Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

inFamous - keskustelu pelistä

Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Viikko sitten ostin tämän ja kohta platinaa taskussa ja ihan hyvä peli ja tekemistä riittää mikäli trophyt haluaa saada :)

Ihmetyttää vain pelintekijöiden hinku laittaa satoja keräiltäviä tavaroja ympäriinsä... Tomb raider Underworldia pelatessa miettisin että se 170+ aarretta oli aivan turhan paljon ja toivottavasti ei tarvitse enää tuollaisia määriä keräillä, mutta tässä oli sitten 350 blast shardia :rolleyes:
Kyllä kaikki shardit löytyi, mutta olisi hieman pelaajaystävällisempää vaikka numeroida jokainen ja voisi tarkastaa pelissä mikä puuttuu. Ensimmäisellä "etsintäkierroksella" sain 347/350 ja viimeisten kolmen etsimiseen meni pari tuntia, mutta löytyi sentään onneksi.

Muistaakseni Unchartedissa oli sopivasti aarteita ja jokainen oli vielä nimetty, niin oli helppo tarkistaa puuttuvat.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Ensimmäisen kerran pelasin pelin läpi hyvänä sankari-ihmisenä ja nyt olen pahempi kuin goldman-sachs. Pahiksena riehuminen on ehkä hitusen nautinnollisempaa, kun saa huoletta kylvää infernaalista tuhoa kaikkialle. Ympäriinsä lentelevät räjähtävät autot, sähköpurkauksissa käristyvät viholliset ja hysteerisinä pakenevat sivulliset: alkaa olla meininki aika kohillaan!

Omalle kohdalleni ei ole vielä ainuttakaan bugia osunut, joten pelaaminen on ollut hyvin smuuttia. Yksi vuoden peleistä minunkin kirjoissani...tähän mennessä.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Ihmetyttää vain pelintekijöiden hinku laittaa satoja keräiltäviä tavaroja ympäriinsä... Tomb raider Underworldia pelatessa miettisin että se 170+ aarretta oli aivan turhan paljon ja toivottavasti ei tarvitse enää tuollaisia määriä keräillä, mutta tässä oli sitten 350 blast shardia :rolleyes:
Kyllä kaikki shardit löytyi, mutta olisi hieman pelaajaystävällisempää vaikka numeroida jokainen ja voisi tarkastaa pelissä mikä puuttuu. Ensimmäisellä "etsintäkierroksella" sain 347/350 ja viimeisten kolmen etsimiseen meni pari tuntia, mutta löytyi sentään onneksi.

Mun mielestä niitä shardeja on pelissä ihan sopivasti, kun ne kerran kartallakin näkyvät. Ja löytyypähän vähän tekemistä hc-pelaajille :)
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Hieno peli ei minkäänlaisia bugeja ole tullut vastaan ja juuri meni kolmannen kerran läpi Hardilla tietysti :) Nyt vaan loput trophyt ja ensimmäinen Platium pärähtää pelaaja korttiin :D!
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Täs vaikuttais olevan suht helpot trophyt, ei tarvi kun pelata ensin hyviksenä sit pahiksena tai millä nyt aloittaakin, sit ne shardit tulee kuhan jaksaa ettii ja monet kuten tapa niin ja niin montaa tulee ihan vaan pelamalla.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Täs vaikuttais olevan suht helpot trophyt, ei tarvi kun pelata ensin hyviksenä sit pahiksena tai millä nyt aloittaakin, sit ne shardit tulee kuhan jaksaa ettii ja monet kuten tapa niin ja niin montaa tulee ihan vaan pelamalla.

Joo, sain jo jotain 50% tms kun pelasin hyviksenä läpi ja keräilin tietyt extrat. Yhden "pahis-tehtävän" (imin energiaa vihollisilta) tein tosin matkan varrella, mutta eipä se paljon karmaan vaikuttanut. Sinänsä hauska pelata, kun trophyja tavallaan tulee pelaamalla matkan varrella, eikä tarvitse hiki päässä lukea ohjeita tms (eipä silti, että itse sitä pahemmin tekisin - trophyt ei mikään intohimo).
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Onhan ne sutkoht helpot mutta yleensä pelaan pelit ensin läpi vilkasematta ees trophyjä :)
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Kohta jo toinen saari tehty, en tiie jotenkin peli tuntui alkuun tylsältä hyppelyltä katolta toiselle. Mutta jotenkin sitä vaan jaksaa pelata, siinä on sitä jotakin. Vaikkei tarina ja tehtävät ookka niin hirveen monipuolisia. Tämä peli on muuten semmonen että toinen peli kerta on sitten oikeesti erilainen kun pelaa pahiksella, eikä vaan että vaikeusaste muuttuu, pääsis jo loppuun hyviksellä, että pääsis pahiksella riehuu ja kattoo miten kansa suhtautuu sen jälkeen.

Mitäs muuten kun mä nyt hyviksellä teen kaikki noi sivutehtävät, niin pitääks mun pahiksena tehää myös ne kaikki sivutehtävät että saan sen badboy rankin ihan loppuun asti, vaiko riittääkö että menee sitten vaan niitä päätehtäviä ja silti saa badboy rankin inFamouksen tasolle asti?
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Mitäs muuten kun mä nyt hyviksellä teen kaikki noi sivutehtävät, niin pitääks mun pahiksena tehää myös ne kaikki sivutehtävät että saan sen badboy rankin ihan loppuun asti, vaiko riittääkö että menee sitten vaan niitä päätehtäviä ja silti saa badboy rankin inFamouksen tasolle asti?

Itselläni tuli max rankit molemmilla pelikerroilla jo hyvissä ajoin ennen juonitehtävien loppumista ja en hirveän montaa sivutehtävää tehnyt. Tietty riippuu miten pelaa, ei se maximiin nouse pahiksena jos sivullisia vain parantelee :)
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Juu. Eli jos vaan haluat nopeasti saada ne trophyt niin ei hätää. Kyllä ne rankit maxiin menee ilman sivutehtäviäkin. Onhaan siinä tietty välillä ihan hyvä vähän vahoingoittaa sivullisiakin.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Paranee, kun alkua pidemmälle pelaa ja saa hieman sähäkämpiä kykyjä. :)
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Tuntuu, että olen grindannut noita raiteita jo ikuisuuden, mutta vieläkään ei napsu pokaalia... Liekö bugi? :(
Huomasin muuten, että peli oli asettanut vaikeustasoksi Hard. Mistähän sen tietää, onko se ollut sitten alusta asti? Saisi periaatteessa tuon Kultapystinkin sitten ekalla läpäisyllä. :)
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Tuntuu, että olen grindannut noita raiteita jo ikuisuuden, mutta vieläkään ei napsu pokaalia... Liekö bugi? :(
Ei, niitä pitää vaan grindata KAUAN. Alla ote vanhemmasta viestistäni. :)
Ainoastaan Hotfootin kohdalla meinasi usko loppua ja aloin epäillä, että bugaakohan kyseinen Trophy kohdallani. Vaan kyllä se sieltä lopulta tuli, kun reilut puoli tuntia jaksoi raiteilla rällätä.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Tuntuu, että olen grindannut noita raiteita jo ikuisuuden, mutta vieläkään ei napsu pokaalia... Liekö bugi? :(
Huomasin muuten, että peli oli asettanut vaikeustasoksi Hard. Mistähän sen tietää, onko se ollut sitten alusta asti? Saisi periaatteessa tuon Kultapystinkin sitten ekalla läpäisyllä. :)

Siel on kolmannella saarella sellanen kohta, jossa sähköjohdot tekee pienen "loopin" oliskohan ollu jonkun talon tai patsaan ympäri. Laitoin äijän grindaamaan siihen ja menin tekemään ruokaa. Jossain vaiheessa sit trophy sieltä kilahteli.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Joo ei se mikän bugi oo, sitä vaan haluaa aina noi trophyt mahd nopeesti. Iteki sain kyllä tovin niillä raiteilla ajella ennenkun trophy kilahti. Eilen sitten sain platinumin tästä, kävi vaan pikku moka lopussa, kun piti saada se purchase all evil upgrades vai mikälie olikaan. Niin siinä lopussa kun kesslerin tapoin ja trophyt kilahti, niin sit vasta tajusin että eihän mulla oiskaan tarvinnu kaikkia voimia upgraidailla, siinä olikin hieman sitten miettimistä miten saan 10.000 xp:tä, kun ei enää ainuttakaan tehtävää ollut jäljellä eikä vihollisiakaan paljon missään. Mut onneksi on Juutuubi ja erään videon avulla ei sit mennyt kun noin 30 min, sitten viimein kaikki trophyt tulikin.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Herran jestas. Siis itse en tiennyt koko hotfoot trophysta ennekuin se kilahti. Kyllä se tulee siinä kun pelaa pelin läpi ilman isompia grindailuja. Menee vaan tehtävästä tehtävään sähköjotoja pitkin niinkuin itse sen sain.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

noin viikko sitten napsahti platina, hankalimmat trophyt oli mulle casey jones , stunt master ja tietenki vetää peli hardilla, pakko sanoo et vika päävihollinen hardilla oli tosi vaikea, mutta hyvä niin.

tää on parasta pitkään aikaan sanon minä ;)

Jos vertaa vaikka protytypen viimeseen pääkkyyn infamousin viimestä pääkkyä, ni huomaa et prototypen viholliset on aika tylsästi suunniteltuja. toisaalta siin ( prototypes) on ihan kiva rellestää, mut siihen kyllästyy nopeesti.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Äsken sain vedettyä Hardilla "Anything for Trish". Alko tulee jo pieni vitutus kun se rekka 5 kerran hajosi, kun joku älypää sai idean ampua singolla siihen. No kyllä se sitten jonkin ajan väännön jälkeen meni läpi. Minusta tuo tehtävä on ehkä ärsyttävin tehtävä koko pelissä. Ja siis Evilillä mennään.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Mikä olisi paras ja toimivin kartta katsoa läpi noita blast shardeja? Itse löysin 347 kappaletta ekan läpipeelu kerran aikana, enkä millään jaksaisi yhtä tarkaan koluta joka nurkkaa uudelleen.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Mikä olisi paras ja toimivin kartta katsoa läpi noita blast shardeja? Itse löysin 347 kappaletta ekan läpipeelu kerran aikana, enkä millään jaksaisi yhtä tarkaan koluta joka nurkkaa uudelleen.

Ainakin PS3trophies.orgin foorumeilla oli kartta johon oli kaikki shardit merkitty. Muutamat shardit on hieman "piilossa", niin varmaan kannattaa se kartta käydä läpi ensin.

Tässä suora linkki :)

http://img46.imageshack.us/img46/4425/shardsmap.png
 
Ylös Bottom