Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hermot Kireällä

Ne jotka eivät ole pelanneet mitään megaman peliä eivät välttämättä edes tiedä mitä raivo on :). Pelien viimeinen vastus saa vehkeet lentelemään ympäri seiniä.
 
No ohjaimet ei kyllä ole seinille lennelleet, mutta pienempänä Hugo pelin parissa on tullut hakattua näppistä oikein olan takaa.

Viimeisimmät raivonpurkaukset olen saanut PGR:ssä (jossa on myös aivan sairas vaikeustaso). Pelaat jotain rataa tunnin tai kaksi putkeen, ja juuri kun luulet, että olet voittamaisillaisi kisan viimeisessä mutkassa auto hipaisee aitaa ja seuraavaksi ollaankin nokka väärään suuntaan katselemassa, kun vastustajia ajelee iloisesti ohi. Siinä vaiheessa kyllä alkaa kirouksiakin lennellä ihan kohtuudella, ja lopuksi kisa pitää mennä vihalla läpi.

Aina se viimeinen pisara pitää tulla, niin tavarat on seinillä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fetched
No ohjaimet ei kyllä ole seinille lennelleet, mutta pienempänä Hugo pelin parissa on tullut hakattua näppistä oikein olan takaa.

Viimeisimmät raivonpurkaukset olen saanut PGR:ssä (jossa on myös aivan sairas vaikeustaso). Pelaat jotain rataa tunnin tai kaksi putkeen, ja juuri kun luulet, että olet voittamaisillaisi kisan viimeisessä mutkassa auto hipaisee aitaa ja seuraavaksi ollaankin nokka väärään suuntaan katselemassa, kun vastustajia ajelee iloisesti ohi. Siinä vaiheessa kyllä alkaa kirouksiakin lennellä ihan kohtuudella, ja lopuksi kisa pitää mennä vihalla läpi.

Aina se viimeinen pisara pitää tulla, niin tavarat on seinillä.

Heh, mulle kävi melkein sama homma yhdessä pidemmistä kisoista. Oli reilu muutaman sekunnin johto, kun 3 kierrosta ennen loppua sattu semmonen tyypillinen ajatuksen karkaaminen ja auto löyty seinästä. Äkkiä ympäri, mutta ykköstila meni jo viiden sekunnin päässä. Viimeiset kierrokset vedin ihan vihalla, ja parhaimmillaan toisiksi viimeisellä kierroksella otin ykköstä kolme sekuntia kiinni. Ohitus tapahtui sitten viimeisessä shikaanissa, juuri ennenkö maalisuora aukesi. Oli kyllä niin voittajafiilis, ettei sitä usein synny. :)
 
No EA:n NHL:ään hermostuu toisinaan aika pahasti, silloin harvoin kun sitä tulee kaverin kanssa pelattua. Esim. kerran vedot olivat 53-15, ja numerot 1-2. Älytöntä. 38 laukausta enemmän ja silti kaveri voitti. :mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
harvoin kun sitä tulee kaverin kanssa pelattua

Joo, tiedän. Se on niin potuttavaa kun kaveri voittaa mukaan lukien muutkin pelit kuin NHL. Ssbm:ssä kävi esimerkki, että juuri kun oli voittamaisillaan kaveri saa jonkin super tavaran ja nuijii sinut kentältä. Ja ne tietokonevastustajat.Hei kun painat jotain nappia nekin tekevät samoin mutta nopammin. Ärrrh.:mad: :mad:
 
PC:n Championship Managereissa tahtoo hermot olla aika kireellä. Esimerkiksi kun ittelleen on pari kautta rakentanut superjengiä, joka sitten jostain syystä pelaa päin persettä ja rämpii putoamisviivalla (sattunut useammin kuin kerran). Myöskin se vituttaa, että kun omalla jengillä on ottelu toisensa jälkeen yli 20 laukausta maalia kohti, ja silti ottelut päättyy 0-0 tai 0-1 häviöön. Tuleepa vielä mieleen kerta kun luulin ostavani RoPSiin loistavan maalivahdin eli Magnus Bahnen, ja ensimmäisessä ottelussa jossa mies oli kehissä tuli takkiin 5-0 FC Lahdelta.
 
super mario tottakai...
Aina kun olin lähellä kentän loppua niin hyppään vikaan rotkoon, tai johonkin ihme mörköön...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot
Muistupa taasen mieleeni eräs ikimuistoinen joulu. Olin pelannut aikoinaan läpi Amigalla Cannon Fodderin. Muistattehan sen "War - Never Been So Much Fun!" Ostinpa sitten veljelleni (miten niin oma lehmä ojassa?) joululahjaksi PC:lle Cannon Fodder 2:sen. Ja eikun pelaamaan! Jaahas, peli ei suostukaan toimimaan. Liian vähän muistia. Elimme siis sitä aikaa, kun pelit vaativat lähes kaiken perusmuistin ja config.sysin ja autoexec.batin viilaamista. Yritimme muutella asetuksia ja kokeilimme vaikka mitä, mutta kun ei niin ei! Loppujen lopuksi koko tietokone tilttas ja sitten oli isäkin vihainen. Olin ajatellut, että tästä pelistä riittää pelattavaa koko joulunpyhiksi, mutta pyhät menivätkin mykkäkouluksi. Miten niin ilon ja onnen juhla tuo joulu?

Tutulta tuntuu, olen kokenut tuon saman vittumaisen taistelun kyseisen pelin kanssa.:mad:
 
Super Mario World sekä Street Fighter 2 ovat hajottaneet monta ohjainta Snesillä. Sekä Action super cross/elastomania saivat suonet hyvin pullistumaan. :p
 
joo driverin viiminen kenttä PSX:llä. voi jumalauta.
"nice driving son"
"son, where are you taking me"
ja ku se oli niin perkeleen vaikea vielä..

ja just noi quicksavet. painaa vahingossa väärää nappia. aargh. siksi onkin tullut tavaksi tallentaa aina johonkin muuhunkin paikkaan..
 
Oon raivostunu monissa peleissä aivan jumalattomasti, mutta en oo saanu vahinkoa aikaan, oon vaan kihissy punaisena vähän aikaa ja puristanu käsiä nyrkkiin, sitte taas peli jatkuu. Imureita taas olen hajottanut enemmän kuin tarpeeksi:D Josta selviää että siivous ei ole lempi puuhiani:mad:
 
Eikö kukaan tosiaan ole raivostunut Ampedin (Xbox) kanssa?

Siis on niin ärsyttävä kun olla ja voi. Olen menettänyt hermoni monta kertaa kyseisen pelin kanssa. Esimerkkejä: Viiminen lumiukko pitäisi löytää. Haravoin koko kentän, enkä löydä sitä. Meinasi Xbox lentää seinästä ulos. Toinen esimerkki: Kolme valoa vilkuttaa, vika temppu menossa pro 3:ssa. Olisin päässyt sen läpi, ellei samalla hetkellä olisi talon ohi mennyt joku saakelin satelliitti kaara, joka sotki telkkarin ja telkkari vaihto ylen ykköselle. Että mä suutuin.

Muiden pelien kanssa ei ole niin hirveästi tullut suututtua.
 
Olettekos ihmiset ihmetelleet jälkeenpäin, että "tuohan on vain peliä, miksi helkutissa hermostuin jollekkin pelille?". Se välillä kyllä ihmetyttää itseäni, että miten jokin peli saa ihmiset raivostumaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan qbas
Olettekos ihmiset ihmetelleet jälkeenpäin, että "tuohan on vain peliä, miksi helkutissa hermostuin jollekkin pelille?". Se välillä kyllä ihmetyttää itseäni, että miten jokin peli saa ihmiset raivostumaan.

Blah... Aivan liian rationaalista ajattelua. Siis onhan se periaatteessa tyhmää, mutta se suuttuminenkin on niin siitä hetkestä kiinni tjsp. Ei sitä tule sillon ajateltua "Voi pojat kun kävi kehnosti. Noh peliähän tämä vain on. Onneksi voin aina pelata uudestaan ja ehkä silloin pääsen tuon erikoiskokeen läpi" ja hymyillä päälle.

Tapahtupas sen verran huvittava juttu että toi Kaba ei osaa loggautua ulos BBS:stä, kun se täällä hengas eilen tällä mun koneella. Eli tää on siis Drizlin viesti.
 
No ei tietenkään siinä tilanteessa ajattele mutta sitten jälkeenpäin kun on rauhoittunut ja päässyt jonkin kohdan läpi, eilen tuli vähän R-päitä päästettyä kun pelailin Icewind Dale 2:sta ja oli erittäin ikävä vastustaja. Kun mietin, että pelit pitäisi olla rentouttavia ja mukavaa ajanvietettä ja niinhän se onkin mutta mietin vaan onko suuttuminen sitten niin rentouttavaa peleissä :D
 
sms sand bird tasohyppely helvetti.. ohjain oli todellisessa vaarassa lentää seinään
 
Lapsuusajat tulee mieleen nyt kun jauhan MGS2 Euro Extremeä. Tatit menee hajalle kohta kun mulla on semmoinen tapa, että kun tekee mieli heittää ohjain seinään, niin hillitsen itseni ja pyörittelen tatteja ihan Simona... Onko toi normaalia :confused: :(
 
Ylös Bottom