Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hell Let Loose

Kokeilin 10min. En tajunnut mistään mitään, mutta fiilikset oli ihan huikeat! Täytyy huomenna perehtyä tutoriaaleihin ajatuksen kanssa ja katsoa miten homma sujuu. Vaikutti kyllä mielenkiintoiselta peliltä, jopa oikeastaan yllätti.
 
Olipahan tylsä peli. Ensin saat juosta maratonin että pääset edes pelipaikalle. Tätä en voi ymmärtää miks pitää aloittaa kuoleman jälkeen jostain hevonkuusesta? Jos tästä jotain hyvää haluaa sanoa niin ympäristö vaikuttaa ihan lupaavalta.
 
Olipahan tylsä peli. Ensin saat juosta maratonin että pääset edes pelipaikalle. Tätä en voi ymmärtää miks pitää aloittaa kuoleman jälkeen jostain hevonkuusesta? Jos tästä jotain hyvää haluaa sanoa niin ympäristö vaikuttaa ihan lupaavalta.
Itse arvostan tuota, että kun jonkun saat hengiltä, niin sama tyyppi ei tule ihan heti selkääsi (ellei sinne ole rakennettu noita spawnin mahdollistamia garrisoneja ja siinäkin on kuitenkin pieni odotusaika). Muutenkin ihan kätevän oloinen, spawnipaikkoja kannattaa rakentaa fiksuihin paikkoihin, tuo taktisuutta lisää. Ja koska itse voi spawnata vähän kauemmas vihuista, niin on myös helpompi lähteä seuraavalla elämällä flänkkäämään, koska ainakin tuossa mapissa mitä itse testasin, on aika aukeita peltoja, joiden yli ei huvita juosta, jos vihu laittoi siinä lähistöllä hetki sitten kuulan kalloon.

Mutta eihän tällaiset ole kaikille. DayZia kovasti pelanneena tulee tästä hyviä viboja. Kohtaamisilla on merkitystä eikä kannata hätiköidä, niin ei tarvitse sitten juosta sitä puolta kilsaa jatkuvasti uudestaan. CoD ja BF on vaan itselle jo niin adhd-tavaraa, että ei vaan jaksa. Hunt ja CRSED maistuu ja tämä vaikuttaa hyvin lupaavalta myös.
 
Viimeksi muokattu:
Olipahan tylsä peli. Ensin saat juosta maratonin että pääset edes pelipaikalle. Tätä en voi ymmärtää miks pitää aloittaa kuoleman jälkeen jostain hevonkuusesta? Jos tästä jotain hyvää haluaa sanoa niin ympäristö vaikuttaa ihan lupaavalta.

Pelissä ryhmänjohtaja voi rakentaa omalle ryhmälleen Outpostin, josta voi sitten lähteä uudestaan taisteluun. Isompi spawnipiste on Garrison, jonka rakentamiseen tarvitaan Support-luokan supplieseja. Garrisonista voi sitten koko tiimi tarvittaessa lähteä uudestaan taisteluun. Garrisoneja voi olla yhtäaikaisesti useampia.

Eli ei ole varsinaisesti pelin vika, joa porukka ei osaa noita pisteitä laittaa.
 
Ekoista peleistä ei kannata tehä mitään radikaali johtopäätöksiä. Veikkaampa, et suurin osa täl hetkel opettelee pelin mekaniikkaa ja mikä on minkäki tarkoitus. Aktiivinen ryhmänjohtaja rakentaa ja siirtelee outpostia, jossa heräämis aika oliko 20 sec. Nii ja tietenki mikä on teidän ryhmän tehtävä, riippuu missä pidätte vihollisen loitolla. Carrisoneja kannattaa rakentaa paljon ja vähän kauemmas. Tän pelin ku oppii, ni pelaaminen on hauskaa ja palkitsevaa. Youtubes on paljon opastus videoita, joita suosittelen katsomaa.
 
Kahdesta ekasta mapista heti voitto! Oma panos onnistumisen eteen aika pieni, mutta sai siellä vähän jo jotain aikaiseksi tai ainakin voi kuvitella niin. Todella hauskaa oli pelata, aivan eri tasoa mitä noi Codin ja Bäfän kaltaiset arcadepaukuttelut.

Saa sitten nähdä miten kommunikointi sujuu randomien kanssa ja mitä kaikkea vikaa tulee vastaan, jos peliin syventyy kunnolla.
 
10 min ja pelkkää juoksua… vihuista tietoakaan… tätä kö tää on?
Mitä enemmän kun pelaa niin enemmän niitä vihollisiakin alkaa löytymään. Alat liikkua oikeilla ”väylillä” ja hotspotit ja garrisonit oikein sijoitettuna tekee todella nopeatempoisia ja kiivaita tulitaisteluja vastustajien kanssa.

Tälle tarvii antaa aikaa niin pääsee vähän sisään tähän mekaniikkaan.
 
Mitä enemmän kun pelaa niin enemmän niitä vihollisiakin alkaa löytymään. Alat liikkua oikeilla ”väylillä” ja hotspotit ja garrisonit oikein sijoitettuna tekee todella nopeatempoisia ja kiivaita tulitaisteluja vastustajien kanssa.

Tälle tarvii antaa aikaa niin pääsee vähän sisään tähän mekaniikkaan.
Juuri tämä ja kohta huomaat, et rupee tulee "vanhasta" muistista se itse tekeminen siellä kentällä.
 
On kyllä maistunu tämä ja surgency sandstorm, pelejä jota olen kyl ite odotellu konsoleille, ei ole hätäsen miehen hommaa.
 
On kyllä maistunu tämä ja surgency sandstorm, pelejä jota olen kyl ite odotellu konsoleille, ei ole hätäsen miehen hommaa.
Hyvä toki, että noita ”laakista vainaa ja kilometri juoksua”-pelejä riittää niitä himoitseville. Ihan hyvin tuo jo on kun parikin on samoihin aikoihin julkaistu. Mutta eiköhän meitä ole vielä enemmän palaajaporukoissa, jotka haluamme enemmän mukavuutta ja rentoutumista peleistä, joten ihan ymmärrettävää, että niitä CoD:in ja Bäfän kaltaisia pelejä kuitenkin julkaistaan paljon enemmän - nyt sekä jatkossa.

Itse en ymmärrä sinänsä lainkaan näiden ”laakista vainaa”-pelien viehätystä, enkä kyllä muutenkaan erityisen realististen pelien vetovoimaa. Mutta eipä minun tarvitsekaan, kun kyseisten pelien päälle ymmärtäviä löytyy sentään varsin paljon. Ja vastaavasti kaltaiselleni löytyy vielä paljon enemmän pelitarjontaa. Hyvä siis näin ehdottomasti! Ja jos tämä jonain todellisena halpispelinä tai jopa ilmaispelinä vielä jossain vaiheessa löytyy, niin voisihan tätä pari kolme kilometriä kokeilla. :D
 
Peli ei kuulemma paljon kädestä pitele, osui silmään hyvää aloittelijan opasta. Ehkä hyvä katsoa ennen kuin edes yrittää pelata.



Kuulostaa siltä, että vissiin aika monenkin olisi kannattanut noudattaa tätä vinkkiä. Suosittelen. Se joka odotti, että tämä on joku "COD munaravi" erehtyy pahasti. Hieno peli, ei vaan taida mahtua omaan kalenteriin tässä ja nyt kun olen liian koukussa Vigoriin. Joskus myöhemmin_ehkä...ilmeisesti on peräti niin edistyksellinen, että cross-platform Squad. Eli voisi painaa menemään myös Pleikkarikavereiden kanssa.
 
Vaikuttaa tosi hyvältä kyllä. Ennen nukkumaan menoa nopee 20min kokeilu, suoraan servulle. Utah beach. Juoksin ehkä 2-3min eteenpäin ku rupesin jo äänten perusteella kuulemaan vihuja. Pari tappoa ja sit tuli noutaja. Tuntuu että nyt on itelle vihdoin löytynyt peli kun tuo codi adhd paska ei maistu :D
 
Haist...
Tää on viety liikaa sinne laahustamisen suuntaan.
Codeja en koskaan ole sietänyt. Välimuoto näistä olis omaan makuun.
Insurgency. Siinä ei ole rakentelua eikä kohtuuttomia välimatkoja vaan tiivistä toimintaa. Silti ei ole mitään jänishyppyliukuliikkumista (vaikka voi kyllä hypätä tai jopa liukua) eikä hypyistä quick scopeamista vaan enemmänkin älyllä pelaamista ja taktikointia.
 
Ylös Bottom