Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Heavenly Sword

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cyrus1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Linkitys sanoi:
Täysin samaa mieltä, mutta IGN:n mukaan tässä viidessä tunnissa on venytyksen ja toiston makua. .

Jos nyt heitän arvailuja ennen kuin lopullista peliä olen pelannut niin:

Se venytystä koskeva kritiikki on vain mielestäni naurettava, koska jokainen peli tässä genressä tekee samalla tavalla. Mielestäni jokaisessa tämän genren pelissä myöskin kuuluu olla sellaisia kohtauksia, ne toimivat ikään kuin lisähaasteina niin ettei voi vain helpolla ohitella vihollisia miten haluaa (tosin Tosi-Ninjahan ei sitten ohittele niitä muitakaan taisteluja, vaan kärsii, kunnes selviytyy voittajana ;)). Lisäksi kaveri vielä antaa esimerkin, että "paremmin rytmitetyt pelit antavat koko ajan liikkua eteenpäin taistellessa tai ainakin antavat näissä etenemisen estävissä tilanteissa tavaroita palkinnoksi" on aika outo. Jos nyt verrataan Ninja Gaideniin vaikka, niin kyseisessä pelissä kesken taistelun eteneminen tarkoittaa aina vihollisten katoamista (eli käytännössä pelin helpottamista itselleen tavallaan "huijaamalla itseään") ja karma-pisteiden menetystä eikä näissä etenemisen estävissä taisteluissa taas saa juuri koskaan mitään tavaroita, vaan ovet tai portit vain aukeavat ja pääset jatkamaan eteenpäin. Korkeintaan saat jonkun health-tavaran, joka taas on vaan ihan normaali vaikeusasteen tasoittaja, koska noissa taisteluissa usein kuluu helposti potioneja enemmän. "Ooh, sain great spirit elixirin, ei minulla olekaan ennen tällaisia ollut, muuta kuin triplasti sama määrä ennen taistelua verrattuna taistelun jälkeiseen tilaan. Vähänkö tämä peli on nerokkaasti rytmitetty, kehittäjät antavat minulle selvästi palkintoja ja rohkaisua jatkaa eteenpäin".
"With Heavenly Sword it feels as if your progression is oftentimes paused as you fight off a number of enemies before progressing with nothing new to show for it." Ai ei mitään näytettävää? Noh, miten olisi vaikka se, että pääsin pelissä eteenpäin piestyäni joukon vihollisia, kuten yleensäkin tämän genren peleissä tehdään? Voitin pelin kehittäjien eteeni antaman haasteen? Hakkasin joukon vihollisia näyttävillä liikkeillä ja se tuntui hyvälle? Jotenkin vaan tuntuu seulovan ihan eri tavalla kyseistä teosta tämä arvostelija.

Lisäksi repetitive-kommenttikin on mielestäni riippuvainen siitä, miten pelimekaniikan kokee. Esim. Ninja Gaidenistakin saa varmasti moni itseään toistavan ja tylsän, sillä vaikka perusvihollistyyppejä on muutama enemmän kuin HS:ssä, on taistelu silti koko ajan pitkälti samanlaista suht vähäisin variaatioin näitä eri tyyppejä vastaan. Kuitenkin kun mekaniikka on tarpeeksi viihdyttävä omaan makuun, ei peli tunnu itseään toistavalta. Heavenly Swordissa muutaman vihollistyypin puutteen korvaa melko varmasti isompi variaatio mahdollisia liikkeitä sekä eri kokoiset ryhmät joita vastaan taisteluita tulee. Ja onko kaveri edes pelannut millä vaikeusasteilla? Tämäkin on mielestäni iso osa arviota, koska eri vaikeuasteiden erot ovat isossa roolissa tällaisessa pelissä ja jotta tällainen peli yleensäkään voi tuntua palkitsevalta pelata, on täytynyt pelata sopivalla vaikeusasteella. Löytyykö pelistä sopivia vaikeusasteita?

Samoin kolmiossa pysytteleminen taisteluissa on turhaa kritiikkiä, melko varmasti. Eri block breakerit vaativat molempien nappuloiden painamista ja varmasti vaikeammilla asteilla block breakerit ovat tärkeässä osassa taisteluissa. Muutenkaan ei ole varmaa minkä verran erilaisia comboja kannattaa tai peli vaatii käyttämään eri vaikeusasteilla, koska arvon arvostelija ei käy tällaisia lainkaan läpi.


Siis näin itse tulkitsisin tai veikkailisin itse ennen kuin olen kokonaista peliä pelannut. Enempää en jaksa miettiä tuota arvostelua, kun kuitenkin enemmän arvailen tulevaa ja perustan päättelyä demossa pelaamalleni. Palaan kyllä asiaan, kun olen pelin läpi pelannut.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Tuo "nothing new to show for it" kommentti on kyllä vähän outo tällaisessa pelissä. Vähän kuin sanoisi että perhana, God of war olisi hyvä peli jos ei niillä käytävillä joutuisi haaskaamaan aikaa kun aina vähän väliä joutuu niitä vihuja mäiskimään eikä siitä edes hyödy mitään :p
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

samuel6 sanoi:
Tuo "nothing new to show for it" kommentti on kyllä vähän outo tällaisessa pelissä. Vähän kuin sanoisi että perhana, God of war olisi hyvä peli jos ei niillä käytävillä joutuisi haaskaamaan aikaa kun aina vähän väliä joutuu niitä vihuja mäiskimään eikä siitä edes hyödy mitään :p

Juuri näin. Kuten sanoin, vähän haiskahtaa, että erilaisen seulan läpi mennyt tämä peli, mutta aikanaan sen sitten näkee.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Linkitys sanoi:
Täysin samaa mieltä, mutta IGN:n mukaan tässä viidessä tunnissa on venytyksen ja toiston makua.
Ja sama sivusto antaa huippupisteitä kaikista itseään toistavimmalle genrelle - räiskinnöille - joissa on taatusti enemmän toistoa kuin Heavenly Swordissa (se tarjoaa sentään todella monipuolisen taistelusysteemin, jossa ~120 eri komboa, kokonaan toisenlaisen pelattavan hahmon, erilaisia heitettäviä aseita yms.),, joka sentään yrittää (ja demon perusteella onnistuu) tehdä jotain uutta, toisin kuin vuosi toisensa jälkeen samanlaisena pysyvät Call of Dutyt sun muut. Puhumattakaan siitä, että HS:ssa on Tarina, joka pitää varmasti mielenkiintoa paremmin yllä kuin nykyisten räiskintöjen tyypillinen "terroristit pahoja, tapa ne" raapustukset.

EDIT: Ja juuh, mielestäni tuo "pelkkää rämpytystä" kritisointi on suht turha. Toki Heavenly Swordia voi varmaan pelata kunnon napinhakkauspelinä, mutta minulla oli ainakin demon kanssa paljon hauskempaa yrittää pitää taistelu monipuolisena. En vain pitänyt R1:stä pohjassa ja rämpyttänyt kolmiota, vaan käytin monipuolisesti miekan eri muotoja, löin vihollisia ilmaan ja tein komboja ilmassa, heittelin tavaroita, tein counttereita ja käytin Super Style -liikkeitä. Jos HS:n haluaa pilata pelikokemuksena, niin kait sen voi pelata läpi rämpyttämällä yhtä nappia, mutta sama pätee aikalailla God of Wariin, jota kriitikot eivät ole kritisoineet samasta asiasta. Ja syvimmilläänkin GoW on paljon yksinkertaisempi kuin HS.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Täällä on havaittavissa selvää selittelyn makua... Suunnilleen sama kuin jos olisi pitänyt Hour of Victoryn demosta ja päättänyt että siitä tulee vitun hyvä peli ja ostaa pelin sen perusteella.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

FamaZ sanoi:
EDIT: Ja juuh, mielestäni tuo "pelkkää rämpytystä" kritisointi on suht turha.

Ja muutenkin, jokainen joka itkee rämppäämisen tuovat toivotun tuloksen saa ensin pelata pelin vaikeimmalla vaikeuasteella läpi. Jos sillä menee rämppäämällä ja aivot narikassa, niin siinä vaiheessa on varaa valittaa. Sitä ennen sellainen kritiikki on täyttä paskan jauhantaa.

Sniper sanoi:
Täällä on havaittavissa selvää selittelyn makua... Suunnilleen sama kuin jos olisi pitänyt Hour of Victoryn demosta ja päättänyt että siitä tulee vitun hyvä peli ja ostaa pelin sen perusteella.

Tai suunnilleen sama kuin että sinä et ole pelannut HS:ää (käsittääkseni :p) pätkääkään etkä ole missään vaiheessa ollut siitä pätkääkään kiinnostunut etkä täten voi selvästikään kovinkaan paljoa rakentavaa antaa keskusteluun kuin täysin ilman perusteluita tulla kommentoimaan tyypilliseen tyyliin. Tai no, yritit jotain sönkätä siitä jostain katastrofi-demosta perusteluksi jollekin pointillesi. Jotain kohinaa kuitenkin.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Jahas tuo toistavuuden maininta keräsi vihaa niskaani taas.
No jos nyt lähdetään esim. siitä, että IGN:ssä sanottiin pelissä olevan joku about viisi eri perusvihollista + spesialimonsut. God of Warissa, pelissä josta tykkään hyvin paljon, on yli parikymmentä eri perusörkkiä joita tulee vastaan.

Oli siinä arvostelussa kai jotain muitakin kohtia minkä takia peli tuntuu venytykseltä ja toistolta, en jaksa uudestaan lukaista sitä läpi. Ihan valideja pointteja kuitenkin mielestäni.

Ei minulla ole tarvetta selittää miksi peli olisi huono tai puolustella sen hyvyyttä täällä erinäisillä selityksillä.

Ja lakatkaa tuijottamasta niitä vitun pisteitä.
Ei paljoa kiinnosta antaako Petteri joka työskentelee samassa puljussa vaikka neljä tuhatta bongoa Half Life kakkoselle, nyt puhutaan Heavenly Sword -pelistä ja Markon arvostelusta.
For the record, en edes lukenut IGN:n arvostelun lopun Summary -kohtaa. Arvostelujen sisältö löytyy niistä hemmetin pitkistä ja tylsistä kappaleista mitkä yleensä asetatte sivuun kun alatte puhumaan pelien tasosta ja siitä mitä peliarvostelut ovat niistä mieltä. Useat teistä lukee toki nämä jutut, mutta eivät anna niille mitään painoarvoa vaan tuijottavat sitä minuutissa luettavaa Summary kappaletta ja niitä päästä revittyjä numeroita. Jep, olen ikävä ihminen ja huonolla päällä.

Tuo kommentti siis esimerkiksi siitä syystä, että mm. Famaz tuossa yllä alkaa vertailemaan jotain täysin toisen genren pelien arvosteluja samalla sivustolla ja sen takia on sitä mieltä että IGN:n ihmisen kirjoittama juttu Heavenly Swordista ei jostain syystä päde. Ja Cyruksella ei ole mitään tätä vastaan, koska Famaz on samaa mieltä Cyruksen kanssa. Pääasia siis, että joku myötäilee omaa mielipidettä, vaikka tämän perusteet ovat täysin typerät.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Minä en ainakaan heittänyt vihaa niskaasi, vaan yritin vaan heittää vasta-argumenttia IGN:n arvosteluun rajallisilla kokemuksillani pelistä ja vähän laajemmalla kokemuksella muista saman genren peleistä. Näin niinkuin että voivat olla valideja pointteja, mutta voivat olla myös vähemmän valideja pointteja, en tiedä vielä, arvailin, voi riippua näkökulmasta jne.

Edit:

Minä luin ihan koko arvostelun ja vielä pariin otteeseen ja kommentoin ihan niistä pitkistä ja tylsistä kappaleista löytyviä kommentteja.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Linkitys sanoi:
Ja Cyruksella ei ole mitään tätä vastaan, koska Famaz on samaa mieltä Cyruksen kanssa. Pääasia siis, että joku myötäilee omaa mielipidettä, vaikka tämän perusteet ovat täysin typerät.

Hohhoijaa, kukakohan se ei täällä nyt lue yhtään mitään. Olet juu näköjään aika ikävä ihminen. :p Luepa nyt ihan ajatuksen kanssa ja harkiten mitä kommentoin Famazin kirjoituksesta.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Se on kyllä totta, että tuo "ei pääse etenemään vaan on loukussa vihollisjoukon keskellä" -kommentti tuntui vähän oudolta, ellei sitten pelissä tosiaan ole ihan jatkuvasti tällaista. God of Warissa kuitenkin pystyi suurimman osan ajasta liikkua ihan vapaasti eteen ja taaksepäin vaikka oli taistelu kesken. Vain kourallinen tilanteita jossa ovi takana sulkeutuu ja vihuja iso lauma saartamassa pelaajaa.

EDIT: Cyrus, joo vähänhän tuo esimerkki ontuu, mutta yleensä ottaen täällä ei kellään ole mitään toisen argumentteja vastaan jos se on samalla kannalla itsensä kanssa. Pointti se että täällä jakaudutaan "joukkueisiin" - toiset puoltaa ja toiset vastustaa jotain asiaa. Sitten on kourallinen ihmisiä jotka osaavat ajatella ihan omalla päällään ja ehkä jopa huomata olleensa väärässä tai huomata jotain epäkohtia rakastamastaan pelistä tai hyviä kohtia vihaamastaan pelistä. Nämä tyypit ovat vain aika harvassa. Koita siinä sitten käydä jotain järkevää keskustelua.

Ja miten ikävältä ikinä tunnunkin, niin olen vain vähän suoraviivaisempi tekstieni kanssa koska aina ei jaksa olla tosikavereita jokikisen tyypin kanssa. Ei minulla hirveästi mitään ole ketään vastaan henkilökohtaisesti, tosin varmasti monet suuttuvat teksteistäni.
Ihan vapaasti saa esittää vastalauseita ja toisenlaisia kantoja asiaan, kyllä sitä joskus tulee itsekin todettua muiden olleen oikeassa - ei siinä mitään.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Linkitys sanoi:
Jahas tuo toistavuuden maininta keräsi vihaa niskaani taas.
No jos nyt lähdetään esim. siitä, että IGN:ssä sanottiin pelissä olevan joku about viisi eri perusvihollista + spesialimonsut. God of Warissa, pelissä josta tykkään hyvin paljon, on yli parikymmentä eri perusörkkiä joita tulee vastaan.
Heavenly Swordissa ei ehkä ole yhtä paljoa erilaisia örkkejä, mutta se luo vaihtelua eri kokoisilla taisteluilla, joita pitää lähestyä eri tavoin. Ja toisaalta, vaikka God of Warissa on enemmän erilaisia vihollisia, sen taistelusysteemi on huomattavasti yksinkertaisempi, kun taasen HS tarjoaa huomattavasti enemmän tapoja vihollisten eliminoimiseen. GoW on enemmän sitä napinrämpytystä/parin tehokkaan kombon toistamista kuin HS.

Ei paljoa kiinnosta antaako Petteri joka työskentelee samassa puljussa vaikka neljä tuhatta bongoa Half Life kakkoselle, nyt puhutaan Heavenly Sword -pelistä ja Markon arvostelusta.
Nyt en puhunut siitä, että Marko antaa HS:lle vähemmän ja Petteri Call of Duty 5K:lle enemmän, vaan siitä kuinka Marko itse valittaa HS:n itseään toistavuudesta ja taas toisaalta vähät välittää Medal of Honor 100:n yksitoikkoisuudesta. Pohjimmiltaan kaikki pelit toistavat samaa kaavaa tunnista toiseen, niin räiskinnät kuin toimintapelitkin. HS tekee erinomaista työtä, imo, tarjoamalla monipuolisen taistelusysteemin, jonka pitäisi pidättää itseääntoistavuus kurissa.

Arvostelujen sisältö löytyy niistä hemmetin pitkistä ja tylsistä kappaleista mitkä yleensä asetatte sivuun kun alatte puhumaan pelien tasosta ja siitä mitä peliarvostelut ovat niistä mieltä. Useat teistä lukee toki nämä jutut, mutta eivät anna niille mitään painoarvoa vaan tuijottavat sitä minuutissa luettavaa Summary kappaletta ja niitä päästä revittyjä numeroita. Jep, olen ikävä ihminen ja huonolla päällä.
Luin kyllä koko arvostelun, ja vaikken voikaan koko peliä kommentoida, olen eri mieltä monista asioista (varsinkin taistelusysteemin kohdalla) jo demon perusteella (demon, jonka olen pelannut läpi jo ainakin 20 kertaa). Heavenly Sword tekee muutaman asian hieman toisin kuin perinteisesti. Esim. siinä ei ole erillistiä torjumis-nappia, mikä ei yhtään näytä miellyttävän IGN:n (tai EDGE:nkään) arvostelijaa, mutta minusta se toimii Heavenly Swordin kohdalla erinomaisen hyvin (saattaisi olla harvinaisen turhauttavaa, jos jokainen hyökkäys pitäisi torjua erikseen, kun ympärillä on 20+ - tai parhaimmillaan 200+ - vihollista).
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Voisinkin kokeilla sitä demoa vaikka huomenna jos saa kaivettua jostain aikaa. :cool:

Katsotaan sitten oliko Marko ihan väärässä. Se nyt vaan yleensä on niin, että jos arvostelijaa kismittää joku asia (vaikka tämä taistelujen toistuvuus nyt tällä kertaa), niin kyllä tämä ikävä asia on pelissä aika takuuvarmasti läsnä. Se on sitten mielipide ja preferenssiasia, että miten paljon tuo asia haittaa.

Arvostelussa ilmeni vaan sellaisia asioita, jotka näen häiritsevän minua melkoisesti. Eikä tässä ole jokikistä high profile peliä aikaa itse testata, niin kyllä Markoon on melkein pakko luottaa. Koitan tuota demoa nyt kuitenkin jossain välissä kun sellainen kerran on olemassa eikä siihen hirmuisesti aikaa mene.

Ja Famaz, se on yhä kuitenkin yksi hailee mitä mieltä ko. tyyppi on FPS:istä. Heavenly Sword ei ole FPS. Myöskään Markon Singstar-arvostelusta on ihan turha puhua HS:n yhteydessä. Ei kannata takertua siihenkään, että joku valittaa komediaelokuvan vitsien huonoa tasoa, mutta kauhuleffan surkeat vitsinyritykset eivät haittaa samaa kaveria yhtään.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Linkitys sanoi:
EDIT: Cyrus, joo vähänhän tuo esimerkki ontuu, mutta yleensä ottaen täällä ei kellään ole mitään toisen argumentteja vastaan jos se on samalla kannalla itsensä kanssa. Pointti se että täällä jakaudutaan "joukkueisiin" - toiset puoltaa ja toiset vastustaa jotain asiaa. Sitten on kourallinen ihmisiä jotka osaavat ajatella ihan omalla päällään ja ehkä jopa huomata olleensa väärässä tai huomata jotain epäkohtia rakastamastaan pelistä tai hyviä kohtia vihaamastaan pelistä. Nämä tyypit ovat vain aika harvassa. Koita siinä sitten käydä jotain järkevää keskustelua.

Niin, eiköhän aika useasti "jakauduta joukkueisiin" tilanteissa, joissa jonkinlaista keskustelua mielipiteistä useampien osapuolien kesken, en nyt sitä konsolifiniin rajaisi. Tämä nyt oli kuitenkin aika outo tilanne alkaa tuollaista heittelemään. :D

Järkevä keskustelu on tietyissä jutuissa lähes aina mahdotonta, koska välttämättä kukaan ei osaa ajatella ihan omalla päällään tai ehkä kaikki osaavat ajatella juuri sillä omalla päällään.;)
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Cyrus1 sanoi:
Niin, eiköhän aika useasti "jakauduta joukkueisiin" tilanteissa, joissa jonkinlaista keskustelua mielipiteistä useampien osapuolien kesken, en nyt sitä konsolifiniin rajaisi. Tämä nyt oli kuitenkin aika outo tilanne alkaa tuollaista heittelemään. :D

Järkevä keskustelu on tietyissä jutuissa lähes aina mahdotonta, koska välttämättä kukaan ei osaa ajatella ihan omalla päällään tai ehkä kaikki osaavat ajatella juuri sillä omalla päällään.;)

Joo, kaikkialla jakaudutaan joukkueisiin, varsinkin netissä. Sen takia netissä voi käydä järkevää keskustelua hyvin harvan tyypin kanssa. Muut 'keskustelut' ovat sitten tällaisia toisten mielipiteiden haukkumisia. Tai sitten keskustelunyrityksiä, joissa ei saada mitään aikaiseksi kun molemmat osapuolet vain toistavat omia mielipiteitään uudestaan ja uudestaan ja uudestaan.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Arvostelussa ilmeni vaan sellaisia asioita, jotka näen häiritsevän minua melkoisesti. Eikä tässä ole jokikistä high profile peliä aikaa itse testata, niin kyllä Markoon on melkein pakko luottaa.
Kannattaa tietty ottaa huomioon, että moni muu (EDGEä lukuunottamatta kaikki muut tähän mennessä) sivusto/lehti on myös antanut HS:lle 9-10 kaltaisia arvosanoja, eli onko IGN nyt sitten täysin "luotettava" kaikkien pointtiensa kanssa, kun se tuntuu olevan ainoa/yksi ainoista, jotka ajattelevat asioista noin (yhden asian voi esittää monella eri tavalla, hyvänkin asian voi saada kuulostamaan huonolta). Monet muut lähteet eivät tunnu löytävän HS:stä (melkein) mitään muuta vikaa kuin sen lyhyyden, eikä niissä ole mainintaakaan itseään toistavasta pelattavuudesta.

Ja kuten jo sanoin, kaikki pelit toistavat itseään enemmän tai vähemmän. KAIKKI. En tähän hätään näe miten HS eroaa toimintapelien genressä muista huippunimistä sisällön itseääntoistavuuden saralla, muuten kuin ehkä vihollistyyppien variaation vähyydellä (ei senkään pitäisi saada HS:n pituista peliä tuntumaan itseääntoistavalta, ongelmana näkisin sen vasta huomattavasti pidemmissä toimintapeleissä). Ei HS täydellinen ole, mutta vaikka se tekee joitain asioita hieman huonommin kuin sen kilpailijat, se myös tekee muita juttuja paremmin tai ainakin yhtä hyvin.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

FamaZ sanoi:
Kannattaa tietty ottaa huomioon, että moni muu (EDGEä lukuunottamatta kaikki muut tähän mennessä) sivusto/lehti on myös antanut HS:lle 9-10 kaltaisia arvosanoja

Niin, lehdet/sivustot jotka sattumoisin ovat pleikkaan keskittyviä. Coincidence? Hmm....

Cyrukselle: en ole kirjoittanut sanaakaan HS:n demosta.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Sniper sanoi:
Niin, lehdet/sivustot jotka sattumoisin ovat pleikkaan keskittyviä. Coincidence? Hmm....

Cyrukselle: en ole kirjoittanut sanaakaan HS:n demosta.
Gameprolta 90 pojoo, eikä taida ollakkaan plegelehti
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Sniper sanoi:
Niin, lehdet/sivustot jotka sattumoisin ovat pleikkaan keskittyviä. Coincidence? Hmm....

Cyrukselle: en ole kirjoittanut sanaakaan HS:n demosta.


Eli kun Pleikkari saa hyviä arvosanoja -> PS-keskittyviä lehtiä
Kun taas Xbox/Nintendo saa hehkutusta TeamXboxilta/NintendoMagazinelta -> kyseessä on laadukasta journalismia ja jumalpeli..?

Snaipperi voisi ampua itseään vaikka varpaaseen ja jättää onnettoman provoamisen vaikka konsolisotaan.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Eurogamerin arvostelut ovat aika laadukkaita yleensä - kieltämättä IGN puhuu välillä ihan silkkaa roskaa, mutta yleensä noista arvosteluista huomaan että ne eivät käsittele asioita jotka minulle ovat tärkeitä.

Eurogamerilla ei vaan vielä ole HS arvostelua ylhäälä.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Linkitys sanoi:
Arvostelujen sisältö löytyy niistä hemmetin pitkistä ja tylsistä kappaleista mitkä yleensä asetatte sivuun kun alatte puhumaan pelien tasosta ja siitä mitä peliarvostelut ovat niistä mieltä. Useat teistä lukee toki nämä jutut, mutta eivät anna niille mitään painoarvoa vaan tuijottavat sitä minuutissa luettavaa Summary kappaletta ja niitä päästä revittyjä numeroita.
Minua kiinnostaa tämän väitöksen lähde suuresti, eli puhutko omasta puolestasi, mutu-tuntumalla, muutaman kaverin puolesta, vai jonkun laajemman tutkimuksen pohjalta?
 
Ylös Bottom