Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Heavenly Sword

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cyrus1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Mutta eikös peli ala siitä kun Nariko kuolee ?

Tai sitten muistelen omiani..
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

XShava sanoi:
Sitä en tiedä onko vaihtoehtoina eri vaikeustasoja, mutta kyllä ainakin itselläni tälläkin tasolla riitti purtavaa.
Noilla engelskan kielisillä "virallisilla" foorumeilla tais joku niistä tekijöistä sanoa että vaikeusasteet on easystä HELLIIN. Villi arvaus olisi, että demo oli asetettu "mediumille". Kun rämpytykselläkin selvisi, mutta selvästi meni paremmin taistelemalla kunnon komboilla ja counttereilla. Hell kuulostaakin siltä että muutaman kombon otat vastustajilta niin olet vainaa.

Snigge sanoi:
Mutta eikös peli ala siitä kun Nariko kuolee ?
Tai sitten muistelen omiani..

Mistä te näitä oikeen tiedätte?!! :D
Ja noista kappaleista, oonko mä missannu jotain?! :D
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Huhhuh, että naurattaa lukea tuolla neogafissakin joku DMD:llä DMC3:n läpäissyt itkee, kuinka vihujen iskuista ei lähde healthia paljon yhtään. Osaako ihmiset käyttää omia aivojaan vai onko ne oikeasti niin aivokääpiöitä, että kolmen minuutin demo antaa lopullisen kuvan pelin joka osa-alueesta ja tässäkin tapauksessa siis vaikeustaso on selvästi lopullisessa pelissä naurettavan helppo ja koko pelin pääsee läpi countereilla ja autoblockilla sekä täysin ylivoimaisilla superstyle-liikkeillä, joilla tappaa kaikki vihut kerralla? Lopullisessa pelissä ei siis tule olemaan lainkaan tasapainoa liikkeillä? Jaa, siinä tapauksessa Ninja Gaidenkin on aika helppo, kun demossa selvästi yksikään vihollinen ei osannut rikkoa Ryun blockia normalilla Muraita lukuun ottamatta. Pelin pääsee siis läpi vain pitämällä blockia pohjassa ja hakkaamalla silloin tällöin avuttomia vihollisia, aivan naurettava peli.:rolleyes: Alan olemaan Dennis Dyackin kanssa samaa mieltä, pelejä ei kannata näyttää etukäteen lainkaan.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Cyrus1 sanoi:
Alan olemaan Dennis Dyackin kanssa samaa mieltä, pelejä ei kannata näyttää etukäteen lainkaan.

Näin varmaan olisi parasta. Lehdistö nyt osaa suhtautua oikein koodiin ja antaa mielipiteensä vasta sitten kun kerrotaan että kyseessä on arvostelukoodi. Normi kuluttaja kun tuomitsee heti koko pelin pelkän demonkin perusteella.

Toisaalta en sitä ymmärrä, miksi demot ovat suht usein vanhasta koodista. Aika monesti meinaan tulee demo ja sitten kerrotaan että nyt koodi on ihan eri näköinen. Jättäsivät kuluttajien demon ennemmin väliin.

Minusta demon tarkoitus on antaa kuluttajille mahdollisuus tutustua peliin ja tehdä sen mukaan ostopäätös. Ja koodin pitäisi tällöin vastata valmista peliä ja tulle saataville samaan aikaan kun peli tulee myyntiin.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Cyrus1 sanoi:
Huhhuh, että naurattaa lukea tuolla neogafissakin joku DMD:llä DMC3:n läpäissyt itkee, kuinka vihujen iskuista ei lähde healthia paljon yhtään. Osaako ihmiset käyttää omia aivojaan vai onko ne oikeasti niin aivokääpiöitä, että kolmen minuutin demo antaa lopullisen kuvan pelin joka osa-alueesta ja tässäkin tapauksessa siis vaikeustaso on selvästi lopullisessa pelissä naurettavan helppo ja koko pelin pääsee läpi countereilla ja autoblockilla sekä täysin ylivoimaisilla superstyle-liikkeillä, joilla tappaa kaikki vihut kerralla? Lopullisessa pelissä ei siis tule olemaan lainkaan tasapainoa liikkeillä? Jaa, siinä tapauksessa Ninja Gaidenkin on aika helppo, kun demossa selvästi yksikään vihollinen ei osannut rikkoa Ryun blockia normalilla Muraita lukuun ottamatta. Pelin pääsee siis läpi vain pitämällä blockia pohjassa ja hakkaamalla silloin tällöin avuttomia vihollisia, aivan naurettava peli.:rolleyes: Alan olemaan Dennis Dyackin kanssa samaa mieltä, pelejä ei kannata näyttää etukäteen lainkaan.

Onneksi HS ei ole niin helvatan vaikea. En ole edes pelannut DMC3 ekaa kentää pidemmälle.
Meni niin helvatan hankalaksi eikä eikä tee mieli opetella kaiken maailman kombopaskoja vain sen takia että pelissä pääsee eteenpäin. Ykkösen tosin pelasin miltei loppuun asti yhdellä elämällä O.o;

Se että parit HC-pelaajat pitävät HSää liian helppona on yks paskan hailee. Maailmassa on muitakin pelaajia, jotka pitävät lähinnä pelin hauskuudesta eikä sen haastavuudesta.
Miksi ihmeessä jokaisen mättöpelin pitäisi olla niin vaikea että vain tietty ydinryhmä siitä pitää?
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Onneksi yli puolet pelaajista kuitenkin tajuaa mikä on DEMO.
Ikävä kyllä on myös niitä jotka koittavat demoa 5 minsaa ja tämän jälkeen menevät huutamaan joka foorumilla että: PASKA PELI ÄLKÄÄ OSTAKO!!
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

karibu sanoi:
Onneksi HS ei ole niin helvatan vaikea. En ole edes pelannut DMC3 ekaa kentää pidemmälle.
Meni niin helvatan hankalaksi eikä eikä tee mieli opetella kaiken maailman kombopaskoja vain sen takia että pelissä pääsee eteenpäin. Ykkösen tosin pelasin miltei loppuun asti yhdellä elämällä O.o;

Se että parit HC-pelaajat pitävät HSää liian helppona on yks paskan hailee. Maailmassa on muitakin pelaajia, jotka pitävät lähinnä pelin hauskuudesta eikä sen haastavuudesta.
Miksi ihmeessä jokaisen mättöpelin pitäisi olla niin vaikea että vain tietty ydinryhmä siitä pitää?

Juu siis HS:hän on selvästi helpommin lähestyttävä ja se on hyvä juttu. Pointtini oli kuitenkin, että eiköhän lopullisesta pelistä löydy haastettakin niille, jotka sitä kaipaavat.

Ja aivan totta Xshava. Hölmöä julkaista keskeneräistä koodia. Toisaalta ihmiset valittavat myös, jos eivät saa nyt heti tällä sekunnilla. Joten vaikea tilanne. :D
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Cyrus1 sanoi:
Ja aivan totta Xshava. Hölmöä julkaista keskeneräistä koodia. Toisaalta ihmiset valittavat myös, jos eivät saa nyt heti tällä sekunnilla. Joten vaikea tilanne. :D

Näinhän se menee, koskaan ei ole hyvä teki miten päin tahaansa :D

Itse kyllä haluan demoja ja koodia etukäteen :)


Ja kait minä olen sitten likinäköinen, meinaan en huomannut HS mitään tökkimisiä. Välillä tosin ihmetyttää, millaisia puusilmiä toiset on kun joka toinen peli tökkii ja itse en huomaa mitään. Tai sitten ne vaan kyttää sitä tökkimistä, eivätkä nauti pelistä :D

No itse en HS hidastumisia, tökkimisiä huomannut. Eli mulle kelpaisi tollasenaankin :cool:
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

XShava sanoi:
Näinhän se menee, koskaan ei ole hyvä teki miten päin tahaansa :D

Itse kyllä haluan demoja ja koodia etukäteen :)


Ja kait minä olen sitten likinäköinen, meinaan en huomannut HS mitään tökkimisiä. Välillä tosin ihmetyttää, millaisia puusilmiä toiset on kun joka toinen peli tökkii ja itse en huomaa mitään. Tai sitten ne vaan kyttää sitä tökkimistä, eivätkä nauti pelistä :D

No itse en HS hidastumisia, tökkimisiä huomannut. Eli mulle kelpaisi tollasenaankin :cool:
Täysin samaa mieltä koko viestistä.

Muuten, huomasiko joku sitä "säröä" TV:n keskivaiheilla ihan pelatessa? Nimittäin kun ihmiset sanoo että se pilaa pelin, mutta ite jouduin oikeasti tihrustamaan sitä siitä muutaman minuutin ennenkuin huomasin, eikä se kyllä mua haittaa yhtään.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Meinaat vissiin sitä screen tearingia (tai miksi sitä kutsutaankaan...)
Se häiritsee todella paljon, jos sitä tulee vastaavanlaisissa paikoissa aina. Mutta kun tietää että näin ei valmiissa versiossa ole ainakaan noin pahasti, ei se haittaa demossa pätkääkään.

Muutenkin virheiden sietäminen ja "ei sillä ole ihmeempää merkitystä"-tuumiminen on mielestäni huono ajattelumalli. Pitää vaatia enemmän ;)

EDIT: Ja muutenkin eri ihmisten silmät huomaavat virheitä ja nykimistä eri tavalla. Toinen saattaa sanoa, että pyöriipäs peli sulavasti ja toinen istuu vieressä ja ihmettelee kuinka paljon peli voi pätkiä.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Pibe sanoi:
Meinaat vissiin sitä screen tearingia (tai miksi sitä kutsutaankaan...)
Muutenkin virheiden sietäminen ja "ei sillä ole ihmeempää merkitystä"-tuumiminen on mielestäni huono ajattelumalli. Pitää vaatia enemmän ;)
Juurikin sitä

No, ehkäpä nostan sitten rimaa ja rupean vaatimaan enemmän ;)
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Itse kiinnitin tearingiin huomiota vain ihan pelin alussa, eli ennen köysijuoksua.
Itse taistelussa en muista kiinnittäneeni siihen enää mitään huomiota.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

XShava sanoi:
Ja kait minä olen sitten likinäköinen, meinaan en huomannut HS mitään tökkimisiä. Välillä tosin ihmetyttää, millaisia puusilmiä toiset on kun joka toinen peli tökkii ja itse en huomaa mitään. Tai sitten ne vaan kyttää sitä tökkimistä, eivätkä nauti pelistä :D

No itse en HS hidastumisia, tökkimisiä huomannut. Eli mulle kelpaisi tollasenaankin :cool:

"tökkimisen" huomaa aloitusruudussa parhaiten. Jos siinä et huomaa pientä nykimistä niin jo on kumma :P Tän jälkeen en huomannut mitään tökkimistä.. Videoita kun tullut katseltua on huomannut samanlaista pientä nykimistä mutta eipä se tuossa haittaa yhtään.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Taidan olla sokea =/
En huomasnnut mitään repeilyä vaika useamman kerran demon läpi pelasin.
Pitääpä seuraavalla kerralla tuijottaa tarkasti kuin mummo bingolappusta.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Cyrus1 sanoi:
Legendaarista:

Click

Mahtavaa huumoriakin pelissä mukana ja ihan sekoa meininkiä. :D

Voi moro, et noi kasvoanimaatiot näyttää hyviltä.
Ihan pirun loistavaa. :D

edit: Ja animaatio muutenkin. Kökkölaatuinen video, mut silti.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Cyrus1 sanoi:
Legendaarista:

Click

Mahtavaa huumoriakin pelissä mukana ja ihan sekoa meininkiä. :D
Aina vaan paranee, ja niinku ColdFire sanoikin että mukavat kasvoanimaatiot :D
Mietinpähän vaan että miltä mahtaa tuo kohtaus kuulostaa dubattuna :rolleyes:
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Muntu sanoi:
Mistä te näitä oikeen tiedätte?!! :D
Ja noista kappaleista, oonko mä missannu jotain?! :D
Kun on seurannut pelin kehitystä monta vuotta intensiivisesti, tulee siitä luettua kaikenlaista.

Ja tosiaan, Heavenly Swordissa tulee olemaan ainakin yksi vaikeampi vaikeustaso (ellei enemmänkin, tiedä sitten), eli Hell Mode, joka oli kehittäjien mukaan niin vaikea, että Sony käski Ninja Theoryä todistamaan että Heavenly Swordin voi oikeasti päästä läpi kyseisellä vaikeustasolla, sillä Sonyn omat testaajat eivät olleet siinä onnistuneet.

Jos siis tuntuu, ettei demo tarjonnut riittävästi haastetta, kannattaa varmaan valita Hell Mode heti alusta asti.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Näinhän porukka on itkenyt myös darknessin demon kohdalla.Hieno peli sekin on,ainakin minun mielestäni.HS:n demo jätti hyvän maun suuhun saa nähdä jos sen hankkisi sitten :)
 
Ylös Bottom