Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jokaisella on yksi mielipide politiikasta ja siitä mikä on mitäkin.

Mitä enemmän näitä viestejä aiheesta seuraa sitä vakuuttunempi olen että polittiikaketjua EI kannata avata. Politiikasta voi aina keskustella x:ssä ja bluskyssa ja threadeissa. Jos niistä ei saa tarpeeksi kimmoketta oman mielipiteen julistamiselle, aina voi liittyä vaikka puolueen aktiivijäseneksi ja pitää sitä kautta ääntä.

Ja epäilen vahvasti että innokkaimmat kyllä osaavat joka tapuksessa piiloviestiä mukahauskasti ja samalla tuoda mielipiteitään esille. Onneksi vaaleja ei ole kauhean usein.
Hyvin tiivistetty ja olen käytännössä kaikesta samaa mieltä. Täällä harvoin päästään sopuun edes erilaisista näkemyksistä liittyen erilaisiin muovilaatikoihin, tuskinpa mahdollisuudet siihen ovat korkeammat jonkin ilmeisen henkilökohtaisen asian osalta. Joko asia on niin kuin minä sen koen tai olet väärässä, piste. Sellaistahan se vähänkin politiikkaan viittaava keskustelu on ollut, on ja tulee olemaan.

Vaikka olen laajan sananvapauden puolella, en näe politiikkaketjulla mitään lisäarvoa tälle foorumille.

Kun katsoo millainen tonttu siellä on nyt presidenttinä niin olisi kiva kuulla Asmongoldin mielipiteet siitä, vai onko kieli niin pitkällä republikaanien perseessä, että ei näe siinä tontussa mitään vikaa?

Kun katsoo millainen tonttu siellä on nyt presidenttinä niin olisi kiva kuulla Asmongoldin mielipiteet siitä, vai onko kieli niin pitkällä republikaanien perseessä, että ei näe siinä tontussa mitään vikaa?
On valittanut Trumpista vain sitä että ei ole tarpeeksi kova maahanmuuttajia kohtaan oli sitten laiton vai laillinen

Mua ei politiikka kiinnosta ei sitten yhtään, joten olen aika huono tähän kommentoimaan. Mutta sanavapauden puolesta keskustelupalstoilla pitäisi olla mahdollisuus keskustella aiheesta kuin aiheesta, mutta ymmärrän kyllä ylläpidon näkökulman, miksi polittiikkaketjua ei haluta avata. Lisää töitä se vain toisi, kun ei tällä foorumilla valitettavasti osata keskustella kyseisestä aiheesta asiallisesti.

Sitä paitsi, jos politiikasta haluaa keskustella, niin netistä kyllä löytyy ihan tarpeeksi alustoja siihen hommaan.

Tällä hetkellä kaikki on niin polarisoitunut lännessä. Ei oikein mitään järkevää keskustelua saa aikaan mistään. Kulttuurisota on käynnissä ja pelit on yksi taistelutanner tässä. Itse kun olen poliittisesti aika keskellä ehkä pari napsua siitä vasemmalle ja katsoo tästä näkö vinkkelistä tätä touhua niin väliin hirvittää. Se on kun mennään niin äärilaidoille asioissa niin tuo keskustelu ei vaan onnistu näiden välillä. Nykyään entinen mies voi mennä hakkaa naista olympia nyrkkeilyssä ja voittaa kultamitalin. Tai sit toinen ääripää MAGA trumpin kannattajat nämä vie sotkee omalla tulkinnallaa kristinuskon omiin sekoiluihinsa mukaan. Populismi on aikas hanurista. No tämä on nyt ajankuva joka taas menee ohi joskus onneksi. Mikään ei kestä ikuisesti.

Mua ei politiikka kiinnosta ei sitten yhtään, joten olen aika huono tähän kommentoimaan. Mutta sanavapauden puolesta keskustelupalstoilla pitäisi olla mahdollisuus keskustella aiheesta kuin aiheesta, mutta ymmärrän kyllä ylläpidon näkökulman, miksi polittiikkaketjua ei haluta avata. Lisää töitä se vain toisi, kun ei tällä foorumilla valitettavasti osata keskustella kyseisestä aiheesta asiallisesti.

Sitä paitsi, jos politiikasta haluaa keskustella, niin netistä kyllä löytyy ihan tarpeeksi alustoja siihen hommaan.
Kaikki puhuu sananvapaudesta, mutta oli kyseessä sitten foorumit, sosiaalisen median ryhmät jne. niin näiden ylläpitäjät saavat päättää mitä aiheita niissä on ja mitä ei. Se ei riko kenenkään sananvapautta.

Nykyään entinen mies voi mennä hakkaa naista olympia nyrkkeilyssä ja voittaa kultamitalin.
Edelleenkään foorumilla ei suvaita transfobiaa, oli kyseessä sitten vitsillä väännettyä valheiden levittämistä tai ei.

Tällä hetkellä ei ole ollut puhetta politiikkaketjun avaamisesta jo puhtaasti moderoinnin haasteellisuuden vuoksi. Jo GTA tulee varmasti olemaan oma savottansa näillä näkymin.

Ylös Bottom