Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Penny Arcade on pahimmanlaatuinen Wii60-kannatuskeskus (heiltähän on tulossa oma pelikin XO:lle ).Linkitys sanoi:Siinä yksi tunnetun henkilön mielipide lisää. Ja näillä tyypeillä ei ainakaan ole mitään paineita kirjoitella muuta kuin oman mielipiteensä.
XShava sanoi:Maahantuoja ilmoitti tänään, että edelleen 19 -päivä tulossa Suomessa myyntiin. Eli ainakin heidän kauttansa peli myynnissä 19 -päivä.
Nime ommmaa. (niinkuin meilläpäin asia ilmastaa) Toi on yks tosi painava seikka kun hommaan seikkailupelejä. Tunnelma, läpipeluu aika ja visuaalisuus painaa mulla tosi paljon.Xerobos sanoi:Päinvastoin, mukava välillä pelailla jotain peliä, mitä ei tarvitse tahkota kymmeniä tunteja päästäkseen läpi
Viper7 sanoi:Ja edelleen kyseessä on ihan alan kauppa.
Gore sanoi:Tämän "alan" liikkeen nimi on?
maverick sanoi:Itse ennakkotilasin ton Heavenly Swordin jo www.blahdvd.com kaupasta. Maksoi siellä vain 47,99 toimitettuna eli jonkun verran halvemmalla kuin kotimaan kaupoista. Nyt vain odotellaan pelin julkaisua ja sen kolahtamista postiluukusta
Kerrohan sitten, jäikö tulliin vai tuliko ihan tuolla listahinnalla (51,49 e) kotiin asti. Samoiten BlahDVD:stä tilanneet voisivat kertoa kokemuksistaan, se 47,99 e on niin nippa-nappa tullirajan yläpuolella, että voivat katsoa sormien lävitse.Jingolio sanoi:Näyttäis, että play.com:sta lähti tänään paketillinen Taivaallista Säilää tulemaan. Saas nähdä kauanko se tällä kertaa kestää, kun vaihteluväli on ollut 3 (arki)päivää - 3 viikkoa.
Viper7 sanoi:Raumalainen peli/elokuva/dvd/cd kauppa Pop-peli. Kyseisellä kaupalla ei ole verkkokauppaa joten todennäköisin osto mahdollisuus on vain käydä täällä.
Lucky sanoi:Piti itsekin nyt käydä oikein kysymässä ja kyllä tosiaan itse omistajakin sanoi, että kun kerran maahantuoja on niitä jo saanut niin huomenna olisi myynnissä. Eipä tuosta haittaakaan olisi itselle jos vähän aikasemmin pääsee pelailemaan kuin oli varautunut =P
No sanoppa ihmeessä onko 60 euron arvonen ostos. Tekis niin mieli mennä ostamaan mutta kun on pakko säästää... Tai ei sinänsä pakko, mutta yritän, joskin olis kiva saada jotain mukavaa yksinpelattavaa. Ressu ja Vegas kyllästyttää jo.Viper7 sanoi:Noniin tänään tuli kyseinen peli haettua kaupasta, tosin muhkeaan 69 hintaan (mihin katosi ne kultaiset 64:n hinta ajat ;_;
Noh jokatapauksessa samaan hintaan olisi luultavasti tullut suomalaisista verkkokaupoista postikuluineen ja tuleepahan 10 alennus nyt kun on kaupan kuponki täynnä sen voi laskea periaatteessa -2 5:stä pelistä jonka olen ostanut.
Mutta joo peli on siis jo julkaistu.