Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

inFamous - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

On kyllä pakko myöntää että aivan mahtava pelikokemus.
Story oli omasta mielestä liian lyhyt, mut kyl senkii muutamaan kertaan jaksaa pelata.
Kiinnostas tietää onks siit jotain hyötyä ku aktivoi sen Ray Spheren? Mulla on 2 savea joista toises oon aktivoinu sen, mut en huomaa mitään eroa siinä mustassa lightningissa. Onko se tehokkaampi?
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

On kyllä pakko myöntää että aivan mahtava pelikokemus.
Story oli omasta mielestä liian lyhyt, mut kyl senkii muutamaan kertaan jaksaa pelata.
Kiinnostas tietää onks siit jotain hyötyä ku aktivoi sen Ray Spheren? Mulla on 2 savea joista toises oon aktivoinu sen, mut en huomaa mitään eroa siinä mustassa lightningissa. Onko se tehokkaampi?

Ellen nyt ihan väärässä ole niin aktivoinnista sai muutaman blast coren lisää en tosin ole aivan varma tästä, mutta aivan kuin niitä olisi itselläni ollut aktivoinnin jälkeen enemmän.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Demo ei vakuuttanut, ei varmaan mikään muuta mieltäni. Varsinkin kun on GTA San andreas kesken, mitä tääki nyt teille kuuluu.:)
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Läpi tuli mentyä, voisi ens viikolla aloittaa hyviksellä (huomen illasta lähtien olen ainakin sunnuntaihin asti pois kotoa) ja hankkia senkin trophyn. Vähän kyllä pelottaa pelata hardilla sitten kun hyviksenä aloitan.. :D

PS. Minä en kauhean hyvin osannut pelistä lukea rivien välistä kuka oli päävihollinen. Hiukan tuli sitten yllätyttyä sen tullessa ilmi. :rolleyes:
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Tuli tämä sitten ostettua. Vaikuttaa ihan mukavalta, vaikka pääpahis taitaa tosiaan olla jo selvillä. Pahiksena vedän eka läpi tottakai, koska on huomattavasti helpompaa ja pääsee tottumaan peliin. Ihan hyvältä vaikuttaa, vaikka välillä vaivaakin outo bugi, että ei saa ladattua sähköä ollenkaan, vaikka kuinka painelee latausnappia. Noh, eipä sitä ole vielä niin kauheasti edes tarvinnut, vaikka muutaman turhan kuoleman se on aiheuttanut, kun seisoskelee auton vieressä yrittäen ladata.

Ja onkos oikeasti niin, että sähkökatkosalueilla ei toimikaan tuo keino, että heittelee salamoita pirusti johonkin ja lataa siitä? Välillä toimii, välillä ei. Noh, ehkäpä siihen tulee joskus joku patchi tai sitten se on tarkoitettu noin.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Tosiaan pelissä on kyllä näitä bugeja ihan mukavasti. Pelannut hieman päälle kuusi tuntia, ja eteen on osunut neljä/viisi ikävää bugia, jonka seurauksena on pitänyt ladata vanha save ja kerran joutunut sammuttaa koko lootan. Tuntuu että joka kerta kun pääsee hieman pelin imuun - jokin jäätyy ja pään sisällä kuulua vattua, kun monet vaivalla etsityt blast shared ja tehtävät pitää suorittaa uudestaan.

Heikkohermoisille lievää spoileria
kun pelasin ykkös saaren viimeistä tehtävää (missä Cole meni tapaamaan Sashaa) juuri ennen sitä pomo taistelun alkamista huomasin että paikassa oli yksi blast shard, jota en tietenkää ehtinyt noukkia kun pomo mättö alkoi eikä kartta näkynyt sen aikana. Lopulta voitin hänet, mutta peli jatkui seuraavasta saaresta. Eli siis pitääkö jälleen ladata vanha save vai voiko pelin myöhemmässä vaiheessa mennä kyseiseen paikkaan napsimaan sen shardin.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Tosiaan pelissä on kyllä näitä bugeja ihan mukavasti. Pelannut hieman päälle kuusi tuntia, ja eteen on osunut neljä/viisi ikävää bugia, jonka seurauksena on pitänyt ladata vanha save ja kerran joutunut sammuttaa koko lootan. Tuntuu että joka kerta kun pääsee hieman pelin imuun - jokin jäätyy ja pään sisällä kuulua vattua, kun monet vaivalla etsityt blast shared ja tehtävät pitää suorittaa uudestaan.

Heikkohermoisille lievää spoileria
kun pelasin ykkös saaren viimeistä tehtävää (missä Cole meni tapaamaan Sashaa) juuri ennen sitä pomo taistelun alkamista huomasin että paikassa oli yksi blast shard, jota en tietenkää ehtinyt noukkia kun pomo mättö alkoi eikä kartta näkynyt sen aikana. Lopulta voitin hänet, mutta peli jatkui seuraavasta saaresta. Eli siis pitääkö jälleen ladata vanha save vai voiko pelin myöhemmässä vaiheessa mennä kyseiseen paikkaan napsimaan sen shardin.

Ihan varmuuden vuoksi spoileriin:
Voi, myöhemmässä tehtävässä pitää laskea silta saarien välille, eli ei huolta.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Tosiaan pelissä on kyllä näitä bugeja ihan mukavasti. Pelannut hieman päälle kuusi tuntia, ja eteen on osunut neljä/viisi ikävää bugia, jonka seurauksena on pitänyt ladata vanha save ja kerran joutunut sammuttaa koko lootan.

Mulla kävi kerran noin pelin aikana (tilttasi, ja piti buutata koko PS3). Muutamat pikku graafiset bugit tuli vastaan, muttei muistaakseni mitään sinänsä suurempaa. Pari kertaa esim. kuollut vihu jäi "pyörimään" konekiväärin (rekassa) ympärille tms (tosin potku sai hepun kylmäksi sitten).

Mutta joo, kannattaa kyllä savettaa eri paikoille (sanomattakin selvää tosin) ja joka tehtävän jälkeen. Parempi katsoa kuin katua.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Peli läpi ja olipahan hieno päätös pelille. Pari päivää siinä meni, empä ole ennen näin nopeasti mitään peliä pelannut läpi. Aina vaan piti tehdä yksi tehtävä lisää, ei voinut lopettaa. Todella koukuttava peli. Nyt vaan tekemään loput sivutehtävät ja etsimään noita esineitä. Kyllä varmaan pitää jossain vaiheessa pahiksena pelata myös läpi.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Oon nyt ekan saaren toisella puolella ni ku tein ekalta puolelta kaikki sivutehtävät ja juonitehtävät ja silti sinne jäi hieman aluetta minne jäi vihollisia ni tuleeko sinne jossain vaihees lisää sivutehtävii ?
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Oon nyt ekan saaren toisella puolella ni ku tein ekalta puolelta kaikki sivutehtävät ja juonitehtävät ja silti sinne jäi hieman aluetta minne jäi vihollisia ni tuleeko sinne jossain vaihees lisää sivutehtävii ?

Joillakin näillä alueilla sinun täytyy vain tappaa jengiläisiä kunnes, kuolleen jengiläisen päälle ilmestyy sivutehtävää merkitsevä keltainen valo. Näissä sivutehtävissä sinun täytyy etsiä piilotettu paketti blast shardeja kuvan avulla tietyltä alueelta. Tietysti joidenkin alueiden sivutehtävät ilmestyvät hieman myöhemmin, mutta tietysti ennen toista saarta.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Oon nyt ekan saaren toisella puolella ni ku tein ekalta puolelta kaikki sivutehtävät ja juonitehtävät ja silti sinne jäi hieman aluetta minne jäi vihollisia ni tuleeko sinne jossain vaihees lisää sivutehtävii ?

Joillakin näillä alueilla sinun täytyy vain tappaa jengiläisiä kunnes, kuolleen jengiläisen päälle ilmestyy sivutehtävää merkitsevä keltainen valo. Näissä sivutehtävissä sinun täytyy etsiä piilotettu paketti blast shardeja kuvan avulla tietyltä alueelta. Tietysti joidenkin alueiden sivutehtävät ilmestyvät hieman myöhemmin, mutta tietysti ennen toista saarta.
Ensimmäiseen saareen tulee muistaakseni yksi lisätehtävä, kun olet päässyt toiselle saarelle ja tehnyt siellä erään päätehtävän, jonka ansiosta ensimmäisen ja toisen saaren välille avautuu silta.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Aika upeaa keskustelua. Varmaan jotain tosi spoilaavaa... Siis hei, voisiko edes alkuperäinen kysyjä laittaa vähän vinkkiä, mihin alkuperäinen spoilerin alla oleva juttunsa liittyy, niin ei tarvi turhaan sinne alle kurkkia.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Todella hyvä peli omasta mielestäni... sopivan räiskyvää menoa, tosiaan tuli ihmeteltyä että peli on todella haasteellinen paikka paikoin niin olikin sitten hard taso mennyt päälle jossain vaiheessa koska kilahti tilille se hard finish trofeeki vaikka normaalilla olevinaan pelasin :) koska sen vaikeusasteen valitsin alussa

pitäähän tämä vielä hyviksenä vetästä läpitte johonki välii sen verran maistuvaa itselle oli... missään vaiheessa en havainnut turhautumista, en edes paljon haukutuissa itseään toistavissa sivutehtävissä (tosin voihan se olla että pahiksena on mukavaa mennä soitellen sotaan ja pistää kaikki palasiksi :cool:)
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Nonii, melkein on tuo Neon Alue tehty loppuun sata prosenttisesti (paitsi metallit keräämättä). Yritän olla hyvis ekalla pelikerralla ja pahis toisella. Tehtävät eivät toista toisiaan, paitsi ne myrkky vesi tehtävät. Liikkuminen on kivaa mutta pop upit joskus on aika hölmöjä. Peli on kyllä hankkimisen arvoinen.

EDIT: Anttilasta en saannut beta koodia uncharteddiin :(
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Ensimmäiseen saareen tulee muistaakseni yksi lisätehtävä, kun olet päässyt toiselle saarelle ja tehnyt siellä erään päätehtävän, jonka ansiosta ensimmäisen ja toisen saaren välille avautuu silta.

Ei tule. Tänään juuri vedin tokan kerran ekan saaren läpi ja kaikki sivutehtävät avautuivat ennen vastusta.

Paitsi (sisältää tehtävänkuvausta):

Jos tarkoitat toisesta saaresta aloitettavaa TARINAtehtävää, jossa Trish pyytää sinua suojelemaan sitä panssaroitua bussia joka lähtee EKASTA saaresta
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Että kun voi ottaa päähän. 348 Shardia löydetty ja 2 pitäisi vielä jostain repäistä.
Olen katsonut jokaisen korttelin jokaiselta saarelta kertaalleen (jotkut jopa kahdesti), mutta ei tahdo löytyä millään. :rolleyes:
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Että kun voi ottaa päähän. 348 Shardia löydetty ja 2 pitäisi vielä jostain repäistä.
Olen katsonut jokaisen korttelin jokaiselta saarelta kertaalleen (jotkut jopa kahdesti), mutta ei tahdo löytyä millään. :rolleyes:

Mistä näkee monta shardia on kerännyt ??
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Että kun voi ottaa päähän. 348 Shardia löydetty ja 2 pitäisi vielä jostain repäistä.
Olen katsonut jokaisen korttelin jokaiselta saarelta kertaalleen (jotkut jopa kahdesti), mutta ei tahdo löytyä millään. :rolleyes:

Sama vika. Ja aina kun sain vallattua alueen niin tarkistin sen shardit. Eli mikään ei ole jäänyt välistäkään. Hmh! :mad:
 
Ylös Bottom