Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hunt Showdown

1.6 ja uusi mappi Desalle PC:llä nyt livessä. Voi olla servereillä illat ruuhkaa viikon mittaa. Konsoleiden aikatauluista en huomannut äkkiseltään vielä mitään millon päivitys linjoilla.
 
Muo sitten nyt varsinkin harmittaa NIIIN paljon, että nimenomaan vain tämä peli jostain syystä piinaa korvia. Voin pelata sitä viikonpari säännöllisesti, tai pidempäänkin. Sitten alkaa "korvat sykkimään" randomina kun kuuluu tietty taajuus. :confused: Esim. kärpänen lentää korvan ohi. Sen jälkeen tarvii olla ilman peliä jotain tyyliin pari kuukautta, että oire häviää.

Voi olla, että en uskalla edes lyödä tulille tulee vain paha mieli. Pelissä videopelihistorian parhaimmasta päästä äänimaailma. Mutta jokin mystinen juttu tulee sitten siinä kyljessä, joka ei natsaa todella harmi homma on ihan hirveä ikävä, mahtava peli. Nauttikaa te muut!
 
Viimeksi muokattu:

Tämäkin peli jaksaa kaikessa hiljaisuudessa porskuttaa eteenpäin. Viimeksi taisin itse pelata viime syksynä, mutta onhan se ihailtavaa nähdä kehittäjän tukevan julkaisua näin aktiivisesti, vaikka mistään Counter-Strike/Apex Legends määristä ei puhutakkaan.
 
Onko täällä ketään pleikka pelaajia? Peli seuraa jos tarvitsee niin täältä löytyy.
Ps tunnus:myllyel
 
Edellisen sukupolven konsoleiden tuki lopetetaan ensi vuonna, kun päivittävät uuteen CryEnginen versioon.

"With this upgrade we'll be raising both the minimum PC and console specs that Hunt: Showdown will support. The important note for console users is that with the upgrade and launches on Xbox Series X and S as well as PS5 consoles, the previous generation of consoles such as PS4 and Xbox One versions of Hunt: Showdown will no longer be available for play.

 
Edellisen sukupolven konsoleiden tuki lopetetaan ensi vuonna, kun päivittävät uuteen CryEnginen versioon.

"With this upgrade we'll be raising both the minimum PC and console specs that Hunt: Showdown will support. The important note for console users is that with the upgrade and launches on Xbox Series X and S as well as PS5 consoles, the previous generation of consoles such as PS4 and Xbox One versions of Hunt: Showdown will no longer be available for play.

Noniin, 15. elokuuta pitäisi vihdoin tapahtua. Samalla tulee myös uusi kartta.

Vieläkös joku täällä tätä pelailee? Itse nuo eventit yleensä pelailen, mutta ne onkin sen verran pitkiä rupeamia, että jää sitten aina tauolle seuraavaa eventtiä odottamaan. Eventtejäkin on melko tiuhaan, niin ei niiden ulkopuolella kyllä sitten enää jaksa kun sen verran tullut tahkottua.
 
Täällä on ihan säännöllisessä peluussa ja edelleen omalla laillaan tähän koukussa +2000h jälkeenkin. Ei nyt hurjia määriä tule enää nykyisellään tahkottua muiden pelien viedessä enempi sitä peliaikaa, mutta pari kertaa viikossa kuitenkin on käynnissä tämäkin edelleen.

Kyllähän tuota elokuuta tulee mielenkiinnolla odotettua. Eiköhän tässä sitä ennen tule reippaasti lisätietoakin, että mitä päivitys tuo kaikkineensa tullessaan.
 
Samoin itsellä on eniten koskaan pelaamani peli ja PS4 julkaisusta saakka on tullut tahkottua vajaa 500h. On ollut joka vuosi julkaisun jälkeen eniten vuodessa tunteja saanut peli. Viime aikoina on ollut ehkä huomattavissa, että pelaajia ei ole niin paljon. Tai sitten on vain muuten ollut yhtä bountya tarjolla.

Eli toimii vieläkin.
 
Vähä on tullut pelailtua, ehkä joku max 20h mutta ajattelin nyt aloittaa paremmin, kun tulee tuo päivitys nykykonsoleille. :)
 
Noniin, 15. elokuuta pitäisi vihdoin tapahtua. Samalla tulee myös uusi kartta.

Vieläkös joku täällä tätä pelailee? Itse nuo eventit yleensä pelailen, mutta ne onkin sen verran pitkiä rupeamia, että jää sitten aina tauolle seuraavaa eventtiä odottamaan. Eventtejäkin on melko tiuhaan, niin ei niiden ulkopuolella kyllä sitten enää jaksa kun sen verran tullut tahkottua.

Kyllähän tämä on omissa kirjoissa yksi parhaimmista PVPvE shootereista. Olisikin ihan mahtavaa palata tämän äärelle, mutta ikävä kyllä viitaten viime viestiini, ellei Audioihin ole tullut jotain perustavaa laatua olevaa muutosta, niin minun korvat ei vaan kestä tämän pelin UIH niin mahtavaa äänimaailmaa. Audion osaltahan tätä voi ihan heittämällä kutsua kenties jopa parhaimmaksi ikinä_jos ei oteta huomioon, että se rikkoo minun korvat. Tosi harmi ja tosi sääli, tässä osastossa ei ole paljon konsolilla muita vaihtoehtoja. Vigorilla itse paikkasin, vaikka ovat aivan erilaisia pelejä tietyllä tapaa iskee samaan makuhermoon. Eli kaikkien HUNT pelaajien kannattaa ottaa sauhut Vigorista ja sama toisinpäin, jos kaipaa välillä vaihtelua.
 
Kyllähän tämä on omissa kirjoissa yksi parhaimmista PVPvE shootereista. Olisikin ihan mahtavaa palata tämän äärelle, mutta ikävä kyllä viitaten viime viestiini, ellei Audioihin ole tullut jotain perustavaa laatua olevaa muutosta, niin minun korvat ei vaan kestä tämän pelin UIH niin mahtavaa äänimaailmaa. Audion osaltahan tätä voi ihan heittämällä kutsua kenties jopa parhaimmaksi ikinä_jos ei oteta huomioon, että se rikkoo minun korvat. Tosi harmi ja tosi sääli, tässä osastossa ei ole paljon konsolilla muita vaihtoehtoja. Vigorilla itse paikkasin, vaikka ovat aivan erilaisia pelejä tietyllä tapaa iskee samaan makuhermoon. Eli kaikkien HUNT pelaajien kannattaa ottaa sauhut Vigorista ja sama toisinpäin, jos kaipaa välillä vaihtelua.
Ai mikä niissä äänissä siis on pielessä? Miten ne rikkoo teikäläisen korvat?
 
Ai mikä niissä äänissä siis on pielessä? Miten ne rikkoo teikäläisen korvat?

Vaikea selittää, sellaista "sykkimistä" alkoi tulekaan korvaan ja lisäksi sen jälkeen tietyt taajuudet esim. jos kärpänen lentää korvan ohi aiheutti sitä samaa sykkimistä sitten sen jälkeen. Aika kauan kesti, että tajusin että on Hunt. 3 KK tauko ja meni pois, uusi yritys ja tuli muutamassa päivässä takaisin. Sitten taas noin ½ vuoden tauko pelistä meni pois, kesti taas kuukausi tolkulla palautua. Ennen viimeistä yritystä pidin vuoden tauon, jonka jälkeen kun taas pelasi tuli parissa päivässä takaisin. Siinä vaiheessa uskoin, että se on Hunt lepo meikäläiselle lopullisesti. Oli varmaan ne erittäin voimakkaat Ambiet äänet mitkä sitä teki, niin mageelta kun ne kuulostaakin niin ei sitten näköjään sovi minulle. Viimeisen yrityksen jälkeen kesti ihan heittämällä yli vuoden toipua korva.

PS. En muuten tiedä onko sattumaa vai ei, mutta muutama vuosi sitten yhdeltä HUNT Striimaajalta lähti toisesta korvasta kuulo spontaanisti.
 
Vaikea selittää, sellaista "sykkimistä" alkoi tulekaan korvaan ja lisäksi sen jälkeen tietyt taajuudet esim. jos kärpänen lentää korvan ohi aiheutti sitä samaa sykkimistä sitten sen jälkeen. Aika kauan kesti, että tajusin että on Hunt. 3 KK tauko ja meni pois, uusi yritys ja tuli muutamassa päivässä takaisin. Sitten taas noin ½ vuoden tauko pelistä meni pois, kesti taas kuukausi tolkulla palautua. Ennen viimeistä yritystä pidin vuoden tauon, jonka jälkeen kun taas pelasi tuli parissa päivässä takaisin. Siinä vaiheessa uskoin, että se on Hunt lepo meikäläiselle lopullisesti. Oli varmaan ne erittäin voimakkaat Ambiet äänet mitkä sitä teki, niin mageelta kun ne kuulostaakin niin ei sitten näköjään sovi minulle. Viimeisen yrityksen jälkeen kesti ihan heittämällä yli vuoden toipua korva.

PS. En muuten tiedä onko sattumaa vai ei, mutta muutama vuosi sitten yhdeltä HUNT Striimaajalta lähti toisesta korvasta kuulo spontaanisti.
Oho! Aika karun kuuloisia oireita kyllä! Ei auttanut mitkään pelin ääniasetusten muuttamisetkaan vissiin? Oletko lukenut onko muilla tullut vastaavaa?
 
Oho! Aika karun kuuloisia oireita kyllä! Ei auttanut mitkään pelin ääniasetusten muuttamisetkaan vissiin? Oletko lukenut onko muilla tullut vastaavaa?

Kaikki mahdolliset kuulokkeet ja asetukset kokeiltiin, mikään ei auttanut ja "sykintä" palasi. En ole kuullut mitään muuta kuin tästä tapauksesta, josta mainitsin. Onhan se tietty aika iso yhteensattuma, että nimenomaan HUNT Striimajalle kävi sitten tällä tavalla. Ei ole omalle tutkalle osunut toista kuulonsa menettänyttä Striimaajaa, vaikka kohtalaisesti seuraan Sceneä. Onneksi hänellä kuloo palasi ainakin melkein ennalleen, en ole hänen puuhia tarkemmin seurannut. Mutta yhdessä vaiheessa oli tosi pahalla mallilla toinen korva.

 
Viimeksi muokattu:
Kaikki mahdolliset kuulokkeet ja asetukset kokeiltiin, mikään ei auttanut ja "sykintä" palasi. En ole kuullut mitään muuta kuin tästä tapauksesta, josta mainitsin. Onhan se tietty aika iso yhteensattuma, että nimenomaan HUNT Striimajalle kävi sitten tällä tavalla. Ei ole omalle tutkalle osunut toista kuulonsa menettänyttä Striimaajaa, vaikka kohtalaisesti seuraan Sceneä. Onneksi hänellä kuloo palasi ainakin melkein ennalleen, en ole hänen puuhia tarkemmin seurannut. Mutta yhdessä vaiheessa oli tosi pahalla mallilla toinen korva.
Harmi kuulla ettet Hunttia enää pysty pelaamaan. Pyschoghostin korvasta meni väliaikaisesti kuulo kuumeilussa, jonka seurauksena tärykalvoon tuli repeämä. Uploadaa ja striimaa edelleen lähes päivittäin.

Itse tulee peliä vielä pelailtua, mutta muutamaan kertaan on jäänyt viimeisen vuoden sisällä.
 
Mitenkäs tämän pelin laita olikaan? Olikos tämä sellaista perus moninpelihäröilyä ilman minkäänlaista kampanjaa? Jos on, niin ei varmaan ole minun juttuni. Joskus kauan sitten aikoinaan taisin pariin otteeseen pelata ja jäi se vaikutelma, että on näitä puhtaasti moninpelejä, joihin minulla loppui jo vuosikausia sitten mielenkiinto lähes kokonaan. Co-op kylläkin kiinnostaa, mutta lähinnä silloin, kun pelissä on edes muodollinen tarinakampanja, jossa sitten kaverin/kavereiden kanssa edetään.
 
Mitenkäs tämän pelin laita olikaan? Olikos tämä sellaista perus moninpelihäröilyä ilman minkäänlaista kampanjaa? Jos on, niin ei varmaan ole minun juttuni. Joskus kauan sitten aikoinaan taisin pariin otteeseen pelata ja jäi se vaikutelma, että on näitä puhtaasti moninpelejä, joihin minulla loppui jo vuosikausia sitten mielenkiinto lähes kokonaan. Co-op kylläkin kiinnostaa, mutta lähinnä silloin, kun pelissä on edes muodollinen tarinakampanja, jossa sitten kaverin/kavereiden kanssa edetään.
Puhdas moninpeli ja parhaimmillaan parin kaverin kanssa. Voi pelata myös yksin tai randomien kanssa. Pelissä spawnataan melko isoon 12 pelaajaan kenttään, jossa on tavoite löytää ja tappaa AI-bossi ja extractia bounty taskussa helkkariin. Muut ihmispelaajat kilpailevat kanssasi samasta tavoitteesta. Tätä samaa kaavaa toistetaan sitten pelistä toiseen. Pyssymekaniikat ovat sen verran realistisia ja hitaita, että ihan turboräiskinnäksi ei peli pääse yltymään. Tähtäin heiluu jonkun verran, lataaminen ottaa aikansa ja panoksia on vähän. Sprintata ei voi jatkuvasti ja siitä lähtee kohtalainen mekkala. Head shotit tappaa käytännössä aina kerrasta.

Tosi kiva peli, johon on helppo palata pitkien taukojenkin jälkeen. kun tässä ei meta muutu jatkuvasti ja radikaalisti kuten jossain r6 siegessä.
 
Viimeksi muokattu:
Ja lisätään vielä, että jos tuntuu olevan alakynnessä tai ei muuten vain kehtaa lähteä haastamaan bountystä, niin kartalta voi poistua ns. ennen aikojaan (3 exittiä randomisti mapin reunoilla), mikäli vain ei satu tulemaan muita vastaan.

Tässä on myös hiippailu varsin validi strategia monessa tilanteessa ja puskaa ja kasvillisuutta on paikoittain hyvin suojaksi, mutta toisaalta ei pääse makuulle makaamaan, vaan pelkästään kyykkyyn, joten ihan mahdotonta poterointia ei pääse harrastamaan. Jotkut piilot tosin ovat kyllä todella hyvin kätkeviä jos sattuu olemaan sopivan tummat vaatteet.

Ääniansoja (hevosia, lintuja, koira-/ ja kanahäkkejä) löytyy myös runsaasti, joten saa jatkuvasti olla hereillä, että ei paljastaa omaa sijaintia vahingossa, koska yllätetyksi tuleminen aiheuttaa monesti haastavia tilanteita.

Tuo Huntin karttojen koko on 1000 m x 1000 m. De Sallessa kyllä tuo vanhan sukupolven taakka näkyy todella karusti kun monessa paikkaa näkemää on niin pitkälle, että piirtämättä jää todella paljon kamaa. Kiva, että tähän varmasti tulee parannusta.

Tuo hitaampi ja taktisempi pelitapa tekee tästä kyllä oivallisen extract shooterin. Tulee vieläkin vuosittain jokunen sata tuntia tätä pelailtua, vaikka joku 1100-1200 h takana. Codeja, bäffiä tms ei sitten välttämättä jaksa kokeillakaan.
 
Ylös Bottom