Oli kyllä aivan mahtavia pelejä eilen, mutta sai kyllä etsiä huolella ryhmää, jossa Squad leader teki Outposteja tai muut ryhmämjohtajat tekivät Garrisoneja. Ilman niitä sai aika paljon juosta spawnilta kuolemaan, kun vastapuoli oli aina hyvissä asemissa. Outpostilta yleensä pääsee n. 30s suoraan toimintaan.
Ohjaus oli parantunut todella paljon Betasta, joten jos se hiersi Betassa vastaan tässä se tuntuma oli paljon parempi. Automaattinen tähtäys ehkä tarttuu jossain tilanteissa vähän liikaakin, mutta se ei sinänsä takaa osumaa.
Itse tykkään paljon pelailla KK-miehenä ja kyllä tuli mahtavia pelihetkiä ollesaan oikein sijoittautuneena ja vihollinen tuli esille puskista tulilinjalle. Parhaimmillaan sieltä tuli 10-15 pelaajan rynnistys, joka sitten typistyi minun eteeni.
Toinen hetki oli, kun rintamalinja kulki viljasiilojen edessä ja viljasiilon päälle pääsi laittamaan KK:n asemiin. Siinä sai vastapuolen puristuksen pysäytettyä, kun pystyin auttamaan alla olevia omia pitämällä vihollisen aisoissa. Tuli sieltä jopa tietä pitkin yksi kuorma-autokin, joka sai sitten vastaansa pitkän sarjan ja se päättyi räjähdykseen.
Kolmas hetki tuli vastaan, kun lähdin vähän kiertämään rintamalinjan sivustaan ja sieltähän tuli sitten jenkkien ryhmä vastaan. Heillä oli samat suunnitelmat, joten laitoin MG34:n laulamaan lonkalta ja sohin sitä sinne päin. Sitten nopeasti suojaan ja suojaa pitkin perääntyen peltoa pitkin taakse päin. Pellolta löytyi ammuttuja lehmiä, joten KK ruumiin päälle asemiin ja sitten taas sulkutulta pensasaidalle. Pystyin sen verran pitämään vastustajaa paikoillaan, että muista ryhmistä tuli pelaajia auttamaan minua. Jotenkin se on niin hauskaa, että konekivääri on oikeasti pelottava vastus ja se yritetään nopeasti saada pois pelistä. KK:n tärkein tehtävä on käytännössä käyttää kaikki ammukset ennen kuolemista ja ampua vähän sinne päin, jotta toinen osapuoli joutuu maastoutumaan. Muut saa aika hyvin sitten nämä ammuttua, jos pelataan tiiminä. Tappoja tulee kanssa ihan kivasti, kun ammuskelee sinne päin tukeakseen muiden etenemistä.
Neljäs hetki tuli, kun juoksin spawnilta kohti seuraavaa kohdetta ja leikkasin hieman omaa tulosuuntaa vihollisen tulo suuntaan. Lähempänä kohdetta näin pellolla tetsaavan vihollisryhmän ja ei muuta kuin MG34 aidan päälle asemiin ja sarjoja. Ammuin ensimmäiset etenijät, mutta viereisissä puskissa oli ollut muita vihollisia etenemessä ja alkoivat ampua minun nurkkaa kohti. Nopea perääntyminen ja kuulostelu. Kuulin puskan toisella puolella liikkuvan pelaajan ja kuulin hänen lähtevän kiertämään. Otin kulman "jyvälle", kun KK oli lonkalla ja sarjaa, kun puskassa näkyi liikettä. Sen hahmon vaellus päättyi siihen ja sen jälkeen KK takaisin vanhaan asemaan. Sain vielä yhden hyökkkääjän pois ennen kuin saivat minut napattua.
Tulee ihan vanhojen hyvien aikojen pelit mieleen, kun taitopelaamisella on taas enemmän merkitystä ja jos pelaa "tyhmästi" peli ei siitä palkitse, jotta kaikilla olisi mukavaa. Eri aseet toimintamatkoineen tuntuvat tosi tasapainosilta, kun KK:n kanssa tulee usein kuoltua ennen kuin saa aseen asemiin tai jos ampuu liian pitkää sarjaa ja paljastaa oman sijaintinsa. Yksi kiväärimies pystyy pitämään jotain paikkoja ihan tukossa, kun yksi luoti riittää pysäyttämään ja sitten käytetään savuja, kranaatteja sekä komentajan tukitoimintoja. Paikkoja pitää myös vaihtaa aika tiuhaan ja käyttää vähintään näkösuojaa omassa etenimisessä, mutta mieluiten aina vähän kiertää selustaan pihtiliikkeen tyylisesti. AT-luokka tuntuu myös tehokkaalta, kun tankit eivät tarvitse kuin 2-3 singon kutia tuhoamiseen ja tankit tuhoutuvat nopeasti jo kahdella AT-miehellä.
Edit1&2. Lisäilkää PSN Diki_Fi, jos etsitte peliseuraa tähän peliin. Peli nousee ihan omiin oikeuksiinsa, kun on puhuva ja yhteen pelaava ryhmä. T17 tunnus on nyt Diki_Fi#2812, ilmeisesti sinne nimenperään tulee jotain lisänumeroita...
Ohjaus oli parantunut todella paljon Betasta, joten jos se hiersi Betassa vastaan tässä se tuntuma oli paljon parempi. Automaattinen tähtäys ehkä tarttuu jossain tilanteissa vähän liikaakin, mutta se ei sinänsä takaa osumaa.
Itse tykkään paljon pelailla KK-miehenä ja kyllä tuli mahtavia pelihetkiä ollesaan oikein sijoittautuneena ja vihollinen tuli esille puskista tulilinjalle. Parhaimmillaan sieltä tuli 10-15 pelaajan rynnistys, joka sitten typistyi minun eteeni.
Toinen hetki oli, kun rintamalinja kulki viljasiilojen edessä ja viljasiilon päälle pääsi laittamaan KK:n asemiin. Siinä sai vastapuolen puristuksen pysäytettyä, kun pystyin auttamaan alla olevia omia pitämällä vihollisen aisoissa. Tuli sieltä jopa tietä pitkin yksi kuorma-autokin, joka sai sitten vastaansa pitkän sarjan ja se päättyi räjähdykseen.
Kolmas hetki tuli vastaan, kun lähdin vähän kiertämään rintamalinjan sivustaan ja sieltähän tuli sitten jenkkien ryhmä vastaan. Heillä oli samat suunnitelmat, joten laitoin MG34:n laulamaan lonkalta ja sohin sitä sinne päin. Sitten nopeasti suojaan ja suojaa pitkin perääntyen peltoa pitkin taakse päin. Pellolta löytyi ammuttuja lehmiä, joten KK ruumiin päälle asemiin ja sitten taas sulkutulta pensasaidalle. Pystyin sen verran pitämään vastustajaa paikoillaan, että muista ryhmistä tuli pelaajia auttamaan minua. Jotenkin se on niin hauskaa, että konekivääri on oikeasti pelottava vastus ja se yritetään nopeasti saada pois pelistä. KK:n tärkein tehtävä on käytännössä käyttää kaikki ammukset ennen kuolemista ja ampua vähän sinne päin, jotta toinen osapuoli joutuu maastoutumaan. Muut saa aika hyvin sitten nämä ammuttua, jos pelataan tiiminä. Tappoja tulee kanssa ihan kivasti, kun ammuskelee sinne päin tukeakseen muiden etenemistä.
Neljäs hetki tuli, kun juoksin spawnilta kohti seuraavaa kohdetta ja leikkasin hieman omaa tulosuuntaa vihollisen tulo suuntaan. Lähempänä kohdetta näin pellolla tetsaavan vihollisryhmän ja ei muuta kuin MG34 aidan päälle asemiin ja sarjoja. Ammuin ensimmäiset etenijät, mutta viereisissä puskissa oli ollut muita vihollisia etenemessä ja alkoivat ampua minun nurkkaa kohti. Nopea perääntyminen ja kuulostelu. Kuulin puskan toisella puolella liikkuvan pelaajan ja kuulin hänen lähtevän kiertämään. Otin kulman "jyvälle", kun KK oli lonkalla ja sarjaa, kun puskassa näkyi liikettä. Sen hahmon vaellus päättyi siihen ja sen jälkeen KK takaisin vanhaan asemaan. Sain vielä yhden hyökkkääjän pois ennen kuin saivat minut napattua.
Tulee ihan vanhojen hyvien aikojen pelit mieleen, kun taitopelaamisella on taas enemmän merkitystä ja jos pelaa "tyhmästi" peli ei siitä palkitse, jotta kaikilla olisi mukavaa. Eri aseet toimintamatkoineen tuntuvat tosi tasapainosilta, kun KK:n kanssa tulee usein kuoltua ennen kuin saa aseen asemiin tai jos ampuu liian pitkää sarjaa ja paljastaa oman sijaintinsa. Yksi kiväärimies pystyy pitämään jotain paikkoja ihan tukossa, kun yksi luoti riittää pysäyttämään ja sitten käytetään savuja, kranaatteja sekä komentajan tukitoimintoja. Paikkoja pitää myös vaihtaa aika tiuhaan ja käyttää vähintään näkösuojaa omassa etenimisessä, mutta mieluiten aina vähän kiertää selustaan pihtiliikkeen tyylisesti. AT-luokka tuntuu myös tehokkaalta, kun tankit eivät tarvitse kuin 2-3 singon kutia tuhoamiseen ja tankit tuhoutuvat nopeasti jo kahdella AT-miehellä.
Edit1&2. Lisäilkää PSN Diki_Fi, jos etsitte peliseuraa tähän peliin. Peli nousee ihan omiin oikeuksiinsa, kun on puhuva ja yhteen pelaava ryhmä. T17 tunnus on nyt Diki_Fi#2812, ilmeisesti sinne nimenperään tulee jotain lisänumeroita...
Viimeksi muokattu: