Leo Stenbuck
Active Member
Ja taas kova suosikki ulkona. Tämähän menee mielenkiintoiseksi. Finaalissa Tsekki ja Ruotsi. 

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Ja taas kova suosikki ulkona. Tämähän menee mielenkiintoiseksi. Finaalissa Tsekki ja Ruotsi.![]()
Ai SINÄ taas. Varo tai annan taas äidinkielen läksyjäLainatun viestin kirjoitti alkujaan miikkauu
Ja mistä tämän vetäsit? " jonka mielestä on tärkeintä näyttää mahdollisimman hyvältä koko matsin ajan"? Ei ei, mitä sinustakin tulee. No ei...
Noista kelpaa minulle ainoastaan Englanti ja sille kaveriksi finaaliin Tshekki, elleivät sitten jos ja kun pääsevät välieriin, pelaa toisiaan vastaan.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan miikkauu
Finaalissa Ranska - Hollanti, tai Ruotsi - Englanti
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
Ai SINÄ taas. Varo tai annan taas äidinkielen läksyjä![]()
Puolethan niistä italialaisista on jotain mallipoikia, ja miksi ihmeessä Tottilla oli ne pikkuletit niskassa? Käynyt kampaajalla ennen peliä...? Yäk.
Joo, Italian joukkueessa on taitoa vaikka muille jakaa, mutta tehot oli nyt täysin kateissa. Kyllähän ne Ruotsiakin vastaan peliä hallitsi, mutta kun ei tehdä maaleja niin ei myöskään voiteta.
Saksa on nykyään mun suurin inhokki, täysin persoonaton joukkue, jonka peli on joko tylsää sumputusta tai konemaista ja mielikuvituksetonta. Toista se oli -80 & -90-lukujen taitteessa kun joukkue vilisi taitajia. Nykyään oikeastaan Ballack on ainoa persoonallisuus, ehkä Schweinsteigeristakin tullee tähti.
Onneksi putosivat, saa seurata vielä Hollantia jatkopeleissä.
Jalkapallossa tarvitaan muutakin kuin taitoa, esim. pelaajien pitää pelata hyvin yhteen, jotta saisivat maaleja ja voisivat puolustaa hyvin. Lisäksi yhteishenki on tärkeää joukkueen sisällä, ym. Voihan sitä taitoa olla vaikka muille jakaa, mutta jos jokainen pelaaja yrittää yksin, eikä yhteispeli onnistu, niin ei siitä loppujen lopuksi hyvää seuraa..Lainatun viestin kirjoitti alkujaan miikkauu
Ja jos sanot että italialla löytyy taitoa vaikka muille jakaa, niin miksi haukut niitä ihan paskoiksi?? Ihmetelen vain...
Tais nousta Del Piero mun suosikiks....
Miksi Brasilia sitten on maailmanmestari?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Jalkapallossa tarvitaan muutakin kuin taitoa, esim. pelaajien pitää pelata hyvin yhteen, jotta saisivat maaleja ja voisivat puolustaa hyvin. Lisäksi yhteishenki on tärkeää joukkueen sisällä, ym. Voihan sitä taitoa olla vaikka muille jakaa, mutta jos jokainen pelaaja yrittää yksin, niin ei siitä loppujen lopuksi hyvää seuraa..
Beats me.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Miksi Brasilia sitten on maailmanmestari?
Vääristelet. Sanoin, että ne pelasivat paskasti (ala-arvoisesti joukkueen potentiaalin huomioon ottaen), mikä pitääkin paikkansa, kun eivät jatkoon selvinneet.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan miikkauu
Ja jos sanot että italialla löytyy taitoa vaikka muille jakaa, niin miksi haukut niitä ihan paskoiksi?? Ihmetelen vain...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Miksi Brasilia sitten on maailmanmestari?
Itse luulen, että viimeiset kaksi karsintapeliä Irlantia vastaan vaikuttavat tuohon. Ensimmäisessä osaottelussa Hollanti pelasi kahdella kärjellä, eivät ne saaneet mitään aikaiseksi. Irlanti voitti 1-0. Toisessa osaottelussa Hollanti palasi yhteen kärkeen (Ruud) ja tulosta syntyi. Hollanti voitti 6-0, hattutemppu Ruud Van Nistelrooylle.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dr Evil
Ihmetyttää hieman tuo Hollannin valmentajan touhu, kun Makaaylle ja Kluivertille ei tule peliaikaa. Ruud on itseoikeutetusti avauksessa, mutta kyllä Makaaylle pitäisi löytyä käyttöä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Maxx
Van der Saar on nykyään vain varjo siitä mitä joskus on nähty.