Vastaus: Heavenly Sword
Ei se haastavuus viimeistä vastusta pilaa, pikemminkin parantaa! jos se tuntuu vaikealta kannattaa vähän miettiä mitä tekee ja mikäli rämpyttämällä heavenly swordia on menty tähän asti niin ehkä olisi aika pistää ainakin osa niistä suurimmista comboista sinne korvan taakse (eivät ne juurikaan niin vaikeita ole miltä aluksi vaikuttaa)
lisää vinkkejä mutta mikäli joku haluaa itse nämä selvittää niin:
Ei sitä vastusta millään tuurilla kannata yrittää vaan ihan sillä taidolla
ZephisX sanoi:Aika typerästi on tehty tuo loppuhässäkkä omasta mielestäni. Kamera kääntyilee lopputaistelussa miten sattuu, ne hiton siivet peittää välillä näkyvyyden niin, että ei saa mitään selvää missä mennään ja muutenkin aika turhauttavan vaikeaksi tehty tuoki tulipallojen väisteleminen. Tuntuu, ettei tuossa ole muutenkaan mitään logiikkaa eli aika munkittamalla pitää läpi hakata. Kummallista kun on pitänyt mennä pilaamaan hommat tuolla tavalla, varsinkin kun vuosia on tuota väännetty. Tai sitten en vain osaa.
Ei se haastavuus viimeistä vastusta pilaa, pikemminkin parantaa! jos se tuntuu vaikealta kannattaa vähän miettiä mitä tekee ja mikäli rämpyttämällä heavenly swordia on menty tähän asti niin ehkä olisi aika pistää ainakin osa niistä suurimmista comboista sinne korvan taakse (eivät ne juurikaan niin vaikeita ole miltä aluksi vaikuttaa)
lisää vinkkejä mutta mikäli joku haluaa itse nämä selvittää niin:
ja ei ei ei noin, ei niitä tulipalloja nyt turhaa väistelemään aleta jos niistä hyödynkin saa irti revittyä (torju ne siniset normi stancesta ja punaiset power stancesta ja ajoita napin painallus siihen kun se energia pallo pysähtyy hetkeksi narikon eteen) ja jos tuo vastus tuntuu vaikealta kannattaa ehkä Ninja Gaiden jättää kauppaan. Itse tuli kyseinen vika bossi helvetti vaikeus asteella vedettyä, meni siinä jokinen tovi kyllä mutta kun hommasta sai jujun käsiin niin johan nappasi. Kannattaa siivekkäänä koittaa saada kahdenkäden miekan iskusarjoja läpi, ja ilman siipiä vaikuttaisi ainakin itsellä normit menevän paremmin perille ja tietysti torjuntojakin saa paremmin toteutettua sillä normaalisti kävellessä kyseinen bossi.
Ei sitä vastusta millään tuurilla kannata yrittää vaan ihan sillä taidolla