Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jak & Daxter

  • Viestiketjun aloittaja Cursor
  • Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


Sen vain kysyn että onko se mielestäsi kaiken tuon vaivan arvoista? Kun ei kovin innostaisi turhaa noita kerätä :)
Pistin privana... Kyllä tuossa Jak & Daxterissa hyvin sellaset 30+ tuntia helposti meni, kun keräs kaikki power cellit ja orbsit, että ei se nyt niin kauhean lyhyt peli loppujen lopuksi omasta mielestäni ole. Pelistä jäi todella hyvä fiilis ja se on ehdottomasti paras tasoloikka, mitä olen pelannut, sitten Marioiden. Todella viimeistelty ja kaunis. Suosittelen peliä kaikille tasoloikista pitäville.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Jesh, nyt on 100% läpi! Kaikki orbsit ja power cellit kerätty, 2000 orbsia ja 101 power celliä. Sain avattua sen Precursor Gaten, mutta en paljasta mitä siellä on, jottei mee peli halut niiltä, jotka vielä ei oo päässyt sinne.

Kavikö sulla niin että kun avasit sen Precursor Gaten Spoiler Tekstit poistettu

Voisko joku lähettää privana mitä tapahtu kun avasit Precursor Gaten?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Okei, täältä tulee spoileri.

Spoiler on
Kun sen portin avaa, niin sen takaa paljastuu sellainen kirkas valo ja sitten ne kaikki kattoo siihen valoon ja sanoo, että "oh, it's so beautiful" ja sen jälkeen ei näytetä enempää ja lopputekstit tulee uudestaan ruutuun ja peli loppuu. Eli siis aika naurettava loppu, kaiken keräämisen jälkeen, mutta olihan se ihan mukavaa saada 100% läpi. Voi olla että J&D kakkosessa selviää, että mitä siellä portin takana on, mutta ei ainakaan tuossa ykkösessä selviä.
Spoiler off
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
mun mielestä sillä ei oo mitään väliä et saako siitä jotain erityistä ku kerää 100% mut sen jälkeen ku on keränny kaiken ni on mennyt pelin läpi mun mielestä...

sain kerättyä juuri äsken 100% ja täytyy sanoa et ei ollut lähellekkään niin vaikeaa kuin kuvittelin...aluks pieksin loppupomon ja sillon mulla tais olla joku 75% tai jotain ja sen jälkeen keräsin täydet 100% suoraan vaan jatkamalla pelaamista...mun mielestä pelintekijöiden olis pitäny vaikka tehä sellatti et ku kerää 100% ni se loppupomo olis noussu sieltä dark egosta vähän vahvempana ja et sit olis tullu erilaiset loppudemot, mut ei....
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Sandover village

Miten siinä ekassa kylässä saa ne kaksi viimeistä tehtävää aktiiviseksi (en tarkoita sitä scouttien keräämistä vaan kahta sitä ennen)?
 
Jos ei yhtään halua tietää pelin loppukentän tapahtumista niin seuraava teksti saattaa sisältää spoilerin:
<SPOILER>
Olenko ainoa henkilö jota "viimeistä" kenttää pelatessa ajatteli, että vähän tekijä-poijat on pelannut Metal Gear Solidia? :D Siis se robotti kun on keskellä aluetta uhkaavasti, ja sitten kun sen piti olla deaktivoitu, niin se oikeastaan käynnistyi... Ja sitä ennen piti vapauttaa keltainen, sininen ja punainen tietäjä (vertaa värejä siihen korttiin MGS:ssä joka vaihtaa muotoaan... tosin Jakissa ja Daxterissa on lisäksi vielä vihreä, mutta eniwei)...

Vai olenko muuten vaan pelannut liikaa Metal Gear Solidia...? :D
<SPOILER END>

Edit: korjailen tekstiä järkevämmäksi...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Okei, täältä tulee spoileri.

Spoiler on
Kun sen portin avaa, niin sen takaa paljastuu sellainen kirkas valo ja sitten ne kaikki kattoo siihen valoon ja sanoo, että "oh, it's so beautiful" ja sen jälkeen ei näytetä enempää ja lopputekstit tulee uudestaan ruutuun ja peli loppuu. Eli siis aika naurettava loppu, kaiken keräämisen jälkeen, mutta olihan se ihan mukavaa saada 100% läpi. Voi olla että J&D kakkosessa selviää, että mitä siellä portin takana on, mutta ei ainakaan tuossa ykkösessä selviä.
Spoiler off

Siinäkö se?! :mad:

Enpä taidakaan pelata sitä sataa prosenttia läpi, ensimmäinen lopetus riittää täysin...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pingutyyppi


Siinäkö se?! :mad:

Enpä taidakaan pelata sitä sataa prosenttia läpi, ensimmäinen lopetus riittää täysin...

Jeps! Ollaan kaverin kanssa käyty pelistä nyt 98% läpi ja 100 Power Celliä hankittuna, ja oltiin aika pettyneitä kyseisen pelin loppu"huipennukseen". Tuli melkein turhaan ne loput Power Cellit hankittua. :eek:
 
Huoh.

Problem Problem..Vaikean päätöksen edessä. Kumpi peli kaupan hyllyltä; SSX Tricky vai Jak&Daxter? Kummastakin hyvää kuullu, kumpaakaan en ole pelannut. Pelithän ovat täysin eri tyyppisiä mutta sanokaa te jotka olette kumpaakin pelannut (?) että kumpaa jaksaa, en ole pelannu alkuperäistä SSX:ää..:confused:
 
Re: Huoh.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anssi|
Problem Problem..Vaikean päätöksen edessä. Kumpi peli kaupan hyllyltä; SSX Tricky vai Jak&Daxter? Kummastakin hyvää kuullu, kumpaakaan en ole pelannut. Pelithän ovat täysin eri tyyppisiä mutta sanokaa te jotka olette kumpaakin pelannut (?) että kumpaa jaksaa, en ole pelannu alkuperäistä SSX:ää..:confused:


SSX Tricky on sitten varmaan sulle parempi valinta, sen uudelleenpelattavuus on paljon parempi kuin J&D:n, itse pelailen vieläkin vuosi sitten hankittua SSX:ää silloin tällöin.

Jak and Daxteria ei silti kannata jättää kokonaan väliin.
 
Pientä jelppiä, kiitos!

Onkos kukaan keksinyt miten voi tyhjentää yhden tallennetuista peleistä, niin että se olisi tyhjä (Empty)? Kun tuli vahingossa aloitettua uusi (turha) peli ja se tallentui välittömästi musitikortille, enkä saa sitä poistettua takaisin Emptyksi. Eihän se nyt kovin kauheaa ole, mutta kyllä se jonkin verran vie enemmän tilaa muistikortilta... Kaikkia tallennuksia kun en kuitenkaan haluaisi poistaa :(
 
Tilasinpahan Konsolinetistä tuon Jak&Daxterin, ja on muuten älyttömän hyvä. Tähän asti paras pelaamani Ps2peli :D.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan smaster
Onko muuten J&D 2 tulossa milloinkaan?
En epäile yhtään etteikö tulisi, loppukin jo viittaa siihen. Ja miksei Naughty Dog tekisi jatkoa noin loistavalle ja menestyneelle pelille, mitä Jak & Daxter on.
 
Hohhoijaa...

Nytpä tuli pelattua läpi koko peli. Power Cellit ovessa. Orbeja en tosin jaksa enää kerätä.
 
mä pelasin j&d jo aikoja sitten läpi ja täytyy sanoa etten oo ees harkinnu alottavani alusta...pelissä ei mun mielestä ole mitään uudelleenpelaamisen arvoista...kommentteja...
 
Juu mäkin vedin sen stoorin läpi, mutta Power cellejä jäi muutama hakematta. Ajattelin ekaks vetää sen ihan 100%, mutta se jäi siihen kun en löytänyt parista mestasta niitä powercellejä parin tunnin hakemisen jälkeen.(tais olla spidercavessa yks darkcrystal mitä en löytänyt vaikka nuohosin kaikki paikat. Olen löytänyt sen vedessä olevan ja pari muuta). Jos joku kertoo mistä ton löydän niin voisin tota peliä vielä pelata. Mutta uudestaan alusta en alkaisi pelaamaan, kyllä ne niiin paskamaisia ja hermojanyppiviä jotkut tehtävät on :)
 
Hmmm...

On muuten toi Jak&Daxter melkonen Banjo-Kazooie-kopio... En hauku itse peliä vaan Naughty Dogia, joka on ilmeisimmin pelannut NipaKuusNepalla Banjo-Kazooieta tai Banjo-Tooieta ja todennut että "hei tollanenhan meidänkin täytyy tehdä!"... En ole peliä pahemmin pelannut, mutta annas kun veikkaan... Orbsit ovat tasoihin ripoteltuja esineitä, joita löytyy n. 100 per kenttä? Power Cellit taas erilaisien ongelmien ratkaisusta saatavia esineitä, joita on tasoissa about 10/kenttä? Jak osaa tehdä hienoja liikkeitä yhdessä Daxterin kanssa? Daxter on sarkastinen pässinpää, joka on kaksikon hyökkäävä puoli ja Daxter passiivinen ja hiljainen hemmo? Kentissä on warppialustoja tai jotain sellasia jotka helpottaa kulkua? Power Celleillä ja Orbeilla saadaan uusia maailmoja auki? Joku myyrä opettaa Jakille ja Daxterille joitain temppuja? Joku shamaani osaa tehdä hahmoille muodonmuutoksen, jolloin he muuttuvat erilaisiksi hyödyllisiksi esineiksi/eläimiksi?
Huom. Viimeset 2 on ylimääräsiä kysymyksiä...
Jos noi kaikki pitää läheskään paikkaansa niin on melkonen kopio...
Mutta ei se mua haittaa, onhan teillä PS2-pelaajillakin oikeus hyvään 3D-tasohyppelyyn...

Ai niin, anteeksi että tunkeudun teidän foorumeihinne, lähdenkin tästä lepattaan...
 
Ylös Bottom