Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Heavenly Sword

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cyrus1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Jeh, säästyy rahaa, kun oikein noin tunnettu henkilö arvosteli pelin ja monin sanakääntein ja hyvin eritellysti osasi kertoa kuinka keskinkertainen peli on. Voinpa ostaa silläkin rahalla vaikka pari leffaa lisää. :)
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Linkitys sanoi:
Siinä yksi tunnetun henkilön mielipide lisää. Ja näillä tyypeillä ei ainakaan ole mitään paineita kirjoitella muuta kuin oman mielipiteensä.
Penny Arcade on pahimmanlaatuinen Wii60-kannatuskeskus (heiltähän on tulossa oma pelikin XO:lle :rolleyes: ).
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Muuten, jos nyt jotain sattuu kiinnostamaan, kannattaa ladata Japanin Storeen pari päivää sitten upittu demo. Latasin äsken ja pelailin muutaman kerran. Huomattavasti optimoidusta buildista, framerate on nyt sillä tasolla millä sen pitääkin olla! Myös screen-tearingia on siinä alun näkymässä vähemmän, mutta sitä ei ole kuitenkaan kokonaan saatu pois.

Joka tapauksessa demo on vielä huomattavasti nautinnollisempi, kun kokemus on paaaljon sulavampi. Widdu kun on muuten mahtavaa, kun saa kunnon mätön päälle. Ei vastaavaa fiilistä ole oikein mistään saatavilla. Siis niin vitun siistiä! Dante am cry. :p Nelonen saa olla jotain uskomatonta tykitystä, että yltää tälle tasolle. Ja sitten vielä NG2 ja GoW3 tulossa vuoden-puolentoista sisään. Paras genre.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

BlahDVD:ltä oli tullut tänään (tai oikeastaan eilen) "order shipped". Koskaan en ole tuolta tilannut, mutta jospa se viikossa tulisi Play.comin tapaan.

Itse innostuin niin paljon Storesta ladattavista HS-animaatiopätkistä, että oli pakko tilata peli. Jos muuten on paskaa, niin näkeepähän sitten juonen loppuun. Itseäni ei pelin lyhyys haittaa ollenkaan. Päinvastoin, mukava välillä pelailla jotain peliä, mitä ei tarvitse tahkota kymmeniä tunteja päästäkseen läpi. Pitäisi saapua vieläpä sopivasti n. viikkoa ennen Halo 3:a.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

XShava sanoi:
Maahantuoja ilmoitti tänään, että edelleen 19 -päivä tulossa Suomessa myyntiin. Eli ainakin heidän kauttansa peli myynnissä 19 -päivä.

Tiedä sitten mutta myyjä sanoi että on todennäköista että kyseinen peli on tulossa jo perjantaina. Tiedä sitten mitä kautta tuo peli putkahtaa mutta tämän näkee sitten perjantaina mikäli se nyt sitten ilmestyy kuten myyjä sanoi. Ja edelleen kyseessä on ihan alan kauppa.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Xerobos sanoi:
Päinvastoin, mukava välillä pelailla jotain peliä, mitä ei tarvitse tahkota kymmeniä tunteja päästäkseen läpi
Nime ommmaa. (niinkuin meilläpäin asia ilmastaa) Toi on yks tosi painava seikka kun hommaan seikkailupelejä. Tunnelma, läpipeluu aika ja visuaalisuus painaa mulla tosi paljon. :)
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Jep, Japanin HS demo pelitetty läpi ja kyl on pirusti herkullisempaa touhua sujuvamman ruudunpäivityksen myötä. Ainoa mitä japanidemossa ihmettelin oli se, että vihollisia ei enää voinut nostaa ilmaan ja heitellä. Ostoon menee heti ku kaupasta löytyy.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Gore sanoi:
Tämän "alan" liikkeen nimi on?

Raumalainen peli/elokuva/dvd/cd kauppa Pop-peli. Kyseisellä kaupalla ei ole verkkokauppaa joten todennäköisin osto mahdollisuus on vain käydä täällä. Hinnoista sen verran että ne heittelevät halvasta riistoon jälkimmäinen on ikävä kyllä Ps3 pelien hinnoissa todennäköisempää (65-69) alustan uutuuden tuoksun takia.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

maverick sanoi:
Itse ennakkotilasin ton Heavenly Swordin jo www.blahdvd.com kaupasta. Maksoi siellä vain 47,99 toimitettuna eli jonkun verran halvemmalla kuin kotimaan kaupoista. Nyt vain odotellaan pelin julkaisua ja sen kolahtamista postiluukusta :D

itse oon yrittäny tilata sitä, mutta ei tunnu onnistuvan, tulee viesti sähköpostiin että mahdollinen syy on että cv2 koodi ei täsmää kortin tietoihin, vaikka laitan sen ihan oikein. Korttini on pop:n visa electron.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Näyttäis, että play.com:sta lähti tänään paketillinen Taivaallista Säilää tulemaan. Saas nähdä kauanko se tällä kertaa kestää, kun vaihteluväli on ollut 3 (arki)päivää - 3 viikkoa.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Jingolio sanoi:
Näyttäis, että play.com:sta lähti tänään paketillinen Taivaallista Säilää tulemaan. Saas nähdä kauanko se tällä kertaa kestää, kun vaihteluväli on ollut 3 (arki)päivää - 3 viikkoa.
Kerrohan sitten, jäikö tulliin vai tuliko ihan tuolla listahinnalla (51,49 e) kotiin asti. Samoiten BlahDVD:stä tilanneet voisivat kertoa kokemuksistaan, se 47,99 e on niin nippa-nappa tullirajan yläpuolella, että voivat katsoa sormien lävitse.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Viper7 sanoi:
Raumalainen peli/elokuva/dvd/cd kauppa Pop-peli. Kyseisellä kaupalla ei ole verkkokauppaa joten todennäköisin osto mahdollisuus on vain käydä täällä.

Piti itsekin nyt käydä oikein kysymässä ja kyllä tosiaan itse omistajakin sanoi, että kun kerran maahantuoja on niitä jo saanut niin huomenna olisi myynnissä. Eipä tuosta haittaakaan olisi itselle jos vähän aikasemmin pääsee pelailemaan kuin oli varautunut =P
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Lucky sanoi:
Piti itsekin nyt käydä oikein kysymässä ja kyllä tosiaan itse omistajakin sanoi, että kun kerran maahantuoja on niitä jo saanut niin huomenna olisi myynnissä. Eipä tuosta haittaakaan olisi itselle jos vähän aikasemmin pääsee pelailemaan kuin oli varautunut =P

Kuulostaa varsin typerältä, mutta itseäni ei haittaisi ollenkaan, jos olisi tullut myyntiin vasta ensi perjantaina. Tämä johtuu ainoastaan siitä, että mulla on hissan kirjotukset maanantaina ja pitää lukea koko viikonloppu. :( Enpä kyllä ole varma, ostanko peliä vielä ensi viikollakaan.

No muttapa.. hieno juttu, että tulee ajoissa. Kerrankin näin päin.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

@TT-2k

Tähän mennessä kaikki tilaukset play.com:sta ovat tulleet ilman tullireissua <koputtaa puuta>, siis myös 61,99e hintaiset. Kerron jos nyt kopsahtaa se poikkeustapaus.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Siis ei tuokaan 100% varmaa ole, voi hyvinkin olla että ei kyseistä peliä vielä huomenna saa jos jokapaikassa lukee 19.9 julkaisupäiväksi. (Tietysti tämäkin voi aina muuttua lennossa ja pelit voivat saapua kauppoihin määriteltyä nopeammin) Eikös Englannissa näitä jo ole kaupoissa kun jostain luin että peli oltaisiin julkaistu tänään.

Toivottavasti kuitenkin myyjä on oikeassa sillä, olisi viikonloppu aikaa pelailla sitten. Ei tuo varmaan kovin pitkäikäinen ole ellen sitten rupea vaikeammalla tahkomaan. Luulisi tästä ja Graw2:sta sekä Dark chroniclesta riittävän aina sinne warhawkin julkaisuun asti : )
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Jaahas pitääkin huomenna käydä kaupat läpi ennen töihin menoa, jos vaikka illalla pääsisi sitten pelailemaan. :)
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Noniin tänään tuli kyseinen peli haettua kaupasta, tosin muhkeaan 69 hintaan (mihin katosi ne kultaiset 64:n hinta ajat ;_;

Noh jokatapauksessa samaan hintaan olisi luultavasti tullut suomalaisista verkkokaupoista postikuluineen ja tuleepahan 10 alennus nyt kun on kaupan kuponki täynnä sen voi laskea periaatteessa -2 5:stä pelistä jonka olen ostanut.

Mutta joo peli on siis jo julkaistu.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Kun en ole pelannut ennen tämän tyylisiä pelejä, niin kannattaako minun ostaa tämä ensimmäiseksi mätkintä-seikkailu peliksi? Antaisiko hyvän vai huonon kuvan genrestä?
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Viper7 sanoi:
Noniin tänään tuli kyseinen peli haettua kaupasta, tosin muhkeaan 69 hintaan (mihin katosi ne kultaiset 64:n hinta ajat ;_;

Noh jokatapauksessa samaan hintaan olisi luultavasti tullut suomalaisista verkkokaupoista postikuluineen ja tuleepahan 10 alennus nyt kun on kaupan kuponki täynnä sen voi laskea periaatteessa -2 5:stä pelistä jonka olen ostanut.

Mutta joo peli on siis jo julkaistu.
No sanoppa ihmeessä onko 60 euron arvonen ostos. Tekis niin mieli mennä ostamaan mutta kun on pakko säästää... Tai ei sinänsä pakko, mutta yritän, joskin olis kiva saada jotain mukavaa yksinpelattavaa. Ressu ja Vegas kyllästyttää jo.
 
Ylös Bottom