Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Indiana Jones and the Great Circle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja R2zapiN
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    pc xsx
Älkää hyvät ihmiset tarttuko noihin arit73 heittämiin syötteihin, ne ovat tuota samaa soopaa joka hemmetin ketjussa ja sitten aina muilla kauhee vääntö käynnissä, kun hän itse vetäytyy takavasemmalle.

Nyt kaikki pääsevät tätä vuoden peliä pelaamaan, toiset vähän myöhemmin, mutta toivottavasti hieman bugittomampana.

Itsekin odotan innolla, että tätä pääsee pelaamaan. Viikon päästä alkaa parin viikon loma, joten tarkoitus on silloin laittaa Game Pass tilaukseen. Indy on toki se ns. pääruoka, mutta kun kerran vapaa-aikaa on enemmän, niin pitäähän sitä ottaa Game Pass kunnolla hyötykäyttöön ja pelata muutakin tarjontaa mahdollisimman paljon.

Nyt kaikki pääsevät tätä vuoden peliä pelaamaan, toiset vähän myöhemmin, mutta toivottavasti hieman bugittomampana.
@Raxama on tänne tuon yhden aika pahan bugin raportoinut, mutta ei ole kyllä tullut minkäänlaisia bugeja vastaan sen vajaan 20 tunnin aikana mitä on itse ehtinyt pelata. Itseasiassa on tuntunut tosi viimeistellyltä peliltä. Kaikki toimii sujuvasti ja tuntuu loppuun asti mietityltä.

@Raxama on tänne tuon yhden aika pahan bugin raportoinut, mutta ei ole kyllä tullut minkäänlaisia bugeja vastaan sen vajaan 20 tunnin aikana mitä on itse ehtinyt pelata. Itseasiassa on tuntunut tosi viimeistellyltä peliltä. Kaikki toimii sujuvasti ja tuntuu loppuun asti mietityltä.
Mulla kesti läpipeluu 20 tuntia (PC versio) ja ei mitään muita bugeja itselläkään tullut, kuin että valaistus vilkkui jotenkin oudosti välillä.

Mulla kesti läpipeluu 20 tuntia (PC versio) ja ei mitään muita bugeja itselläkään tullut, kuin että valaistus vilkkui jotenkin oudosti välillä.
Tuliko pelattua tuohon aikaan kuinka paljo sivutehtäviä? Itellä reilu 30h takana ja vielä on prosenttien mukaan reilusti pelattavaa. En tosin tiedä kuinka hyvin tuo Xboxin statseista löytyvä pelikello pitää paikkansa.

Tuliko pelattua tuohon aikaan kuinka paljo sivutehtäviä? Itellä reilu 30h takana ja vielä on prosenttien mukaan reilusti pelattavaa. En tosin tiedä kuinka hyvin tuo Xboxin statseista löytyvä pelikello pitää paikkansa.
En niitä kovinkaan paljoa tehnyt, kun halusin keskittyä tarinaan. Pelin läpäisyn jälkeen pääsee noita sivutehtäviä onneksi vielä tekemään.

Minulla tosiaan on vajaa 20 tuntia pelikellossa ja olisinko ehkä puolessa välissä tarinassa, jos sitäkään. Olen tehnyt käytännössä kaiken(sivutehtävät, mysteerit, kerättävät jne.). Pelissä on todella paljon tekemistä, mutta ilmeisen nopeasti voi myös pelata läpi seuraamalla pääasiallisesti tarinaa.

En tiedä, että kuinka tarkkoja nämä howlongtobeat sivun tiedot on, mutta ilmoittavat tarinan kestoksi 13 tuntia.

17 tuntia taisi itselläni kestää. Jonkin verran pyörin noilla isoilla alueilla.. Pääosin Pelasin vaan tarinan.

Eiköhän tuo sitten aika hyvin pidä paikkaansa tuo boksin stats timeri. Olen nuohonnut kaikki alueet kerralla ja reilu 30h nyt takana. On vaan kyllä loistava peli! Pitää varmaan ostaa aikanaan vielä PS5:llekin niin voi ottaa vielä platinankin. :D

Olipas aikaa jatkaa taas peliä ja tuo avoimen alueen samoilu on kivaa tehtävien tekoa ja hiippailua ja ajoittaisia pieniä puzzleja. Mutta kyllä tuo päätehtävä missä mentiin sinne catacombeihin Vatikaanissa oli ihan törkeän hyvä, sai kunnolla ratkoa pulmia ja tutkia tunnelmallisia paikkoja. Tämä on sellaista mistä Tomb Raider ja Uncharted saisi ottaa mallia, tosin Uncharted nyt taitaa olla jo tarinallisesti viety loppuun mutta tuleva Tomb Raider toivottavasti tarjoaa jotain samankaltaista. Muutenkin pelin rauhallinen tyyli ja hyvin vähäiset taistelut on ollut tosi mukavaa vaihtelua kaikkeen ammuskeluun mikä aina seuraa sitä tutkimista useissa muissa peleissä.

Alussahan tässä ollaan kun tulee aika hitaasti edettyä ja tutkittua paikkoja mutta eihän tässä kiire ole. Tosi hyvä oli myös se että peli varoittaa jos olet siirtymässä seuraavan paikkaan että teeppä kaikki sivuaktiviteetti ensin, tosin pääseehän niihin takaisin mutta kivempi tehdä kaikki mahdollinen nyt kun tarina on siellä.

Eiköhän tuo sitten aika hyvin pidä paikkaansa tuo boksin stats timeri. Olen nuohonnut kaikki alueet kerralla ja reilu 30h nyt takana. On vaan kyllä loistava peli! Pitää varmaan ostaa aikanaan vielä PS5:llekin niin voi ottaa vielä platinankin. :D
Itse ostan ihan varmasti myös pleikalle, kun sen verran tykkäsin :)

Tarina läpi. 13 tuntia kesti. PC:llä Game Passissa PS5 ohjaimella. Loistava peli. Tätä pelaa mielellään, hyvin tehty. Heti tuli noista käsistä mieleen mitkä näkyy kun menee kyykkyyn niin Thief peli. Siinä samanlailla näkyi kädet. Peli on hyvä sekoitus Tomb Raideria ja Unchartedia.

Eipä tästä oikeastaan valittamista löydy, pelin tarina ainakin toimi ilman yhtäkään bugia. Selvästi näytetään minne pitää seuraavaksi mennä. Yks ärsyttävimmistä asoista pelissä jos ei tiedä minne seuraavaks. Muutaman sivutehtävän ehdin tehdä myös läpäisyn jälkeen.

Tästä pelaisi jatko-osan mielellään. 10/10. Vuoden yllättäjä ja ehdottomasti yksi 2024 parhaista peleistä. Voishan tämän joskus napata myös PS5 kokoelmaan hyllyyn.

Nyt on kuulunut niin hyviä kokemuksia tästä ja ilmeisesti kestokin juur sopiva mun makuun niin taidan laittaa kans lataukseen. Ens viikolla hyvin vapaatakin pitkästä aikaa niin vois ehtiä jopa pelaan loppuun kerta heitolla.

Nyt on about 8h takana ja Vatikaani tehtynä. Oli todella erinomainen kokonaisuus tuo ensimmäinen avoimempi alue ja nautin todella todella paljon pelistä, parasta antia on ollut tarina ja luolastot pulmineen mutta myös muu samoilu on todella mielekästä kuinka se muuttuu myös pelatessa kun avaat eri asuja jotka sallii vapaamman liikkumisen ja saatat saada sivutehtävän jota et kuitenkaan pysty suorittamaan ennenkuin toisen tehtävän kautta saat pääsyn aikaisemmin suljetulle alueelle.

Kaikki sivutehtävät yritin tehdä mitä vastaan tuli mutta collectible juttuja jäi tekemättä. Tosi hyvää on myös se että sivuaktiviteetteja ei avata kartalla olevien merkkien avulla vaan niihin törmää luontevasti maailmaa tutkiessa. Kokonaisuutena alku on ollut todella hyvä ja toinen alue vaikuttaa vielä mielenkiintoisemmalta kuin ensimmäinen joten innolla odotan jatkoa.

Itse myös tuli eilen pelattua läpi ja vaikka alkuosiolla kun pelin ärsyttävät iso osa mekaniikoista ärsyttivät aika paljonkin ihan kamppailusta lähtien ja ajattelin korkeintaan 3/5 arvosanaa niin loppupeli vei kyllä suht hyvin mennessään nostaen kuitenkin oman arvosanan 4/5 vaikka aika staattista menoa oli kauttaaltaan. Itse en tosin Todd Howardia enää laittaisi minkään pelin kärkeen johtamaan kun tuntuu että kaverilla on jo vuosia sitten palo ja luova visio tekemiseensä lakannut ja laittaisin jonkun nuoren millä paloa peleihin hänen tilalleen

Itse myös tuli eilen pelattua läpi ja vaikka alkuosiolla kun pelin ärsyttävät iso osa mekaniikoista ärsyttivät aika paljonkin ihan kamppailusta lähtien ja ajattelin korkeintaan 3/5 arvosanaa niin loppupeli vei kyllä suht hyvin mennessään nostaen kuitenkin oman arvosanan 4/5 vaikka aika staattista menoa oli kauttaaltaan. Itse en tosin Todd Howardia enää laittaisi minkään pelin kärkeen johtamaan kun tuntuu että kaverilla on jo vuosia sitten palo ja luova visio tekemiseensä lakannut ja laittaisin jonkun nuoren millä paloa peleihin hänen tilalleen
Ei kai Howard tämän pelin kehitystä olekkaan johtanut, kun tämä on Machinegamesin peli. Jossain roolissa toki mukana mutta tuskin aivan kauhean merkittävässä. Saanko kysyä millä tavalla Howardin mukanaolo näkyi tässä pelissä negatiivisesti?

Täysi säteenseuanta muuttaa pelin visuaaleja aika dramaattisesti paremmaksi mutta se tulee valtavalla suorituskyky rangaistuksella. Säteenseuranta on edelleen tulevaisuuden teknologia enkä tällä hetkellä panostaisi peleissä sen käyttöön. Se on visuaalisesti upea verrattuna normaaleihin keinoihin mitä peleissä käytetään mutta sen jälkeen kun olet hetken niitä parempia varjoja ja heijastuksia ihastellut kiinnittyy huomia täysin muualle. Tämä peli on muutenkin todella upean näköinen ilman täyttä säteenseuranta tukeakin. Olisihan se kiva pelata tämäkin peli joskus uudestaan kaikki herkut päällä mutta jos sen haluaa saada ilman isoja kompromisseja kuvanlaatuun niin varmaan joku 5090 voi olla tulevaisuudessa se vaihtoehto, sekin varmasti tulee maksamaan sen 2000-2500€.

Ylös Bottom