Kyllähän tuollainen peli pitää paikan päälle mennä katsomaan!Missäs muut foorumistit meinaa tuon perjantai pelin kattoa?
Itse lähen Stadiin kattomaan isolta screeniltä peliä.
OI Suomi on!
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kyllähän tuollainen peli pitää paikan päälle mennä katsomaan!Missäs muut foorumistit meinaa tuon perjantai pelin kattoa?
OI Suomi on!
Mulla on käytännössä ihan samat suunnitelmat. Aamulla hakemaan Jedi Fallen Order ja samalla varmaan kaupan kautta kisaherkut. Sitten kotiin, peli asennukseen ja pelaukseen ja sit illalla kotikatsomosta jalkapalloa. Huikea päivä tulossa.Ihan meinaan kotona katsoa. Nyt ei tarvitse edes tyytyä striimiin, vaan ihan isolta omalta ruudulta ilman mitään virittelyjä.
Perjantain ohjelma on aamusta kauppaan ja samalla Jedi Fallen Orderin hakeminen. Sitä asennellaan ja testaillaan siinä päivällä. Päivällinen ja sen jälkeen sitten kisastudion viritys ja matsi. Ehkä ennen matsia saattaa ehtiä KFINin Death Stranding-striimissäkin pyörähtämään.
Kämpillä tulee katsottua, eväät ostettu jo valmiiksi, pientä jännitystä ollut jo pari päivää.Missäs muut foorumistit meinaa tuon perjantai pelin kattoa?
OI Suomi on!
Joo, tämä onkin nyt aika hauska nähdä miten käy, kun jääkiekkofanien juhliminen oli niin älyttömän paha juttu. Nyt on parempi mennä pelin jälkeen suoraan kotiin, ettei vaan juhlat ylly liian hurjiksi.EM-kisapaikan varmistuessa tärkeintä on toivoa että jalkapallokannattajien juhliminen on riittävän sivistynyttä. Ettei vain olla liian riehakkaita ja roikuta patsaissa ja uida suihkulähteissä. Ja olla kännissä kuin käet. Sehän olisi suorastaan skandaali. Puhumattakaan ensi kesänä itse kisojen aikana.
Jääkiekkoväen maailmanmestaruuksien juhliminen tuntui olevan se tärkein seikka, johon puututtiin. Että oli liian riehakasta ja moukkamaista.
Omasta puolestani voin sanoa: hienoa että mitä suurimmalla todennäköisyydellä päästään kisoihin! Tämäkin siis kuitenkin tapahtuu minun elinaikanani, vastoin kaikkia todennäköisyyksiä.
Kotona, jossa järjestän erään manageriporukan illanvieton. Kaksi telkkaria päälle, jossa äänillä Suomen peli ja mutena Tampereen paikalismatsi.Missäs muut foorumistit meinaa tuon perjantai pelin kattoa?
EM-kisapaikan varmistuessa tärkeintä on toivoa että jalkapallokannattajien juhliminen on riittävän sivistynyttä. Ettei vain olla liian riehakkaita ja roikuta patsaissa ja uida suihkulähteissä. Ja olla kännissä kuin käet. Sehän olisi suorastaan skandaali. Puhumattakaan ensi kesänä itse kisojen aikana.
Jääkiekkoväen maailmanmestaruuksien juhliminen tuntui olevan se tärkein seikka, johon puututtiin. Että oli liian riehakasta ja moukkamaista.
Kuulemma Joronen on maalissa se on yksi muutos. IS toimittajilta kuultua.Kuulopuheiden mukaan kokoonpanomuutoksia on luvassa, joten ihan mielenkiintoista päästä näkemään, miten peli sujuu vähän erilaisella miehistöllä.