Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ikaruga?

Pacdam

New Member
Onko joku jo testannut Cuben Ikarugaa? Mitenkäs se mahtaa erota Dreamcastin versiosta? Yllättävän halvalla tuota on tarjolla, esim. tässä

-=Pacdam=-
 
Käsittääkseni tuota suoremmaksi ei porttaus enää mene. Identtinen? En varmaksi osaa sanoa mutta tällaista olen kuullut :|
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Ainoa ero DC-versioon on tietääkseni Net Ranking -mahdollisuus.

...ja Atarin logo kannessa. :D

Tietääkseni GC-versio tukee myös analoogista ohjausta (tai sitä voi ohjata tatilla - en tiedä onko itse ohjausta mitenkään muutettu) ja siinä on näyttömoodi jossa pelitila venytetään niin että se täyttää koko ruudun.
 
Itse taidan ostaa pelin käytettynä. Elämys ei kuulemani mukaan ole kovin pitkäkestoinen. Jos olisin varakkaampi olisin sutena kaupassa heti kun se ilmestyy ihan vaan tukeakseni Treasurea.
 
Heti luettuani siitä pari arvostelua rupesi ikaruga kiinnostamaan(varsinkin kun huomasin siinä olevan kaksin pelimoodi). Tästä pelistä tulee varmaan hyviä muistoja mieleen, mut ostan pelin varmaan vasta hinnan tiputtua alle 45euron tai jotai...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan superninja
Heti luettuani siitä pari arvostelua rupesi ikaruga kiinnostamaan(varsinkin kun huomasin siinä olevan kaksin pelimoodi). Tästä pelistä tulee varmaan hyviä muistoja mieleen, mut ostan pelin varmaan vasta hinnan tiputtua alle 45euron tai jotai...
Kaverin kanssa on muuten todella vaikea pelata Ikarugaa. Tottakai eteenpäin aina pääsee, kun laittaa vain lisää credittejä, mutta jos haluaa pelata peliä oikein, niin se on kyllä työn takana. Itse asiassa se vaatii sen verran työtä, että en suosittele edes sen yrittämistä :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Kaverin kanssa on muuten todella vaikea pelata Ikarugaa. Tottakai eteenpäin aina pääsee, kun laittaa vain lisää credittejä, mutta jos haluaa pelata peliä oikein, niin se on kyllä työn takana. Itse asiassa se vaatii sen verran työtä, että en suosittele edes sen yrittämistä :)

Niin varmaan :). Aattelin vähän siihen suuntaan, et aina kun kaveri on kylässä voi testailla mihin asti pääsee "tällä kertaa", ja pikkuhiljaa siinä kehittyy.
 
Todellisille Ikarugan HC-faneille: :D

Ikaruga Appreciate DVD

Boasting nearly three hours of footage, the Japanese region-coded dual layer Appreciate DVD captures the excitement of a master player dominating the game through levels without nary a mistake, slip or losing a life. Marvel at the skill and finesse or imitate the patterns and moves in your own Ikaruga forays.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Todellisille Ikarugan HC-faneille: :D

Ikaruga Appreciate DVD

Boasting nearly three hours of footage, the Japanese region-coded dual layer Appreciate DVD captures the excitement of a master player dominating the game through levels without nary a mistake, slip or losing a life. Marvel at the skill and finesse or imitate the patterns and moves in your own Ikaruga forays.

onkohan jonkun itse pelaama, vai koodattu (siis ohjelmoitu)
 
Pääsin viimein pelaamaan 21" trinitron-monitorilla ja aidolla proge-VGA:lla Cuben Ikarugaa! Kaiken kukkuraksi kyljelleen käännettynä, joten koko näyttötila oli 100% käytössä. Voin sanoa nähneeni jotain uskomatonta. Hei hei Raystorm!
 
Tuo kuva-ala esim. laajakuva-tv:llä on TODELLA surkean pieni, kun se on normaalillakin 4:3 kuvalla rajattu sivuista. Kuvan saa kyllä käännettyä kyljelleen niin, että siitä tulee sidescroll-shootteri, mutta tekstit on silloin myös kyljellään. Ohjaus toimii kyllä oikein silloinkin. Parasta on, jos näytön saa kyljelleen. Peli itsessään vaikutti pikaisen kokeilun jälkeen mahtavalta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Prisoner
Tuo kuva-ala esim. laajakuva-tv:llä on TODELLA surkean pieni, kun se on normaalillakin 3:4 kuvalla rajattu sivuista. Kuvan saa kyllä käännettyä kyljelleen niin, että siitä tulee sidescroll-shootteri, mutta tekstit on silloin myös kyljellään. Ohjaus toimii kyllä oikein silloinkin. Parasta on, jos näytön saa kyljelleen. Peli itsessään vaikutti pikaisen kokeilun jälkeen mahtavalta.

Näyttöhän on nimenomaan tarkoitus kääntää kyljelleen tuossa koko kuvaruudun moodissa. Itse ajattelin pelata Ikarugaa juuri näin. Ei kai televisio muuten vahingoitu jatkuvasta kyljellään pitämisestä? En nyt äkkiseltään keksi mitään syytä miksi vahingoittuisi.

Ja joko se muuten on ilmestynyt?
 
Jenkeissä on ilmestynyt aikapäivää sitten. Varoitus vaan laajakuva-tv:n käyttäjille, sillä niillä peli näyttää lähinnä huvittavalta pysty-asetuksella eikä laajakuvatelkkareita varmaan pahemmin käännellä kyljelleen ison kokonsa takia...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Prisoner
Jenkeissä on ilmestynyt aikapäivää sitten. Varoitus vaan laajakuva-tv:n käyttäjille, sillä niillä peli näyttää lähinnä huvittavalta pysty-asetuksella eikä laajakuvatelkkareita varmaan pahemmin käännellä kyljelleen ison kokonsa takia...

kannattaa varmaan säätää kuvakoko 4:3seksi jos laajakuvalla pelaa. tulee enemmän mustaa reunoille, kun piirretään kuva niin että tyhjää jää sivulle, ja ikarugassa sitä on jo valmiiksi
 
Ylös Bottom