Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mahtavaa!Nyt tuli 60fps patch Ps5 ja Xbox Series X
Noniin, 15. elokuuta pitäisi vihdoin tapahtua. Samalla tulee myös uusi kartta.Edellisen sukupolven konsoleiden tuki lopetetaan ensi vuonna, kun päivittävät uuteen CryEnginen versioon.
"With this upgrade we'll be raising both the minimum PC and console specs that Hunt: Showdown will support. The important note for console users is that with the upgrade and launches on Xbox Series X and S as well as PS5 consoles, the previous generation of consoles such as PS4 and Xbox One versions of Hunt: Showdown will no longer be available for play.
Crytek Reveals Major Changes For Hunt: Showdown's Future On Xbox
It's good news for Xbox Series X|S owners at least!www.purexbox.com
Noniin, 15. elokuuta pitäisi vihdoin tapahtua. Samalla tulee myös uusi kartta.
Vieläkös joku täällä tätä pelailee? Itse nuo eventit yleensä pelailen, mutta ne onkin sen verran pitkiä rupeamia, että jää sitten aina tauolle seuraavaa eventtiä odottamaan. Eventtejäkin on melko tiuhaan, niin ei niiden ulkopuolella kyllä sitten enää jaksa kun sen verran tullut tahkottua.
Ai mikä niissä äänissä siis on pielessä? Miten ne rikkoo teikäläisen korvat?Kyllähän tämä on omissa kirjoissa yksi parhaimmista PVPvE shootereista. Olisikin ihan mahtavaa palata tämän äärelle, mutta ikävä kyllä viitaten viime viestiini, ellei Audioihin ole tullut jotain perustavaa laatua olevaa muutosta, niin minun korvat ei vaan kestä tämän pelin UIH niin mahtavaa äänimaailmaa. Audion osaltahan tätä voi ihan heittämällä kutsua kenties jopa parhaimmaksi ikinä_jos ei oteta huomioon, että se rikkoo minun korvat. Tosi harmi ja tosi sääli, tässä osastossa ei ole paljon konsolilla muita vaihtoehtoja. Vigorilla itse paikkasin, vaikka ovat aivan erilaisia pelejä tietyllä tapaa iskee samaan makuhermoon. Eli kaikkien HUNT pelaajien kannattaa ottaa sauhut Vigorista ja sama toisinpäin, jos kaipaa välillä vaihtelua.
Ai mikä niissä äänissä siis on pielessä? Miten ne rikkoo teikäläisen korvat?
Oho! Aika karun kuuloisia oireita kyllä! Ei auttanut mitkään pelin ääniasetusten muuttamisetkaan vissiin? Oletko lukenut onko muilla tullut vastaavaa?Vaikea selittää, sellaista "sykkimistä" alkoi tulekaan korvaan ja lisäksi sen jälkeen tietyt taajuudet esim. jos kärpänen lentää korvan ohi aiheutti sitä samaa sykkimistä sitten sen jälkeen. Aika kauan kesti, että tajusin että on Hunt. 3 KK tauko ja meni pois, uusi yritys ja tuli muutamassa päivässä takaisin. Sitten taas noin ½ vuoden tauko pelistä meni pois, kesti taas kuukausi tolkulla palautua. Ennen viimeistä yritystä pidin vuoden tauon, jonka jälkeen kun taas pelasi tuli parissa päivässä takaisin. Siinä vaiheessa uskoin, että se on Hunt lepo meikäläiselle lopullisesti. Oli varmaan ne erittäin voimakkaat Ambiet äänet mitkä sitä teki, niin mageelta kun ne kuulostaakin niin ei sitten näköjään sovi minulle. Viimeisen yrityksen jälkeen kesti ihan heittämällä yli vuoden toipua korva.
PS. En muuten tiedä onko sattumaa vai ei, mutta muutama vuosi sitten yhdeltä HUNT Striimaajalta lähti toisesta korvasta kuulo spontaanisti.
Oho! Aika karun kuuloisia oireita kyllä! Ei auttanut mitkään pelin ääniasetusten muuttamisetkaan vissiin? Oletko lukenut onko muilla tullut vastaavaa?
Harmi kuulla ettet Hunttia enää pysty pelaamaan. Pyschoghostin korvasta meni väliaikaisesti kuulo kuumeilussa, jonka seurauksena tärykalvoon tuli repeämä. Uploadaa ja striimaa edelleen lähes päivittäin.Kaikki mahdolliset kuulokkeet ja asetukset kokeiltiin, mikään ei auttanut ja "sykintä" palasi. En ole kuullut mitään muuta kuin tästä tapauksesta, josta mainitsin. Onhan se tietty aika iso yhteensattuma, että nimenomaan HUNT Striimajalle kävi sitten tällä tavalla. Ei ole omalle tutkalle osunut toista kuulonsa menettänyttä Striimaajaa, vaikka kohtalaisesti seuraan Sceneä. Onneksi hänellä kuloo palasi ainakin melkein ennalleen, en ole hänen puuhia tarkemmin seurannut. Mutta yhdessä vaiheessa oli tosi pahalla mallilla toinen korva.
Puhdas moninpeli ja parhaimmillaan parin kaverin kanssa. Voi pelata myös yksin tai randomien kanssa. Pelissä spawnataan melko isoon 12 pelaajaan kenttään, jossa on tavoite löytää ja tappaa AI-bossi ja extractia bounty taskussa helkkariin. Muut ihmispelaajat kilpailevat kanssasi samasta tavoitteesta. Tätä samaa kaavaa toistetaan sitten pelistä toiseen. Pyssymekaniikat ovat sen verran realistisia ja hitaita, että ihan turboräiskinnäksi ei peli pääse yltymään. Tähtäin heiluu jonkun verran, lataaminen ottaa aikansa ja panoksia on vähän. Sprintata ei voi jatkuvasti ja siitä lähtee kohtalainen mekkala. Head shotit tappaa käytännössä aina kerrasta.Mitenkäs tämän pelin laita olikaan? Olikos tämä sellaista perus moninpelihäröilyä ilman minkäänlaista kampanjaa? Jos on, niin ei varmaan ole minun juttuni. Joskus kauan sitten aikoinaan taisin pariin otteeseen pelata ja jäi se vaikutelma, että on näitä puhtaasti moninpelejä, joihin minulla loppui jo vuosikausia sitten mielenkiinto lähes kokonaan. Co-op kylläkin kiinnostaa, mutta lähinnä silloin, kun pelissä on edes muodollinen tarinakampanja, jossa sitten kaverin/kavereiden kanssa edetään.