kissanpoika
Well-Known Member
Hyvin tiivistetty ja olen käytännössä kaikesta samaa mieltä. Täällä harvoin päästään sopuun edes erilaisista näkemyksistä liittyen erilaisiin muovilaatikoihin, tuskinpa mahdollisuudet siihen ovat korkeammat jonkin ilmeisen henkilökohtaisen asian osalta. Joko asia on niin kuin minä sen koen tai olet väärässä, piste. Sellaistahan se vähänkin politiikkaan viittaava keskustelu on ollut, on ja tulee olemaan.Jokaisella on yksi mielipide politiikasta ja siitä mikä on mitäkin.
Mitä enemmän näitä viestejä aiheesta seuraa sitä vakuuttunempi olen että polittiikaketjua EI kannata avata. Politiikasta voi aina keskustella x:ssä ja bluskyssa ja threadeissa. Jos niistä ei saa tarpeeksi kimmoketta oman mielipiteen julistamiselle, aina voi liittyä vaikka puolueen aktiivijäseneksi ja pitää sitä kautta ääntä.
Ja epäilen vahvasti että innokkaimmat kyllä osaavat joka tapuksessa piiloviestiä mukahauskasti ja samalla tuoda mielipiteitään esille. Onneksi vaaleja ei ole kauhean usein.
Vaikka olen laajan sananvapauden puolella, en näe politiikkaketjulla mitään lisäarvoa tälle foorumille.