Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Heavenly Sword

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cyrus1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Vinnie sanoi:
Tiltin Kristiina ainakin oli aamusella vieraana, tsinivuo kätki viestin sarkasmin liiankin hyvin. ;)

Aaah, vähän liian hyvin kätketty, meni ihan ohi multa. Ihmettelin että mikä hemmetin tv.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

tsinivuo sanoi:
Tänään oli YleX:n aamussa Sonytv:n juontaja hehkuttelemassa tätä. :o
"SonyTV" anto Gearsille 10:n, vai meinaako se Sony siinä jotain muuta? :eek:

XShava, ookkos vielä kokeillu Hell-moodia? Onko niin vaikea kuin mitä tekijät kertovat, että melkeinpä mahdoton? :D
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Threespeechissä listattuna HS:n saamat reviewt tähän asti:

Edge Magazine: 60%
IGN UK: 7/10 (70%)
IGN US: 7/10 (70%)
PSW: 80%
EGM: 8, 8, 9 (85%)
Gamepro: 4.5/5 (90%)
Play Magazine: 100%

IGN UK ja US on liikuttavan yksimielisiä ;)
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

hartzu sanoi:
Threespeechissä listattuna HS:n saamat reviewt tähän asti:

Edge Magazine: 60%
IGN UK: 7/10 (70%)
IGN US: 7/10 (70%)
PSW: 80%
EGM: 8, 8, 9 (85%)
Gamepro: 4.5/5 (90%)
Play Magazine: 100%

IGN UK ja US on liikuttavan yksimielisiä ;)
Lisääkin on:

Gamedaily: 8/10
OPM: 89/100
Doupe.cz: 9/10
PS Xtreme Magazine: 10/10

ja tietty vielä Tiltin 10/10 :p
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

XShava sanoi:
Tämä on tosiaan jokaisen oma päätös. Eikähän pelin peliaika jää alle 10 tuntiin, mikäli aikoo saada kaikki tokenit + pelata Helvetti -moodia -> Pitkälle siis itsestään kiinni.

No toisaalta yksi baari reissu (Mulla ainakin kevyeen säästää yhden pelin hinnan...no useamman) väliin ja summa on siinä. Ja kaiken lisäksi tästä muistaa vielä jotakin ja olokin fressi.
HAHAHAHAH:D !On kyllä tullut monesti tehtyä itsekkin niin, että kun kaverit soittelevat viihteelle, joutuu jonkin aikaa miettimään, että siihen hintaan voisi ilman darraa pelailla seuraavana päivänä uutta peliä!Eli joutuu ostamaan pussikaljaa, vetämään kalsarit ja seuraavana päivänä sitten pienessä kaljapöhnässä pelikauppaan:p

Aika laidasta laitaan menevät nämä arviot!Warhawk ja Bioshock kyllä tyydyttävät pelihimot vähäksi aikaa..
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Kiitos Xshavalle loistavasta peliesittelystä! Ehkä tässä pian itsekin innostuu, kun tuolta tekstistä löytyi juuri niitä avainsanoja joilla mielenkiinto taas heräsi. Demo oli hyvä, mutta lajityypin ollessa muuten hieman vieras, ei se yksin ehkä riitä ostopäätökseen kuitenkaan.

Muuten tämä tulee näyttäytymään pelaajille eri tavoin. Monelle se tulee yllätyksenä, bundlen mukana (hypoteesi) jolloin juuri ne ikimuistoisimmat ensikokemukset uuden pelikonsolin parissa tapahtuu miekkaa heiluttavan neitokaisen muodossa.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

XShava sanoi:
No nyt on Heavenly Sword pelattu "läpi" ja Helvetti moodi avattu. "Läpi" pelaamiseen minulla meni aikaa 7h 21min.

Selvennykseksi sanottakoon, että myös Videoiden katselu kuului tähän aikaan. Eli alku videosta.....loppu teksteihin. Sekä jatkoissa koneen käynnistin ja tallennuksen latasin, ennen kuin aika lähti käyntiin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

XShava sanoi:
Selvennykseksi sanottakoon, että myös Videoiden katselu kuului tähän aikaan. Eli alku videosta.....loppu teksteihin. Sekä jatkoissa koneen käynnistin ja tallennuksen latasin, ennen kuin aika lähti käyntiin.

eikös tota video ollu tossa pelissä noin 1-2 tuntia ?
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

frozen9999 sanoi:
eikös tota video ollu tossa pelissä noin 1-2 tuntia ?

Varmaan tuohon haitariin menee. Videot pystyy pelaamisen jälkeen katsomaan, kun ne sitä mukaa aukeaa katsottavaksi kun videoiden kohdat pääsee läpi.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

mailiin oli tullut informaatiota neljännestä Heavenly Sword-paketista:
Animaatiosarja:
Jumalainen Syntymä
Vuosi toisensa perään sotaherrat etsivät Taivaan miekkaa ja klaani suojelee sitä,
maksaen hirvittävän hinnan - ainoana lohtunaan ennustus, joka lupaa että
Taivaan soturi syntyy heidän joukkoonsa.

Pelinkehitys:
Taistelun äänet
Tämä on tarina romukaupoista ja kirpputoreista,
kun ryhmä newyorkilaisia Foley-artisteja etsii materiaaleja,
joita he tarvitsevat Heavenly Sword-pelin jännittävien äänitehosteiden luomiseksi.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Tuo neljäs episodi oli mielestäni paras tähän asti, vielä parempi kuin edellinen. Ihan mahtava "sarja" kokonaisuudessaan kyllä, yksi osa tosin vielä tulematta.

Uusi blogipostaus pelin taistelusysteemin pääsuunnittelijalta:

Click
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Kyllähän tämä varmasti sitten tarttuu mukaan, kun PS3:a saa siihen 300. Meneeköhän monta vuotta ja onkohan sitten enää niin kova juttu? :confused:
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

No en usko, että peli hirveästi ehtii siinä aikana vanhentua. Paitsi hinnaltaan, varmaan sopii paremmin hinnaltaan niille, joiden mielestä tuo pelin kesto on liian lyhyt.:p Ja toivottavasti silloin pukkaisi jo pikku hiljaa pelin jatko-osaa.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

tsinivuo sanoi:
Kyllähän tämä varmasti sitten tarttuu mukaan, kun PS3:a saa siihen 300. Meneeköhän monta vuotta ja onkohan sitten enää niin kova juttu? :confused:
Jos meinaat 300 PS3:n saada, niin saat odotella pitkään, todella pitkään..
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Eurogamer antoi seiskan. Pitivät peliä todella lähellä aivan loistavaa teosta, mutta muutama osa-alue olisi tarvinut hiomista. Suurin valituksen aihe oli, että pelin taistelusysteemi ei ole yhtä HC kuin NG:n tai DMC:n, mutta ei kuitenkaan yhtä helposti lähestyttävä kuin GoWin tai Onimushan ja kuitenkin vaikka taistelusysteemistä löytyy syvyyttä, ei syvyyteen tarvitse sukeltaa, koska suurimman osan taisteluista pääsee läpi ilman suurempia miettimisiä eli peli ei pakota opiskelemaan systeemiä eikä uusia avautuvia comboja. Tämä arvostelu oli ensimmäinen, jossa on käsitelty mitenkään eri vaikeusasteita ja arvostelija sanoo, että Hell vaikeusasteella joudut tietämään tarkalleen mitä olet tekemässä tai kuolo korjaa. Mielestäni tämä taas kumoaa sen ettei peliä tarvitsisi opetella ja tämä olikin se tärkein tieto mitä itse olen halunnut saada. Toisaalta, jos normal mode on liian helppo ja hell mode liian vaikea, on NT tehnyt virheen jättäessään välivaikeusasteet kokonaan pois. Sekä GoWissa että DMC:ssä ja NG:ssähän vaikeusasteita on kolmesta viiteen kappaletta ja kuten jo aiemmin sanoin, sopiva vaikeusaste on mielestäni tällaisessa pelissä ehdottoman tärkeä. Paljon tärkeämpi kuin jossain puhtaassa seikkailupelissä tai vastaavassa. Eri tarpeisiin pitäisi olla eri vaikeustasoja ehdottomasti.

Eurogamerin arvostelu oli kuitenkin tähän mennessä mielestäni parasta luettavaa. Seiska ei ole mielettömän mairitteleva arvosana, vaikka toki EG on yleensä kriittisempi kuin moni muu sivusto, mutta itse tekstistä sai hyvää kuvaa pelistä ja ainakin itselleni oli hyvä kuulla tuo Hell vaikeusasteen vaikutus.

Muutama viikko enää!:cool:

Click
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Demon ja arvosteluiden perusteella voin sanoa, ettei minua ainakaan säväyttänyt. Muutenkin haluan pelin enkä elokuvaa. Mm. IGN antoi 7 ja sanoi, että peli loppuu lyhyeen eikä extraa ole kovin paljon (taisi olla siinä 5 tunnin paikkeilla peliaika). IGN myös kertoi, että taistelut käyvät aivan liian yksitoikkoisiksi ja tässäkin olen täysin samaa mieltä. En voisi kuvitellakaan pelaavani montaa tuntia tuollaista napin rämpytystä, eikä pelissä edes tarvi keskittyä niihin erikoisuuksiin. Kunhan vain nappeja painelee niin voitto tulee, demoon kyllästyin aika äkkiä. Vaikka grafiikat ja äänet olivatkin ihan hienoja niin silti en tule ostamaan. Paljon muita hyviä pelejä on tulossa.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Aika moneen kertaan sanottu ainakin se, ettet kyllä pelin loppupuolella pelkällä nappien sekasella hakkaamisella selviä itku silmässäkään.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Muntu sanoi:
Aika moneen kertaan sanottu ainakin se, ettet kyllä pelin loppupuolella pelkällä nappien sekasella hakkaamisella selviä itku silmässäkään.
No ei varmaan pärjääkään, mutta olisi parempi kun löytyisi jokin KUNNOLLINEN taistelujärjestelmä, joka todella olisi käytössä. Eikä mitään nappien summittaista hakkaamista.
 
Ylös Bottom