Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

inFamous - keskustelu pelistä

Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Pahimmat shardit:
Yksi on historic districtillä, 'kraaterin' lähellä , korkeimman talon katolla. On paha koska ei näy siin sähkö tutkas.

Yksi on neonilla. Lähellä zeken kattoa, kaukana, puupaalujen päällä veden päällä.

Yks on warrenilla. Niiden jokien risteys kohdassa . Sininen shard pallura sekoittuu veteen

Iteltä puuttu yks laituri-shardi sekä tuo keskimmäinen mainitsemasi. Siellä se kökötti sitten puupaalujen päällä, niin tuntu kyllä hyvältä hypellä sitä kohti. :D
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Siellä se kökötti sitten puupaalujen päällä, niin tuntu kyllä hyvältä hypellä sitä kohti. :D

Kolmesti taisin käydä uintia kokeilemassa innostuksissani. Meni jo usko että saako sitä hypittyä, mutta tulihan se kun rauhoitti tilanteen ja paalu kerrallaan hyppi :D
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Pahimmat shardit:
Yksi on historic districtillä, 'kraaterin' lähellä , korkeimman talon katolla. On paha koska ei näy siin sähkö tutkas.

Yksi on neonilla. Lähellä zeken kattoa, kaukana, puupaalujen päällä veden päällä.

Yks on warrenilla. Niiden jokien risteys kohdassa . Sininen shard pallura sekoittuu veteen

Jep jep...
Kaikki noi shardit on jo repussa.
Ne puuttuvat on varmaan jossain helpossa paikassa mut en oo vaan niitä huomannut:mad:
Kai ne sieltä joskus löytyy.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Nyt ollaan vedetty joku 4 tehtävää ja vaikuttaa loistavalta. Sitä piti kysyä, että miten niitä alueita saa vallattua? Tapoin yhesta kujasta joku 3 aaltoa vihuja ja lisää tuli vaan kokoajan...
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Nyt ollaan vedetty joku 4 tehtävää ja vaikuttaa loistavalta. Sitä piti kysyä, että miten niitä alueita saa vallattua? Tapoin yhesta kujasta joku 3 aaltoa vihuja ja lisää tuli vaan kokoajan...

Sivutehtäviä tekemällä.

Täsmennän vielä, Eli ne keltaiset tehtävämerkit ovat näitä alue tehtäviä (sivutehtäviä) ja siniset sitten itse päätehtäviä.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Siis peli on ihan sika mahtava. Ehkä paras PS3 peli mitä pelannut. Olen menossa nytten siinä tehtävässä mikä oli siinä demossa. Kohta luultavasti aukeaa toinen saari. :) Ja olen siis hyvis.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Minkä takia sieltä ekalta saarelta ei voi valloittaa sitä yhtä pientä kohtaa oikeasta yläkulmasta? Ekastapaikasta kyllä vedetty kaikki mahdolliset tehtävät/sivutehtävät.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Minkä takia sieltä ekalta saarelta ei voi valloittaa sitä yhtä pientä kohtaa oikeasta yläkulmasta? Ekastapaikasta kyllä vedetty kaikki mahdolliset tehtävät/sivutehtävät.

Tapat vihollisia sillä alueella ja ne tiputtaa semmosen packin mikä sun pitää ettii ja saat 5 shardii.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Minkä takia sieltä ekalta saarelta ei voi valloittaa sitä yhtä pientä kohtaa oikeasta yläkulmasta? Ekastapaikasta kyllä vedetty kaikki mahdolliset tehtävät/sivutehtävät.

Tämän kohdan saat vasta kun pääset toiselle saarelle. Pitäisi tulla automaattisesti, jos ei niin tapa paketin toivossa vastustajia.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Tuota saattaa tapahtua myös kolmannellakin saarella; ennen pääjuonen viimeistä tehtävää olin suorittanut kaikki sivutehtävät kolmanneltakin saarelta, mutta silti osa alueista oli silti vapauttamatta. Hetken luulin pelin jo bugaavan tai minun tehneen jotain väärin, mutta onneksi sitten vimpan tehtävän jälkeen tilanne muuttui ja se ihana hopea-Trophykin tuli kilahduksen kera.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Tuota saattaa tapahtua myös kolmannellakin saarella; ennen pääjuonen viimeistä tehtävää olin suorittanut kaikki sivutehtävät kolmanneltakin saarelta, mutta silti osa alueista oli silti vapauttamatta. Hetken luulin pelin jo bugaavan tai minun tehneen jotain väärin, mutta onneksi sitten vimpan tehtävän jälkeen tilanne muuttui ja se ihana hopea-Trophykin tuli kilahduksen kera.

Jep, tuo kolmos saari on ilmeisesti tarkoituksella tehty tuolla tavalla, ettei henkilö ennen loppua voi vielä omistaa koko karttaa. Sama probleemi oli nimittäin itsellä, ja tovin hakkasinkin noita vastustajia pakettien toivossa :eek:
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Joo siis olen pitkään jo ollut 2 saarella ja ekavihollinen vihollisalueela tiputti paketin. Eli ei mitään ongelmaa ja trophykin tuli varmistukseksi siitä. :)
Peli paranee vain kokoajan. Sain juuri eilen hyvän karman täyteen.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Pelasin pelin eilen toisen kerran loppuun, tällä kertaa pahana ja vaikeustasona oli Hard. Täytyy kyllä sanoa, että pahalla pelaaminen oli paljon hauskempaa. =)

Ja aktivoidessani Ray Spheren, sain itelleni kivat mustapunaiset voimat. ;P


Noh, platinum'd.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Jees. Nyt peli ekan kerran läpi pahalla hahmolla ja Hardilla ja tuskin toista kertaa enää pelaan.
Peli oli kokonaisuutena hyvä, osa sivutehtävistä oli jotenkin äärimmäisen ärsyttäviä (Counter surveillance esim.).

Tarina oli hyvä ja se jaksoi kiinnostaa loppuun asti. Pelattavuuskin oli erittäin hyvä, ainut vaan se paljon haukuttu "liimautuminen joka hiivatin paikkaan", sellainen on/off nappi tuolle olisi ollut erittäin toivottavaa.

Vaikeusaste olisi voinut ehkä hardilla olla hieman kovempi, sillä ainoa kunnon haaste oli vasta viimeisessä taistossa. Tai sitte evil hahmo on vaan sen verran helpompi pelata hardilla.

Mutta, ihan hyvä peli. Ei jaksa kiinnostaa toista kertaa ja mitä olen lukenut niin peli ei käytännössä hyvin paljoa eroa kummallakaan tavalla.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Mutta, ihan hyvä peli. Ei jaksa kiinnostaa toista kertaa ja mitä olen lukenut niin peli ei käytännössä hyvin paljoa eroa kummallakaan tavalla.

Kyl se oli iha hienoa vetää toisen kerran läpi. Kaupungin ihmiset suhtautuminen oli hienosti tehty, hyvis/pahis sivutehtävät ihan oikeestaan peilikuvia, muuta ma keskustelu ja välivideo erillainen ja sit viel voimat kehittyy erillaisiks(pahiksil voimaa, hyviksil tarkuutta)'

Kannattaa ehkä harkita toista pelikertaa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Eilen illalla sitten kukustin viimeisin pomon. Normaalilla pelasin ja hyviksenä vedin läpi. Peli oli riittävän pitkä, no ehkä se vika saari oli liian lyhyt, mutta sivutehtäviä riittää tarpeeksi. Eli tekemistä riittää pelinkin jälkeen. Juoni oli ihan kiva vaikka en kaikkea yihan ymmärtänytkään. Peli on ehkä paras PS3 peli mitä olen pelannut. Loistava peli kaikin puolin, jos ei oteta mukaan sitä ärsyttävää rekka tehtävää missä piti kuljettaa sitä sairaala autoa. :D
Pelillä on uudelleenpeluu arvoa myös ja se lisää taas pelin kestoa. :)
Nytten vielä pitäisi tehdä kaikki sivutehtävät ja koittaa saada kaikki voimat. Kaikkia Shardeja en jaksa edes yrittää

5/5

PS: Itsellä kävi mielessä, että voisin
<spoileria pelin lopusta>
aktivoida sen Ray Spheren, mutta päätin että jätän sen sitten seuraavalle pelikerralle :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: inFamous [Hype ja hankintahehkutus] -- Uncharted 2 -koodi toimii VASTA kesäkuussa!

En tälle mitään ketjua löytänyt. Ei kai tällekin oo jotain omaa osiota. Ihan sama. Ensifiilikset: Crackdown kopio ja vähemmän elämää kaupungissa verrattuna Crackdowniin. Ihan ok, mutta että tämä hype tälläisesta? :confused:
 
Vastaus: inFamous [Hype ja hankintahehkutus] -- Uncharted 2 -koodi toimii VASTA kesäkuussa!

En tälle mitään ketjua löytänyt. Ei kai tällekin oo jotain omaa osiota.
Saavutus sinällään löytää tuo ikivanha hypetysketju. Etenkin kun tämä oikea peliketju on hakutuloksissa heti ensimmäisenä. (Vinkki: Haku -> Hae keskustelualueilta -> infamous.)
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Noni nyt sit jäi bugin takia tästä platina trophy saavuttamatta.

Bugi tuli siin tehtävässä missä se vanha äijä kiepauttaa sen bussin talon katolle ja pitää Trish sieltä pelastaa. Hyvänä pelasin peliä eka läpi. Kun sain eukon pelastettua se vaan jäi polvilleen katolle. Ei tullut mitään "puhedemoa" eikä xp pojoja ja ei tietenkään myöskään tuota "piilotettua trophyä". Uudet tehtävät vaan ilmesty karttaan. Luulin et noin sen sit pitää mennä ku ekaa kertaa olin pelaamassa läpi. Sit kun pahana pelasin hardilla meni kaikki niinkun pitääkin.

Enää en kyl rupee kolmatta kertaa peliä läpi vetämään tuon takia. Peli on muutenkin täynnä ärsyttäviä bugeja. Välillä viholliset menee kattojen tai tien sisään. Pari kertaa tehtävän aikana kuollessa häviää kartasta kaikki ja joutuu vaan ottamaan tehtävän keskeytyksen. Pari kertaa ukko kuolee ilman mitään syytä. Välillä kiipeily kohdissa se ei ota kiinni palkeista. Kerran sain kyl palkista kiinni mut peli päätti et en saanu ja tuli fail ja ruutu harmaaks. Pari kertaa peli jääty kokonaan ja piti sammuttaa koko kone.

Peli oli pettymys joka osa-alueella ja bugisuus ärsytti. Arvosana 6/10.
 
Ylös Bottom