Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ilmeisesti peli loppuu aikamoiseen clifhangeriin kun noin varman oloisena jo 2:n parannuksia listaillaan ?Cyrus1 sanoi:Edelleen sama fiilis, kakkoseen haluaisin vain kolme kertaa enemmän taistelua ja muuten pelin rakenne samanlaisena. QTE:t saa pitää, harhailua ei tarvita kakkoseenkaan vaan keskitytään siihen taisteluun, samantasoisia kevyitä kahden sekunnin puzzleja myös jatko-osaan koska tuovat juuri sopivan pienen hengähdystauon aina väliin vaatimatta mitään isompia säätöjä ja lisäksi vielä jotain samantyylisiä pieniä tehtäviä joita Kailla oli. Enemmän taistelua ja vielä lisää comboja sekä uusia vihollisia, jotka mahdollisesti sekottaisi counterointia ja muuta taistelua vielä lisää ja siinä olisi täydellinen jatko-osa.
Snigge sanoi:Ilmeisesti peli loppuu aikamoiseen clifhangeriin kun noin varman oloisena jo 2:n parannuksia listaillaan ?![]()
designed sanoi:Kertoo enemmän siitä, että parannettavaa olisiTarina on ihan siististi nipussa pelin päättyessä, mutta kyllä mieleen tulee heti yksi jatkotapa.
designed sanoi:Kertoo enemmän siitä, että parannettavaa olisiTarina on ihan siististi nipussa pelin päättyessä, mutta kyllä mieleen tulee heti yksi jatkotapa.
Cyrus1 sanoi:Jokaisessa pelissä on parannettavaa. Heavenly Swordissa kaikki pääkomponentit ovat melko täydellisessä kuosissa ja minusta jatko-osassa pitäisi olla vain enemmän toimintaa, kuten luetteleoinkin. Pelin rakenne ja gameplay-elementit saisivat pysyä suht sellaisinaan (tietysti normaalit jatko-osa hiomiset ja uudet ideat siihen päälle) koska kokonaisuus on niin hyvin kasassa tällaisella paketilla.
Mitä tulee tarinaan, tavallaanhan se on paketissa, mutta tavallaan paljon on vielä kertomatta, jos nyt yhtään mietitään mitä tarinassa on tullut esille ja mitä lopussa tapahtui. Ja Ninja Theoryllähän on tarina ideoituna ainakin trilogiatasolla, en vaan tiedä onko sitä kirjoitettu tarkemmin vielä minkä verran.
Tulli ei tosiaan ole pikkurahan perään eli alle kympin laskuja ei kirjoiteta lainkaan.maverick sanoi:Ilmeisesti jos tullin haluama summa jää lähelle 10 euroa tai sen alle ei sitä peritä.
Eipä tuosta mitään viimeistelyä puutu, paljon viimeistellympi tuo on kuin yli 90% muista peleistä. God of Warit hidastelee monin paikoin samalla tavalla kuin Heavenly Sword, eikä siitä nyt mitenkään hirveästi jaksettu haloota nostaa. Heavenly Swordia on kehitetty sen neljä vuotta, että kyllä sen tärkeimpiä osa-alueita on hiottu aivan tarpeeksi (pelattavuutta). Grafiikatkin toimivat muuten loistavasti, mutta ruudunpäivitys ei pysy tasaisena. En nyt panisi tuota hiomattomuuden piikkiin. Ei siinä mitään graafisia bugeja ole paljoakaan (en itse kohdannut yhtäkään).designed sanoi:Joo siis eihä jatko-osa tartte kuin kaiken sen viimeistelyn, joka oli armaasti unohdettu ykkösestä.
Narikon taru on (ehkä) nätisti lopussa ensimmäisen Heavenly Swordin jälkeen, mutta kyllähän itse taivaallisesta miekasta, sen luonteesta sekä tulevaisuudesta, saa vielä juonta aikaan helpostikin. Siihen kun vielä lisätään Raven Lord, jota ei käsitelty ensimmäisessä HS:ssä lähes ollenkaan. Kyllä noita palasia seuraavaan Heavenly Swordiin on vielä jäljellä. Ja muutenkin puheet trilogiasta aloitettiin jo kauan ennen kuin HS edes julkaistiin. Trilogiaa ei kuitenkaan toteuteta, ellei peli myy hyvin.Njoo, se tuntuu se trilogiataso ilmestyvän heti, kun alkaa tuntua suosion makuaEipä mulla jäänyt yhtä ainutta kysymystä tai juonenpätkää kaivelemaan pelin jälkeen, harvinaisen siisti ja kattava lopetus. Siitä pisteet.
Jep, minäkin jouduin tullista sen hakemaan, mutta eipä siitä tarvinnut maksaa mitään veroja tai muita kuluja.maverick sanoi:Vielä en ehtinyt peliä testaamaan kun työt häiritsee mutta eilen hain sen tullipostista. Olin tilannut sen blahdvd.com :sta ja tuli tuolla 47,99 hinnalla läpi tullista ilman mitään lisäkuluja.
FamaZ sanoi:Eipä tuosta mitään viimeistelyä puutu, paljon viimeistellympi tuo on kuin yli 90% muista peleistä. God of Warit hidastelee monin paikoin samalla tavalla kuin Heavenly Sword, eikä siitä nyt mitenkään hirveästi jaksettu haloota nostaa. Heavenly Swordia on kehitetty sen neljä vuotta, että kyllä sen tärkeimpiä osa-alueita on hiottu aivan tarpeeksi (pelattavuutta). Grafiikatkin toimivat muuten loistavasti, mutta ruudunpäivitys ei pysy tasaisena. En nyt panisi tuota hiomattomuuden piikkiin. Ei siinä mitään graafisia bugeja ole paljoakaan (en itse kohdannut yhtäkään).
Narikon taru on (ehkä) nätisti lopussa ensimmäisen Heavenly Swordin jälkeen, mutta kyllähän itse taivaallisesta miekasta, sen luonteesta sekä tulevaisuudesta, saa vielä juonta aikaan helpostikin. Siihen kun vielä lisätään Raven Lord, jota ei käsitelty ensimmäisessä HS:ssä lähes ollenkaan. Kyllä noita palasia seuraavaan Heavenly Swordiin on vielä jäljellä. Ja muutenkin puheet trilogiasta aloitettiin jo kauan ennen kuin HS edes julkaistiin. Trilogiaa ei kuitenkaan toteuteta, ellei peli myy hyvin.
Muntu sanoi:Räyh alkaa ottamaan päähän tuo
Whiptail...
Jep, samaa taktiikkaa käytin minäkin, eikä mennyt kuin 4 yritystäUisor sanoi:Tuli sitä itekkin tuota jauhettu, kunnes sitten vaihdoin taktiikkaa.
Eli ekaks keräsin noi täydet pallukat hajottamalla aaltoja, kunnes se oli tehty niin lähdin Whiptalen kimppuun. Aluksi yritin piestä sen ryntäämällä suinpäin kimppuun ja hakattua voimalyönneillä ja muutaman kerran tuo onnistui, mutta vain ekassa vaiheessa.
Aikani tuskailtua päätin sitten tehdä asiat toisin vaikka tällä tyylillä taistelu hivenen vemähti, eli suoran ryntäämisen sijaan tein nopeita iskuja joiden jälkeen peräännyin. Pari iskua saattoi saada perille, ennenkuin WP teki oman vastaiskun jolloinka lähin karkuun. Tuota toistaen lopulta sain sen hengiltä.