Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

inFamous - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Sama vika. Ja aina kun sain vallattua alueen niin tarkistin sen shardit. Eli mikään ei ole jäänyt välistäkään. Hmh! :mad:

Autetaanpa nyt vähän. Sinulta todennäköisesti puuttuu tämä?
Itse löysin tämän videon kun epätoivoisesti etsin tapoja löytää shardeja helposti :o
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Demoa kokeilin toissapäivänä ja vaikutti hyvinkin kiintoisalta, niin piti tulla kurkkimaan mitä mieltä täälä ollaan. Nähtävästi oikein viihdyttävä peli eli lähtipä tilaukseen eilen. Blahdvd.comia kokeilin kun siellä on se Special Edition alle 50 eugen. Kunhan vaan välttäis sen tulliasioinnin vielä,... Eli jospa sitä pääsis ens viikolla pelailemaan.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Autetaanpa nyt vähän. Sinulta todennäköisesti puuttuu tämä?
Itse löysin tämän videon kun epätoivoisesti etsin tapoja löytää shardeja helposti :o

Kiitos! Tosiaan tuo puuttuikin mutta vielä yksi pitäisi jostain repiä. Eiköhän se tule vastaan.

Btw. ihan vinkiksi muille pelaajille että sivutehtävissä mainittavat shardit eivät ole mukana tuossa 350 laskussa. En tiedä mitä niistä sitten koostuu.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Huh, alkaa ottaa päähän nuo satellite uplinkit. Ekat pari oli ihan mukavaa vaihtelua, mutta ei niitä kovin kauaa jaksa. Noh, onneksi niitä ei ole sentään pakko tehdä. Se vielä puuttuisi, että ne olis pakollisia.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

AAH !!

Nyt tuli vedettyä peli 2 kertaa läpi, toinen hyvällä ja toinen pahalla.
Tänään sain myös 100% Trophyistä eli sain pelistä Platinium pokaalinkin, vaikka tuntui jossain kohti työltä :)

... Shardit tuottivatkin eniten vaikeuksia, eritoten viimeistä sai etsiä pari päivää
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

AAH !!

Nyt tuli vedettyä peli 2 kertaa läpi, toinen hyvällä ja toinen pahalla.
Tänään sain myös 100% Trophyistä eli sain pelistä Platinium pokaalinkin, vaikka tuntui jossain kohti työltä :)

... Shardit tuottivatkin eniten vaikeuksia, eritoten viimeistä sai etsiä pari päivää

Itellä on vaikeuksia kun pari stunttia puuttuu. Esim. tämän "21. Up Close And Personal - Kill 3 Enemies back to back with melee" olen tehnyt tämän niinkun pitää, mutta ei ole ilmeisesti onnistunut.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Tuorein Mikrobitti antoi tälle täydet 5 tähteä.

MB/Henrik Kärkkäinen sanoi:
Sähköinen supersankari seikkailee komeasti avoimessa kaupungissa. Klassikkoainesta.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Itellä on vaikeuksia kun pari stunttia puuttuu. Esim. tämän "21. Up Close And Personal - Kill 3 Enemies back to back with melee" olen tehnyt tämän niinkun pitää, mutta ei ole ilmeisesti onnistunut.

Tuossa "up close and personal" stuntissa pitää nyrkein tappaa 5 vihua 30 sekunnissa.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Ei olisi enää itselläkään tuo platina kuin noista stunteista kiinni. Tosin en ole vielä yrittänytkään niitä eli katsellaan miten nopeaan ne tulee.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Tuossa "up close and personal" stuntissa pitää nyrkein tappaa 5 vihua 30 sekunnissa.

Ainakin itse tein tuon niin että tuhoaa niitä Dust Menien "koiria" vai mitä nyt ovatkaan, ne tuhoutuvat yhdestä iskusta.
Jos et löydä niitä tarpeeksi anna niitten seurata sinua kunnes löydät lisää
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Jes! Meitsi on nyt ihan kikseissä :D
Satuinpa löytämään ne viimeiset 2 shardia, eli platina ropsahti tilille!
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Hardilla ''hyviksenä'' lähti peli läpi, nyt pitäis vetää sitte kaikki ''pahiksena'' jota en jaksais heti.
Kaikkien saarien aluuet vallattu takasin, ja kyselisin et miten sais tota exp:aa ku ei oo tehtäviä ja tarviin n. 5000 Exp et saan kaiken kaupasta?
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Tulen nyt tänne kysymään. Eli tuo stuntti jossa pitää tiputtaa 3 vihua katolta. Missä se on helpoin suorittaa jos on vallannut jo kaikki paikat?
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Tulen nyt tänne kysymään. Eli tuo stuntti jossa pitää tiputtaa 3 vihua katolta. Missä se on helpoin suorittaa jos on vallannut jo kaikki paikat?

Youtubessa on video tuosta, missä mennään Neoniin ja siellä hypätään jonkun tolpan päälle rantaveteen, tullaan takaisin ylös juna-asemalle ja 5 vihua on spawnannut sinne. Siitä sitten heittämään 3 shockwavella alas, tosin itse en onnistunut pahiksena koska täyteen upgradetettu shockwave tappaa vihut vaikka hardillakin.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Youtubessa on video tuosta, missä mennään Neoniin ja siellä hypätään jonkun tolpan päälle rantaveteen, tullaan takaisin ylös juna-asemalle ja 5 vihua on spawnannut sinne. Siitä sitten heittämään 3 shockwavella alas, tosin itse en onnistunut pahiksena koska täyteen upgradetettu shockwave tappaa vihut vaikka hardillakin.

Yöllä katoinkin saman videon ja sain nuo stuntit. Ei niistä sitten pahemmin ollutkaan päänvaivaa.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Hardilla ''hyviksenä'' lähti peli läpi, nyt pitäis vetää sitte kaikki ''pahiksena'' jota en jaksais heti.
Kaikkien saarien aluuet vallattu takasin, ja kyselisin et miten sais tota exp:aa ku ei oo tehtäviä ja tarviin n. 5000 Exp et saan kaiken kaupasta?

Jos niitä tavallisia asukkaita kaatuilee ni paranna niitä(2500 :D) tai sit kai siellä vielä jonkin verran niitä vihuja on ni tapa niitä.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Juuri äsken vedin tehtävän Anything for Trish. Pelissä tehtävistä tulee aina vaan hauskempia. Se Zeke- tehtäväkin oli erittäin hauska. Koukuttavin peli ikinä !
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Että kun voi ottaa päähän. 348 Shardia löydetty ja 2 pitäisi vielä jostain repäistä.
Olen katsonut jokaisen korttelin jokaiselta saarelta kertaalleen (jotkut jopa kahdesti), mutta ei tahdo löytyä millään. :rolleyes:
Uskon, että kahden shardin löytäminen on todella raastaava. Tuntuu, että 20:n shardinkin löytäminen on ihan mahdotonta :D

Eilen illalla vedin tarinan läpi hyviksellä. Kerään ensin nuo 20 shardia, teen kaikki stuntit ja sitten viedä pelaan kaikki sivutehtävät ennen kuin aloitan pelin uudelleen pahiksena. Siitä tulee kivaa :D

En tiedä, olenko ainoa, mutta itse en saanut tuosta juonesta kiinni ollenkaan. En tiedä, johtuuko se suomenkielisten tekstitysten puutteesta tai siitä, etten pelin hurmeessa jaksanut keskittyä noihin Dead Droppeihin tai pelin dialogiin. Voiko joku tehdä sellainen "juoni pähkinänkuoressa" spoilereihin, niin olisin tyytyväinen.

BTW, täällä on jonkinlainen lista noista stunteista. Itseäni tuo ainakin auttoi hiukan.

EDIT: Voiko joku laittaa linkin tuohon YouTube videoon, jossa näytetään kuinka tuo "Shockwave 3 enemies off rooftop" tehdään?
 
Ylös Bottom