Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Heavenly Sword

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cyrus1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Heavenly Sword

foeprkl sanoi:
playsta tilattuna tuli iloisesti postiluukkuun asti ilman tulli säätöjä, hintaa tuli muistaakseni 51.95e... muutamana iltana nyt parit sessiot tullut pelattua ja nyt mennään 5 kappaleen alussa. ihan mukavaa mättöä on ollut, mutta itse en ole suuremmin pitänyt tykkeillä/nuoleilla ammuskelusta. mielestäni sixaxis ei vaan toimi mieluisesti, ehkä en jaksa keskittyä tarpeeksi kynäilemään ohjaimella. muutenkin nämä kohdat ovat liian pitkiä, yksittäiset kilvenheittelykohdat ei niin haitannut...
Kannattaa vaihtaa tattiohjaus, IMO se on sitten paaaaljon hauskempaa.
 
Vastaus: Heavenly Sword

God of Warit hidastelee monin paikoin samalla tavalla kuin Heavenly Sword, eikä siitä nyt mitenkään hirveästi jaksettu haloota nostaa.

Niin eiköhän se satunnainen ruudun repeäminen sallittu kun peli muuten pyöri kuitenkin sen 60fps ja PS2:lla... sitäpaitsi en mene vannomaan, mutta nuo repeämiset johtuvat todennäköisesti PAL-käännöksestä.

Heavenly Swordia on kehitetty sen neljä vuotta, että kyllä sen tärkeimpiä osa-alueita on hiottu aivan tarpeeksi (pelattavuutta). Grafiikatkin toimivat muuten loistavasti, mutta ruudunpäivitys ei pysy tasaisena. En nyt panisi tuota hiomattomuuden piikkiin
.

No minkä sitten ?
 
Vastaus: Heavenly Sword

Zoukka sanoi:
Niin eiköhän se satunnainen ruudun repeäminen sallittu kun peli muuten pyöri kuitenkin sen 60fps ja PS2:lla... sitäpaitsi en mene vannomaan, mutta nuo repeämiset johtuvat todennäköisesti PAL-käännöksestä.
Heh, God of War ei ikipäivänä pyöri 60fps. Se on lukittu kolmeenkymmeneen freimiin kuten Heavenly Sword (yrittää ainakin).

No minkä sitten ?
Kehittäjät ottivat liian ison palan haukattavakseen. PS3:lle ohjelmoiminen ei ole vielä niin hyvin hallussa, että paljollakin hiomisella saataisiin kaikki hidastelu pois.
 
Vastaus: Heavenly Sword

foeprkl sanoi:
playsta tilattuna tuli iloisesti postiluukkuun asti ilman tulli säätöjä, hintaa tuli muistaakseni 51.95e... muutamana iltana nyt parit sessiot tullut pelattua ja nyt mennään 5 kappaleen alussa. ihan mukavaa mättöä on ollut, mutta itse en ole suuremmin pitänyt tykkeillä/nuoleilla ammuskelusta. mielestäni sixaxis ei vaan toimi mieluisesti, ehkä en jaksa keskittyä tarpeeksi kynäilemään ohjaimella. muutenkin nämä kohdat ovat liian pitkiä, yksittäiset kilvenheittelykohdat ei niin haitannut...


se kallistuksen ohjaus on sen ammuskelun suola, mä tykkäsin ihan pirusti, oikeen odotti aina koska pääsee ammuskelemaan, hemmetin hauskaa oli.
 
Vastaus: Heavenly Sword

Uisor sanoi:
Kekkäs noi suomalaiset näyttelijät pelissä ovat?
Yritin niitä kaivaa esille arvostelua varten, mutta lopulta ainoa vaihtoehto oli yrittää ehtiä kirjaamaan niitä muistiin creditseistä. Tulee about viimeisten joukossa kaikkien muiden dubattujen versioiden seassa ja niin nopeasti, että sieltä ehti suunnilleen bongata vain Sanin (oikealla nimellään). Edes IMDB ei auttanut.
 
Vastaus: Heavenly Sword

jryi sanoi:
Yritin niitä kaivaa esille arvostelua varten, mutta lopulta ainoa vaihtoehto oli yrittää ehtiä kirjaamaan niitä muistiin creditseistä. Tulee about viimeisten joukossa kaikkien muiden dubattujen versioiden seassa ja niin nopeasti, että sieltä ehti suunnilleen bongata vain Sanin (oikealla nimellään). Edes IMDB ei auttanut.

Juuh, ite kävin kans katsastamassa IMDB:n, mut ei auttanut ja ei sitä Googlellakan löytynyt, kuin noi akuperäiset äänet. Alettiin vaan vveljen kanssa miettimään, kun se tuossa päivällä peliä pelaili.
 
Vastaus: Heavenly Sword

Uisor sanoi:
Aikani tuskailtua päätin sitten tehdä asiat toisin vaikka tällä tyylillä taistelu hivenen vemähti, eli suoran ryntäämisen sijaan tein nopeita iskuja joiden jälkeen peräännyin. Pari iskua saattoi saada perille, ennenkuin WP teki oman vastaiskun jolloinka lähin karkuun. Tuota toistaen lopulta sain sen hengiltä.

Yksi toimiva taktiikka on vetää pari iskua sisään, sitten väistää rollilla suoraan selän taakse kun Whiptail yrittää vastapalloon ja iskeä taas pari kertaa. Jos rolli jää tarpeeksi lähelle, Whiptail ottaa 1-2 suoraa osumaa ja hyökkää taas -> roll. Jos rollin jälkeen ollaan vähän kauempana, Nariko antaa W:lle potkun persuksiin -> W lentää nurin, rynnätään iholle ja homma uusiksi. Whiptail ei lähde karkuun jos sille antaa jatkuvasti tekemistä. Pientä totuttelua tuo vaatii ajoituksen suhteen, mutta ei ole mitenkään kauhean vaikeaa.

Kun Whiptail keräilee voimia vesileikkien jälkeen, L1-triangle ja ilmakombo palkitsee. :cool:
 
Vastaus: Heavenly Sword

Peli on saanut kiitosta Havokin kehittäjiltä:

Click

This game is a great example of how a talented development team can use cutting edge physics and animation technology to bring games to a whole new level..."

Samaa mieltä.
 
Vastaus: Heavenly Sword

Muntu sanoi:
Totta, ehkä parhaimmat fysiikkamallinnukset mitä olen peleissä nähnyt.
Kyllä minäkin tykkään siitä että jos heittää esim. kilven niin se lentää ilmeisesti ikusesti? Ja tietenkin täysin ilman painovoiman tai vaikutusta... Tai no ainakin kunnes osuu johonkin. HL2 > HS, mutta ei se mitään, peli on loistava kuitenkin. Paras PS3-peli/current gen peli.
 
Vastaus: Heavenly Sword

The Great Samu sanoi:
Kyllä minäkin tykkään siitä että jos heittää esim. kilven niin se lentää ilmeisesti ikusesti? Ja tietenkin täysin ilman painovoiman tai vaikutusta... Tai no ainakin kunnes osuu johonkin. HL2 > HS, mutta ei se mitään, peli on loistava kuitenkin. Paras PS3-peli/current gen peli.
Ööö...? Hah.
 
Vastaus: Heavenly Sword

jeps läpi meni äsken. 87 mollukkaa sain kerätyks ensimmäisellä kierroksella, kait noita loppuja jossain vaiheessa voisi yrittää kerätä, mutta ei vielä kovin paljoa kiinnosta. viimeisintä tappelua joutui jokuiseen kertaan toistamaan kunnes voitto tuli, tässä vaihessa alkoi latausajat ihmetyttään ottaen huomioon, että peli (ainakin pelilaatikon mukaan) asentaa 2.1gb:n verran tiedostoja kovalevylle. vahvan kasin arvoinen peli.
 
Vastaus: Heavenly Sword

The Great Samu sanoi:
Kyllä minäkin tykkään siitä että jos heittää esim. kilven niin se lentää ilmeisesti ikusesti? Ja tietenkin täysin ilman painovoiman tai vaikutusta... Tai no ainakin kunnes osuu johonkin. HL2 > HS, mutta ei se mitään, peli on loistava kuitenkin. Paras PS3-peli/current gen peli.
Kyllä minäkin tykkään siitä kun ammun pistoolilla tölkkiä, ja tölkki lentää avaruuteen...
Meinasin sinänsä että tarkimmat, ei sillä tavalla realistisimmat. Tai no, vaikee selittää :p
 
Vastaus: Heavenly Sword

The Great Samu sanoi:
Kyllä minäkin tykkään siitä että jos heittää esim. kilven niin se lentää ilmeisesti ikusesti?
1) Nariko on Heavenly Swordin takia melekosen vahava eukko

2) jos heität tarpeeksi pitkällä suoralla kilven yms. ja katsot sen lentoa after touchilla, huomaat kyllä, että se alkaa hidastua pikkuhiljaa ja lopulta after touch loppuu, kun kilpi/yms. alkaa pudota. Ei se tietty edelleenkään välttämättä noudata hirveän tarkasti fysiikan lakeja, mutta tuo asioiden heittely taitaa olla ennemminkin pelattavuuden kannalta tehty (ja kyllähän hommat lentelevät ihan suht hianosti, kun after touchin lopettaa, olettaen ettei heitettävä esine hajoa törmäyksestä).
 
Vastaus: Heavenly Sword

The Great Samu sanoi:
Kyllä minäkin tykkään siitä että jos heittää esim. kilven niin se lentää ilmeisesti ikusesti? Ja tietenkin täysin ilman painovoiman tai vaikutusta... Tai no ainakin kunnes osuu johonkin. HL2 > HS, mutta ei se mitään, peli on loistava kuitenkin. Paras PS3-peli/current gen peli.

Ensinnäkin HS on peli *gasp*, joten pieni liioittelu lienee paikallaan peli-ilon säilyttämisessä?
Eikä ne loppujen lopuksi ikuisesti ja kovin pitkälle lennä, aftertouch tilassa kun mennään 'bullettimessa' niin saattaahan tuo matka tuntua pidemmältä kuin oikeasti on. Eikä se edes kimpoilekaan ikuisesti, kolme kertaa muistaakseni sai kimmota ennen kuin siihen menetti hallinnan.
 
Vastaus: Heavenly Sword

FamaZ sanoi:
1) Nariko on Heavenly Swordin takia melekosen vahava eukko
:D

Sen huomasi kyllä, kun Nariko nostelee raatoja ku pikkukiviä vain, ja viskoo niitä kymmenien metrien päähän.
 
Vastaus: Heavenly Sword

Hieno peli on kyllä. Ainoa mikä vituttaa on pelin vaikeusaste, välillä liian helppo ja välillä lähes mahdottoman vaikea. Miten ois kultainen keskitie, anyone? Esim viiminen taistelu pääjehua vastaa, ei saatana kun on vaikea. Ehkä jotain inpsaa hakkaa samaa kohta 20 kertaa mut mulla loppuu kyllä mielenkiinto 5 kerran jälkeen..

Eli hyvä peli muuten, mutta loppukohtaus ärsyttävän hankala ja kokonaisvaikutus pelistä tämän takia huonompi kuin voisi olla..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Heavenly Sword

metalheart76 sanoi:
Hieno peli on kyllä. Ainoa mikä vituttaa on pelin vaikeusaste, välillä liian helppo ja välillä lähes mahdottoman vaikea. Miten ois kultainen keskitie, anyone? Esim viiminen taistelu pääjehua vastaa, ei saatana kun on vaikea. Ehkä jotain inpsaa hakkaa samaa kohta 20 kertaa mut mulla loppuu kyllä mielenkiinto 5 kerran jälkeen..

Eli hyvä peli muuten, mutta loppukohtaus ärsyttävän hankala ja kokonaisvaikutus pelistä tämän takia huonompi kuin voisi olla..
Juu vaikeusaste sai mutkin lopettamaan kesken. Kattooko jaksaako edes loppuun vetää, kun ei tarinakaan kiinnosta. Ei oo oikeen mitään pointtia
 
Ylös Bottom