Vastaus: Heavenly Sword [Hype]
Heavenly Swordissa on taistelut toteutettu siten että toistoa ei tule,
mikäli vähänkään viitsii perehtyä liikesarja-ohjeisiin.
esimerkiksi pelkän kolmion hakkaaminen söisi tältä peliltä pisteitä ja tuntua aivan liikaa,
tottakai tätä voi pelailla yhden napin hakkaamisella,
mutta niimpä niitä voi muitakin saman kategorian pelejä.
luetun perusteella HS-peliä ei vain pääse läpi pelkällä yhden napin hakkaamisella
ja se on ainakin allekirjoittaneelle juuri mieleinen ja toimiva systeemi.
mutta kerrotko minulle millainen on sitten KUNNOLLINEN taistelujärjestelmä sinulle?
eli taistelu-systeemikö olisi parempi jos hakattaisiiin vain yhtä nappia jatkuvasti?Naukkis sanoi:mutta olisi parempi kun löytyisi jokin KUNNOLLINEN taistelujärjestelmä, joka todella olisi käytössä. Eikä mitään nappien summittaista hakkaamista.
Heavenly Swordissa on taistelut toteutettu siten että toistoa ei tule,
mikäli vähänkään viitsii perehtyä liikesarja-ohjeisiin.
esimerkiksi pelkän kolmion hakkaaminen söisi tältä peliltä pisteitä ja tuntua aivan liikaa,
tottakai tätä voi pelailla yhden napin hakkaamisella,
mutta niimpä niitä voi muitakin saman kategorian pelejä.
luetun perusteella HS-peliä ei vain pääse läpi pelkällä yhden napin hakkaamisella
ja se on ainakin allekirjoittaneelle juuri mieleinen ja toimiva systeemi.
mutta kerrotko minulle millainen on sitten KUNNOLLINEN taistelujärjestelmä sinulle?