P
Poistettu jäsen 37867
Guest
Eli ymmärsin siis oikein mitä hait takaa. Se vain että eihän tuo vielä sitä tarkoita kuten jo kirjoitin. Usea muukin on jo kirjoittanut että nuo alapeukut voivat riippua ihan mistä vain alapeukuttajaa närkästyttäneestä seikasta eikä yksinomaan siitä että on tulkittu video tavalla X.
Ihmettelin siis sitä että mitä noilla tilastoilla hait takaa kun ne eivät mielestäni todista sitä mitä ilmeisesti ajattelit. Alapeukku todistaa että X määrä ihmisiä on antanut sille alapeukun eli negatiivista palautetta, se ei kerro mitään siitä miten se on tulkittu. Edelleenkin siellä voi olla myös samaa tulkintaa kuin minulla mutta eivät ehkä vain pidä ideasta että Gillette valistaa asiasta.
Oliko siinä siis tosiaan alapeukkuja enemmän kuin yläpeukkuja ja mikä se suhde taas on niihin, jotka ei peukuta ollenkaan? Vai vedätkö mutkia suoraksi? Miksi laskuihin otetaan vain peukut eikä koko katsojamäärää? Vai ymmärsinkö jotain väärin?
Minunkin mielestäni on turha väitellä videon sanomasta kun loogisin päätelmä oikeasta sanomasta on se, mitä videolla oikeasti sanotaan. Muu on tulkintaa, minun "tulkintani" on lähinnä faktaa. Mitä muutakaan se voisi olla jos siinä videolla sanotaan se asia mutta ei näitä muita tulkintoja, jotka perustuvat vain nähtyyn? Minun tulkintaani tukee se että se vahvistetaan videolla, toisin kuin mitään muita tulkintoja. On siis aika älytöntä että edes pitäisi väitellä mikä tulkinta on oikein kun tilanne on tämä.
Okei, kai se tuokin on tapa poistua keskustelusta. En kuitenkaan koe olevani aina oikeassa. Tässäkin asiassa vain koen että minulla on hieman pitävämpi pohja tuolle "tulkinnalleni" kuin mitä ne muut ovat. Kuten jo sanoin, voi sieltä tulkita ihan mitä haluaa mutta videolla on vain yksi ns. iskulause, jonka luulisi "paljastavan" mitä videolla halutaan sanoa. Periaatteessa ei ole mitään tulkittavaa kun videon idea on niin selvä.
Juuh, eikun öitä ja voimia tuleviin haasteisiin.