Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Fine, kunhan meloni yrität hiukan käyttäytyä. Jos musiikki ei miellytä niin sitä tarvitse tulla tänne huutamaan isoon ääneen 'helvetin paskaksi'. Jos kaikki toimisi noin niin kukaan ei lopulta enää postaisi tähän ketjuun yhtään mitään.

//edit: joku säätö

Fine, kunhan yrität hiukan käyttäytyä. Jos musiikki ei miellytä niin sitä tarvitse tulla tänne huutamaan isoon ääneen 'helvetin paskaksi'. Jos kaikki toimisi noin niin kukaan ei lopulta enää postaisi tähän ketjuun yhtään mitään.

Älä tulevaisuudessa loukkaannu kuin ämmä, jos joku vähän arvostelee sun lempi bändiä.

Onko sitä mielipidettä pakko kertoa jos sitä ei edes kysytä? Kysehän tosiaan on vain bändistä.

Meinaat että forkan meininki on että kaikki vain postailee jotain, mutta kukaan ei kommentoi.
Tai jos kommentoi, niin sen pitää olla aina ruusun punaisia some tykkäyksiä

Älä tulevaisuudessa loukkaannu kuin ämmä, jos joku vähän arvostelee sun lempi bändiä.
Kiesus sentään.. Jos se vaan oiskin tuosta. No, hei, kuule, tee mitä haluat. Mutta minusta toi on hiukan huonoa foorumikeskustelua. Huvittavinta on että minulla on arkkivihollinen töissä ketä kutsun Kurpitsaksi :D Siis ollut jo pitkään, ehkä mä olen vähän herkkä tuon @Kurpitza n kanssa myös tuosta syystä. Tiedä häntä.
Meinaat että forkan meininki on että kaikki vain postailee jotain, mutta kukaan ei kommentoi.
Tai jos kommentoi, niin sen pitää olla aina ruusun punaisia some tykkäyksiä
No ei tartte, lähinnä varmaan että mitä ikinään postaat niin tulen ja haukun 'helvetin paskaksi'. Mikä varmaan on ihan oikeutettuakin, aikamoista ryönäää olet tännekin työntänyt ja tällä tavoin tuhonnut hyvää ketjua

Kiesus sentään.. Jos se vaan oiskin tuosta. No, hei, kuule, tee mitä haluat. Mutta minusta toi on hiukan huonoa foorumikeskustelua. Huvittavinta on että minulla on arkkivihollinen töissä ketä kutsun Kurpitsaksi :D Siis ollut jo pitkään, ehkä mä olen vähän herkkä tuon @Kurpitza n kanssa myös tuosta syystä. Tiedä häntä.
Kannattaa oikeasti myös katsoa peiliin :)
Sähän aloitit mun dissaamisen...

@Kurpitza ja @Strooper12: Olette nyt molemmat hiuskarvan päässä siitä, että lennätte viikonlopun ajaksi pihalle. Joten tuo ihan turha kähinä loppuu tähän.
Eihän tällä forkalla olisi mitään juttua tänään jos me ei vähän kähistäis.
Kato nyt noita peesaajiakin, Baldur..tai mikä se olikaan ja se toinenkin.
Ei ne koskaan tänne muuten kirjoittaisi

Eihän tällä forkalla olisi mitään juttua tänään jos me ei vähän kähistäis.
Jos ei ole asiallista asiaa, ei tänne tarvitse kirjoittaa mitä tahansa vain saadakseen muka vähän eloa foorumille. Siinä tekee vain itselleen hallaa ja edesauttaa tämän moderaattorin muutenkin kaljuuntuvan kuontalon harvenemista.

^jepa, tykkää provota, ja mä menin tuohon nousuissani. Pahoittelut siitä vaikken olekaan pahoillani että toi meloni saa vastapalloa idiotismilleen ja ennenkaikkea tuolle negatiiviselle paskalle mitä jaksaa näemmä työntää loputtomiin tuonne foorumille

Jos ei ole asiallista asiaa, ei tänne tarvitse kirjoittaa mitä tahansa vain saadakseen muka vähän eloa foorumille. Siinä tekee vain itselleen hallaa ja edesauttaa tämän moderaattorin muutenkin kaljuuntuvan kuontalon harvenemista.
No en mä nyt halua sulle yhtään enempää..ei ku siis vähempää hiuksia, joten Kurpitza hiljenee.

Pelialalla tapahtuu tällä hetkellä sellaista murrosta, jossa näen omalta osaltani tärkeämmäksi vastustaa tiettyjä asioita kuin erityisesti fanittaa. Tässä asiassa se murros kohdistuu yhteen valmistajaan. Toki väkisinkin se toiminnan puolesta menee fanittamiseksi, jos kaksi valmistajaa ovat ainoat tulpat sen kolmannen tiellä.
Tämä selvä. En vaan ymmärrä mitä pahaa just Mikkis on (sulle) tehny. Samanlaisia rahanahneita yrityksiä ne muutkin ovat. Sonyhan se on etunenässä ollut pelien hintoja nostamassa. Mikkiksen yritysostokset vaan tasoittaa kilpailua, pistää Sonyn suuntaan painetta ja gamepass on hyvin kuluttajaystävällinen palvelu. En vain näe tuossa boikotoimisessa mitään järkeä. Siinähän ite pelaajana vaan häviää kun jää jokin mahtava peli pelaamatta, YouTubehan se kertoo kaiken. Ehkä se vaan on niin tärkeää ostaa niitä kaheksankympin geneerisiä putkijuoksuja, missä oikein tarinaa hierotaan naamaan.

Ehkä se vaan on niin tärkeää ostaa niitä kaheksankympin geneerisiä putkijuoksuja, missä oikein tarinaa hierotaan naamaan.
Itse koen enemmänkin rikkautena sellaiset pelit, joiden tarina jää pitkäksi aikaa jälkeenpäinkin mielen perukoille pyörimään ja herättämään ajatuksia. Sonyn suunnalta näitä on viime vuosina tullut useita. Jotenkin tuo 'geneeriseksi putkijouksuksi' haukkuminen ei kyllä niiden pelien kohdalla osu kohdalleen. Sitä huomasi aikanaan miettivänsä vielä viikkoja, jopa kuukausia, läpäisyn jälkeen The Last Of Us-sarjan pelien tarinoita ja pohtivansa 'elämän suuria kysymyksiä' niiden pohjalta. Aika kaukana ovat geneerisistä putkijuoksuista nuo. Samaan kategoriaan voidaan laittaa uudet God Of War-pelit myös, joiden pohjalta heräsi ja jäi ajatuksia mieleen pitkäksi aikaa. Horizon-sarja ja Ghost Of Tsushima ovat myös aika hemmetin kaukana geneerisistä tuotoksista. Spiderman taas on parasta supersankaripelaamista markkinoilla pitkään aikaan ja niin edelleen. Joo kolmannesta persoonasta nuo pelataan, mutta siihen se samankaltaisuus sitten jääkin.

'Tarinan hierominen naamaan' on sinänsä siis ihan hyvä asia. Herättää pelaajissa ajatuksia ja tunteita pelaamisen aikana ja välillä vielä sen jälkeenkin. Sellaiset pelit ovat hienoja kokemuksia, kun on aikaa uppoutua niihin. Viihdyn itse tuollaisten kanssa paljon paremmin kuin 'geneeristen räiskintöjen' kanssa, jollaisia vaikkapa Xboxin puolelta löytyy paljon. Hienoon tarinaan ja maailmaan on mielenkiintoisempi uppoutua ja kuluttaa aikaa kuin johonkin aivot narikkaan räiskintään.

Mä en oikein ymmärrä tuota väitettä että Sonyn pelit ovat "geneerisiä putkijuoksuja jossa tarinaa hierotaan naamaan". Tai että ne olisivat enemmän "elokuvamaisia" kuin muiden alustojen pelit. Ihan samanlaisia ne ovat kuin muutkin. Jos siis puhutaan näistä AAA-peleistä.
En ole kuullut että kukaan olisi valitellut Resident Evil-pelien putkimaisuutta ja tarinankerrontaa. Tai Kojiman puolen tunnin välivideoita. Tai entäpä Alan Wake? Eikö ollenkaan elokuvamainen putkijuoksu?
Kaikki isot pelit tehdään samasta muotista alustasta riippumatta. Harvemmin sieltä mitään uusia innovaatioita tulee.

Kahdeksankympin pelejä (normaaliversioita) en ole ostanut. En maksanut sitä rahaa edes uudesta God of Warista, vaikka sen poikkeuksellisesti heti julkaisussa ostin. Se oli mielestäni aika kaukana geneerisestä tai putkijuoksusta, joskin hyvä juoni siinä oli. En sitten tiedä, että hierottiinko sitä naamaan.
Sama homma ja samaa mieltä. Last of Us ja GoW ovatkin poikkeuksia. :)
Mä en oikein ymmärrä tuota väitettä että Sonyn pelit ovat "geneerisiä putkijuoksuja jossa tarinaa hierotaan naamaan".
En ihan vakavissani ollutkaan. :)

Toivotan kaikille hyvää itsenäisyyspäivää!

Mä en oikein ymmärrä tuota väitettä että Sonyn pelit ovat "geneerisiä putkijuoksuja jossa tarinaa hierotaan naamaan". Tai että ne olisivat enemmän "elokuvamaisia" kuin muiden alustojen pelit. Ihan samanlaisia ne ovat kuin muutkin. Jos siis puhutaan näistä AAA-peleistä.
En ole kuullut että kukaan olisi valitellut Resident Evil-pelien putkimaisuutta ja tarinankerrontaa. Tai Kojiman puolen tunnin välivideoita. Tai entäpä Alan Wake? Eikö ollenkaan elokuvamainen putkijuoksu?
Kaikki isot pelit tehdään samasta muotista alustasta riippumatta. Harvemmin sieltä mitään uusia innovaatioita tulee.
Täysin samaa mieltä. En itsekään ole ikinä oikein ymmärtänyt tuota väittämää mutta en jaksa siitä mainita koska se on loputon suo :D

Ylös Bottom