Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itse arvostan tuota, että kun jonkun saat hengiltä, niin sama tyyppi ei tule ihan heti selkääsi (ellei sinne ole rakennettu noita spawnin mahdollistamia garrisoneja ja siinäkin on kuitenkin pieni odotusaika). Muutenkin ihan kätevän oloinen, spawnipaikkoja kannattaa rakentaa fiksuihin paikkoihin, tuo taktisuutta lisää. Ja koska itse voi spawnata vähän kauemmas vihuista, niin on myös helpompi lähteä seuraavalla elämällä flänkkäämään, koska ainakin tuossa mapissa mitä itse testasin, on aika aukeita peltoja, joiden yli ei huvita juosta, jos vihu laittoi siinä lähistöllä hetki sitten kuulan kalloon.Olipahan tylsä peli. Ensin saat juosta maratonin että pääset edes pelipaikalle. Tätä en voi ymmärtää miks pitää aloittaa kuoleman jälkeen jostain hevonkuusesta? Jos tästä jotain hyvää haluaa sanoa niin ympäristö vaikuttaa ihan lupaavalta.
Olipahan tylsä peli. Ensin saat juosta maratonin että pääset edes pelipaikalle. Tätä en voi ymmärtää miks pitää aloittaa kuoleman jälkeen jostain hevonkuusesta? Jos tästä jotain hyvää haluaa sanoa niin ympäristö vaikuttaa ihan lupaavalta.
Mitä enemmän kun pelaa niin enemmän niitä vihollisiakin alkaa löytymään. Alat liikkua oikeilla ”väylillä” ja hotspotit ja garrisonit oikein sijoitettuna tekee todella nopeatempoisia ja kiivaita tulitaisteluja vastustajien kanssa.10 min ja pelkkää juoksua… vihuista tietoakaan… tätä kö tää on?
Juuri tämä ja kohta huomaat, et rupee tulee "vanhasta" muistista se itse tekeminen siellä kentällä.Mitä enemmän kun pelaa niin enemmän niitä vihollisiakin alkaa löytymään. Alat liikkua oikeilla ”väylillä” ja hotspotit ja garrisonit oikein sijoitettuna tekee todella nopeatempoisia ja kiivaita tulitaisteluja vastustajien kanssa.
Tälle tarvii antaa aikaa niin pääsee vähän sisään tähän mekaniikkaan.
Hyvä toki, että noita ”laakista vainaa ja kilometri juoksua”-pelejä riittää niitä himoitseville. Ihan hyvin tuo jo on kun parikin on samoihin aikoihin julkaistu. Mutta eiköhän meitä ole vielä enemmän palaajaporukoissa, jotka haluamme enemmän mukavuutta ja rentoutumista peleistä, joten ihan ymmärrettävää, että niitä CoD:in ja Bäfän kaltaisia pelejä kuitenkin julkaistaan paljon enemmän - nyt sekä jatkossa.On kyllä maistunu tämä ja surgency sandstorm, pelejä jota olen kyl ite odotellu konsoleille, ei ole hätäsen miehen hommaa.
Ei muuta kun pelaamaan codia tai jotain muuta adhd-paskaa jos ei maistu.Juu sitä. Solttu juoksee 10km 20kg sementtikengät jaloissa, ja sitten kuolet. Ja taas uudestaan.
TYLSÄ.
Peli ei kuulemma paljon kädestä pitele, osui silmään hyvää aloittelijan opasta. Ehkä hyvä katsoa ennen kuin edes yrittää pelata.
Haist...Ei muuta kun pelaamaan codia tai jotain muuta adhd-paskaa jos ei maistu.
Insurgency. Siinä ei ole rakentelua eikä kohtuuttomia välimatkoja vaan tiivistä toimintaa. Silti ei ole mitään jänishyppyliukuliikkumista (vaikka voi kyllä hypätä tai jopa liukua) eikä hypyistä quick scopeamista vaan enemmänkin älyllä pelaamista ja taktikointia.Haist...
Tää on viety liikaa sinne laahustamisen suuntaan.
Codeja en koskaan ole sietänyt. Välimuoto näistä olis omaan makuun.