Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

inFamous - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Onko kenellekään tullut sellaista bugia että menee tasojen läpi sillein hitaasti? Mulla tuli tänään se mutta sen sai aina pois kun heitti kranaatin siihen tasolle ja onneksi meni vähän ajan päästä ohi
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Tässä videossa näytetään miten saa suhkoht helposti tehtyä kaikki stuntit. Erittäin hyödyllinen video jos ei meinaa millään onnistua.

KLIK
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Tänään vetäsin tämän läpi ja hyvä peli oli, täytyy mennä vielä uudestaan pahiksena läpi niin voi saada kaikki trophytkin. En tiedä johtuuko se siitä että en oikein muutenkaan jaksanut pelin aikana keskittyä juoneen vaiko siitä että pelin tarinankerronnassa on parantamisen varaa mutta en oikein ymmärtänyt pelin tarinaa.
Ovatko siis Cole ja Kessler yksi ja sama henkilö? ja mikä oli se hirviö mistä puhuttiin siinä loppuvideon alussa? Muutenkin jäi vähän sumeaksi tuo tarina. Jos joku viittis vähän tästä valaista?
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Huh, alkaa ottaa päähän nuo satellite uplinkit. Ekat pari oli ihan mukavaa vaihtelua, mutta ei niitä kovin kauaa jaksa. Noh, onneksi niitä ei ole sentään pakko tehdä. Se vielä puuttuisi, että ne olis pakollisia.

Itse tein kyllä kaikki tehtävät (mulle ainakin se hauskin juttu), vaikka sitten tietyt blast shardit jäikin hakematta ja tietyt trophyt saamatta. Ei nuo satellite uplinkit niin vaikeita ollut, kun hiffasi reitin/tyylin. Sen reitin löytäminen tietty vei jokusen kerran.. Itse en ollut mikään fani niistä "seuranta"-tehtävissä (äijä huomaa sen verran helposti), mutta ei niitä puolen välin jälkeen tainnut enää ollakaan.

Mutta joo, tosi ok peli kyseessä ja aika "must have" jos vapaampi liikkuminen iskee. Toivottavasti peli saa jatko-osan (pientä viilausta vielä ja uusi klassikko on syntynyt - jos ei jo nyt).
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

(pelin lopusta)
Ovatko siis Cole ja Kessler yksi ja sama henkilö? ja mikä oli se hirviö mistä puhuttiin siinä loppuvideon alussa? Muutenkin jäi vähän sumeaksi tuo tarina. Jos joku viittis vähän tästä valaista?

ISO SPOILER:
Juu, Cole ja Kessler ovat sama henkilö. Kessler tuli tulevaisuudesta muuttamaan menneisyyttään.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Ovatko siis Cole ja Kessler yksi ja sama henkilö? ja mikä oli se hirviö mistä puhuttiin siinä loppuvideon alussa? Muutenkin jäi vähän sumeaksi tuo tarina. Jos joku viittis vähän tästä valaista?


Joo, sama henkilöitymä ovat. Minusta voisi tulla pelistä vaikkapa jatko-osa jos toinenkin. Ensinnäkin nyt ei selvinnyt miten tuolle kaupungille kävi (Kesslerin kaupungin tuhon aikaan ei ollut Ray Sphereä olemassa joten se ei selitä kaupungin myöhempää tuhoa). Ja sitten vielä tuo luvattu "paholainen" jonka vuoksi Kessler siirtyi ajassa valmentaakseen Colen Spherellä.

Eli jos noista minun selityksistä saa jotain selkoa niin: jatko-osat kertoisivat tuon karantteenista poispääsemisestä ja sitten tästä suuresta taistelusta. Loppu kyllä oli sen oloinen että kuullaan vielä :D
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Enää puuttu 4 blast shardia, niin tulee platina. Olen mennyt kaikki saaret ristiin ja rastiin rämpyttäen L3:sta eikä löydy enää yhtään. Kuulin että kaikki shardit eivät näkyisi tutkassa, onko totta?
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Nyt tuli läpäistyä peli toiseen kertaan läpi. Tein pienen mokan kun menin nopeasti läpi niin nyt pitäisi saada n. 17 000 pistettä että sais päivitettyä kaikki voimat, eikä ole paljon vihuja missään. Kova homma et nuo pisteet sais kerättyä. Sen jälkeen puuttuisi enää shardit ja muutama antenni.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Enää puuttu 4 blast shardia, niin tulee platina. Olen mennyt kaikki saaret ristiin ja rastiin rämpyttäen L3:sta eikä löydy enää yhtään. Kuulin että kaikki shardit eivät näkyisi tutkassa, onko totta?

Valetta. Muut näkyy mutta tämä onkin ovelampi:
YouTube - my Last Blast Shard (inFamous)

Eli Siitä Zeken katolta lähdet itään päin ja heti junapysäkin jälkeen laiturin päässä.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Joo, sama henkilöitymä ovat. Minusta voisi tulla pelistä vaikkapa jatko-osa jos toinenkin. Ensinnäkin nyt ei selvinnyt miten tuolle kaupungille kävi (Kesslerin kaupungin tuhon aikaan ei ollut Ray Sphereä olemassa joten se ei selitä kaupungin myöhempää tuhoa). Ja sitten vielä tuo luvattu "paholainen" jonka vuoksi Kessler siirtyi ajassa valmentaakseen Colen Spherellä.

Eli jos noista minun selityksistä saa jotain selkoa niin: jatko-osat kertoisivat tuon karantteenista poispääsemisestä ja sitten tästä suuresta taistelusta. Loppu kyllä oli sen oloinen että kuullaan vielä :D

Itselleni jäi semmonen käsitys että tää "Beasti" on Cole itse, hän on valmis kohtaamaan Kesslerin / tulevaisuuden itsensä tms.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Olen ostamassa tämän kyseisen pelin lähiaikoina. Peliä kehutaan kyllä kovasti, mutta voisiko joku kertoa mitä huonojapuolia pelissä on? Kiinnostaisi vaan tietää.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Peliä kehutaan kyllä kovasti, mutta voisiko joku kertoa mitä huonojapuolia pelissä on? Kiinnostaisi vaan tietää.
Colen perussähköase on aika tuhnu.

PS. Ei se voi oikeasti olla liikaa pyydetty, että oma-aloitteisesti silmäilee tämän viestiketjun viestit läpi. Sieltä varmasti löytäisi ihan riittävästi tietoa.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Itselleni jäi semmonen käsitys että tää "Beasti" on Cole itse, hän on valmis kohtaamaan Kesslerin / tulevaisuuden itsensä tms.

Sama tuli itselläkin mieleen mutta toisaalta kun siinähän Cole koitti normaalivoimillaan pelastaa Trishin mutta hän kuoli. Niin miten se sitten olisi jakautunut kahdeksi ja tappaisi oman vaimon (siis tulevaisuudessa ilman sphereä). Vaan voipi hyvin olla noin kun jäi tuo loppu harvinaisen epäselväksi (voisipa katsella sen videon pariin kertaan uudelleen :D)
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Äskettäin sitten vedin kolmannen saaren ekan tehtävän siis the price. Se tehtävän lopun päätös siis:
Että pelastaako 6 tohtoria vai Trishin oli aika vaikea mutta päätin sitten pelastaa ne 6 tohtoria. Ja sieltähän se good act tulikin. Tämän pelin bossit ovat olleet mielestäni erittäin helppoja.
Paras ps3-peli mitä omistan!!
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Erinomainen peli ostin juuri eilen. pääsin juuri viimeiselle saarelle. Sitten vielä läpi hardilla ja pahana.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Joo, sama henkilöitymä ovat. Minusta voisi tulla pelistä vaikkapa jatko-osa jos toinenkin. Ensinnäkin nyt ei selvinnyt miten tuolle kaupungille kävi (Kesslerin kaupungin tuhon aikaan ei ollut Ray Sphereä olemassa joten se ei selitä kaupungin myöhempää tuhoa). Ja sitten vielä tuo luvattu "paholainen" jonka vuoksi Kessler siirtyi ajassa valmentaakseen Colen Spherellä.

Eli jos noista minun selityksistä saa jotain selkoa niin: jatko-osat kertoisivat tuon karantteenista poispääsemisestä ja sitten tästä suuresta taistelusta. Loppu kyllä oli sen oloinen että kuullaan vielä :D


Nyt selkes aika hyvin, katoin ton loppuvideon uudestaan niin oli heti paljon selkeämpi.
Mutta eikös juuri tuo "paholainen" tuhonnut sen kaupungin?
 
Ylös Bottom