Ihan samaan tapaan täältä löytyy diehard-xbox faneja, mutta en näe näistä käyttäjistä ulinaa samaan tapaan. Ei se mielipiteen arvoa muuta yhtään sen kummemmaksi, jos perustelut on kunnossa. Sen sijaan toisen vastauksen dumaaminen ihan puhtaasti aiempien viestien perusteella on lähinnä naurettavaa ja osoittaa lähinnä kirjoittajan kyvyttömyyttä argumentoida itse asiasta. Eipä se FH5 itseäkään saanut näkemäni pohjalta hyppimään riemusta, kun ei ole sarjan aiemmatkaan pelit maistuneet.
"Tuo pelaamatta paskaa" -läppä on nykyisellään hieman kulunut juttu, kun nykyisellään peleistä saa tietoa muutakin kautta kuin niitä itse kokeilemalla. Ei mulla ainakaan riitä aika jokaisen pelin kokeilemiseen, joten katson tällöin peleistä Twitch-streameja ja arvioin sen pohjalta voisiko peli olla kokeilemisen arvoinen. Ei paljoa naposta imuroida nykynetillä peliä tuntikausia vain todetakseen että hukkaan meni sekin lataus.
Miksi jonkun pitäisi ylipäätään harkita Xboxin hankintaa, jos ei koe että saa siitä irti mitään hyötyä? Aivan kuin Xbox olisi itsearvo loistavalle konsolille, vaikka tämä on täysin käyttötarpeesta riippuva asia. Ilmeisesti tämä on foorumin xbox-uskovaisille sitten liikaa kun eivät kaikki tätä evankeliumia jaksaneet toistaakaan?
Sitähän se valitettavasti on kun maailmaa katsotaan laput silmillä, muut mielipiteet asiasta nähdään uhkana.
Osuit naulan kantaan. Väittäisin että vastaanotto olisi ollut täysin sama jos
@Fabre#4 olisi ilmoittanut mielipiteensä pelistä pelaamisen pohjalta.