Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Indiepelit yleisesti

Old Man's Journey (Switch)

Peli on seikkailupeli, jossa parrakas ja mahakas vanha mies saa kirjeen postinkantajalta. Kirjeen luettuaan hän lähtee heti matkaan kävellen reppu selässä.

Pelin jippona on kukkuloiden siirtäminen ja perspektiivillä kikkailu. Jos pitää päästä ylöspäin, niin tämä tehdään siirtämällä viereistä kukkulaa ylös tai alas, jolloin pääsee liikkumaan kukkulan ääriviivaa pitkin. Hirveästi variaatiota kaavaan ei tule ja mäkien nyppiminen käy pian pitkästyttämään. Lisäharmina pelin ohjaus ei ole kovin tarkka. Välillä lähdetään siirtämään väärää kukkulaa tai pelihahmo liikkuu väärään paikkaan.

Pelihahmo käy välillä lepäämään istumalla tuoleihin, jolloin tulee takauma ja pääsee kurkistamaan päähenkilön menneisyyteen. Pelin grafiikat on hyvällä tyylitajulla piirretty, mutta musiikit ja äänet ovat tympeät. Mitään puhetta tai tekstiä tässä ei ole. Toimintaa tai väkivaltaa ei myöskään ole.

Peli on onneksi lyhyt ja se on pelattu yhdessä illassa läpi. Ihan ookoo.

Arvosana: 3/5.
 
Carrion

Mitä jos pelaisitkin pahiksena? Etkä minä tahansa pahiksena vaan labrasta karanneena eliönä. Tehtäväsi on paeta ja matkalla tietysti tappaa kaikki eteesi osuvat ihmiset, jotka kehtasivat teljetä sinut näytepurkkiin.

Carrion on todella mielenkiintoinen. Konsepti on jotain sellaista mitä hyvin harvoin tulee peleissä vastaan. Peli etenee varsin suoraviivaisesti, vaikka voitkin mennä mihin ikinä kykyjesi puolesta pääset. Aika tyypillinen metroidvania siis. Uusia kykyjä opitaan matkan varrella. Paljon on etenemisen estäviä pulmia ratkottavana ja ihmisiä teurastettavana. Pulmat menevät loppua kohden jopa yllättävän monitahoisiksi. Pelaajaa ei myöskään pidellä kädestä, joten tutkimisen riemu tai se mihin seuraavaksi pitäisi mennä on ihan pelaajan löydettävissä. Tämä on sekä hyvä että huono juttu. Pelissä ei nimittäin ole minkäänlaista karttaa, mutta se on silti metroidvania, jossa palataan samoille alueille uudestaan. Pelissä ei myöskään ole mitään tehtävämerkkiä tai muuta indikaattoria mihin seuraavaksi pitäisi mennä. Onneksi usein kuitenkin oikea suunta löytyy suhteellisen helposti.

Pikseligrafiikka ja 2D kuvakulma toimivat tässä todella hyvin. Toki samaan ideaan pohjautuvan pelin pelaisin ihan yhtä innoissani myös 3D:nä ja viimeisen päälle olevalla graafisella ulosannilla.

Pelasin Carrionin läpi yhdessä illassa. Vajaassa neljässä tunnissa. Ei järin pitkä peli, mutta ainakin piti otteessaan koko läpipeluun ajan. Ainoa miinus hieman lyhyen pituuden lisäksi tulee kartan puutteesta, mikä teki etenemisestä välillä pikkuisen päämäärätöntä.





Carrionista tuli muuten hyvin vahvasti mieleen tämä elokuva. Teki mieli heti pelin jälkeen katsoa. Suositukset myös tälle.
 
Viimeksi muokattu:
Carrion

Mitä jos pelaisitkin pahiksena? Etkä minä tahansa pahiksena vaan labrasta karanneena eliönä. Tehtäväsi on paeta ja matkalla tietysti tappaa kaikki eteesi osuvat ihmiset, jotka kehtasivat teljetä sinut näytepurkkiin.

Carrion on todella mielenkiintoinen. Konsepti on jotain sellaista mitä hyvin harvoin tulee peleissä vastaan. Peli etenee varsin suoraviivaisesti, vaikka voitkin mennä mihin ikinä kykyjesi puolesta pääset. Aika tyypillinen metroidvania siis. Uusia kykyjä opitaan matkan varrella. Paljon on etenemisen estäviä pulmia ratkottavana ja ihmisiä teurastettavana. Pulmat menevät loppua kohden jopa yllättävän monitahoisiksi. Pelaajaa ei myöskään pidellä kädestä, joten tutkimisen riemu tai se mihin seuraavaksi pitäisi mennä on ihan pelaajan löydettävissä. Tämä on sekä hyvä että huono juttu. Pelissä ei nimittäin ole minkäänlaista karttaa, mutta se on silti metroidvania, jossa palataan samoille alueille uudestaan. Pelissä ei myöskään ole mitään tehtävämerkkiä tai muuta indikaattoria mihin seuraavaksi pitäisi mennä. Onneksi usein kuitenkin oikea suunta löytyy suhteellisen helposti.

Pikseligrafiikka ja 2D kuvakulma toimivat tässä todella hyvin. Toki samaan ideaan pohjautuvan pelin pelaisin ihan yhtä innoissani myös 3D:nä ja viimeisen päälle olevalla graafisella ulosannilla.

Pelasin Carrionin läpi yhdessä illassa. Vajaassa neljässä tunnissa. Ei järin pitkä peli, mutta ainakin piti otteessaan koko läpipeluun ajan. Ainoa miinus hieman lyhyen pituuden lisäksi tulee kartan puutteesta, mikä teki etenemisestä välillä pikkuisen päämäärätöntä.





Carrionista tuli muuten hyvin vahvasti mieleen tämä elokuva. Teki mieli heti pelin jälkeen katsoa. Suositukset myös tälle.

Löytyykö tuo leffa joltain suoratoistopalvelulta? Ja jos satut tietämään, niin voitko kertoa mistä? Itselläni on noita useampia, enkä juuri nyt pääse muutenkaan hakemaan.
 
Löytyykö tuo leffa joltain suoratoistopalvelulta? Ja jos satut tietämään, niin voitko kertoa mistä? Itselläni on noita useampia, enkä juuri nyt pääse muutenkaan hakemaan.
Ei valitettavasti löytynyt ainakaan Netflixistä, Amazon Primestä, eikä HBO:lta, kun nyt vilkaisin. Viaplayn vuokraus taitaa olla ainoa vaihtoehto.
 
Ei valitettavasti löytynyt ainakaan Netflixistä, Amazon Primestä, eikä HBO:lta, kun nyt vilkaisin. Viaplayn vuokraus taitaa olla ainoa vaihtoehto.
Joo ehdin juuri itsekin noita nyt viimein tsekkailla, ja samaan johtopäätökseen tulin. Vähän siinä ja siinä viitsinkö tuohon hintaan vuokrata. En yleensäkään leffoja oikein koskaan vuokraa. Vaikuttaa kuitenkin aika lailla itseäni kiinnostavalta leffalta. Onko yhtään samaa fiilistä kuin esim. oli Event Horizonissa? Siis jos olet edes kyseisen leffan katsonut? Itselleni se on todellinen sci-fi-kauhuelokuvien kätketty helmi. Sorry kaikille offtipic.

Sinänsä Carrionia puolisen tuntia eilen pojan nukkuessa pelattuani voin sanoa aika samoja asioita pelistä kuin sinä totesit pätevässä katsauksessasi pelistä. Ihan näppärää meininkiä ja fiilistä, jota tosin tuo kartan puuttuminen ja hankala suunnistaminen hieman haittaa. Game Passin omistajille kuitenkin iso suositus ainakin minulta.
 
Joo ehdin juuri itsekin noita nyt viimein tsekkailla, ja samaan johtopäätökseen tulin. Vähän siinä ja siinä viitsinkö tuohon hintaan vuokrata. En yleensäkään leffoja oikein koskaan vuokraa. Vaikuttaa kuitenkin aika lailla itseäni kiinnostavalta leffalta. Onko yhtään samaa fiilistä kuin esim. oli Event Horizonissa? Siis jos olet edes kyseisen leffan katsonut? Itselleni se on todellinen sci-fi-kauhuelokuvien kätketty helmi. Sorry kaikille offtipic.

Sinänsä Carrionia puolisen tuntia eilen pojan nukkuessa pelattuani voin sanoa aika samoja asioita pelistä kuin sinä totesit pätevässä katsauksessasi pelistä. Ihan näppärää meininkiä ja fiilistä, jota tosin tuo kartan puuttuminen ja hankala suunnistaminen hieman haittaa. Game Passin omistajille kuitenkin iso suositus ainakin minulta.
Vastaan nyt vielä offtopiciin, mutta joo, olen nähnyt myös Event Horizonin. Sinällään leffojen juonet eivät ole kovin samanlaisia mutta on niissä ainakin jonkin verran samaa tunnelmaa. Sanoisin että Life elokuvassa on ehkä enemmän samaa ensimmäinen Alien elokuvan kanssa, jossa ensin harmittomalta vaikuttavasta löydöksestä kasvaa ja kehittyy jotain kammottavaa. Isot suositukset tosiaan jos leffa on näkemättä.

Tosiaan vielä Carrioniin palatakseni, niin näin jälkikäteen aika jännä ettei ole karttaa tai edes mitään nuolta näyttämässä suuntaa. Onhan se toki autenttisempaa ettei tuollaisella eliöllä mitään karttaa ole, mutta pelillisesti vähän outo ratkaisu. Tai jos peli etenesi selkeässä putkessa niin sitten ei mitään, mutta tässä on kuitenkin vähän samoilla alueilla uudelleen saamoilua. Peli on toisaalta niin lyhyt, että siinä mielessä pieni päämäärättömyys ei haittaa.
 
Röki-pelistä olin saanut käsityksen, että olisi suorastaan hieno peli ennakkojen perusteella. Arvio ei ihan täysiin pisteisiin kyllä yllä.

 
Carrion on kyllä huikea peli mutta ei voi kuin ihmetellä kartan puutetta. Mä olen tunnin verran pyöriny täysin eksyneenä enkä kertakaikkiaan löydä mitään uutta etenemisvaihtoehtoa. Olisi edes joku vinkki. Muuten kyllä oikein maistuvaa menoa.
 
Loistava peli ja todella virkistävä näkökulma pelata tällaisella lonkeroläjällä. Todella tyydyttävää ja viihdyttävääkin olla se kauhuleffojen lonkerohirviä ilmastointikäytävissä ja vastaavissa.

Yllätti viihdyttävyytensä lisäksi myös lyhyydellään. Kolme vuotta tehty ja tässä se oli. No, indie on indie ja jostain syystä odotin jotain isompaa. Potentiaalia olisi laajempaan jatko-osaan.

Carrion on kyllä huikea peli mutta ei voi kuin ihmetellä kartan puutetta. Mä olen tunnin verran pyöriny täysin eksyneenä enkä kertakaikkiaan löydä mitään uutta etenemisvaihtoehtoa. Olisi edes joku vinkki. Muuten kyllä oikein maistuvaa menoa.
Sama ongelma oli ja lopussa jopa googlettelin kun en löytänyt tiettyihin paikkoihin takaisin. Puhelimella en jaksanut aukoa rar-pakattuja kuvatiedostoja kartoista mutta nyt nuo näyttäisi netistä löytyvän järkevämmässäkin muodossa:

Carrionin kartat

Itse jouduin pelaamaan ilman karttoja ja lopulta löysin tieni takaisin sinne minne halusin ja sain pelin koluttua täysin mutta todellakin olisi kaivannut karttaa tai jotain muuta osviittaa, että mitä löytyy mistäkin. Välillä oli vähän epäselvää sekin, että mistä tuli tai minne saapui mutta lopulta ymmärsin miten päin se alueen teksti tulee (eli tuleeko se ennen sinne kömpimistä vai vasta sinne saapuessa).
 
Tämä oli ainakin omaan makuun juuri sopiva kesäkauhuilu.


edit. Kartan uupuminen oli välillä itselläkin ongelmana. Toistaalta maailmassa oli niitä digitaalisia näyttöjä, joissa pyörii tekstiä. Ne kertoivat aina mihin osastolle piti seuraavaksi suunnata.
 
Tämä tuli hankittua sit, eiköhän se tästä lähde suttaantumaan :D luulen että ei tule pettämään tämä taideteos :)

Genital Jousting



Genital Jousting is an online and local multiplayer party game about flaccid penises and wiggly anuses for up to eight players at once. Players control a detached penis complete with testicles and an anus. Multiple game modes provide a stimulating orgy of objectives: penetrate and be penetrated as fast as possible or compete in absurd, silly and sexually suggestive games and challenges.

New Story Mode
Play as John, a dick who wants to find a date for his high school reunion. He'll need some help along the way. He's wobbly, he's soft. But he wants to be hard. So very hard. He wants to show everyone his astounding rigidity. And with your help, that's exactly what he'll do.

Features

If this is something that makes you uncomfortable or sounds unappealing, please do not purchase or play Genital Jousting, or even continue reading.

Online and Local Multiplayer for Eight:
Genital Jousting is more fun with friends and can satisfy up to eight players at once! Find a few willing partners, cuddle up on the couch, and share controllers or go online to joust with anonymous players from all over the world.

Traditional and Party Modes:
Dabble in the throbbingly fast-paced Traditional Mode or jostle your way through some stiff competition in Party Mode including challenges like Double Delight, Obstacle Intercourse, and Weiner Round Up.

Customize Your Member: Genitals come in all shapes and sizes so pick your favorite color and decorate it with the most appealing outfit to customize a penis you can really get behind!


 
Viimeksi muokattu:
Pelattu laneilla porukalla ja ollut takuuviihfettä. :D

Tekisivät nyt kuiteskin vielä Collector’s Editionin, siinä vois olla joku jätti"Dee" sit vaikkapas mukana :D veikkaan että siitä vois tulla oikein kunnon kulttikamaa tuolloin ! :) mut sen verran jo ikää pelillä että eipä taida tulla, eikä noilla Limited Run Gamesilla ja kumppaneilla ole pokkaa tehdä tuollaista jotain oikeasti repäisevää erikoiseditionia, siis sellaista joilla ois monella ihmettelemistä ja kummastelemista kerrakaseen ihan oikeasti.
 
Viimeksi muokattu:
Olenko ainoa joka ei nauti pelistä haasteen vaan fiiliksen takia? Moni peli on mennyt omalla kohdallani pilalle juuri sen takia, että se on liian haastava. Ehkä alan olla vaan liian "kiireinen" ettei enää jaksa renkuttaa samaa kohtaa montaa kertaa vaan sitten peli yksinkertaisesti jää vain pelaamatta ja uutta tilalle.

Kuulun siis siihen ihmisryhmään joka toivoisi peleihin sitä säälittävä vaikeustasoa joka poistaisi viholliset kokonaan ja antaisi vain nauttia pelistä :D Nyt meinaan on alkanut Carrion ärsyttämään pelottavan tutulla tavalla joka yleensä johtaa lopulta pelin hylkäämiseen. Liekinheitin ja varsinkin kilvillä varustetut dyded alkavat käydä hermoon jo aika pahasti muuten niin upeasti tehdyssä pelissä.
 
Olenko ainoa joka ei nauti pelistä haasteen vaan fiiliksen takia? Moni peli on mennyt omalla kohdallani pilalle juuri sen takia, että se on liian haastava. Ehkä alan olla vaan liian "kiireinen" ettei enää jaksa renkuttaa samaa kohtaa montaa kertaa vaan sitten peli yksinkertaisesti jää vain pelaamatta ja uutta tilalle.

Kuulun siis siihen ihmisryhmään joka toivoisi peleihin sitä säälittävä vaikeustasoa joka poistaisi viholliset kokonaan ja antaisi vain nauttia pelistä :D Nyt meinaan on alkanut Carrion ärsyttämään pelottavan tutulla tavalla joka yleensä johtaa lopulta pelin hylkäämiseen. Liekinheitin ja varsinkin kilvillä varustetut dyded alkavat käydä hermoon jo aika pahasti muuten niin upeasti tehdyssä pelissä.
Kilpijätkät ja liekinheittimet olivat kieltämättä vähän hankalia. Itse tein niin, että jos sattui menemään energiat vähiin niin palasin takaisin edelliselle tallennuspaikalle tankkaamaan energiat täyteen. Viholliset eivät kuitenkaan synny uudelleen, joten tällä tavalla sai loputtomasti energiaa käyttöönsä.

Molempia mainittuja vastauksia vastaan toimi myös aika näppärästi sama taktiikka. Pitää vaan koko ajan liikkua niin nopeasti kuin pystyy päästäkseen selkäpuolelle. Välillä tämä onnistui paremmin, välillä huonommin.
 
Clan N (demo vasta toistaiseksi pelattuna)

Ninjoja ja samuraita, niillä harvemmin voi pahemmin aivan täysin metsään mennä, ellei halua sinne mennä bambuja veistelemään.

Tästä olis siis Steamissa demoa tarjolla tietsikkaosastolle, jotta etukäteen pääsee testailemaan maistuuko peli mahdollisesti vaiko eikö.

Minipeli oli sellainen reaktiohahmotusviritelmä.. ihan kiva pieni välijuttu, lopullisessa pelissä ilmeisesti enempikin noita minipelejä ja ilmeisesti aukeavat sitä mukaan kun on pelissä edistynyt ja siellä puolelle ne tullut vastaan ja sitten ilmeisesti myös erikseen pelattavissa.

Vihuja oli eri sorttisia ihan kivasti, tosin tiedä sitten tarjosiko demo jo ne kaikki mitä tulee olemaan tarjolla !?

Taistelusysteemi on sitä mitä viime aikoina on tarjoiltu, perushyökkäys, vähän vahvempi hyökkäys, sitten ”ampuminen” kauemmaksi, torjunta.. erikoishyökkäys joka vetäsee ruutua enempi tyhjäksi..

..edetään siis ruudulla/maastossa ja sitten pitää ruutu aina vihuista tyhjentää jotta matka jatkuu, tietyllä tavalla vähän The Chaos Enginemäistä, tosin tämä on koko ajan eteenpäin vaan menevää, ei voi palailla eikä ole sillain ”sokkeloisia” kentät. Tämä erittäin suoraviivaista etenemistä, siinä toki iso ero..

..isompi bossimonsteri tuli mut demo loppui siihen kuin seinään joten sitä ei päässyt haastamaan laisinkaan vielä.

Demo ei mitään erityistä tarjonnut mitä ei olis nähty jo tosi monta kertaa ja eroaisi muista oleellisesti edukseen, mutta ihan kiva perusfiilis ja ”aiheesta” aina suurta plussaa :) Kiva pikkupeli vaikuttaisi tulevan joka tulee kuitenkin ehdottomasti hankittua ja tekijää ehdottomasti tuettua. Vaikea nähdä että tulisi sillain hirveästi yllättävää tarjoamaan tuon demon perusteella mutta perusteet toimii ja ninjailu on aina kivvaa :)

Tuolla hitusen tekijän mietteitä pelistänsä ! Kiva kuitenkin että Sony vähän antanut näkyvyyttä tällä tavalla hänelle :)

Bring peace to the land in Clan N, an epic arcade brawler
How ‘80s classics and action games of the 2000s inspired this retro-themed beat ‘em up.
https://blog.playstation.com/2020/0...lan-n-an-epic-arcade-brawler-coming-august-6/



----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mother Russia Bleeds

Jos haluaa vähän tiukemmalla ja rankemalla sävyllä vielä perinteisempää sivultapäin kuvattu mättöä niin tuossa sitä on, visuaalisesti ja aiheeltaan aika paljon rankempaa menoa toki, sitten tässä on eteneminen ja liikkuminen vieläkin suoraviivaisempaa kuin tuossa aiemmin mainitussa pelissä.. että sillain kivasti kuitenkin eroaa, vaikka periaatteessa aika saman tyylinen peli mutta silti tarpeeksi erilainen :)

Astetta verisempää mäyhää kuin tämän esikuvat kuten vaikkapas Double Dragon, tai sitten muutama mainio Turtles peli tuli jotka oli tälläin tehty ja olivat mainioita varsinkin kaverin kanssa co-oppina pelattaessa.

Peli lojunut arkistojen kätköissä iät ja ajat mutta aika päästää se irti, punasävytteisiltä pikseleiltä tuskin voi välttyä…

 
Nelinpeli - MULKAISU – Framed
FRAMED Collection is a new compilation of the critically-acclaimed, multi-award winning noir puzzle games FRAMED and FRAMED 2.

Change the order, change the outcome.

Rearrange the panels of an animated comic book to craft the story of a noir-styled spy adventure. Presented in an extensive series of visual puzzles, requiring logic and imagination, each panel move changes the current narrative, leading to all kinds of comedic blunders, untimely deaths—and when solved correctly—stylish heists, fast getaways and nail-biting escapades.

With multi-award winning, genre-bending puzzle design, stylish hand crafted art and animation, a satisfying difficulty curve, and an original live jazz soundtrack--fusing modern themes and funky beats--the FRAMED Collection is a unique experience no other puzzle game can match.



-----------------------------------------------------------------------------------------

Nelinpeli - MULKAISU - Framed 2
The Complete FRAMED experience
FRAMED Collection is a new compilation of the award-winning, noir puzzle games FRAMED and FRAMED 2. Escape effortlessly into the stylish, pulp-noir spy world of FRAMED, before delving deeper with the more challenging prequel FRAMED 2.

Simple, but uniquely clever puzzle design
Select animated comic panels and move them around using your logic skills and your imagination to craft the best outcome. Getting the story ‘wrong’ is as much part of the experience as getting it ‘right’, with every rearrangement telling a different, satisfying--and sometimes very comedic--story.

Hand-crafted noir art and animation
From the first frame to the last, FRAMED collection oozes with stylish, noir, award-winning art and animation. Unique, hand-drawn silhouetted characters, incredibly fluid animations, and beautiful, mysterious settings all bring the FRAMED world to life with a wink of mischievous personality.

Multi-award winning, genre-bending design
FRAMED Collection features a fusion of unique game mechanics and clever narrative puzzles that bend genres and constantly deliver a satisfying experience with every panel arrangement. A winner of multiple game awards, and a finalist of IGF 2015’s ‘Excellence in Design’ Award, Hideo Kojima named FRAMED his Game of the Year in 2014--“without any doubt”.

An all-original live jazz soundtrack
Featuring live jazz performances fused with modern themes and funky beats, the soundtracks to FRAMED and FRAMED 2 are as mesmerising as they are evocative, setting the mood and upping the mystery-laden tension.



--------------------------------------------------------------------------------------------------

Nelinpeli - MULKAISU - The Detail
The Detail
, a crime noir adventure in a modern American city.

Controlling the actions of a bitter veteran detective investigating a brutal gangland murder and a reformed criminal trying to protect his family, the player is forced to make tough choices and deal with the resulting consequences of those moral dilemmas. The gameplay focuses on branching narrative mixed with interactive comics, and is completed by a professional audio track.

The Detail combines the emotional impact of Telltale Games' The Walking Dead with the themes of a realistic crime drama like HBO's The Wire, delivered with our own unique visual style inspired heavily by graphic novels. This is city where cases matter, clearance rates matter, and on a good day even justice matters.

The season begins with: Episode 1 – Where the Dead Lie


Features
*Character-driven experience with multiple playable characters
*Branching storyline influenced by the player's choices
*Mature themes for mature players
*Ethical and moral challenges
*Point n' click gameplay, with a modern mix of adventure game & interactive comic



------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nelinpeli - MULKAISU - Shadowrun: Hong Kong
Shadowrun: Hong Kong - Extended Edition is the definitive version of Shadowrun: Hong Kong, the third standalone game in Harebrained Schemes’ critically-acclaimed Shadowrun cRPG series. This Extended Edition adds the all-new, 6+ hr Shadows of Hong Kong Bonus Campaign to the game as a free upgrade - delivering on a funding goal achieved by fans in Harebrained Schemes’ wildly successful Shadowrun: Hong Kong Kickstarter. The Extended Edition also adds audio commentary to the game, and a long list of improvements since the game’s initial launch - including new visual effects, updated dialogue, and new editor features (for User-Generated Content). Experience the most impressive Shadowrun RPG yet, hailed as one of the best RPGs and strategy games of 2015!

HONG KONG. A stable and prosperous port of call in a sea of chaos, warfare, and political turmoil. The Hong Kong Free Enterprise Zone is a land of contradictions - it is one of the most successful centers of business in the Sixth World, and home to one of the world’s most dangerous sprawl sites. A land of bright lights, gleaming towers, and restless spirits where life is cheap and everything is for sale.

 
Viimeksi muokattu:
Nelinpeli - MULKAISU - Legend of Grimrock 2
Legend of Grimrock 2
is a dungeon crawling role playing game with a modern execution but an oldschool heart. A group of four prisoners have shipwrecked on the secluded Isle of Nex. The island is filled with ancient crumbled ruins, mysterious shrines and a vast underground network of dungeons.


------------------------------------------------------------------------------

Nelinpeli - VARASLÄHTÖ - Nuclear Throne
Nuclear Throne
is a post-apocalyptic roguelike-like top-down shooter. Not 'the final hope of humanity' post-apocalyptic, but 'humanity is extinct and mutants and monsters now roam the world' post-apocalyptic. Fight your way through the wastelands with powerful weaponry, collecting radiation to mutate some new limbs and abilities. All these things and more you could do if only you were good at this game. Can you reach the Nuclear Throne?


-----------------------------------------------------------------------------

Nelinpeli - MULKAISU - Heat Signature
Heat Signature
is a game from the developers of Gunpoint where you break into spaceships, make terrible mistakes, and think of clever ways out of them. You take a mission, fly to the target ship, sneak inside, and make clever use of your gadgets to distract, ambush and take out the crew.


--------------------------------------------------------------------------------

Nelinpeli - MULKAISU - Kathy Rain
Set in the 90's, Kathy Rain tells the story of a strong-willed journalism major who has to come to terms with her own troubled past as she investigates the mysterious death of her recently deceased grandfather. Armed with her motorcycle, a pack of cigs, and a notepad, Kathy begins to delve into a local mystery surrounding her hometown that will take her on a harrowing journey full of emotional and personal turmoil.

As she follows a trail of clues he left behind, questions emerge… What was Joseph Rain really looking for that night all those years ago? What turned him into a mere shell of a man, confined to a wheelchair? What secret did a suicidal young artist take with her to the grave, and why are so many people in Conwell Springs going mad? The truth is dark and sinister…

*320x240 (4:3) resolution with crisp pixel art graphics
*4,000+ lines of dialogue
*Full English voice acting directed by Wadjet Eye Games' Dave Gilbert
*Original soundtrack
*40+ hand-drawn environments
*Compelling narrative with eerie plot set in the 90's

 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom