Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jos pelissä olisi oikein lihaksikas naishahmo, se olisi sitten hapokasta menoa, kun semmoinen pistäisi äijiä turpaan.
SF6 Marisa on tällainen harvinaisuus, sillä ei noita todella lihaksikkaita naishahmoja mätkinnöissä tosiaan juurikaan ole ja Marisakin tuli uutena hahmona juuri sarjan kuudenteen osaan.

2XKO:sta löytyy Illaoi. Jos taaksepäin katsoo, niin ainoa "OG" bulkimpi naishahmo, mikä tuleen mieleen on MK:n Sheeva, mutta kyse ei ole sinänsä ihmisestä. Granbluessa Ladiva edustaa bulkkia transhahmoa, tosin hänkään ei ole ihminen. Granblue Versus tuli 2019.

Edit: sen vähän mitä 2XKO:ta tullut pelattua, niin Illaoi ollutkin toinen omista hahmoista ja sillä yleensä pärjäsikin paremmin. Tosin ei tuon pelin mekaniikoihin ole tullut hirveästi perehdyttyä ja nyt onkin melkoinen mätkintä-ähky ollut jo reilut pari kuukautta...

Viimeksi muokattu:
Se on vaan joillekin miehille henkisesti kestämätön paikka, että nainen tavalla tai toisella päihittää miehen saati sitten ikään kuin alistaa tämän, oli sitten oikea elämä tai videopelit.
Tämä on näköjään ylläpidon nykyinen taso keskustella, oi aikoja oi tapoja. Kyllä minä ainakin ymmärsin mitä ippenator ajoi takaa, vaikka itse en samaa mieltä olekkaan.

Naurettavampaa minusta on elokuvissakin kun mallikoulun kasvatti pätkii turpaan itseään 20cm ja 40 kg painavampia miehiä. Koen silti olevani henkisesti ihan täysikasvuinen.

Tämä on näköjään ylläpidon nykyinen taso keskustella, oi aikoja oi tapoja.
Kyllä se on me rakkaat kanssakeskustelijat täällä jotka keskustelemme.

Ylläpito sallii mitä sallii. En mielestäni koe että mikään olisi sen huonommin tai paremmin kuin ennenkään. Mielipiteet ja niiden julkituonti on osa keskustelua.
Tietysti on sitten eriäviä mielipiteitä, näin on aina ollutkin, ja tulee aina olemaan. Mitä sitten?

Tämä on näköjään ylläpidon nykyinen taso keskustella, oi aikoja oi tapoja. Kyllä minä ainakin ymmärsin mitä ippenator ajoi takaa, vaikka itse en samaa mieltä olekkaan.

Naurettavampaa minusta on elokuvissakin kun mallikoulun kasvatti pätkii turpaan itseään 20cm ja 40 kg painavampia miehiä. Koen silti olevani henkisesti ihan täysikasvuinen.
Ja itselleni tuollainen tuo lähinnä vaan sellaista huvittavuutta näihin tiettyihin peleihin. Ei kyse ole siitä, että on jotenkin kamalaa jos ja kun nainen on tietyissä asioissa parempi kuin mies. Niitähän asioita todellakin löytyy. Silti hyvinkin vähän juurikin sellaisissa asioissa ja ilmiöissä, joissa kehon fysiikka on merkittävässä asemassa. Tai ainakin raaka voima, nopeus ja ylipäätään fyysinen kamppailu avainasemassa.

Mutta juu mielikuvitusmaailmaan perustuvat tappelupelit ovat toki ihan oma juttunsa, ja niissä nyt on vaan pelkästään hienoa, että löytyy kaikenlaisia mielikuvituksellisia hahmoja laidasta laitaan, kunhan voi itse valita sen, minkälaisilla hahmoilla sitten itse pelaa. Elokuvissa tai tarinavetoisissa peleissä tuo kuvaamasi asetelma ei yleensä oikein innosta itseäni. Kuten ei innostaisi myöskään se, jos heiveröinen teinipoika pätkii vastaavia fyysisen ylivoiman vastustajia mennen tullen. Ei tässä se sukupuoli ole todellakaan se juttu, vaan se sukupuolien välinen vastakkainasettelu, joka tehdään vieläpä niin naurettavilla tavoilla. Itse en sitä ylipäätään kaipaisi peleihin tai viihteeseen, jota katson.

Ylös Bottom