Vois kokeilla noita asetuksia itekin, tarinan vuoksi mä tätä pelaan oikeestaan, tappelut kömpelöä varsinkin ihmisvihuja vastaan niin ei jaksItse olen pelannut ykkösen hardilla ja siltikin aloitin tän ihan vaan story tasolla, laitoin quick time eventit automaatille, ajanhidastuksen asetta valitessa maksimiin ja sen tähtäys hidastuksen kestämään pidemmän aikaa.
Story ja easy tasolla on vielä vakiona easy loot päällä jolloin saa kaikki komponentit talteen tapon jälkeen vaikka et niitä irroitakkaan ja näyttävät pysyvän myös ehjinä vaikka tapat vihun räjähteillä.
Hyvä, että tuollaiset vaihtoehdot on sillä ilman niitä tän pelaaminen tuntuisi liian työläältä.
Ehkä tuo johtuu siitä kun ykkönen on tullut pelattua kolmesti joten tuo eri komponenttien irroittelu on omalla kohdalla jo niin nähty juttu, että oli jo aikakin saada se virtaviivaisemmaksi.
Lisäksi päälle käyvän koneen heikkoihin kohtiin osuminen on edelleen vaikeaa vaikka gyro tähtäys on käytössä kun ne huitelee ja pomppii miten sattuu.
Nyt on saanut vaan keskittyä seikkailemaan eikä tartte jatkuvasti olla miettimässä mitä päivittää, mitä käyttää ja mitä myy.
Tuota kun on muutenkin saanut harrastaa ihan tarpeeksi melkein jokaisessa isommassa pelissä nykyään.
Äsken hoitelin lvl 40 rebel campin johtajan yhdellä silent strikella ja mä oon tasolla 22
Tosin eipä nuo tasot taida muuhun vaikuttaa kuin omaan kestävyyteen

Viimeksi muokattu: