Kerrankin saan olla samaa mieltä kanssasi pelaamastamme pelistä!
Allekirjoitan kaiken minkä edellä kirjoitat. Noiden kasvoanimaatioiden kanssa minua on myös ärsyttänyt (varsinkin joidenkin hahmojen kohdalla) ne myöskin enemmän tai vähemmän ylitehostetut ja siirappiset dialogit. Ei toki ihan kaikkien hahmojen kohdalla toteudu yhtä ärsyttävästi, mutta kun ärsyttävään dialogin yhdistyy ajoittain myös nuo erikoiset ja yli-ilmeikkäät ilmeilyt, niin joistain hahmoista on tullut jotenkin aika ärsyttäviä, tai vähintäänkin huvittavia. No, mitä pidemmälle olen peliä pelannut, niin sen paremmalta on kyllä tuntunut ja hahmotkin ovat suurelta osin olleet vähintäänkin siedettäviä. Aloy vähän välillä tuntuu ylimieliseltä ja liiankin holhoavalta, mutta kyllä hän muutoin on varsin hyvä hahmo kuitenkin.
Loistava peli kaiken kaikkiaan, ja jos ei peliä ihan loppumetreillä (joiden lähellä taidan jo ollakin) aivan täysin onnistuta ryssimään, niin kyseessä lienee itselleni kuluneen vuoden toiseksi kovin peli. Jää minulle kauas Elden Ringin taakse, mutta nousee silti kaikkien muiden pelaamieni pelien ohi. Toki God of War: Ragnarok, voi ehkä muuttaa kuvion vaikkapa joululoman aikana. Tosin sitä kun aloittelin ja pelasin muutaman tunnin verran, niin silloin ei onnistunut koukuttamaan oikein. Jätin siis Ragnarokin vielä tauolle, kun olisi tarkoitus nyt Horizon Forbidden West saada kunniakkaaseen loppuun viimeinkin.