Powerslider
Well-Known Member
Muutaman erän otin betassa ja hyvältä vaikutti, ainut mikä häiritsi oli suorituskyky ja kontrollit, molempiin on tulossa parannusta Day 1 päivityksessä. 
Optimization
Controls
	
		
			
		
		
	
				
			Optimization
- Various improvements to texture quality and fixes for flickering textures on console.
- Optimization to improve framerate when zooming in with binoculars.
- Various console specific global optimizations to improve framerate.
- Optimization for particles on console to improve performance.
- Updates to LOD settings for Props and Buildings to be optimized for console.
- Optimization of reflections on console to improve performance.
Controls
- Improvements to deadzone when aiming down sights (ADS) to feel more circular, allow greater precision, and register finer input.
- Added the option in the settings to change controller cursor sensitivity on the Map.
- Added a slider for adjusting the deadzone sensitivity.
- Fixed a bug where the player's look sensitivity would decrease after opening the game menu for the first time after loading into a map.
- Adjustments to fix the sensitivity for tank spotters in zoom level 2 or 3 feeling too high.
- Adjustments for sensitivity when using a scope or binoculars.
- Fixed a bug where bullets would hit in front of the player instead of where the gun is aiming when firing rifles or pistols whilst sprinting.
- Fixed a bug where aim assist would not trigger when aiming at enemies in exposed vehicle seats.
- Tweaked aim assist to not trigger on lowest sensitivity settings.
- Fixed a bug where aim assist would not trigger on enemies in a prone position.
- Changed button to equip bandages to a longer hold press to prevent reloading and swapping to bandages at the same time.
- Fixed a bug where the equipment radial menu could be used to equipment unavailable gear items from loadout.
- Fixed a bug where changing to the Layout B controller layout would break certain functionality.
 
				 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 

 
 
		
 En ole kyllä ehtinyt perehtymään kuinka pahasti käytännössä pilaa ampuskelun, jos se on aivan minimaalista saattaa olla ok. Mutta iso riski myös siinä, että pilaa haasteen ja fiiliksen ampumiskokemuksesta kunnolla kuten tusinapaleissä
 En ole kyllä ehtinyt perehtymään kuinka pahasti käytännössä pilaa ampuskelun, jos se on aivan minimaalista saattaa olla ok. Mutta iso riski myös siinä, että pilaa haasteen ja fiiliksen ampumiskokemuksesta kunnolla kuten tusinapaleissä