En usko että porukka sen konsolisotimisen takia on poistunut, vaan ihan koska porukalla elämäntilanteet muuttuu. On perhettä, töitä, uusia harrastuksia jne. Varmaan toi väsyttävä jankkaaminekin milloin minkäkin konsolin puolesta on asiaan vaikuttanut, mutta ei se ole se pelkkä syy kuitenkaan.
Mä oon täälä kuutisentoista vuotta roikkunut, välillä enempi, välillä vähempi. Discord on ainakin mulla ajanu useimpien foorumien ohitte nykyään. Sinne kun on monet peli-devitkin hävinny, ei niilläkään oo enään välttämättä omia foorumeita. Mutta maailma muuttuu, koitetaan vaan elää sen kanssa.
Niin kauan kun tämä foorumi on pystyssä, niin kyllä mä käyn ainakin pari kertaa viikossa kattomassa mikäs on nyt puheenaihe. Ikävä kyllä se tuntuu olevan muutaman saman hepun jankkaus milloin missäkin ketjussa ja aina se jostain syystä on niistä samoista asioista(Sony teki sitä ja MS teki sitten taas tätä).
Ei tuota nyt kovin kauaa jaksa lukea = Käynnit vähenee täälä.
Mähän nyt en foorumia tee, mutta siinä mun pari senttiä tähän nykyiseen eloon täälä. Nyt lähden pitämään sitä joskus ansaittua känni-ääliön mainetta yllä, kipasen uuden olusen kaapista ja lähen Armored Warfareen aiheuttamaan pahennusta.
P.S Muropaketti ei kuollu käyttäjien takia, sieltä katos porukka kun ylläpito alko perseilemään. Io-tech on sen muron perustajan uusi setti ja se voi aika hyvin.