curveshoteista ja etukulmalämäreistä alkuun narisin, mutta eihän se mitään auta. Joten se on yrittettävä ite sitten niitä samoja kuin muutkin. Silti olen tehnyt suurimman osan maaleistani niin sanotusti vahingossa tai suoraan syötöstä. Mun peukalot kuitenkin suht huonosti kerkee sihtaamaan noita vetoja että minun kohdalla harvoin puhutaan tähdätystä laukauksesta.

Ja JanRei, siitä minua ei voi ainakaan syyttää. Pakitusta olen kokeillut vain muutaman kerran (ehkä alle 10 onnistunut) ja yleensäkkin vain jos vastustaja on sitä jo käyttänyt samassa pelissä aikaisemmin. Minusta on paljon mukavampi silloin harvoin kuin läpiajoon pääsee niin yrittää jotenkin se mokke veivata kahville. Väitän että onnistumis %:ni läpiajoista on jotain 10 luokkaa. Et ehkä se on vaan ruvettava pakittamaan joka kerta niin oon vielä kovempi bugi kun nyt oon. Hitto, vaihdan nimeksi bugizazun.

IT'S IN THE GAME, mut älä käytä sitä :D
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Vihdoinki! Paljo mukavampi kattoa töllöstä ens kaudella änäriä ku pelaajat ei saa enää tehdä noita samanlaisia varmoja maaleja.

Haha, tuo oli kyllä hyvä! Pienikin harha-askel bugimaalia päin niin tuomari viheltää pilliin ''ei bugimaaleja'' ja peli jatkukoon. Mutta tosin änärissä kaikki maalit on miltein erilaisia. :)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ensinnäkään en ymmärrä miten nää asiat nyt liittyy toisiinsa?? Tästä pelistä saa eniten irti kun molemmilla on vähintään viis. Silloin yleensä tiukkaa, tasasta ja tarkkaa peliä jossa virheet kostautuu.. Näissä peleissä näkee todella vähän näitä bugi maaleja kun ne jo aika moni osaa puolustaa pois ja ihmis pakkeja ei sillein kierrelläkkään. Ja jos on hyvä ihmis mokke niin se vaan kruunaa nautinnon, silloin kukaan ei hae sitä tolppaa päin luistelemalla kaatumaan tai muita ns moken takia varmoja maaleja. Silloin on myös joukkuepeli parhaimmillaan kun se pitää oikeasti syöttelemällä pelata pois tilanteesta. Pointti tossa mun viestissä oli se että kahdella pakilla pelaavat, pystyvät pelaamaan voitos itse juuri osallistumatta peliin. Se kone nimittäin joskus arpoo niille kunnon super cpu hyökkäyskentän. Kerran hävittiin tämmöselle tiimille jotain 6-1, toinen ihmispelaaja sai yhden syöttöpisteen. Toinen ei noussut omalta alueelta pois. Hyökkäys aika näille jotain 12min-3min. Niin minusta siinä vaan ei ole järkeä..

Sitten noista maaleista:

Se tän päivänen pelikö ottaa päähän?? Öö, teillä oli kyllä pakki siellä, ajoi tilanteessa yli niin mitä ois pitäny tehä?? Maalin takaa lämäri?? Muistaakseni yhden vanhan aikaisen tein,eikö?? "AINA" maalin taakse, kyllä hakeudun toimistooni usein. Ja eikös tuota toimistoa käytetä oikeastikkin paljon, maali antaa hyvän suojan ja muille aikaa hakea paikkoja. Siitä syöttö maalin eteen toimii varmasti oikeassakin pelissä. Sit jos miehet on kiinni ja kulma auki niin miksei sitä saa siitä yrittää?? Siinä kiekonriisto läpiajossa mokke hyppäs eestä pois, oisko pitänyt laukoo ohi, tai itse asiassa minähän menetin sen kiekon mokelle, mut se kauho sen mailalla itse sisään. Oisit huomannut sen jos oisit malttanut katsoa hidastuksen. Vai olitko siinä vaiheessa jo lähtenyt pelistä pois?? Loput kolme olikin sit noita kuuluisia bugi maaleja suoraan syötöstä. Että olen bugi koko jätkä, mutta näillä on mentävä mitä on annettu.

Minulle käy kyllä että kaikki bugimaalit poistetaan, itse asiassa toivon sitä. Silläkin uhalla että itelle ei enää pisteitä ropise samaan malliin kun nykyään(2/pp), voi kamala jos se tippuukin vaikka puoleentoista. Ja itekkin curveshoteista ja etukulmalämäreistä alkuun narisin, mutta eihän se mitään auta. Joten se on yrittettävä ite sitten niitä samoja kuin muutkin. Silti olen tehnyt suurimman osan maaleistani niin sanotusti vahingossa tai suoraan syötöstä. Mun peukalot kuitenkin suht huonosti kerkee sihtaamaan noita vetoja että minun kohdalla harvoin puhutaan tähdätystä laukauksesta.

Ja JanRei, siitä minua ei voi ainakaan syyttää. Pakitusta olen kokeillut vain muutaman kerran (ehkä alle 10 onnistunut) ja yleensäkkin vain jos vastustaja on sitä jo käyttänyt samassa pelissä aikaisemmin. Minusta on paljon mukavampi silloin harvoin kuin läpiajoon pääsee niin yrittää jotenkin se mokke veivata kahville. Väitän että onnistumis %:ni läpiajoista on jotain 10 luokkaa. Et ehkä se on vaan ruvettava pakittamaan joka kerta niin oon vielä kovempi bugi kun nyt oon. Hitto, vaihdan nimeksi bugizazun.

IT'S IN THE GAME, mut älä käytä sitä :D

Tarkoitan tässä nyt sitä että vaikka pääsisit yksin läpi niin silti melko varm...kiertäisit maalin ja koittaisit nostaa sinne samaa paikkaan(ylänurkkaa) kuin että veivaisit molarin kahville kasvokkain.ymmärsitkö?tai jollei kierrä koko maalia niin sitten pieni kiepsahdus etukulmalla punaisen yli ja siitä sitten.En väitä ettei näitä voisi käyttää JOSKUS mutta jos aina kokeilee samaa niin on se aika puuduttavaa(ainakin joukkuekavereitten kannalta)...vai?
Tästä tulee se vain mieleen, että olisi peli mikä tahansa niin käyttäisitkö niitä bugeja aina hyväksesi?:D
jos niin, toiv. vaan offlinessa
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

maalin takaa paskamaali kohdasta 3.00

Törkeetä!
Onneksi päivityksen jälkeen nuo ei enään toimi:mad:

Toi oli kyllä paras. Ja kato pakitkin heittäytyi siinä peittämään toista bugimaalia, eli suoraan poikittais syötöstä maalin edestä, niin raukkamainen Wayne teki tämän toisen vakio bugimaalin :mad:!

Mutta tosiaan niin kuin sanoit, nämähän eivät änärissä uusien sääntömuutosta (lue: päivitysten) jälkeen enää onneksi toimi!

Haha, tuo oli kyllä hyvä! Pienikin harha-askel bugimaalia päin niin tuomari viheltää pilliin ''ei bugimaaleja'' ja peli jatkukoon. Mutta tosin änärissä kaikki maalit on miltein erilaisia. :)

Uskoisin ettei se aivan noin menisi. Tilannetta mentäisiin tarpeen tullen katsomaan vielä videolta ja pitkän pitkän hartaan tulkinnan jälkeen herrat kabinetissa päättäisivät oliko se nyt sitten bugimaali vai ei. Sitten vain tuomari tulisi kylmän viileästi levittämään kätensä tai osoittamaan keskiympyrään. Hylätyn maalin syy voisi sitten olla vaikka "bugimaali, ei maalia - syy: etukulmalta nousu ja veskarikin heitti vielä kyljelleen."
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Tarkoitan tässä nyt sitä että vaikka pääsisit yksin läpi niin silti melko varm...kiertäisit maalin ja koittaisit nostaa sinne samaa paikkaan(ylänurkkaa) kuin että veivaisit molarin kahville kasvokkain.ymmärsitkö?tai jollei kierrä koko maalia niin sitten pieni kiepsahdus etukulmalla punaisen yli ja siitä sitten.En väitä ettei näitä voisi käyttää JOSKUS mutta jos aina kokeilee samaa niin on se aika puuduttavaa(ainakin joukkuekavereitten kannalta)...vai?
Tästä tulee se vain mieleen, että olisi peli mikä tahansa niin käyttäisitkö niitä bugeja aina hyväksesi?:D
jos niin, toiv. vaan offlinessa

Nämä tänne jatkossa: http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=61962
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Tarkoitan tässä nyt sitä että vaikka pääsisit yksin läpi niin silti melko varm...kiertäisit maalin ja koittaisit nostaa sinne samaa paikkaan(ylänurkkaa) kuin että veivaisit molarin kahville kasvokkain.ymmärsitkö?tai jollei kierrä koko maalia niin sitten pieni kiepsahdus etukulmalla punaisen yli ja siitä sitten.En väitä ettei näitä voisi käyttää JOSKUS mutta jos aina kokeilee samaa niin on se aika puuduttavaa(ainakin joukkuekavereitten kannalta)...vai?
Tästä tulee se vain mieleen, että olisi peli mikä tahansa niin käyttäisitkö niitä bugeja aina hyväksesi?:D
jos niin, toiv. vaan offlinessa

Enpä juuri pelaa muuta, niin ei ole pelkoa. Ymmärrän mitä tarkoitat mutta en ymmärrä et mistä sä nyt mua syytät, tietääkseni ei oo monesti samassa pelissä oltu niin mistä oikein tiedät miten minä pelaan?? Sitä pitää kysyä joukkueelaisiltani että mitä mieltä ne on, mut veikkaan että kenkää olis jo tullut jos nuo väitteet pitävät paikkansa. Mutta jos se nyt tekee sinut iloiseksi niin sovitaan että teen sit aina noin.

PS. Se toinen vanhanaikainen on helpompi tehdä ja paljon varmempi. Joten tekisin siinä läpiajossa mielummin sen. ;)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Enpä juuri pelaa muuta, niin ei ole pelkoa. Ymmärrän mitä tarkoitat mutta en ymmärrä et mistä sä nyt mua syytät, tietääkseni ei oo monesti samassa pelissä oltu niin mistä oikein tiedät miten minä pelaan?? Sitä pitää kysyä joukkueelaisiltani että mitä mieltä ne on, mut veikkaan että kenkää olis jo tullut jos nuo väitteet pitävät paikkansa. Mutta jos se nyt tekee sinut iloiseksi niin sovitaan että teen sit aina noin.

PS. Se toinen vanhanaikainen on helpompi tehdä ja paljon varmempi. Joten tekisin siinä läpiajossa mielummin sen. ;)

Zazu on hieno mies ja pelikaveri. Ei sitä voi mistään syyttää..Hyviä pointteja molemmin puolin. Oma mielipiteeni on, että nykyään trendi on se, että kumpi tekee taidokkaammin "bugimaaleja on voittaja. Se on vain valitettava tosiasia. Pako sanoa, että ei se bugimaalien tekemoinen mitään ilmaa ole, se vaatii harjoittelua ja taitoa. Parhaimmat tekevät ne maalit. Pahoittelen erimielisyyksiä ja jne, nyt baariin....
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Zazu on hieno mies ja pelikaveri. Ei sitä voi mistään syyttää..Hyviä pointteja molemmin puolin. Oma mielipiteeni on, että nykyään trendi on se, että kumpi tekee taidokkaammin "bugimaaleja on voittaja. Se on vain valitettava tosiasia. Pako sanoa, että ei se bugimaalien tekemoinen mitään ilmaa ole, se vaatii harjoittelua ja taitoa. Parhaimmat tekevät ne maalit. Pahoittelen erimielisyyksiä ja jne, nyt baariin....

Ny-Nyt khyllä vitsin parkasit:D:D Tosiasia on se että silloin vasta näkyy se taito kun pelataan 6 vs. 6
ja bugimaalit ovat kaikki saman laisia YKSKÄÄN ei ole ikinä hieno. Näkee jo unissaan miten kiekko laitetaan häkkiin, ja pitää tähän vielä sanoa että ne jotka luulevat että kaikki top 5 joukkueet tekevät pelkästään "bugimaaleja" niin olette väärässä, allekirjoittaneena voin sanoa että siellä kaikki pääasia on syöttäminen ja sen kautta saada maalivahti ja pelaajat liikkeelle jota kautta avautuu maalipaikat. Itse kun pelasin Regulatorissa niin tuli yleensä joskus semmosia joukkkueita vastaan missä oli vain se 2 ihmispelaajaa niissäkään peleissä joissa on tietenkin helpointa tehdä etukulma maali(Eko-Goal) niin kukaan ei yrittänyt tehdä semmosta vaan siniviivan jälkeen tuli aina se enintään 3 syöttöä, josta seurasi se että kaikki maalit olivat hienoja.

PS.Tai no jos Fantastic on vielä top 5 niin se on ainoa joukkue joka tekee "bugimaaleja".:D
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

En mä sua Psycho tarkoittanutkaan ;)
Kunha vaa yleisesti kommentoin asiaan.

Juu, ymmärsin kyllä mutta piti vaan heittää että siihen minä en sorru. Se on minusta tämän pelin kaikken ärsyttävin bugimaali. Tykkäsin pelata 08:ssa paljon noita online rankkikisoja mutta tässä ei oikein viitti kun lähes joka vastustaja pakittaa, osa jopa kaikki yrityksensä.
 
Ylös Bottom