Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hell Let Loose

Joo ei kyllä oikeesti toi Discord homma iskostu omaan silmään. Ei mitään hajua miten sitä käytetään.
Mulle toi Discordi on täyttä hepreaa. Miten noin monimutkaisesta käyttöliittymästä on saatu niin suosittu?
Tästäkö se vanhuus alkaa...:eek:

E. Suomiporukoihin olisi kiva päästä. PSN ReQ-77 ja PS5:lla alustana
Sanokaa, kuinka voin auttaa? Autan mielelläni. Keski-ikä Discord-yhteisössämme on noin 30. Jäsentemme ikähaitari on 20-60. En usko, että konsoliväki siitä vanhempaa on?
 
Voi laittaa kaveripyynnön tännekin, PSN on sama kuin täällä. En tosin liian usein ehdi pelaamaan, pari kertaa viikossa.
 
Kaksi täyttä erää pääsi eilen vääntää ilman discoiluja. Ensimmäinen meni lämmitellessä J-squadin johtajana (ainut) ja päätinkin pysytellä commanderin tukena. Komentaja antoi tukea etulinjaan yhdestä Garrisonista, jota oli tulossa tuhoamaan yksi vihollisryhmä. Minä ja Thompson oltiin asiasta eri mieltä. Yhden lippaallisen jälkeen pystyssä seisoi vain minä ja komentaja. "good shit, good shit!" kuului chatistä.
Toisesssa pelissä olin perus jantteri Flapjackin, Adolf Hitlerin ja Diarrhean kanssa. 40 min pattitilanteessa, mutta sitkeällä yrittämisellä eri suunnista ja taktiikalla saatiin peli käännettyä voitoksi.
Toimiessaan tämä peli tarjoaa juuri sitä jokinia, mitä olen jäänyt kaipaamaan Medal of Honorista parhaimpina päivinään.

Ps. Kiitos @Tuomainen Discord jelpistä.
 
Itekkin liityin discordiin, pelailen PS5:lla kunhan saan pelin asenneltua.

Jeesiä varmaan tarvitsen alun koukeroissa.
 
Toivottavasti tulisi äkkiä korjaavaa päivitystä. Koko ajan tulee pelkkää utah beach mappia ja jos sattuu 40 minuutin yrittämisen jälkeen tulemaan joku toinen kartta, niin heittää erroria.

Näköjään vieläkään konsoleilla porukka ei tajua rakentaa garrisoneita ja paljon näkyi myös ryhmiä, jotka ei rakentanut edes outposteja. Täytyy odotella vielä jonkun aikaa ennen kuin pelailee, kun ei jaksa olla joka matsissa ainoa kuka edes yrittää. Olisi hauska olla joskus jokin muukin luokka, kuin ryhmänjohtaja, mutta sitten ei ole yhtäkään garrisonia. Ei auta vaikka yrittää merkata karttaan asioita tai sanoa officer kanavalle, niin ei porukka tajua.
 
Itekkin liityin discordiin, pelailen PS5:lla kunhan saan pelin asenneltua.

Jeesiä varmaan tarvitsen alun koukeroissa.
Oletko Discordissa nimimerkillä "ratikka"?

Ja @Tasis_MpT sen takia tässä kerätään suomalaisia yhteen, koska aivan samanlaista se on PC:llakin. Ilman pelikavereita on kovin yksinäistä pelata. Joten älä odottele, vaan hyppää suomalaisryhmien mukaan.
 
Kyllähän tästä paljastui loistava peli kun pääsi alkukynnyksen yli, itse olen odottanut tämmöistä jo pitkään. Silloin aikoinaan kun pelasin Call Of Duty: United Offensivea niin toivoin että pelisarja lähtisi tälle suunnalle, eli realismiin, mutta ikävä kyllä suunta oli lopulta päinvastainen. Jos tätä vertaa ajopeligenreen niin Hell Let Loose on iRacing ja nykyinen codi ja BF ovat arcade rälläyksiä, molemmille lajityypeille löytyy kysyntää.

Pidän kyllä aivan selviönä että peli tulee saavuttamaan vankan pelaajakunnan myös konsoleilla, tämmöistä on todella moni kaivannut.
 
Meikäläistä ei napannut tämä lainkaan. Puoli kenttää talsii spawnista ja joku puskassa kykkijä ampuu aivot pihalle. Sama uudestaan ja uudestaan. Hupi pelaamisesta kaukana. Ymmärrän kyllä realismin tarpeen, mutta ei oikein toimi pelimaailmassa mun mielestä. Varmasti kavereitten kanssa pelatessa toimii paremmin, mutta yksin pelatessa ja rajatulla ajalla mitä viikossa ehtii pelaamaan, niin kiitos ei. Onneksi ei maksanut mitään, poistin jo.
 
Meikäläistä ei napannut tämä lainkaan. Puoli kenttää talsii spawnista ja joku puskassa kykkijä ampuu aivot pihalle. Sama uudestaan ja uudestaan. Hupi pelaamisesta kaukana. Ymmärrän kyllä realismin tarpeen, mutta ei oikein toimi pelimaailmassa mun mielestä. Varmasti kavereitten kanssa pelatessa toimii paremmin, mutta yksin pelatessa ja rajatulla ajalla mitä viikossa ehtii pelaamaan, niin kiitos ei. Onneksi ei maksanut mitään, poistin jo.

Peliä ei voi syyttää pitkistä matkoista spawnilta taisteluun, kun pelissä pelaajat voivat luoda outposteja tai garrisoneja. Ensimmäisen voi luoda Squadleader, josta voi syntyä oma ryhmä ja toisesta taas koko tiimi.

Juuri eilen puhuin tästä kaverin kanssa, että rintamalinjaa lähestyessä pitää malttaa vähän myös katsella ynpäristöä ja liikkua suojasta suojaan. Sillä välttää aika pitkälti turhia kuolemia, koska tässä pelissä liike paljastaa useimmiten sijainnin. Kannattaa myös aina vähän levittää omaa lähestymistä ja pyrkiä koko ajan toisen tiimin sivuun.
 
Jos on siellä missä taistelut on käynnissä ja pysähtyy vaikkapa metsässä johonkin puun juureen ja alkaa tarkkailemaan niin siellä rupeaa yleensä vilisemään vihollisia, jos itse vaan juoksee siellä niin ei yleensä näe ketään ja kohta on nappi otsassa.
 
Ps5 tulee paljonkin tahkottua. Harvassa on ne jotka tiimissä menee. Mutta silloin kun tiimi toimii niin on tää kyllä niin lujaa settiä.
Commanderin tärkein tähtävä on tarjota supply droppeja supply truck, tankit. Ilmaiskut on aika kalliita ja harvoin tuottaa tulosta, joten parempi olla käyttämättä liikaa.

Oon yleensä se joka tekee flank iskuja ja huutelee supply droppien perään.
kurkoukkoo voi kysellä peleihin lv31 taitaa olla jo. Liiderinä pingailen targettia kiikareilla. Isolla kk lla on hyvä mennä liidun mukana
 
Joko täällä suurin taistelukiima laantui? :D Tällä viikolla sopii odottaa lisätietoja tulevista korjauksista...

1636396308500.png
 
Tämä peli on ollut kyllä äärimmäisen virkistävä ja vaikka osa peleistä on todella pitkiä ne tarjoavat paljon hienoja hetkiä. Tulee mieleen paljon Bungien suunnitteluideologia Halojen ajalta, kun kokoajan tulee niitä hienoja ja kivoja hetkiä vastaan. Välillä hyökätään sivusta ja taistellaan siellä tilasta edetä vähän pidemmälle. Samaan aikaan tulee pitää huoli siitä, että vihollinen ei pääse hyökkämään omalle kohteelle sivusta ja siirrä peliä taaksepäin.



Pelissä on muuten yllättävän iso yhteisö suomalaisia pelaajia PSN-puolella, joten peliseuraa on ainakin iltaisin helppo löytää.
 
Ylös Bottom