Trumpin viestinnästä huvitti ajatus, että hän sanoo ääneen jonkin kansanosan vaiettuja töräyksiä. Varmasti näin, kuten vinkkasin toivoisin sitä että valtiomiehet pyrkisivät johonkin suurempaan, mutta ehkä minä olen vähän idealisti.
Se täytyy sanoa, että mun mielestä ei ole kovinkaan mielenkiintoista tai erikoista, saati mistään salaliitosta kertovaa, että kaikki ilmiöt eivät saa tismalleen samanlaista reaktiota aikaan ihmismassoissa. Näin on ollut aina ja tulee aina olemaan. Ja aina tulee olemaan ihmisjoukko jonka sanoma tuntuu olevan lähinnä se, että mitään ei saa tehdä jos ei ole ensin korjannut maailman jokaista muuta ongelmaa. Yleensä tämän joukon henkilöt näyttelevät jonkinlaista "objektiivisuutta", vaikka oikeasti lähinnä ärsyttää se, että "vastapuolen" tyypit on nyt kaapanneet mediatilan. Sanoisitte nyt vaan ihan rehellisesti, että suvakit pois toreilta
Tai mitä sillä nyt oikeastaan halutaan sanoa kun valitetaan, että "miksi ei mennä kaduille rikosten uhrien puolesta"? Kyllähän eri yhteiskunnissa järjestetäänkin marsseja ja mielenilmauksia rikosten jälkeen? Mä en ole isompi whataboutismin fani yhteiskunnallisessa keskustelussa.