Tarkoitatko sitä quest waypointtia? Se pitää vaihtaa siihen "explorer" kohtaan.
Ei auta, tulee silti välillä eteen, mutta on ärsyttänyt alun jälkeen vähemmän.
Tai hetkinen, ehkä se ei enää näy ainakaan yhtä paljon. Vaihdoin tuon heti alkuun, mutta ei tullut muutosta ainakaan heti.
Noh, joka tapauksessa on ruutu aivan täynnä merkkejä vaikka mitä tekis, mutta sellaista kai tämä AAA-pelaaminen nyt vaan on. Mene merkille, saat esineitä - tai no oikeastaan vaan lukuja pyörimään ruudullesi.
Tämä on, ironista kyllä, tuntunut (jos aivan häikäisevän kaunis ulkonäkö ohitetaan) jotenkin vanhemmalta / jo sataan kertaan eri muodoissa läpi väännetyltä peliltä kuin Zero Dawn vuonna 2018. Silloin tuntui, että peli joutui kohdallani epäreiluun asemaan kun eräs Z-peli oli just pamauttanut open worldit uusiksi. Tämä sen sijaan tuntuu siltä, että ei häviä mun kaikkien aikojen suosikkipelille, vaan on vain yksi versio tästä tismalleen samasta kaavasta. Ehkä asiaa ei ole auttanut, että pelasin samasta Sony-puusta höylätyn God of Warin vasta äskettäin pohjalle.
No, grafiikka on tosiaan upeaa ja se robotoimintakin on hienoa ja Aloy ei ole päähahmo yhtään huonompi kuin Naughty Dogin verrokit, Kratoksesta puhumattakaan. Mutta kun sen robottitouhun vastapainoksi on aivan valtava kasa kaikkea open world blaa blaa bullshittiä (ml. todella yhdentekevä dialogi & Aloyn monologit kaikesta), niin vaikea tähän on kauniista maailmasta huolimatta ihastua sen enempää.
Noh, annan vielä tälle hetkeksi lisää aikaa vakuuttaa mut (hmmm kauanko tämän läpäiseminen kestää jos keskittyy pelkkään tarinaan), mutta onneksi sain tämän lainaan enkä sitten kuitenkaan sijoittanut rahojani tähän.