Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

inFamous - keskustelu pelistä

Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Tänää päivällä sitten pääsin toisen kerran pelin läpi. Evilillä ja hardilla. Hardi ei tuottanut mitään ihmeellisiä ongelmia, mutta vika pääkkä oli kyllä rasittava. Taisin siinä melkei 10 kertaa kuolla, mutta olipa hyvä fiilis sen jälkeen kun sen sain väännetyä läpi. Nytten kun tämän olen hyviksenä ja pahiksena läpäissyt niin voin sanoa, että oli tämä kyllä tämän vuoden paras yksinpeli. Ainakin tähän asti. Vielä ei voi sanoa, että olisi koko vuoden paras yksinpeli, koska on tulossa vielä monia muitakin hyviä pelejä, mutta ainakin tähän asti.

9/10. Itse en enään kyllä näe tälle mitään uudelleenpeluu arvoa.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Mä oon nyt kaks kertaa hakenut tuollaisen kartan kanssa blastit ja molemilla kerroilla jää uupumaan 3 kpl, tuon lisäksi olen vielä käynyt kertaalleen läpi joka kohdan eikä tutkassa näy missään paikassa yhtään mitään. Joten onko noissa kartoissa (blastit sinisisillä pisteillä merkitty) jotain puutteita?

Olisko jotain vihjeitä että mistä noita voisi vielä etsiä?
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Mä oon nyt kaks kertaa hakenut tuollaisen kartan kanssa blastit ja molemilla kerroilla jää uupumaan 3 kpl, tuon lisäksi olen vielä käynyt kertaalleen läpi joka kohdan eikä tutkassa näy missään paikassa yhtään mitään. Joten onko noissa kartoissa (blastit sinisisillä pisteillä merkitty) jotain puutteita?

Olisko jotain vihjeitä että mistä noita voisi vielä etsiä?

Itse löysin 7 viimeistä shardia niistä satamista, ranta-alueilta ja niiden lähistöltä. Saattoi nekin jäädä alussa keräämättä, koska niitä ei vaan niistä paikoista jaksanut etsiä.:cool: Mutta palkitsevaahan se oli kun platina sen jälkeen ponnahti ikkunaan.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Mä oon nyt kaks kertaa hakenut tuollaisen kartan kanssa blastit ja molemilla kerroilla jää uupumaan 3 kpl, tuon lisäksi olen vielä käynyt kertaalleen läpi joka kohdan eikä tutkassa näy missään paikassa yhtään mitään. Joten onko noissa kartoissa (blastit sinisisillä pisteillä merkitty) jotain puutteita?

Olisko jotain vihjeitä että mistä noita voisi vielä etsiä?
Viimeisessä kaupunginosassa yksi on korkealla talon katolla eikä näy tutkassa jos pingaa liian alhaalla.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Mä oon nyt kaks kertaa hakenut tuollaisen kartan kanssa blastit ja molemilla kerroilla jää uupumaan 3 kpl, tuon lisäksi olen vielä käynyt kertaalleen läpi joka kohdan eikä tutkassa näy missään paikassa yhtään mitään. Joten onko noissa kartoissa (blastit sinisisillä pisteillä merkitty) jotain puutteita?

Olisko jotain vihjeitä että mistä noita voisi vielä etsiä?

Jotkut Blast Shardit on lähellä vettä, joten ne ei välttämättä erotu helposti siitä sinisestä merestä.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Viimeisessä kaupunginosassa yksi on korkealla talon katolla eikä näy tutkassa jos pingaa liian alhaalla.

Elikkäs tämä: YouTube - infamous final blast shard, the one you missed (rockhound trophy)

Tämäkin on aika paha: YouTube - my Last Blast Shard (inFamous)

Ja siitä sinisestä puheen ollen, siinä viimeisessä saaressa on se hajonnut parkkitalo ja siellä on sellainen sähkökaappi missä sitä sähköä virtaa niin sen sisällä oli yksi Blast Shardi ja sitä en erottanut alussa, en sitten millään... Puoli tuntia sitä etsiskelin ja huomasin että sehän onkin siellä sisällä :D
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Viimeisessä kaupunginosassa yksi on korkealla talon katolla eikä näy tutkassa jos pingaa liian alhaalla.

Myös vankilan katolla kannattaa käydä tarkistamassa. Itsellä oli toiseksi viimeinen vankilan veden puolisella seinällä (ei näkynyt maasta). Viimeinen olikin sitten yhden laiturin seinustalla... Oli kyllä melkosen hyvä fiilis kun vihdoin löysin sen viimesen.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Elikkäs tämä: YouTube - infamous final blast shard, the one you missed (rockhound trophy)

Tämäkin on aika paha: YouTube - my Last Blast Shard (inFamous)

Ja siitä sinisestä puheen ollen, siinä viimeisessä saaressa on se hajonnut parkkitalo ja siellä on sellainen sähkökaappi missä sitä sähköä virtaa niin sen sisällä oli yksi Blast Shardi ja sitä en erottanut alussa, en sitten millään... Puoli tuntia sitä etsiskelin ja huomasin että sehän onkin siellä sisällä :D


Olen noi molemmat löytänyt, sekä myös sen mikä on siellä sähkökaapissa... turhauttavaa sekä ohjaimen vasenta tattia kuluttavaa...
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Ei sitten muuta kuin kiltisti karttaa apuna käyttäen käyt järjestelmällisesti joka paikan läpi. Jossain välissä olet ladannut pelin uudestaan ja kolme shardia jotka luulet jo hakeneesi jäi tallennuksesta pois.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

No itse suosittelen etsimään kaikki ns sataman reunat huolellisesti läpi, olin itekkin melko varma että kaikki on jo hommattu sieltä, tais olla jotain 346 kerätty ja sit vaan aloin käymään niitä sataman reunuksia läpi vai mitä ne nyt on, kuitenkin ne mappien vesistöalueen reunukset ahkerasti tattia painallen, siinä varmaan hetken hyppelin ja painelin niin löytyi yksi, hetken päästä toinen ja loppujen lopuksi se viimeinenki oli siinä vesistöreunuksessa kiinni ja 350 shards found sekä se mahtava bronze trophy:) Jälkeenpäin mietin että miten ihmeessä missasin nämä kohat, vaikka muutamia kertoja tässä häärinyt, mut näin siinä kävi mulle!
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Melko helpolla tästä minusta sai platinan irti. Oli meikäläiselle eka ja trophyjä tukevia pelejä on kuitenkin kymmenkunta.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Eikö ketään muuta harmita, että kun kerrankin saa kunnon lelut, niin sitten ei ole mahdollisuutta aloittaa alusta jo valmiiksi täyteen pumpattuna. Pitäisi toiselle playthrough kerralle saada sentään jotain extrakivaa.
Tai sitten pitäisi vähintään saada tuo Thunderstorm jo hyvissä vaihetta peliä. Nyt on viimeisiä tarinatehtäviä vetelemässä, eikä tuolla ole saanut paljoakaan herkutella. Esim vankilatehtävä olisi ollut upeaa menoa tuon kanssa. :(

Tarpeettomia kykyjä IMHO: Arc Lightning, Thunder drop ja Precision mode(jo tilassa oleminen syö poweria, mikä tekee siitä aika "kalliin" käyttää). Suojasta kakkostasolla olikin heti paljon iloa, kun oli se matsi sillalla kolmanteen kaupunginosaan. Pisti vaan suojan eteen ja torjui iskut ja voila, olitkin ladattu täyteen. :D
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Mitäh? Thunder Drop'han on tosi kätevä ja siisti voima. :p
Joo, sen 100 kertaa, että Trophy kilahtaa plakkariin, sen jälkeen voikin unohtaa. Jatko-osaan sitten paremmin suunnitellut voimat ja turhakkeet pois.

Peli meni läpi lopulta läpi. Pomovastus meinasi aiheuttaa ärräpäitä.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Eikö ketään muuta harmita, että kun kerrankin saa kunnon lelut, niin sitten ei ole mahdollisuutta aloittaa alusta jo valmiiksi täyteen pumpattuna. Pitäisi toiselle playthrough kerralle saada sentään jotain extrakivaa.
Tai sitten pitäisi vähintään saada tuo Thunderstorm jo hyvissä vaihetta peliä. Nyt on viimeisiä tarinatehtäviä vetelemässä, eikä tuolla ole saanut paljoakaan herkutella. Esim vankilatehtävä olisi ollut upeaa menoa tuon kanssa. :(

Tarpeettomia kykyjä IMHO: Arc Lightning, Thunder drop ja Precision mode(jo tilassa oleminen syö poweria, mikä tekee siitä aika "kalliin" käyttää). Suojasta kakkostasolla olikin heti paljon iloa, kun oli se matsi sillalla kolmanteen kaupunginosaan. Pisti vaan suojan eteen ja torjui iskut ja voila, olitkin ladattu täyteen. :D
Aika monessa pelissähän tuo näin menee, just ku hahmo on tappiin kehitetty peli loppuu. Todella ärsyttävää. Olis hauska jos niitä vaivalla hankittuja taitoja sais kunnolla hyödyntää.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Aika monessa pelissähän tuo näin menee, just ku hahmo on tappiin kehitetty peli loppuu. Todella ärsyttävää. Olis hauska jos niitä vaivalla hankittuja taitoja sais kunnolla hyödyntää.

Jatkuuko peli avoimessa sandbox-moodissa kun sen pelaa loppuun, vai pitääkö trophyihin vaaditut suoritukset grindata kokoon ennen loppupomolle menemistä?

Entä ovatko suoritukset kumulatiivisia vai pitääkö ne tehdä samassa seivissä? Eli jos aloitan uuden pelin, niin jatkuuko esim "liikkuvan junan katolta tehdyt tapot" laskenta, vai alkaako se alusta?
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Hiekkalaatikko jatkuu, muistaakseni ei ollut tarpeen ampua yhdessä junamatkassa.

e. Tosin stuntmaster on helpompi saada kun niitä sivutehtäviä on tekemättä.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Hiekkalaatikko jatkuu, muistaakseni ei ollut tarpeen ampua yhdessä junamatkassa.

e. Tosin stuntmaster on helpompi saada kun niitä sivutehtäviä on tekemättä.

Thanks... Eli esim kaikkia shardeja ei tarvitse etsiä ennen kuin pelaa juonen loppuun. Täytyy ehkä kuitenkin panostaa noiden stunttien tekemiseen, kun pelissä on vielä tekemistä.

Olen nyt about toisen saaren puolivälissä, joten on tässä vielä aikaa. Pelaan ekaa kertaa läpi positiivisella karmalla ja jossain vaiheessa ehkä vielä uudestaan negalla...
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Jatkuuko peli avoimessa sandbox-moodissa kun sen pelaa loppuun, vai pitääkö trophyihin vaaditut suoritukset grindata kokoon ennen loppupomolle menemistä?

Entä ovatko suoritukset kumulatiivisia vai pitääkö ne tehdä samassa seivissä? Eli jos aloitan uuden pelin, niin jatkuuko esim "liikkuvan junan katolta tehdyt tapot" laskenta, vai alkaako se alusta?

Kun olet pelannut läpi, voit vapaasti harrastella empire cityssä, kehittää voimia, tehdä sivutehtävät loppuun, kerätä puuttuvat trophyt ym. Mielestäni ne ovat kumulatiivisia... sillä sain kolmannen pelikerran alku vaiheessa mainitsemasi "junnatappo" trophyn yllättäen, viisaammat saavat korjata jos puhun pæskaa.

EDIT: "Eli esim kaikkia shardeja ei tarvitse etsiä ennen kuin pelaa juonen loppuun." Ei tarvitse.
 
Ylös Bottom