Mä en siedä Valtosta tai hänen politiikkaa ollenkaan. Se mitä minä sanon siitä, että miten minusta maailma makaa tai miten sitä pitäisi korjata, että pärjätään mahdollisimman hyvin, ei tarkoita sitä, että haluan asioiden menevän niin. Mä en osaa olla jotain mieltä sen takia kun minusta tuntuu. Vaan sen mitä minä tiedän tai luulen tietäväni.No mutta onneksi leikkaaminen on ratkaisu kaikkeen, varsinkin soten. Hyvin sulle toi kokoomuksen oikeistopropaganda on uponnu, siellä on sellainen kouluja käynyt Valtonen, joka ei kuitenkaan ymmärrä yhtään mitään tavallisen ihmisen elämästä eikä omaa minkäänlaista maalaisjärkeä.
Se terveydenhuolto tulee kaatumaan nykyisellä mallilla ihan ilman leikkaamisiakin. Luulen, että minulla on käsitys siitä mikä siihen voisi olla ratkaisu, kun kyse on juuri omasta osaamisalueesta ja siihen tarvittaisi juuri sitä mitä ei tapahdu. Valtiollisen organisaation tulisi tehdä kehitystyötä, jossa jo olemassa olevat työkalut saadaan terveydenhuollon käyttöön teholkaasti ja sitä kautta ihmisresurssit tekemään juuri oikeita asioita eikä niin, että tehdään vääriä asioita vähän huonosti (siihen nähden mikä olisi oikeasti mahdollista).