Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Noilla engelskan kielisillä "virallisilla" foorumeilla tais joku niistä tekijöistä sanoa että vaikeusasteet on easystä HELLIIN. Villi arvaus olisi, että demo oli asetettu "mediumille". Kun rämpytykselläkin selvisi, mutta selvästi meni paremmin taistelemalla kunnon komboilla ja counttereilla. Hell kuulostaakin siltä että muutaman kombon otat vastustajilta niin olet vainaa.XShava sanoi:Sitä en tiedä onko vaihtoehtoina eri vaikeustasoja, mutta kyllä ainakin itselläni tälläkin tasolla riitti purtavaa.
Snigge sanoi:Tai sitten muistelen omiani..Mutta eikös peli ala siitä kun Nariko kuolee ?
Cyrus1 sanoi:Alan olemaan Dennis Dyackin kanssa samaa mieltä, pelejä ei kannata näyttää etukäteen lainkaan.
Cyrus1 sanoi:Huhhuh, että naurattaa lukea tuolla neogafissakin joku DMD:llä DMC3:n läpäissyt itkee, kuinka vihujen iskuista ei lähde healthia paljon yhtään. Osaako ihmiset käyttää omia aivojaan vai onko ne oikeasti niin aivokääpiöitä, että kolmen minuutin demo antaa lopullisen kuvan pelin joka osa-alueesta ja tässäkin tapauksessa siis vaikeustaso on selvästi lopullisessa pelissä naurettavan helppo ja koko pelin pääsee läpi countereilla ja autoblockilla sekä täysin ylivoimaisilla superstyle-liikkeillä, joilla tappaa kaikki vihut kerralla? Lopullisessa pelissä ei siis tule olemaan lainkaan tasapainoa liikkeillä? Jaa, siinä tapauksessa Ninja Gaidenkin on aika helppo, kun demossa selvästi yksikään vihollinen ei osannut rikkoa Ryun blockia normalilla Muraita lukuun ottamatta. Pelin pääsee siis läpi vain pitämällä blockia pohjassa ja hakkaamalla silloin tällöin avuttomia vihollisia, aivan naurettava peli. Alan olemaan Dennis Dyackin kanssa samaa mieltä, pelejä ei kannata näyttää etukäteen lainkaan.
karibu sanoi:Onneksi HS ei ole niin helvatan vaikea. En ole edes pelannut DMC3 ekaa kentää pidemmälle.
Meni niin helvatan hankalaksi eikä eikä tee mieli opetella kaiken maailman kombopaskoja vain sen takia että pelissä pääsee eteenpäin. Ykkösen tosin pelasin miltei loppuun asti yhdellä elämällä ;
Se että parit HC-pelaajat pitävät HSää liian helppona on yks paskan hailee. Maailmassa on muitakin pelaajia, jotka pitävät lähinnä pelin hauskuudesta eikä sen haastavuudesta.
Miksi ihmeessä jokaisen mättöpelin pitäisi olla niin vaikea että vain tietty ydinryhmä siitä pitää?
Cyrus1 sanoi:Ja aivan totta Xshava. Hölmöä julkaista keskeneräistä koodia. Toisaalta ihmiset valittavat myös, jos eivät saa nyt heti tällä sekunnilla. Joten vaikea tilanne.
Täysin samaa mieltä koko viestistä.XShava sanoi:Näinhän se menee, koskaan ei ole hyvä teki miten päin tahaansa
Itse kyllä haluan demoja ja koodia etukäteen
Ja kait minä olen sitten likinäköinen, meinaan en huomannut HS mitään tökkimisiä. Välillä tosin ihmetyttää, millaisia puusilmiä toiset on kun joka toinen peli tökkii ja itse en huomaa mitään. Tai sitten ne vaan kyttää sitä tökkimistä, eivätkä nauti pelistä
No itse en HS hidastumisia, tökkimisiä huomannut. Eli mulle kelpaisi tollasenaankin
Juurikin sitäPibe sanoi:Meinaat vissiin sitä screen tearingia (tai miksi sitä kutsutaankaan...)
Muutenkin virheiden sietäminen ja "ei sillä ole ihmeempää merkitystä"-tuumiminen on mielestäni huono ajattelumalli. Pitää vaatia enemmän
XShava sanoi:Ja kait minä olen sitten likinäköinen, meinaan en huomannut HS mitään tökkimisiä. Välillä tosin ihmetyttää, millaisia puusilmiä toiset on kun joka toinen peli tökkii ja itse en huomaa mitään. Tai sitten ne vaan kyttää sitä tökkimistä, eivätkä nauti pelistä
No itse en HS hidastumisia, tökkimisiä huomannut. Eli mulle kelpaisi tollasenaankin
Cyrus1 sanoi:
Aina vaan paranee, ja niinku ColdFire sanoikin että mukavat kasvoanimaatiotCyrus1 sanoi:
Kun on seurannut pelin kehitystä monta vuotta intensiivisesti, tulee siitä luettua kaikenlaista.Muntu sanoi:Mistä te näitä oikeen tiedätte?!!
Ja noista kappaleista, oonko mä missannu jotain?!