Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Heavenly Sword

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cyrus1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

XShavalla on pointti. Konsolipuolella (varsinkin) ei voida odottaa, että demonsa storesta lataava pelaaja on tutustunut alan teknisiin hienouksiin ja ymmärtää siksi, että demo on kasattu vuoden vanhasta koodista viimesenä asiana perjantai-iltapäivänä. Vaikka itse pelattavuus kokisi hienoisia muutoksia, tulisi demon olla teknisesti hiottu.

Nyt tympii kun framerate putoaa yhdessä vihollisten kanssa demon 'kakkososiossa' kun käyttää ranged stancea ja nuijii useampaa vihua kerralla. Ei silti huolettanut missään vaiheessa, etteikö moiset optimoinnit hoidettaisi myyntiversioon mennessä mutta... :rolleyes:
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Ihan mielenkiintonen Rhianna Pratchettin (Terry Pratchettin tytär) haastattelu. Toimii HS:ssä script writerina ja story designerina.

Haastattelu

Oliverin postaama video aika hyvää katottavaa.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Terry Pratchettin tytär kirjoittajana? :eek:
Toivottavasti on yhtä lahjakas kuin isänsä.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Oliver sanoi:
Hyvä video. Kuinkas se muuten tosta noin vaan muuttu boxi-onlysta PS3:lle?´Vai selviskö se tosta videosta (Ei oo ääniä tällä kannettavalla)?

Muuten, te aktiiviset kehityiksen seuraajat; Mikäs tuo "Life Clock" tai jtn. on noissa monessa trailerissa tuolla alhaalla? Onko se Dead Risingin tapanen kello, että peli pitäis päästä siinä ajassa läpi? Vai olenko vain nähnyt vanhoja trailereita...? Nimittäin en sinänsä lämpiä ajatukselle että pelissä olisi ns. aikaraja, ettei periaatteessa ehtisi vain kekkuloida ympäriinsä fysiikoilla leikkien, koska aika voisi loppua kesken ja tulla game over.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Ei peli ole ollut boxi-only. Ninja Theoryn kertomat kommentit julkaisijan etsimisestä on vaan tietyt tahot tulkinnu vähän väärin. Microsoftille on ilmeisesti ensimmäisenä tai ensimmäisten joukossa peliä ehdotettu, mutta MS kieltäytyi. Nuo aikaiset vaiheet ei kuitenkaan ole kehitetty mitenkään Xbox mielessä, vaan alusta asti on lähdetty rakentamaan peliä next-geniä varten ja etsimään rahoittajaa ja julkaisijaa.

Pelissä on life clock, mutta se on kuulemma enemmän tarinallinen elementti (kun miekkahan kuluttaa Narikon elämää) eikä pitäisi pahemmin haitata peliä pelatessa. Tai itse asiassa en ole edes varma onko life clockia enää, onko se otettu kokonaan pois. En ole enää lähiaikoina jaksanut seurata pelien kehitystä yhtä tarkasti, kun nyt vaan haluaisi päästä pelaamaan niitä. :p
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Muntu sanoi:
Hyvä video. Kuinkas se muuten tosta noin vaan muuttu boxi-onlysta PS3:lle?´Vai selviskö se tosta videosta (Ei oo ääniä tällä kannettavalla)?
Alkuperäinen kehittäjä meni konkkaan ja tiimin perustama Ninja Theory joutui haeskelemaan uutta julkaisijaa, jolloin Sony tarttui tilaisuuteen.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Koettakaapa demossa pistää asetuksista puhekieleksi suomi. Aika hilpeää. Ehkä se johtuu siitä, että olen tottunut aina englanninkielisiin peleihin, jolloin suomea puhuvat hahmot tuntuvat pakostakin korneilta. Ei Narikon ääninäyttelijä kyllä siltikään loista lahjakkuudellaan.

E: Siis suomenkielinen ääninäyttelijä. Lontoota puhuva on ihan hyvä.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Croma sanoi:
Koettakaapa demossa pistää asetuksista puhekieleksi suomi. Aika hilpeää. Ehkä se johtuu siitä, että olen tottunut aina englanninkielisiin peleihin, jolloin suomea puhuvat hahmot tuntuvat pakostakin korneilta. Ei Narikon ääninäyttelijä kyllä siltikään loista lahjakkuudellaan.

E: Siis suomenkielinen ääninäyttelijä. Lontoota puhuva on ihan hyvä.
No ei loista ei. Ekan kerran kun vaihdoin kielen niin aattelin että täähän kuulostaa ihan joltain maikkarin lauantai-aamun piirretyiltä tai jotain. Ja sitten kun ne huutaa "katkaiskaa köydet!" sillein 1.5 x normaalia nopeammin niin jes! Tai sitten se on vain se että kaikki pelit on englanniksi. Ja hyvä niin.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Pääsin eilen Heavenly Swordin kanssa astumaan normipiirrosta teräväpiirtoon ja jesta kun loksahti suu auki. I'm lovin' it.

Veikkaan suomenkielisen ääninäyttelyn kärsivän kahdesta ongelmasta pääpiirteittäin. Ensin on se, että pelaajat eivät kyllä ole joitakin lastenpelejä lukuun ottamatta tottuneet kuuntelemaan suomalaisten kälkätystä. Toinen on se, että koko ääninäyttelyscene on Suomessa kyllä joitakin Disneyn leffoja lukuun ottamatta ihan lapsenkengissä.

Eikä nyt puhuta siitä Agapiosta, olen vasta hiljattain lakannut näkemästä painajaisia Flipperin introsta :D
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Jätän suosiolla suomenkieliset puheet lapsille ja kielellisesti rajoittuneille. Toisella kotimaisella eli lontoolla pärjää ihan mainiosti.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Hitto, mikäköhän ihme siinä on, ettei edes nykyisten kovalevyllisten konsolien aikakaudella voida pelissä tarjota mahdollisuutta useampaan tallennukseen?
Eli näyttäisi tosiaan vahvasti siltä, että Heavenly Sword huolii vain yhden pelitallennuksen konsolia kohden. Aiheuttaa varmasti ongelmia, mikäli taloudesta löytyy useampi pelaaja.

Muutenhan peli erittäinkin mainio, vaikka ihan alku onkin kontrollien puolesta melko tylsää hakkaamista, kun erikoisliikkeitä ei ole vielä käytössä. Tarinan puolesta ei alussakaan ole valittamista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Oliver sanoi:
Hitto, mikäköhän ihme siinä on, ettei edes nykyisten kovalevyllisten konsolien aikakaudella voida pelissä tarjota mahdollisuutta useampaan tallennukseen?
Eli näyttäisi tosiaan vahvasti siltä, että Heavenly Sword huolii vain yhden pelitallennuksen konsolia kohden. Aiheuttaa varmasti onglemia, mikäli taloudesta löytyy useampi pelaaja.
Siis tarkoitatko että käyttäjän vaihtaminen ei auta mitään.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

foghorn sanoi:
Siis tarkoitatko että käyttäjän vaihtaminen ei auta mitään.
Ei ainakaan käyttämälläni koodilla, minkä kyllä pitäisi olla jo kohtuullisen lopullista. Herjaa vain, että tallennuksen latauksessa oli ongelmia ja pyytää poistamaan tallennuksen ja yrittämään uudelleen.

Onhan vielä pieni mahdollisuus, että myyntiversiossa homma toimisi fiksummin. Toivottavasti tuotakin pääsee vielä testaamaan ennen julkaisupäivää.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Oliver sanoi:
Hitto, mikäköhän ihme siinä on, ettei edes nykyisten kovalevyllisten konsolien aikakaudella voida pelissä tarjota mahdollisuutta useampaan tallennukseen?
Eli näyttäisi tosiaan vahvasti siltä, että Heavenly Sword huolii vain yhden pelitallennuksen konsolia kohden. Aiheuttaa varmasti onglemia, mikäli taloudesta löytyy useampi pelaaja.

No ainakin täällä taloudessa on useammin kuin kerran PS2 aikaan tallenneltu toisen tallennuksen päälle. Sen takia näin kovalevyllisten konsolien aikakaudella olemme tehneet molemmille oman käyttäjätunnuksen. Näin kummatkin voivat tallennella oman Heavenly Sword tallennuksensa oman proviilinsa save kohtaan. Ja toimii ;)

Oliver sanoi:
Ei ainakaan käyttämälläni koodilla, minkä kyllä pitäsi olla jo kohtuullisen lopullista. Herjaa vain, että tallennuksen latauksessa oli ongelmia ja pyytää poistamaan tallennuksen ja yrittämään uudelleen.

Poistithan Previkan tallennukset ja pelitiedot, ennen kuin aloitit arvostelukoodin pelaamisen?
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

XShava sanoi:
Poistithan Previkan tallennukset ja pelitiedot, ennen kuin aloitit arvostelukoodin pelaamisen?
Viddu, olihan mulla näköjään HS-previkan tallennus tolla toisellakin tunnuksella, vaikka en sitä aikoihin ole muistaakseni käyttänyt. Eli nyssenhän toi lähti ihan nätisti futaamaan.

Sori, my bad. Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää. :)
 
Ylös Bottom